abonnement Unibet Coolblue
pi_189559870
Graag vertel ik mijn verhaal op dit forum.

Zo een jaar geleden ben ik vreemdgegaan, ik heb gekust met drie in een zatte bui en met een andere jongen de liefde bedreven.

Zo een 5 weken geleden is mijn vriend dit te weten gekomen via zijn neef, wat ik snap dat heel pijnlijk is. Ik heb meteen alles opgebiecht en heb enorm veel spijt dat ik de kracht niet had om het zelf te vertellen. Het laatste jaar was onze relatie dan ook niet zo goed, ik zat ermee en kon niet meer oprecht zijn tegenover hem. Ik was een jaar ongelukkig, door mijn eigen fout. Hadden amper seks, was vaak vervelend en gefrustreerd. Hoe kon ik de persoon die ik het allerliefste heb, dit aandoen...

Nu zijn we vijf weken verder sinds hij het weet en en heb ik het enorm moeilijk. Hij zei onmiddelijk dat het gedaan was, maar kwam er later op terug dat dit impulsief was en vanuit emoties en hij nu tijd nodig heeft om te kunnen beslissen. We wonen nog samen want zijn verhuisd naar zee omdat hij daar kon werken en ben toen meegegaan. Ik ben meegegaan omdat ik hem onvoorwaardelijk steun. Alles waarvoor ik ben meegegaan is er niet meer. Ik had het moeilijk met hem met rust te laten omdat ik zo'n grote onzekerheid zit en angst heb om hem kwijt te geraken. Die onzekerheid maakt mij letterlijk kapot. Hij weet hoeveel spijt ik heb. Hij heeft het vooral moeilijk met het feit dat ik een jaar gezwegen heb. Ik snap hem volledig en geef hem alle rechten. Ik zou niets liever willen dan verder te gaan met hem (zijn 5 jaar samen geweest). Ik weet dat dit tijd zal vragen en geduld, maar op dit moment breekt het me echt.

Momenteel wil hij dan ook 'vrienden' zijn en hij zegt we zien wel wat er uit komt geen verplichtingen en geen verwachtingen. Er zijn bepaalde zaken waaruit blijkt dat hij toch ook meer wilt en dan soms weer niet. Hij zegt dat hij mij nog heel graag ziet en gehoopt had dat dit nooit was gebeurd. We slapen nog samen en hebben zowat elke dag seks (na een jaar dat zo goed als afwezig zijnde geweest). Ook knuffelt hij mij nog heel veel. Maar zodra ik iets zeg dat diepgaander gaat wordt hij gefrustreerd en zitten we weer in het negatieve. Zo werkt hij in het ziekenhuis en is er een nieuwe assistente die hem redelijk veel stuurt.. Ik zag ze eens samen buiten komen op ons appartement omdat zij naar het toilet moest.. Terwijl het ziekenhuis 5min er van daan is en ze daar van kwamen.. Ze doen namelijk veel utistappen met de collega's en hij reed mee met haar. Ik heb het moeilijk dat hij naar mijn gevoel meer aandacht geeft aan haar dan aan mij... Hij zegt dat het niets is en ik er niets achter moet zoeken. Verder zegt hij dan ook dat het niet zijn probleem is hoe ik mij voel. Als het diepgaande gesprekken zijn zegt hij wel eens vaker, dat is niet langer mijn probleem.

In de laatste 5 weken waarbij ik een weekend jarig was, mijn eerste job ben begonnen, is hij er nooit geweest. Elk weekend keert hij terug naar Antwerpen en gaat hij feesten tot in de vroege uurtjes. Dit doet me ook pijn, maar uiteraard snap ik hem. Hij weet dat ik niets liever zou hebben dan dat ik erbij zou zijn.. Het afgelopen weekend was hij met zijn gezin aan zee en met hun hond, er was een event dat ik toen eens had voorgesteld. Het doet dan ook pijn dat ik op het appartement zit en er niet kan bij zijn. Ik zit hier dan elk weekend helemaal alleen. De laatste 5 weken heb ik hem te hard gepushed door zeer veel te vragen wat wil je nu, hoe gaan we verder, geef mij nog een kans.. Hij weet het op dit moment echt niet en hij heeft nog nooit zoveel twijfels gevoeld in zijn leven. Nu verder, gaan we nog samen uit eten en doen we nog leuke dingen. Als hij gedaan heeft met werken ben ik de eerste wie hij belt, ook als hij leuk nieuws heeft. Ik heb hem altijd onvoorwaardelijk gesteund in alles en ben enorm fier op wat hij al bereikt heeft. Ik weet dat hij mijn steun nodig heeft. Hij zegt ook vaak dat hij niet weet of hij wel zonder mij verder kan. We liggen ook elke avond samen in de zetel tv te kijken en dan komt hij dicht tegen bij mij liggen. We lachen dan ook en het is dan ook echt gezellig en leuk. Hij vraagt soms zelf om te gaan eten ofzo. En als ik zeg dat ik het moeilijk heb omdat ik in die onzekerheid zit en geen bevestiging heb dan zegt hij ja ik kies er toch voor om samen tv te kijken, samen te gaan eten en van die dingen. Hij vindt ook dat ik een tijdje mag afzien, wat ik begrijp. Maar ik weet niet goed of het afzien is omdat hij het wil en erna samen verder of omdat het is om hierna volledig te stoppen. Hij zegt ook dat dit enorme impact zal zijn, samen verder gaan of niet, 5 jaar geef je niet zomaar op.

Ik heb het ook moeilijk dat hij vaak op zijn gsm zit als we praten of dat hij niet echt luistert. Als ik begin over hoe verder of de assistente dan vindt hij dat gezever en negeert hij dat.

Ik weet op dit moment echt niet wat ik moet doen.. Moet ik lief zijn? Moet ik praten met hem? Moet ik juist helemaal niets doen en koel en afstandelijk doen?

Zou iemand mij advies kunnen geven? Ik weet dat ik hem enorm heb gekwetst enorm veel pijn heb gedaan. En ik me niet in de slachtofferrol wil steken, ik wil graag verder met hem maar hoe pak ik dit het beste aan? Als ik eens droog en afstandelijk doe dan zegt hij meteen amai gaan we zo doen. Hij ziet mij nog enorm graag en houdt veel van mij. Het doet mij enorm veel pijn wat ik hem heb aangedaan.

Alvast bedankt!
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:12:13 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189559947
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189559960
Dus je bent 4x vreemdgegaan? Dat is nogal wat. Je zegt dat je je niet in een slachtofferrol wilt steken, maar dat doe je zo te lezen wél.

Misschien wil je het niet lezen, maar zo te lezen is de relatie gewoon over. Vertrouwen is weg bij hem, maar ook bij jou.
pi_189559962
Ik zou er lekker mee kappen. Klinkt heel vermoeiend allemaal :O
pi_189560019
Je hebt het alleen maar over jezelf en hoe kut het nu wel niet voor je is.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:18:48 #6
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189560027
Klagen over hem en een geile collega terwijl hij duidelijk gezegd heeft dat hij vrienden met je wil zijn..
Maar zelf niet te vertrouwen... beetje kinderachtig gedrag..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189560029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:
Graag vertel ik mijn verhaal op dit forum.

Zo een jaar geleden ben ik vreemdgegaan, ik heb gekust met drie in een zatte bui en met een andere jongen de liefde bedreven.

Zo een 5 weken geleden is mijn vriend dit te weten gekomen via zijn neef, wat ik snap dat heel pijnlijk is. Ik heb meteen alles opgebiecht en heb enorm veel spijt dat ik de kracht niet had om het zelf te vertellen. Het laatste jaar was onze relatie dan ook niet zo goed, ik zat ermee en kon niet meer oprecht zijn tegenover hem. Ik was een jaar ongelukkig, door mijn eigen fout. Hadden amper seks, was vaak vervelend en gefrustreerd. Hoe kon ik de persoon die ik het allerliefste heb, dit aandoen...
Hij is je allerliefste, maar met een wildvreemde bedrijf je de liefde en met hem heb je seks :? Waarom ga je meermaals vreemd in een tot dan toe goede relatie en verknal je het verder door na je vreemdgaan een jaar lang te gaan stoorzenderen?

Hoe kan hij er op leren vertrouwen dat je niet weer vreemdgaat?
pi_189560116
Zit denk ik geen toekomst meer in.

Hij zal vast nog wel gevoel hebben, maar het is meer de comfort zone gaande houden, dus dat wat je kent blijven eten, dan dat het nou een en al passie is.

Ik snap ergens wel waarom je mee verhuist bent, maar dit is een verloren zaak op langer termijn want deels kan het hem niet zo heel veel meer schelen gezien zijn starre houding op belangrijke punten.
pi_189560118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:
Graag vertel ik mijn verhaal op dit forum.

Zo een jaar geleden ben ik vreemdgegaan, ik heb gekust met drie in een zatte bui en met een andere jongen de liefde bedreven.

