abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:47:31 #1
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_189573883
Oi,

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar na een hoop moeite toch iemand ontmoet.
Althans, dat dacht ik dan....

Ik had iemand ontmoet op het moment dat ik het opgaf op een bepaalde locatie; ik was niet in 'mijn best' modus. Echter na een tijd had ik het gevoel voor iemand wat ik nooit eerder had gehad en deed extra mijn best. En dat was hetgeen wat mij weer heeft teruggekaatst naar 'goede vrienden'.
Als ik mijn best doe omdat ik echt, echt iemand super leuk vind word ik veel te vriendelijk en aardig en ver van wat ik ben. Ik maak elke keer dezelfde fout en weet dat iemand niet alleen een super aardig iemand in een relatie nodig heeft maar ook een steunpilaar.
Ik ben inmiddels wel aan het werk om altijd mijzelf te laten zien in plaats van super, super aardig te zijn en een gedeelten van mijn meningen voor me te houden.

Echter wilt zij nog wel vrienden met me zijn wat ik ook wel wil, er was wel een reden waarom ik deze zo extreem leuk vond (welkom friendzone) maar ik probeer nu echt eens mijzelf te zijn ongeacht wie er voor mij staat. Lang verhaal kort te maken: ik heb op deze manier niet alleen potentiële partners verkloot maar ook wel meer o.a. opleidingen, want ja het is 'oh zo belangrijk' wat anderen van je vinden... :')
Gebeurt alleen als ik iets belangrijk vind, anders niet.

Nu gebeurt het dat zij een zus heeft die statistisch gezien beter bij mij past. Ik voel nog veel voor haar maar het is een keer voor gekomen dat zij in een niet te nuchtere bui de suggestie voortdeed. Ik heb haar ook al een keer ontmoet en het is zeker geen onaardige dame. Ik ben proberen over de eerste heen te komen zodat we in ieder geval met elkaar om kunnen gaan, want dat vind ik nog steeds van haar (nee, niet geneukt jammer genoeg).

Ik heb hele dubbele gedachten: ik voel wat voor degene waar ik mee op date ging maar inderdaad, de tweede past statistisch gezien beter voor me en zeker niet onaardig.

Degene waarmee ik heb gedate heeft zich wel een beetje teruggetrokken van het aanbod en ik voel nog best wel wat voor haar. Maar haar zus past inderdaad kwa interesses en leven meer bij mij.
Zou ik wat voor haar zus kunnen voelen en is het sowieso wel handig om te doen?

Waarschijnlijk word het voor mijzelf uitzoeken en risico's nemen maar ik ben benieuwd naar de keuzes van de mede players op FOK!

EDIT: ze heeft het niet verder gezet omdat ik 'te aardig was en makkelijk te manipuleren zou zijn' echter weet ik dat als ik iemand goed ken en wat gewend aan raak ik dat veel minder ben. Ik weet het van mijzelf maar die kans heb ik gemist jammer genoeg. En ook jammer vind ik dat ik maar niet van mijn eigen fouten leer. We spreken elkaar weer over een maand en hopelijk kan ik dan mijn echte ik laten zien.
Zij is hetgeen wat ik denk te zoeken en d'r zus is dus statistisch gezien een betere optie (als zij dat niet wat te vreemd gaat vinden).
Polygamie is denk ik geen optie btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door DatDitKanJoh op 23-10-2019 00:00:20 ]
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:48:22 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189573895
Pics van de zus.
And so is the past
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:51:28 #3
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_189573928
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Pics van de zus.
Nog niet zover gekomen

Btw: dit is een serieus topic, geen slotje aub
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:58:37 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189574019
Ik dacht eerst dat je wat wou beginnen met je eigen zus.
Ben best wel teleurgesteld nu.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:01:00 #5
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_189574040
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:58 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht eerst dat je wat wou beginnen met je eigen zus.
Ben best wel teleurgesteld nu.
Shit ja, ik kan de titel niet meer veranderen.
Whoops
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 00:34:17 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189574304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:01 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Shit ja, ik kan de titel niet meer veranderen.
Whoops
Titel aangepast.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:35:42 #7
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_189574313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Titel aangepast.
Danku!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:36:11 #8
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189574316
En anders wellicht de moeder?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:52:47 #9
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_189574424
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:36 schreef Quotidien het volgende:
En anders wellicht de moeder?
Ok, ik weet dat dit als een troll-poging klinkt maar niets is minder waar. En nee, dr moeder sla ik liever over.
pi_189575157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:47 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Oi,

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar na een hoop moeite toch iemand ontmoet.
Althans, dat dacht ik dan....

Ik had iemand ontmoet op het moment dat ik het opgaf op een bepaalde locatie; ik was niet in 'mijn best' modus. Echter na een tijd had ik het gevoel voor iemand wat ik nooit eerder had gehad en deed extra mijn best. En dat was hetgeen wat mij weer heeft teruggekaatst naar 'goede vrienden'.
Als ik mijn best doe omdat ik echt, echt iemand super leuk vind word ik veel te vriendelijk en aardig en ver van wat ik ben. Ik maak elke keer dezelfde fout en weet dat iemand niet alleen een super aardig iemand in een relatie nodig heeft maar ook een steunpilaar.
Ik ben inmiddels wel aan het werk om altijd mijzelf te laten zien in plaats van super, super aardig te zijn en een gedeelten van mijn meningen voor me te houden.

Echter wilt zij nog wel vrienden met me zijn wat ik ook wel wil, er was wel een reden waarom ik deze zo extreem leuk vond (welkom friendzone) maar ik probeer nu echt eens mijzelf te zijn ongeacht wie er voor mij staat. Lang verhaal kort te maken: ik heb op deze manier niet alleen potentiële partners verkloot maar ook wel meer o.a. opleidingen, want ja het is 'oh zo belangrijk' wat anderen van je vinden... :')
Gebeurt alleen als ik iets belangrijk vind, anders niet.

Nu gebeurt het dat zij een zus heeft die statistisch gezien beter bij mij past. Ik voel nog veel voor haar maar het is een keer voor gekomen dat zij in een niet te nuchtere bui de suggestie voortdeed. Ik heb haar ook al een keer ontmoet en het is zeker geen onaardige dame. Ik ben proberen over de eerste heen te komen zodat we in ieder geval met elkaar om kunnen gaan, want dat vind ik nog steeds van haar (nee, niet geneukt jammer genoeg).

Ik heb hele dubbele gedachten: ik voel wat voor degene waar ik mee op date ging maar inderdaad, de tweede past statistisch gezien beter voor me en zeker niet onaardig.

Degene waarmee ik heb gedate heeft zich wel een beetje teruggetrokken van het aanbod en ik voel nog best wel wat voor haar. Maar haar zus past inderdaad kwa interesses en leven meer bij mij.
Zou ik wat voor haar zus kunnen voelen en is het sowieso wel handig om te doen?

Waarschijnlijk word het voor mijzelf uitzoeken en risico's nemen maar ik ben benieuwd naar de keuzes van de mede players op FOK!

EDIT: ze heeft het niet verder gezet omdat ik 'te aardig was en makkelijk te manipuleren zou zijn' echter weet ik dat als ik iemand goed ken en wat gewend aan raak ik dat veel minder ben. Ik weet het van mijzelf maar die kans heb ik gemist jammer genoeg. En ook jammer vind ik dat ik maar niet van mijn eigen fouten leer. We spreken elkaar weer over een maand en hopelijk kan ik dan mijn echte ik laten zien.
Zij is hetgeen wat ik denk te zoeken en d'r zus is dus statistisch gezien een betere optie (als zij dat niet wat te vreemd gaat vinden).
Polygamie is denk ik geen optie btw.
Hoi ludo, wat is nu de a priori kans dat die zus van haar jou leuk vindt? Want statistisch gezien maak je meer kans zeg je?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 07:07:39 #11
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189575172
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:52 schreef DatDitKanJoh het volgende:

[..]

Ok, ik weet dat dit als een troll-poging klinkt maar niets is minder waar. En nee, dr moeder sla ik liever over.
Haar tante wellicht een optie?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:18:11 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189576991
Hoe op met vrienden willen zijn met iemand waarvoor je meer voelt, dat werkt niet.
En haar zus, toe nou, je weet zelf ook wel dat dat niet ok is.

Stop deze mafkezerij en ga verder met je leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:43:57 #13
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189594770
Misschien een trio voorstellen ? :9~
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:12:15 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189611175
Gewoon dat zusje pakken, grote kans dat de ander jou dan ook weer wil _O_
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:15:17 #15
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189611220
Keihard man dit klinkt als de ideale alpha film waar je een chick ditcht en het doet met haar zus _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')