abonnement Unibet Coolblue
pi_189576393
De toetsenborden op een mobiel van tegenwoordig zijn slim! ze hebben al een woord voor je klaar staan nog voordat jij het kan bedenken.

Zo maakt hij dus automatisch hele zinnen.

Laat hier je toetsenbord bepalen wat je schrijft. De volgende post begint met het laatste woord van je voorganger.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 09:46:35 ]
pi_189576400
Als je het meeste van deze app is het ook niet echt een leuke mensen ontmoet hier voor meer informatie over de helft van de avond vragen en antwoorden over de postcode van de avond.

Volgende begint met "ik"

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 09:36:07 ]
pi_189576405
Ehm niets :D
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:36:42 #4
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189576412
Ik snap er geen kut van
AZ
ALKMAAR
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2019 @ 09:38:01 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189576436
Als je alleen maar een paar dagen later terug kunt lezen wil je een connectie die niet eens meer informatie over de hele wereld geeft dan een moderne vaatwasser.

Volgende begint met "Deze".
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189576439
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:36 schreef Durmada het volgende:
Ik snap er geen kut van
Als je dat vaker hebt moet je eff langs een arts gaan.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:39:46 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189576469
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef JeMoeder het volgende:
Als je alleen maar een paar dagen later terug kunt lezen wil je een connectie die niet eens meer informatie over de hele wereld geeft dan een moderne vaatwasser.

Volgende begint met "Deze".
:D.
And so is the past
pi_189576506
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef JeMoeder het volgende:
Als je alleen maar een paar dagen later terug kunt lezen wil je een connectie die niet eens meer informatie over de hele wereld geeft dan een moderne vaatwasser.

Volgende begint met "Deze".
Deze moeder weet waar hij het over heeft. Soms kan automatisch invullen door je mobiel vervelend zijn omdat bepaalde talen niet worden herkent.

Volgende woord is ‘bisectrice’
pi_189576565
Bisextrice het is een special over de postcode van de avond vragen over de website optimaliseren en de nieuwere berichten.

Misschien is het beter om gewoon verder te gaan met het laatste woord, dus de volgende is "berichten"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 09:46:47 ]
pi_189576623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:46 schreef Airbus89 het volgende:
Bisextrice het is een special over de postcode van de avond vragen over de website optimaliseren en de nieuwere berichten.

Misschien is het beter om gewoon verder te gaan met het laatste woord, dus de volgende is "berichten"
Berichten zijn voor je hersenen belangrijk. In een bericht zit een signaal dat aan je hersenen vertelt welke actie moet worden ondernomen. Je hersenen reageren adequaat daarop.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:49:27 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189576627
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:36 schreef Durmada het volgende:
Ik snap er geen kut van
dat vult het keyboard in als harige vagina
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2019 @ 10:38:58 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189577293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:49 schreef stokj het volgende:

[..]

Berichten zijn voor je hersenen belangrijk. In een bericht zit een signaal dat aan je hersenen vertelt welke actie moet worden ondernomen. Je hersenen reageren adequaat daarop.
Daarop is een van de toiletten en douches nat en droog. Dezelfde periode vorig jaar was het een beetje glad en strak.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:49:20 #13
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189577422
Het is een van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de kinderen van de notaris hè dat ik het niet meer in de trein naar Apeldoorn area Netherlands NL elftal van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de kinderen van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de
pi_189577653
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:49 schreef VarkensHart het volgende:
Het is een van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de kinderen van de notaris hè dat ik het niet meer in de trein naar Apeldoorn area Netherlands NL elftal van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de kinderen van de notaris hè dat ik het niet meer in de auto en de
Afgekeurd, het laatste woord was 'strak'.

Strak is goed als je slurf er ook tussen zit. Dan voelt het lekker nauw. Als het niet strak is dan komt er alleen maar lucht uit en is er niks aan.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:18:51 #15
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189577773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:09 schreef stokj het volgende:

[..]

Afgekeurd, het laatste woord was 'strak'.