Zo een 5 weken geleden is mijn vriend dit te weten gekomen via zijn neef, wat ik snap dat heel pijnlijk is. Ik heb meteen alles opgebiecht en heb enorm veel spijt
Meteen?!?!?!! :') Bitch please, je wilde die shit niet eens opbiechten, je dacht er mee weg te komen en nu heb je spijt dat je betrapt bent, niet dat je met een ander hebt lopen neuken, anders had je het wel eerder aan hem verteld
pi_189560159
"In een zatte bui"..

Spijt mij donders, als je nou direct na je daad het had verteld was het heel wat anders, nu ben je gewoon gesnapt...

Ik had je keihard gedumpt! niet om het vreemdgaan hoor... maar wel om het beschadigen van mijn vertrouwen... want seks is maar seks... liefde gaat verder dan dat.
Grof gezegd hoop ik dat hij nu niet ieder weekend loopt te feesten maar vele meiden stevig uitwerkt! en dan na het weekend weer lekker tegen je aan komt liggen alsof er niets is gebeurd (spiegeltje spiegeltje)..

Kort gezegd: game over!
Just say hi!
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:40:52 #11
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189560244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:
Zo een jaar geleden ben ik vreemdgegaan, ik heb gekust met drie in een zatte bui en met een andere jongen de liefde bedreven geneukt.
Wat minder zuipen wellicht een optie?
Voor een volgende relatie dan want dit zie ik niks meer worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 22-10-2019 11:01:17 (typo) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189560340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:

En ik me niet in de slachtofferrol wil steken,
interssant, maar waar haal je uit dat je je niet in die slachtofferrol wil steken?

Ik lees niet anders dan dat jij het er zo moeilijk mee hebt en geklaag over dat je vriend niet aardig voor je is en niet goed naar je luistert en hoe je kan zorgen dat je hem verder kunt controleren en bevestiging van hem kunt afdwingen.

quote:
En als ik zeg dat ik het moeilijk heb omdat ik in die onzekerheid zit en geen bevestiging heb
eerlijk gezegd hoop ik een beetje dat je vriend de ballen heeft om gewoon verder te gaan met zijn leven, omdast ik denk dat deze relatie eerder toxisch overkomt...
een partner die dusdanig onzeker is en zich in een slachtofferrol duwt om haar vriend te kunnen 'beheersen', en verder weinig zelfkritiek heeft over haar eigen gedrag van meermaals vreemdgaan (kennelijk zowel zoenen met dire verschillende jongens en uiteindelijk ook naar bed gaan met een ander, en dat is dus hooguit waar die neef iig van op de hogte was, we weten niet of het nog meer gebeurd is, aangezien je hooguit verteld wat hij al van anderen te horen krijgt).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_189560486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Toen ik het las zat ik al te bedenken hoe ik mijn reactie zal verwoorden, maar dit is ronduit perfect.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_189560501
Ik heb zo'n vermoeden dat we van TO niks meer gaan horen.
pi_189560591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Ik wou dat ik zo gevat als jou kon reageren _O_
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:14:06 #16
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_189560594
Wat wil je horen? Heel de afdeling zit hier in een vergadering dus ik heb tijd zat om wat degelijk advies te geven. :O

1. (Heeel belangrijk!)

Laat je vriend met rust en laat hem ook zijn pleziertjes beleven zonder jou verantwoording af te hoeven leggen. Zorg er vervolgens voor dat je iedere avond zijn lievelingseten klaar hebt staan. Was af, maak schoon en ontlast deze jongen waar je kan. Laat het contact vanuit zijn kant komen. HIJ bepaalt het tempo om het te verwerken, niet jij. Dat jij je emotioneel een wrak voelt heb je tenslotte aan jezelf te danken.

Mentaal zit deze jongen namelijk in de Goliath van Walibi. Ongekend hoe hij zich moet voelen en daarom uiterst belangrijk dat hij rust krijgt. Zeur dus om NIETS. Ook al staat het je niet aan, je houdt je mond of gaat weg. Stel vervolgens een document op waarmee hij 4 maal seks met andere mag hebben, ter compensatie voor jouw acties zullen we maar zeggen.

Als je de bovenstaande handleiding strict volgt dan is de kans van slagen het grootst!

