abonnement Unibet Coolblue
pi_201783218
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Homijn het volgende:
Sinds de introductie van de UI-Check-app en de bijbehorende slogan "Niet uit zonder UI" daalt het aantal UI-lozen op FOK! verder. Toch zijn er ook steeds weer nieuwe gevallen te melden. De UI-politie gaat dan ook onverminderd door met het afstruinen van FOK!-fora. Want alleen samen krijgen we UI-loosheid onder controle.

De volgende users zijn staande gehouden en krijgen als schikkingsvoorstel een UI aangeboden.
:')

thanks
pi_201785707
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]

Sinds de introductie van de UI-Check-app en de bijbehorende slogan "Niet uit zonder UI" daalt het aantal UI-lozen op FOK! verder. Toch zijn er ook steeds weer nieuwe gevallen te melden. De UI-politie gaat dan ook onverminderd door met het afstruinen van FOK!-fora. Want alleen samen krijgen we UI-loosheid onder controle.

De volgende users zijn staande gehouden en krijgen als schikkingsvoorstel een UI aangeboden.
[..]
1: [ afbeelding ] 2: [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Thanks broertje
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:29:37 #53
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_202056902
Nu de anderhalvemetersamenleving weer in ere is hersteld, is ook de 60-bij-60-pixels-samenleving weer terug van weggeweest. Controles worden weer aangescherpt, UI-lozen lopen sneller tegen de lamp. De UI-politie heeft in KLB weer de nodige processen-verbaal uitgeschreven, met bijbehorende UI-voorstellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Achtereuver het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:48 schreef A6 het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:04 schreef Also-von-Oder het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:08 schreef KayaQ het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:33 schreef Smeerbeer het volgende:
(lokquote)
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:49:30 #54
497946 KogelLager
Alles loopt op rol- uh kogels
pi_202059247
Is mijn paint UI goedgekeurd :@ ?
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:49:00 #55
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_202061850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:49 schreef KogelLager het volgende:
Is mijn paint UI goedgekeurd :@ ?
Ja hoor. Kan altijd beter, natuurlijk. Maar beter iets dan niets.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 29 november 2021 @ 18:46:09 #56
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_202395030
De UI-politie™ is gestart met de jaarlijkse najaarscampagne. :7 Dit jaar is er een aansprekend motto:



Voel je als UI-loze de bui ook al hangen? Installeer snel een UI en voorkom aanhouding door de UI-politie. Voor deze users kwam dat advies te laat. Hun processen-verbaal zijn al opgemaakt, net als hun UI's.

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:46 schreef Avianflu het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:15 schreef wwwoesteling het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:57 schreef koelkastmonteur het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:10 schreef BookFreak het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:25 schreef Intint het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef Strike00 het volgende:
(lokquote)


quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 12:58 schreef DangerousPotato het volgende:
(lokquote)
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 29 november 2021 @ 20:33:12 #57
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_202396852
@DangerousPotato heeft zijn UI aangenomen *O*
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_202399011
:M, zie je die dingen niet via mobiel?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 29 november 2021 @ 22:54:12 #59
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_202399453
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef Avianflu het volgende:
:M, zie je die dingen niet via mobiel?
Nee, maar wel op de website *O*
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 13 februari 2022 @ 18:01:27 #60
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203649109
Tijdens recente controles is welgeteld één (1) geval van UI-loosheid geconstateerd. Mogelijk is dit cijfer niet volledig. De UI-politie heeft achterstand in het rapporteren van UI-lozen en het vervaardigen van nieuwe UI's.

Onderstaande UI-loze heeft een proces-verbaal ontvangen en krijgt een UI aangemeten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 14:00 schreef Bruinie het volgende:
(lokquote)
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_203649342
quote:
4s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:01 schreef Homijn het volgende:
Tijdens recente controles is welgeteld één (1) geval van UI-loosheid geconstateerd. Mogelijk is dit cijfer niet volledig. De UI-politie heeft achterstand in het rapporteren van UI-lozen en het vervaardigen van nieuwe UI's.

Onderstaande UI-loze heeft een proces-verbaal ontvangen en krijgt een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
;(
  zondag 13 februari 2022 @ 18:21:45 #62
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203649364
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:19 schreef Bruinie het volgende:

[..]
;(
Brownie, maar dan in het Nederlands. Vandaar dat vlaggetje. :7
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_203649680
Geweldig topic. _O_

Het is dat ik al veel mooie UI's heb via Flory, anders had ik me graag laten arresteren door de UI-politie.
pi_203649698
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef Homijn het volgende:

[..]
Brownie, maar dan in het Nederlands. Vandaar dat vlaggetje. :7
zelf heb je geen avatar though
  zondag 13 februari 2022 @ 18:47:30 #65
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203649708
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:46 schreef Bruinie het volgende:

[..]
zelf heb je geen avatar though
Klopt, ik heb geen avatar, maar een UI. Zit je mobiel te FOK!'en?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_203649808
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef Homijn het volgende:

[..]
Klopt, ik heb geen avatar, maar een UI. Zit je mobiel te FOK!'en?
Ja
  zondag 13 februari 2022 @ 20:02:52 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203650411
quote:
Lieve allemaal. Niet al te lang geleden ben ik in een - op zijn zachtst gezegd ? klote situatie verzeild geraakt. Het ergste leed lijkt inmiddels geleden te zijn. De direkte problemen, de ?gevolgen?, zogezegd, zijn inmiddels redelijk ondervangen en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. De ?oorzaak? van alle ellende bestaat echter nog steeds.
Ik zet dit verhaal ?achter de schermen? en niet in R&P omdat ik dit tè privé vind om met 85.000 users te delen. Om privacy redenen zal ik de personen in dit verhaal puur fictieve namen geven. Een vader (Darkwing Duck), een moeder (Turbo McKwek) en een dochtertje (Kwekkelientje). Ik ben dus een soort van oppasmoeder van Kwekkelientje. Laat ik bij het begin beginnen.
Darkwing en Turbo hadden elkaar leren kennen, raakten bevriend, zeer goed bevriend zelfs. Om een lang verhaal kort te maken: Darkwing en Turbo kregen een kindje. Tijdens de zwangerschap en kort na de geboorte was Turbo natuurlijk hartstikke druk met de kleine Kwekkelientje, maar ook Darkwing week geen moment van haar zijde. Later, ik kan me niet precies herinneren wanneer dat precies was, begon de aandacht van Turbo behoorlijk te verminderen. Steeds vaker kwam de volledige opvoeding en verzorging van Kwekkelientje op de schouders van Darkwing terecht. Hij kon dat gelukkig aan en het ging goed met Kwekkelientje, ze werd een leuke, vrolijke meid met steeds meer vriendjes en vriendinnetjes. Darkwing zocht en vond een aantal mensen die ook een beetje op Kwekkelientje wilden letten. Een vader heeft per slot van rekening ook maar twee handen en twee ogen en anderen zouden hem goed kunnen helpen Kwekkelientje een goede opvoeding en verzorging te geven. Turbo kwam ook wel eens, op onregelmatige tijden langs waaien. Kwekkelientje werd dan stevig door haar moeder geknuffeld en zij deed Kwekkies haartjes mooi. Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Waarom zou een moeder haar dochtertjes haar invlechten maar niets doen aan de bebloede knietjes omdat ze met spelen gevallen is? Schouderophalend zag ik het aan. Als vader en moeder het met deze situatie eens waren, wie ben ik dan om me daar tegenaan te gaan bemoeien? Nou ja. Om een lang verhaal kort te maken: Kwekkelientje groeide op tot een knappe, verstandige meid met een groot gevoel voor humor. Ze verdiende een beetje bij en kon zo vader Darkwing helpen in haar onderhoud te voorzien, maar bij lange na niet genoeg om ook Darkwing te onderhouden. Dat vond Darkwing ook niet nodig. Hij was trots op ?zijn meid? zoals ze was en dat was voor hem voldoende.
Na al die tijd van korte aandacht op onregelmatige tijden stond Turbo McKwek opeens op de stoep bij Darkwing Duck. \"Darkwing,\" zei ze, \"waarom heb jij de voogdij over onze dochter? Het is òns kind, niet alleen maar jouw kind. Ik wil ook zeggenschap hebben over haar. Ze is knap, ze is intelligent, ze is een potentiële Miss Universe. Geef mij ook een gedeelte van de voogdij en ze zal goudgeld verdienen als model!\" Nou - hiermee ging Darkwing natuurlijk niet akkoord. Zíjn kleine meid, als commercieel produkt! Absoluut niet! Laat haar gewoon nog die vrolijke meid zijn... Maar Turbo liet zich niet zomaar afschepen. \"Wacht maar,\" zei ze, \"als jij me niet de voogdij geeft, dan maak ik haar kapot!\" Darkwing was helemaal ontdaan, maar gelukkig waren daar nog alle oppasmoeders en -vaders die hem steunden en inmiddels lijken we alle mogelijkheden die Turbo zou kunnen hebben om Kwekkelientje kapot te krijgen afgeschermd te zijn en lijkt Kwekkelientje een mooie toekomst te hebben. Zonder Turbo.
Ik ben ervan overtuigd dat we goed gehandeld hebben. Maar toch, toch vraag ik me af: had dit niet voorkomen kunnen worden? En nog belangrijker: is Kwekkelientje nu veilig?
Kwam een stukje tekst tegen op mijn harddisk, van 2004 :D

Heb ik zelf niet geschreve overigens
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 februari 2022 @ 20:59:32 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203651039
ik schrok me dood toen ik de TT zag... dacht dat degene die het stukje geschreven had in de TT stond.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 februari 2022 @ 21:14:01 #69
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203651252
Maanvis.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 13 februari 2022 @ 21:20:42 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203651334
Homijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 februari 2022 @ 22:48:50 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203652800
https://www.nu.nl/politie(...)hrijdend-gedrag.html
En de volgende! Weer een kamerlid, dit keer een vrouw.
Dit is de eerste vrouw in Nederland denk ik die ge#me'toot wordt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 13 februari 2022 @ 23:01:05 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203653022
GVD!!! Ik was altijd in de veronderstelling dat dit de ONZ SC was!!!!
* Maanvis gaat zich in een hoekje schamen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 februari 2022 @ 13:04:46 #73
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203658232
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Maanvis het volgende:
GVD!!! Ik was altijd in de veronderstelling dat dit de ONZ SC was!!!!
* Maanvis gaat zich in een hoekje schamen
Gelukkig heb je wel een UI, dus de UI-politie knijpt een oogje toe. Er wordt geen proces-verbaal opgemaakt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_203658361
Goed verhaal
  maandag 14 februari 2022 @ 15:12:48 #75
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203659594
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef Homijn het volgende:

[..]
Gelukkig heb je wel een UI, dus de UI-politie knijpt een oogje toe. Er wordt geen proces-verbaal opgemaakt.
Ik ga lekker genieten van mijn ui!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')