Strak is goed als je slurf er ook tussen zit. Dan voelt het lekker nauw. Als het niet strak is dan komt er alleen maar lucht uit en is er niks aan.
wat
pi_189577824
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:18 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

wat
Je hoort met het laatste woord van de vorige post te starten.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 11:26:05 #17
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_189577875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:22 schreef stokj het volgende:

[..]

Je hoort met het laatste woord van de vorige post te starten.
Oooh dan doe ik niet mee
pi_189577900
Aan het werk tot 21 is a little lighter than the first one is 87 and the raspberry syrup is very easy to make and it is a very good idea
pi_189578138
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:26 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Oooh dan doe ik niet mee
Jammer!
pi_189579105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
Aan het werk tot 21 is a little lighter than the first one is 87 and the raspberry syrup is very easy to make and it is a very good idea
Idee om de boeking is het met je hem misschien nog wel afpakken de auto gelost kan worden en de trailer blijven staan er niet meer lossen vandaag


Blijkbaar werk ik te veel met mijn telefoon.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189579685
Vandaag dagje uit in de buurt van de week van de week van de week van de week

Hij zit vast in een loop...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 23 oktober 2019 @ 13:31:09 #22
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_189579910
Week van het jaar waarin je jezelf kunt zijn met een grote groep mensen die het best bij je favorieten en nieuwe producten en diensten die wij hebben met duizenden hotels onderhandeld.
Sometimes you see knopjes
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:35:21 #23
481389 Ikbeneenwatookweer
De greppel in de boom besloten
pi_189635803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:31 schreef banapples het volgende:
Week van het jaar waarin je jezelf kunt zijn met een grote groep mensen die het best bij je favorieten en nieuwe producten en diensten die wij hebben met duizenden hotels onderhandeld.
Onderhandeld over de volgende week of twee weken dan weer in persoon denk ik maar slapen en tot maandag weer in persoon denk ik maar slapen en tot maandag weer in persoon denk ik maar slapen en tot maandag weer in persoon denk ik maar Jij bent de volgende week of twee weken dan weer in persoon denk ik.
Met stoom in chroom een bumper en toen een boom.
pi_189652042
Wat is deze
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_189652154
alleen de kamer heeft een keer voor het laatst de tip gegeven om misverstanden over de islam en het christendom in de auto aan de gang en de situatie in te brengen in een andere regio en dat het niet meer kan worden gebruikt voor het milieu in het land van het milieu in het gebied en het milieu en milieu en de gezondheid en welzijn en gezondheid en gezondheid en gezondheid
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_189652198
ja hoor ik ben ook niet echt niet zo gek geworden haha hoor maar dat heb je een paar dagen nodig en dan ben ik er nog wel zou zeker niet te zien en dan ben je ook weer niet te vergeten en je bent er ook weer aan toe gekomen om misverstanden over de islam in de kamer van het kabinet aan de orde in het parlement en het parlement in de auto van het land van de Europese Commissie voor het eerst te zien in het kader dat het land in het buitenland moet er in het buitenland op de hoogte zijn de volgende keer een nieuwe regeling voor de Europese Commissie voor te vinden in het buitenland in het land en de limiet voor het land in de kamer te krijgen van het ministerie
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:16:17 #27
481389 Ikbeneenwatookweer
De greppel in de boom besloten
pi_189652222
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
alleen de kamer heeft een keer voor het laatst de tip gegeven om misverstanden over de islam en het christendom in de auto aan de gang en de situatie in te brengen in een andere regio en dat het niet meer kan worden gebruikt voor het milieu in het land van het milieu in het gebied en het milieu en milieu en de gezondheid en welzijn en gezondheid en gezondheid en gezondheid
Gezondheid der jaren een mooie ervaring met het symbolische water maar met vuur end of the nights is goed met ze te maken of leefbaarder voor haar is het werk iets wat z omerweken is goed met ze te maken hebben gehad om een vorm van acceptatie van lichte dominantie maar zodra die doorschiet te kunnen begrenzen en tot maandag een goede vakantie gehad met de rest van de middag.
Met stoom in chroom een bumper en toen een boom.
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:28:09 #28
481389 Ikbeneenwatookweer
De greppel in de boom besloten
pi_189652487
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
ja hoor ik ben ook niet echt niet zo gek geworden haha hoor maar dat heb je een paar dagen nodig en dan ben ik er nog wel zou zeker niet te zien en dan ben je ook weer niet te vergeten en je bent er ook weer aan toe gekomen om misverstanden over de islam in de kamer van het kabinet aan de orde in het parlement en het parlement in de auto van het land van de Europese Commissie voor het eerst te zien in het kader dat het land in het buitenland moet er in het buitenland op de hoogte zijn de volgende keer een nieuwe regeling voor de Europese Commissie voor te vinden in het buitenland in het land en de limiet voor het land in de kamer te krijgen van het ministerie
Ministerie in de ochtend heb ik echter niets meer van u mogen vernemen dat je niet initiatief van der jaren een mooie ervaring met het symbolische bedrag van je stem.
Met stoom in chroom een bumper en toen een boom.
pi_189652503
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:28 schreef Ikbeneenwatookweer het volgende:

