Thanks voor je reply..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een heleboel van dit soort 'online escape rooms' dus ik denk dat je iets specifieker nog moet zijn als je de juiste wil vinden.
Geduld, het staat er nog maar nètquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks voor je reply..
Ik kan er zo weinig nog over zeggen, ik hoopte dat iemand het wist..
- elke pagina heeft een puzzel of raadsel
- vaak taalgrapjes
- het is niet Cicada 3301
- het had iets mysterieus...
- misschien is het wel al 20 jaar geleden..
- het is een online spel
- en als je dan het raadsel van die pagina goed had, kwam je op een nieuwe pagina
tot je het spel uitspeelde
- vaak doordenkers en ingewikkelde puzzels
- maar ook goed lezen in de categorie: schrijf het antwoord in de balk hieronder (het antwoord dus)
Die had je heel veel in die tijd bekendste was denk ik notpron, maar ik vond zelf qwyzzle de leukstequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks voor je reply..
Ik kan er zo weinig nog over zeggen, ik hoopte dat iemand het wist..
- elke pagina heeft een puzzel of raadsel
- vaak taalgrapjes
- het is niet Cicada 3301
- het had iets mysterieus...
- misschien is het wel al 20 jaar geleden..
- het is een online spel
- en als je dan het raadsel van die pagina goed had, kwam je op een nieuwe pagina
tot je het spel uitspeelde
- vaak doordenkers en ingewikkelde puzzels
- maar ook goed lezen in de categorie: schrijf het antwoord in de balk hieronder (het antwoord dus)
Die waren het allebei niet... maar wel in die categorie! Thanks voor je antwoord.. weet je er nog meer?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die had je heel veel in die tijd bekendste was denk ik notpron, maar ik vond zelf qwyzzle de leukste
Ik weet iets dergelijks op de msx, de runemaster serie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:33 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik zoek een spel eind jaren 80?
Het was volgens mij op een zx spectrum, een nieuwere uitvoering? uit mijn hoofd met floppies.
In mijn beleving een rpg waarin je moest strijden via dobbelstenen.
Helaas weet ik er niet veel meer van.
Ik hoop dat iemand kan helpen.
Top, dit is hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet iets dergelijks op de msx, de runemaster serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |