abonnement Unibet Coolblue
pi_189578605
Ik vind het best wel leuk om keukenontwerpen te lezen hier in dit forum, en vooral als er dan ook nog een foto is van het eindresultaat.

Kunnen jullie ook wat foto's laten zien? Ik trap af:




En van m'n blog de gedachtengang bij het ontwerp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189578799
Sow toe maar hoor!!!!!!!!!1111
U MAD?
pi_189579199
Tof topic!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189580146
mooie keuken en goed over nagedacht als ik het zo lees!

Wij krijgen straks de keuken die de vorige bewoners hebben bedacht :P Helaas dus geen designplaatje, alleen maar een na-plaatje (weet niet of dat nog mag :P ).

Voor de rest moeten we nog maar afwachten of hun keuzes ook logisch en handig zijn/waren. Gaan we in december, als we de sleutel hebben, maar eens ervaren :+

(we gaan er sowieso flink op vooruit in vergelijking met de keuken die we nu hebben, dus het zal sowieso een verademing zijn).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:01:56 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_189580274
leuk hoor! En het gelijkt goed ;)
Mag ik vragen waarom jullie voor plafondkoven hebben gekozen en niet voor 1 strak plafond?
disclaimer
pi_189580774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:01 schreef SQ het volgende:
leuk hoor! En het gelijkt goed ;)
Mag ik vragen waarom jullie voor plafondkoven hebben gekozen en niet voor 1 strak plafond?
Ik vind het mooier :)

Biedt ook plaats voor kekke ledstrips in de koof
pi_189581147
Stof, zoveel stof. :P

Verder prachtig! O+
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 15:00:10 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_189581219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 14:54 schreef Messina het volgende:
Stof, zoveel stof. :P

Verder prachtig! O+
Och, het is een keuken, dat stof plakt dan vanzelf weer vast en dan wordt het velours.
disclaimer
pi_189586977
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:00 schreef SQ het volgende:

[..]

Och, het is een keuken, dat stof plakt dan vanzelf weer vast en dan wordt het velours.
:D!
True.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189587289
Leuk onderwerp.
Een jaar geleden waren wij ook op zoek naar een keuken. We werden ingeloot in een nieuwbouwwoning, die we hadden uitgekozen vanwege de mogelijkheid een grote keuken te plaatsen. Ik kook erg graag, dus ik zocht wat meer mogelijkheden en ruimte.

Dit is de indeling van de begane grond. De ontwerper had de keuken onder het raam bedacht, maar in eerste instantie gingen wij voor een keuken tegen de lange wand, zodat de eetkamer bij het raam zou komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit waren de eerste ontwerpen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na nog wat kleine wijzigingen besloten we voor deze optie te gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offerte gemaakt, leidingadvies gemaakt, en wij konden met een gerust hart op vakantie....

Dachten we. Ik liet ons ontwerp nog eens aan mijn collega zien. Hij had heel andere ideeen. Hij wees me erop dat we niet heel veel werkruimte over hadden met dit ontwerp. Dat we een hele mooie, lange ruimte hadden onder het raam waar we een aanrecht konden plaatsen. Hij tekende het me voor, en ineens zag ik helemaal wat hij bedoelde. Dus wij hebben snel nog contact opgenomen met de keukenadviseuse (9 dagen voor onze vakantie), de boel nog even helemaal omgegooid, en de dag voor we op vakantie gingen en het leidingadvies in moesten dienen bij de bouwer hebben we uiteindelijk voor deze keuken gekozen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Veel werkruimte
- Veel licht
- Geen bovenkastjes, vinden wij niet prettig, want we kunnen nergens bij
- Betere doorloop vanuit de voorkant naar de tuindeuren
- Amerikaanse side-by-side
- als de keuken niet helemaal opgeruimd is, is dat geen probleem, want vanuit de woonkamer zie je er niets van :+
- Mooie ruimte voor een leefkeuken

Toevallig vandaag nog eens besproken, omdat de datum van sleuteloverdracht eindelijk dichtbij komt, en we zijn er nog steeds heel content mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 23-10-2019 20:37:35 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189587704
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:17 schreef miss_sly het volgende:

Na nog wat kleine wijzigingen besloten we voor deze optie te gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offerte gemaakt, leidingadvies gemaakt, en wij konden met een gerust hart op vakantie....

Dachten we. Ik liet ons ontwerp nog eens aan mijn collega zien. Hij had heel andere ideeen. Hij wees me erop dat we niet heel veel werkruimte over hadden met dit ontwerp. Dat we een hele mooie, lange ruimte hadden onder het raam waar we een aanrecht konden plaatsen. Hij tekende het me voor, en ineens zag ik helemaal wat hij bedoelde. Dus wij hebben snel nog contact opgenomen met de keukenadviseuse (9 dagen voor onze vakantie), de boel nog even helemaal omgegooid, en de dag voor we op vakantie gingen en het leidingadvies in moesten dienen bij de bouwer hebben we uiteindelijk voor deze keuken gekozen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Veel werkruimte
- Veel licht
- Geen bovenkastjes, vinden wij niet prettig, want we kunnen nergens bij
- Betere doorloop vanuit de voorkant naar de tuindeuren
- Amerikaanse side-by-side
- als de keuken niet helemaal opgeruimd is, is dat geen probleem, want vanuit de woonkamer zie je er niets van :+
- Mooie ruimte voor een leefkeuken

Toevallig vandaag nog eens besproken, omdat de datum van sleuteloverdracht eindelijk dichtbij komt, en we zijn er nog steeds heel content mee.
eerlijk gezegd zie ik geen verschil?
pi_189587812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:31 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

eerlijk gezegd zie ik geen verschil?
Ah, verkeerde linkje gekopieerd.

Nu wel, denk ik!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:36:26 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_189587827
Je plattegrond is ook een andere foto :+
disclaimer
pi_189587868
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:36 schreef SQ het volgende:
Je plattegrond is ook een andere foto :+
Thanks.
Ik moet mijn posts toch beter nakijken :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:38:36 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189587892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Leuk onderwerp.
Een jaar geleden waren wij ook op zoek naar een keuken. We werden ingeloot in een nieuwbouwwoning, die we hadden uitgekozen vanwege de mogelijkheid een grote keuken te plaatsen. Ik kook erg graag, dus ik zocht wat meer mogelijkheden en ruimte.

Dit is de indeling van de begane grond. De ontwerper had de keuken onder het raam bedacht, maar in eerste instantie gingen wij voor een keuken tegen de lange wand, zodat de eetkamer bij het raam zou komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit waren de eerste ontwerpen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na nog wat kleine wijzigingen besloten we voor deze optie te gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offerte gemaakt, leidingadvies gemaakt, en wij konden met een gerust hart op vakantie....

Dachten we. Ik liet ons ontwerp nog eens aan mijn collega zien. Hij had heel andere ideeen. Hij wees me erop dat we niet heel veel werkruimte over hadden met dit ontwerp. Dat we een hele mooie, lange ruimte hadden onder het raam waar we een aanrecht konden plaatsen. Hij tekende het me voor, en ineens zag ik helemaal wat hij bedoelde. Dus wij hebben snel nog contact opgenomen met de keukenadviseuse (9 dagen voor onze vakantie), de boel nog even helemaal omgegooid, en de dag voor we op vakantie gingen en het leidingadvies in moesten dienen bij de bouwer hebben we uiteindelijk voor deze keuken gekozen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Veel werkruimte
- Veel licht
- Geen bovenkastjes, vinden wij niet prettig, want we kunnen nergens bij
- Betere doorloop vanuit de voorkant naar de tuindeuren
- Amerikaanse side-by-side
- als de keuken niet helemaal opgeruimd is, is dat geen probleem, want vanuit de woonkamer zie je er niets van :+
- Mooie ruimte voor een leefkeuken

Toevallig vandaag nog eens besproken, omdat de datum van sleuteloverdracht eindelijk dichtbij komt, en we zijn er nog steeds heel content mee.
Er staat 3x hetzelfde ontwerp in. Dus ergens gaat er wat mis met je post ;)
En ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig naar het uiteindelijke ontwerp :P

EDIT Spuit 11
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:40:55 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189587983
Waar zit de apparatuur? Zoals (comi)oven(s), vaatwasser etc?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189588124
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zit de apparatuur? Zoals (comi)oven(s), vaatwasser etc?
Vaatwasser op de gebruikelijke plaats naast de spoelbak.
De ovens zitten in de kastjes rechts naast de kookplaat, naast elkaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:49:47 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189588234
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vaatwasser op de gebruikelijke plaats naast de spoelbak.
De ovens zitten in de kastjes rechts naast de kookplaat, naast elkaar.
Thanks ^O^

Mooi geworden hoor! Heel anders dan de 1e ontwerpen en véél lichter. Ben benieuwd naar de "echte foto" straks :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189588878
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Thanks ^O^

Mooi geworden hoor! Heel anders dan de 1e ontwerpen en véél lichter. Ben benieuwd naar de "echte foto" straks :Y
Het was ook best apart hoe dat ging. Bij de eerste ontwerpen waren we best tevreden, maar toen ik uiteindelijk het laatste ontwerp zag, wist ik heel zeker dat dit het moest worden.

Ik heb een topic over ons huis, daar komen vast ook foto’s van de keuken in te staan.
En als de keuken al even staat, komen ze foto’s maken voor de site.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 oktober 2019 @ 07:43:56 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189593359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het was ook best apart hoe dat ging. Bij de eerste ontwerpen waren we best tevreden, maar toen ik uiteindelijk het laatste ontwerp zag, wist ik heel zeker dat dit het moest worden.

Ik heb een topic over ons huis, daar komen vast ook foto’s van de keuken in te staan.
En als de keuken al even staat, komen ze foto’s maken voor de site.
Ik ga het topic volgen ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')