[..]

Ministerie in de ochtend heb ik echter niets meer van u mogen vernemen dat je niet initiatief van der jaren een mooie ervaring met het symbolische bedrag van je stem.
stem op: het land in het buitenland is de hoofdstad en het streamt op een nieuwe plek waar de Europese Unie zich op een andere wijze in het buitenland kan bemoeien en de andere landen in het land in de auto gaan staan van het nieuwe jaar en de limiet die ze hep hebben voldoende voor het land van de Europese Commissie en het parlement van het parlement
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:31:22 #30
481389 Ikbeneenwatookweer
De greppel in de boom besloten
pi_189652552
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

op: het land in het buitenland is de hoofdstad en het streamt op een nieuwe plek waar de Europese Unie zich op een andere wijze in het buitenland kan bemoeien en de andere landen in het land in de auto gaan staan van het nieuwe jaar en de limiet die ze hep hebben voldoende voor het land van de Europese Commissie en het parlement van het parlement
Parlement heeft een dubbele lading in mijn huidige staat vanavond ook niet gaat om te vernemen en leuk dat jullie nog zo een warm contact onderhouden met de rest van de tijd gerelateerd aan school niet slecht en heb bijzondere tijd gehad en toendertijd een bijzonder contact met de rest van de tijd gerelateerd aan school niet slecht en heb er wel zin heeft.
Met stoom in chroom een bumper en toen een boom.
pi_189652646
heeft de minister de kamer niet meer dan de kamer in het land in het buitenland en dan moet de kamer van het gewest de mogelijkheid hebben voldoende om misverstanden over te nemen aan het land van het Europese parlement in het buitenland gedreven jagen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_189652751
Jagen op de patio z'n bek. Ik heb geen problemen met inloggen op de site van Nederland en Belgie. Het lijkt me wel een keer bekeken sinds vrijdag van de opname van de Ux. De tweede keer dat ik het niet meer dan een week geleden heb je nog een prettige vakantie.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_189653857
Ik je mis je zo snel mogelijk een whiplash stichting Nederland schoon en als je een connectie kunt maken met de mededeling dat ik heb een traditie die teruggaat tot dan toe om te horen dat ik heb een traditie die teruggaat tot dan toe om te horen dat ik heb een zweepslag de huisarts en dat had hij een keer opstaan om een groepsinventaris te koop aangeboden bij garage van de zaterdag.
pi_189656540
Zaterdag kan ik niet meer aankomen en dan nog even een paar keer per week in de separeer mag ik vragen of je het oproepsignaal van je kleindochter gewenst met de gegevens van de opname van een nieuwe versie bekijken of ik het niet meer dan genoeg om de volgende keer bekeken sinds donderdag of vrijdag van het centrum gelegen in de buurt.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')