Ik denk Totally Rad, je beschrijving van de cover klopt iig als een bus met die cover:quote:Op maandag 23 november 2020 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Vroeger had ik op de NES een spel, met in mijn herinnering een gele house, met daarop een groen monstertje met rode nagels en rood haar. Daar mijn idee was de naam van de Game ook "Monster". Maar onder deze titel kan ik de game nergens vinden op het internet.
De game zelf... je moest van links naar rechtslopen, en hij kon geloof ik uit zijn handen schieten. De game lijkt een beetje op Megaman. De hoofdkarakter had zwart haar, en een lichtblauw met zwart pakje aan..
Sorry, het is een vage omschrijving. En ik kan zomaar wat details mis hebben. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij voorbaat dank.
Yes thanksquote:Op maandag 23 november 2020 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk Totally Rad, je beschrijving van de cover klopt iig als een bus met die cover:
[ afbeelding ]
En het pakje van het ventje klopt ook, en hij schiet
Gameplay:
Jep, ben denk ik nooit verder gekomen dan het tweede level dacht ik. Maar toen was ik nog een jonge kiddo. Ik wil het weer eens oppakken. Nu ik het terug zie weer veel "o ja" momentjes.quote:Op maandag 23 november 2020 14:44 schreef Pheno het volgende:
Dit soort dingen worden altijd anders in je hoofd in de loop van de tijd, dat merk ik zelf ook Ik zat eerst aan ghouls & goblins te denken (groen monster, etc). Maar je coverbeschrijving hielp enorm, en voor de rest zat je helemaal goed qua beschrijving van de speler.
Ik moest even een traantje wegplinken bij die cover. Doet me denken aan vroeger als ik een good boy was geweest en bij de videoland een nintendospelletje mocht huren van mama.quote:Op maandag 23 november 2020 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk Totally Rad, je beschrijving van de cover klopt iig als een bus met die cover:
[ afbeelding ]
En het pakje van het ventje klopt ook, en hij schiet
Gameplay:
Er zijn ook oudere Tomb Raider games. Bijvoorbeeld Tomb Raider: Anniversary, Underworld en Legend.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb mijn aller eerste spel console, een PS4
Ik heb de volgende spellen:
Uncharted (de hele serie) heel leuk om te spelen
The last of us (iets lastiger) maar leuk
Tomb Raider (shadow of the tomb raider, rise of the tomb raider)
Nu ben ik dus bijna uitgespeeld en op zoek naar nieuwe games.
Tomb raider vind ik het leukst. Vooral ook door alle kleine mini questjes.
Wie heeft er tips voor Tomb Raider achtige spellen?
Resident evil wel horror maar zitten ook puzzels in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb mijn aller eerste spel console, een PS4
Ik heb de volgende spellen:
Uncharted (de hele serie) heel leuk om te spelen
The last of us (iets lastiger) maar leuk
Tomb Raider (shadow of the tomb raider, rise of the tomb raider)
Nu ben ik dus bijna uitgespeeld en op zoek naar nieuwe games.
Tomb raider vind ik het leukst. Vooral ook door alle kleine mini questjes.
Wie heeft er tips voor Tomb Raider achtige spellen?
Ja, alle beschikbare tomb raiders uitgespeeld. (man man man wat is baba yaga moeilijk te verslaan)quote:Op maandag 12 april 2021 23:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er zijn ook oudere Tomb Raider games. Bijvoorbeeld Tomb Raider: Anniversary, Underworld en Legend.
Heb je de 2013 'Tomb Raider' wel gespeeld van de nieuwe reeks?
Red Dead Redemption 2 komt wellicht ook nog enigszins in de buurt. Horizon Zero Dawn ook een mogelijkheid.
Ik ben gek op horror, deze ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Resident evil wel horror maar zitten ook puzzels in.
Nou zit daar nogal een groot verschil in met wat je vraagt. Maar goed.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben gek op horror, deze ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip
Resident Evil 2 (remake) is vrij goed. Ik ben zelf een Resi fan, dus zou ze persoonlijk allemaal aanraden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben gek op horror, deze ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip
quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:15 schreef Willy_Wanker het volgende:
In 1999 ongeveer had ik een pinball game voor de pc. Als ik het me goed herinner moest je het monster van Frankenstein tot leven wekken. Er kwamen stemmetjes in voor die onder anderen "Look master" en "Sorry master" zeiden.
Ik heb al op Frankenstein+pinball gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Kent iemand de naam van dit spel?
Je bent een held! Dankjewel!quote:
Ik zocht op dos pinball Frankenstein. De DOS helptquote:
Je hebt m al gevonden zie ik, al moest ik aan Sierra's 3D Ultra Pinball: Creep Night denken, en dan de 2e kast..quote:
Lastig als je niet meer weet wat je moest doenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gooeeedenmiddag
In mijn hoofd duikt ineens een spel op waarvan ik niet meer weet wat je moest doen en hoe die game natuurlijk heet.
Enige wat ik nog weet is dat het gekleurde ballen waren, blauw rood en mogelijk nog een paar. Het waren glazen ballen en als ze knappen gaf dat een geluid als of er glas brak. Ook de woorden: Amazing en Flawless Victory kwamen in voor. Voor de rest daagt me niks meer van die game.
Deze kwam ineens in me op nadat ik met vrienden een lijst van games afgingen die we gespeeld hadden.
Hopelijk is er iemand die me hieruit de brand kan helpen
Waarschijnlijk stamt deze game uit de jaren "00 maar 1999 of 1998 zou ook nog kunnen.
In dat opzicht heb ik er ook één.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Lastig als je niet meer weet wat je moest doen
Bubble bobble (en puzzle bobble) zijn het niet, die *plopte* en waren niet van glas. Marble Madness misschien? Waarbij je een baan door moest met hindernissen? Die is wel ouder volgens mij.
Op welk device was het?quote:Op zondag 25 juli 2021 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gooeeedenmiddag
In mijn hoofd duikt ineens een spel op waarvan ik niet meer weet wat je moest doen en hoe die game natuurlijk heet.
Enige wat ik nog weet is dat het gekleurde ballen waren, blauw rood en mogelijk nog een paar. Het waren glazen ballen en als ze knappen gaf dat een geluid als of er glas brak. Ook de woorden: Amazing en Flawless Victory kwamen in voor. Voor de rest daagt me niks meer van die game.
Deze kwam ineens in me op nadat ik met vrienden een lijst van games afgingen die we gespeeld hadden.
Hopelijk is er iemand die me hieruit de brand kan helpen
Waarschijnlijk stamt deze game uit de jaren "00 maar 1999 of 1998 zou ook nog kunnen.
Inderdaad erg lastig, ik kom er nog steeds niet op...leuk he hoe gedachte met je kan spelenquote:Op zondag 25 juli 2021 19:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Lastig als je niet meer weet wat je moest doen
Bubble bobble (en puzzle bobble) zijn het niet, die *plopte* en waren niet van glas. Marble Madness misschien? Waarbij je een baan door moest met hindernissen? Die is wel ouder volgens mij.
Was voor de PC.quote:
Klinkt als een Bubble Shooter. Maar welke van de duizenden. Sorryquote:Op zondag 25 juli 2021 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad erg lastig, ik kom er nog steeds niet op...leuk he hoe gedachte met je kan spelen
[..]
Was voor de PC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |