abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 oktober 2019 @ 08:44:13 #101
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189575758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van wie komt vanavond het gevaar, behalve van Abraham?
Mout
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189575763
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:52 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat Genoa de trainer er al weer uit gemieterd heeft. Zou Schöne terug willen als de nieuwe trainer hem niet opstelt?
Meest belachelijke gedachte welke ik de laatste tijd hier heb gelezen
  woensdag 23 oktober 2019 @ 08:46:48 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189575775
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]

En daar spreekt de man die over 10-20 jaar achter zijn vrouw aanhuppelt in de AH in zijn 7/8ste broek.

Type dit: http://www.jandirk.com/mannen-van-de-huishoudbeurs.html
Hoe oud ben je, 12?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189575781
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit lijkt mij ook niet helemaal de goede manier.
Mijn vrouw weet gewoon dat alles moet wijken voor Ajax,
pi_189575798
Ik denk dat het de lastigste wedstrijd wordt van dit kalenderjaar. Thuis is geen voordeel tegen een team van dit formaat, de vorm is er niet echt, het middenveld is zoekende, Chelsea zit lekker in zijn vel, Ajax is al 2 keer geflatteerd weggekomen. Ik zie een beetje een wedstrijd aankomen die Ajax weer met beide beentjes op de grond zet. Een 0-3 of 1-4 of zo.

Dat is op zich helemaal geen probleem, dat is ongeveer waar Ajax staat. Ze moeten elke keer weer het niveau van dit soort wedstrijden zien te halen om vervolgens ook nog de wedstrijd in hand te nemen of om te draaien. Dat gaat echt niet elke keer lukken. Ik zou het heel knap vinden als ze weer 3 punten halen maar met een gelijkspel ben ik tevreden. Dan hoeven ze nog maar 1 keer te winnen in 3 wedstrijden en zijn ze er.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 08:51:31 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189575816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat het de lastigste wedstrijd wordt van dit kalenderjaar. Thuis is geen voordeel tegen een team van dit formaat, de vorm is er niet echt, het middenveld is zoekende, Chelsea zit lekker in zijn vel, Ajax is al 2 keer geflatteerd weggekomen. Ik zie een beetje een wedstrijd aankomen die Ajax weer met beide beentjes op de grond zet. Een 0-3 of 1-4 of zo.

Dat is op zich helemaal geen probleem, dat is ongeveer waar Ajax staat. Ze moeten elke keer weer het niveau van dit soort wedstrijden zien te halen om vervolgens ook nog de wedstrijd in hand te nemen of om te draaien. Dat gaat echt niet elke keer lukken. Ik zou het heel knap vinden als ze weer 3 punten halen maar met een gelijkspel ben ik tevreden. Dan hoeven ze nog maar 1 keer te winnen in 3 wedstrijden en zijn ze er.
Chelsea speelt ook niet al te best hoor in de nationale divisie, ook een paar keer met de hakken over de sloot. alsof ajax niet lekker in zijn vel zit.
Natuurlijk kan het een zepert worden, daar is het CL voor, maar ik geloof niet dat ajax niet meer dan een gelijkspel eruit kan halen. en dat thuisvoordeel is er echt wel hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189575826
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:47 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Mijn vrouw weet gewoon dat alles moet wijken voor Ajax,
:')
pi_189575853
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, 12?
Volgens mij moet juist een 12 jarige toestemming vragen om 's avonds naar een wedstrijd te mogen. Sorry hoor, maar als jij aan je vriendin toestemming moet vragen om naar Ajax te kunnen is dat in mijn ogen geen goede relatie.

Maar goed, end of discussion.
pi_189575890
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Chelsea speelt ook niet al te best hoor in de nationale divisie, ook een paar keer met de hakken over de sloot. alsof ajax niet lekker in zijn vel zit.
Natuurlijk kan het een zepert worden, daar is het CL voor, maar ik geloof niet dat ajax niet meer dan een gelijkspel eruit kan halen. en dat thuisvoordeel is er echt wel hoor.
Teams en zeker teams van naam houden er niet van om thuis achter de bal aan te moeten lopen, dus in die zin heeft Ajax een uitvoordeel ondanks de sfeer in de Arena.

Het punt is dat Ajax het telkens weer een niveausprong moet maken, met het niveau wat ze in de competitie laten zien redden ze het niet en dan bedoel ik niet alleen het niveau tegen RKC. Dat lukt al heel veel Europese wedstrijden achter elkaar, maar dat kan ook een keer niet lukken. Het basisniveau is niet zo heel hoog als het lijkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:02:40 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189575908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Teams en zeker teams van naam houden er niet van om thuis achter de bal aan te moeten lopen, dus in die zin heeft Ajax een uitvoordeel ondanks de sfeer in de Arena.

Het punt is dat Ajax het telkens weer een niveausprong moet maken, met het niveau wat ze in de competitie laten zien redden ze het niet en dan bedoel ik niet alleen het niveau tegen RKC. Dat lukt al heel veel Europese wedstrijden achter elkaar, maar dat kan ook een keer niet lukken. Het basisniveau is niet zo heel hoog als het lijkt.
je moet die vergelijking uberhaupt niet maken, vergelijk ajax nu gewoon met de wedstrijden Lille en Valencia, end an is het een veel hoger niveau.
Niemand hier zegt dat winst enkel een formaliteit is, maar dat zeiden we tegen Lille en Valencia ook niet, en voorlopig is de scoren 6-0 . Ajax blijft mij verrassen, en ik verwacht niet dat ze vanavond ineens finaal door het ijs zakken. Chelsea is niet beter dan Valencia
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189575930
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je moet die vergelijking uberhaupt niet maken, vergelijk ajax nu gewoon met de wedstrijden Lille en Valencia, end an is het een veel hoger niveau.
Niemand hier zegt dat winst enkel een formaliteit is, maar dat zeiden we tegen Lille en Valencia ook niet, en voorlopig is de scoren 6-0 . Ajax blijft mij verrassen, en ik verwacht niet dat ze vanavond ineens finaal door het ijs zakken. Chelsea is niet beter dan Valencia
Ik schat Valencia zelfs hoger in, daarnaast was het vorig jaar ook niet altijd zeker als je naar de eredivisie keek. Maar in de CL ging het gewoon lekker. En toch hoop ik dat de volgende bekerwedstrijd of tegen een laagvlieger zoals aanstaande zondag je gewoon Alvarez achterin zet met gravenberch op het middenveld.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:09:30 #112
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189575965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik schat Valencia zelfs hoger in, daarnaast was het vorig jaar ook niet altijd zeker als je naar de eredivisie keek. Maar in de CL ging het gewoon lekker. En toch hoop ik dat de volgende bekerwedstrijd of tegen een laagvlieger zoals aanstaande zondag je gewoon Alvarez achterin zet met gravenberch op het middenveld.
niveau van ajax in de CL is gewoon vele malen hoger dan in de eredivisie, waar ze op 80% spelen en gewoon niet voor elke bal gaan zoals ze dat in de CL wedstrijden wel doen. dan lijkt het al snel dat je elk duel verliest, maar dat zijn gewoon kleine details. Ajax gaat gewoon weer een hoog niveau halen, en dan is alles mogelijk. Chelsea is gewoon weer een tegenstander van formaat dus die moet je gewoon niet onderschatten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189575966
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je moet die vergelijking uberhaupt niet maken, vergelijk ajax nu gewoon met de wedstrijden Lille en Valencia, end an is het een veel hoger niveau.
Klopt, maar dat is een niveau dat Ajax niet heeft maar wel kan halen. Dat kan ook een keer niet gebeuren en daar moeten we dan niet te moeilijk over doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:10:56 #114
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189575988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een niveau dat Ajax niet heeft maar wel kan halen. Dat kan ook een keer niet gebeuren en daar moeten we dan niet te moeilijk over doen.
dit laten ze al meerdere wedstrijden zien, dus kan halen is wat te makkelijk, dit is gewoon het niveau wat ze hebben als iedereen gefocust is, wat ze vanavond simpelweg allemaal zullen zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189576001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik schat Valencia zelfs hoger in, daarnaast was het vorig jaar ook niet altijd zeker als je naar de eredivisie keek. Maar in de CL ging het gewoon lekker. En toch hoop ik dat de volgende bekerwedstrijd of tegen een laagvlieger zoals aanstaande zondag je gewoon Alvarez achterin zet met gravenberch op het middenveld.
Ik zou hier wel even in meenemen dat Ajax het geluk heeft gehad tot tweemaal toe een tegenstander te treffen die een legio aan opgelegde kansen wist te missen. Dat ga je echt niet elke keer hebben. Als Chelsea vanavond het vizier wel op scherp heeft kunnen die er ook maar zo twee of drie maken.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:16:33 #116
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189576092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou hier wel even in meenemen dat Ajax het geluk heeft gehad tot tweemaal toe een tegenstander te treffen die een legio aan opgelegde kansen wist te missen. Dat ga je echt niet elke keer hebben. Als Chelsea vanavond het vizier wel op scherp heeft kunnen die er ook maar zo twee of drie maken.
dat zegt iedereen hier ook!
wordt altijd zo moe van mensen die maar roepen dat wij hier allemaal de polonaise lopen en dat elke vorm van kritiek hier weg gelachen wordt.
Misschien wat vaker langskomen of even teruglezen, voordat je gaat lopen roeptoeteren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189576100
Vergeet niet dat Chelsea ook nog een jong en grillig team is. Zodra zij 1-0 achter komen en de arena wordt een heksenketel zoals het kan zijn op dit soort avonden dan kunnen zij ook weleens enorm gaan choken.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:18:31 #118
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189576133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:16 schreef Simmertje het volgende:
Vergeet niet dat Chelsea ook nog een jong en grillig team is. Zodra zij 1-0 achter komen en de arena wordt een heksenketel zoals het kan zijn op dit soort avonden dan kunnen zij ook weleens enorm gaan choken.
ze moten de kansen ook wel krijgen om ze te maken, net als dat het vanavond een kansenregen kan zijn, an het ook zomaar zijn dat Chelsea totaal overklast wordt, beide zijn net zo reëel te noemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189576353
Wedkantoren weten het zo te zien ook niet echt:

1
2.40
X
3.65
2
2.85
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:32:30 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189576364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:31 schreef Simmertje het volgende:
Wedkantoren weten het zo te zien ook niet echt:

1
2.40
X
3.65
2
2.85
lijkt mij ook wel goede afspiegeling van wat ik verwacht te gaan zien.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:43:18 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189576528
quote:
Ajax lijkt geen heil te zien in BeNeLiga: 'Bezig met hervorming Europese bekers'

Club Brugge-voorzitter Bart Verhaege blijft geloven in een BeNeLiga, maar in Nederland lijken ze minder wakker te liggen van het plan. Vrijdag is er een vergadering tussen zes clubs uit Nederland en vijf uit België.

Het Nieuwsblad weet dat er op het moment in België meer interesse is in een BeNeLiga dan in Nederland. 'Het zou bij ons snel kunnen gaan, omdat er met de huidige onderhandelingen over een nieuw mediacontract alvast in België een momentum is. Het is alleen maar de vraag welke Nederlandse clubs vrijdag mee aan tafel schuiven', zo valt er te lezen.

'Ajax wordt aangekondigd maar vanuit Nederland horen we dat de Amsterdammers vooralsnog vooral bezig zijn met de hervorming van de Europese bekers. Het wil straks absoluut in de Cham­pions League, die in de nieuwe opzet belangrijker wordt dan de nationale competitie, terechtkomen. Bovendien is het volgens Nederlandse bronnen onmogelijk dat die BeNe ­Liga er al over drie seizoenen is. Het kan ten vroegste over vijf seizoenen, in 2024, als het tv-contract met Fox Sports in Nederland afloopt.'

De krant merkt ook op dat de UEFA niet echt welwillend tegenover het plan staat. 'Bovendien is het volgens Nederlandse bronnen onmogelijk dat die BeNe ­Liga er al over drie seizoenen is. Het kan ten vroegste over vijf seizoenen, in 2024, als het tv-contract met Fox Sports in Nederland afloopt.'
https://www.voetbalprimeu(...)vijf-seizoenen-.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:45:13 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189576556
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:43 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

OK ook weer klaar, toen Van Raay er mee kwam 20? jaar geleden was het nog een aardig idee, nu is het gewoon te laat
pi_189576578
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou hier wel even in meenemen dat Ajax het geluk heeft gehad tot tweemaal toe een tegenstander te treffen die een legio aan opgelegde kansen wist te missen. Dat ga je echt niet elke keer hebben. Als Chelsea vanavond het vizier wel op scherp heeft kunnen die er ook maar zo twee of drie maken.
Ja, maar aan de andere kant had ajax er 2x zoveel kunnen scoren. Het loopt nog niet super maar de klasse is er
pi_189576610
quote:
19s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:43 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

van Basten bij 538 loopt dit nu ook te verkopen. Wat een onzin.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 09:49:24 #125
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189576626

#genieten.

lekker vooraf stoken door fabeltijn, hoezo is Ajax favoriet tegen een Engelse grootmacht, want dat is Chelsea gewoon.
Hoezo is Ajax aan zijn stand verplicht om resultaat te boeken tegen Chelsea?

wat een hoop onzin kan iemand toch verkopen zeg.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')