PROTIP: haal een soatest

[ Bericht 0% gewijzigd door denattedweil op 22-10-2019 11:29:03 ]
pi_189560718
Je had het niet moeten bekennen.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:26:14 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189560727
Alles is al wel gezegd. Je hebt geen spijt, je hebt enkel spijt dat het is uitgekomen. Je zegt dat je niet slachtoffer wil spelen, maar dat doe je wel. Je geeft niet om zijn gevoelens en je gunt hem de tijd niet; het gaat enkel om jouw eigen gevoel. Vier keer uitgebreid vreemdgegaan en dan doe je al moeilijk omdat hij na vijf weekjes nog niet zeker weet of hij er mee door wil? Je zegt dat jullie veel mooie dingen delen de laatste weken. Geniet gewoon van die momenten en ga niet pushen. Jij bent degene die de fouten heeft gemaakt; hij verdient alle tijd. Als je daar niet mee kan dealen is het je eigen probleem, niet die van hem. Als ik het zo lees hoop ik bijna dat hij het gewoon verbreekt, je komt zo verschrikkelijk hypocriet over. En oprechte spijt heb je echt niet. :s)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189560758
Deze hele relatie heeft geen zin meer.

Voor nu is het prima voor hem: hij bepaalt wat er gebeurt en op welke tempo dat gaat. En bonuspuntjes: hij heeft zowat elke dag seks.

Maar of hij een echte poging doet om de relatie weer in orde te krijgen? Denk het niet. Waarom zou hij ook? Hij is bedrogen.

Dus: hij houdt dit lekker vol met jou, en stelt zichzelf open voor een andere dame en wanneer hij een nieuwe dame heeft, is het afgelopen met jou.

En ondertussen ben jij je nog meer aan het focussen op hem en sluit jij je helemaal af voor anderen. En wanneer hij je straks echt dumpt, komt dat zo hard en onverwachts aan dat je tijden kapot van zal zijn.

Wil je advies? Kap er allebei mee. Hoe eerder je hiermee stopt, hoe eerder de wonden helen. Als je er langer mee doorgaat, ettert het wondje alleen maar harder en meer. Straks ben jij maanden of jaren kwijt, en moet je toch opnieuw beginnen. Liever nu dan straks, niet?

En, oh:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:
Het laatste jaar was onze relatie dan ook niet zo goed, ik zat ermee en kon niet meer oprecht zijn tegenover hem. Ik was een jaar ongelukkig, door mijn eigen fout. Hadden amper seks, was vaak vervelend en gefrustreerd.
Jullie kunnen niet eens aan de al eerder bestaande problemen werken, door de nieuwe problemen die erbij zijn gekomen door het vreemdgaan.

Eindstation zal dus hetzelfde zijn als hierboven: geen oprechte communicatie en één van jullie gaat weer te ver.




En laten we eerlijk wezen: hoe lang ben je bereid om op hem te wachten? Als hij zich nog op deze manier gedraagt de komende 3 maanden, ben je bereid om op deze manier behandeld te worden? Kun je je voorstellen hoe je onzekerheid straks is als dit een tijdje duurt?

TL;DR: ga verder, alleen.
pi_189560765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Je had het niet moeten bekennen.
Ze had niet vreemd moeten gaan.
pi_189560805
Wat een zevertopic :') jij gaat vreemd maar jij hebt het allemaal maar moeilijk. Gooi jezelf weg.
pi_189560817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:14 schreef denattedweil het volgende:
Zorg er vervolgens voor dat je iedere avond zijn lievelingseten klaar hebt staan. Was af, maak schoon en ontlast deze jongen waar je kan.
_O-.

Vergeet seks niet.

"Geef hem seks! Elke dag!"
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:41:10 #23
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_189560948
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Vergeet seks niet.

"Geef hem seks! Elke dag!"
Minsten één keer per dag. Ook al heb je geen zin, moet je nog koken, heb je hoofdpijn of andere mentale kwaaltjes, je gaat door tot aan de huig! Lange diepe halen (als dat gaat) tot je bijna moet kokken. Daar beurt hij vast wel van op. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189561006
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze had niet vreemd moeten gaan.
Nee, maar dat is gebeurd. Daarna had ze moeten ontkennen nu ze zo lang heeft gezwegen.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:44:49 #25
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189561016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Je had het niet moeten bekennen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189561044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:44 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is gebeurd. Daarna had ze moeten ontkennen nu ze zo lang heeft gezwegen.
Sommige mensen zijn niet geschikt voor een relatie. Iemand die het bovenstaande doet is daar een goed voorbeeld van.
pi_189561069
Zeg hem, leg uit, dat als ie met je verder wilt jullie weer een normale relatie moetenn hebben, die gelijkwaardig is en waarin dat vreemdgaan niet de hele tijd meer tegen je gebruikt wordt, en geef hem een deadline, over 5 weken of zo, om te beslissen of ie dat nog wil.

En ga dan in de tussentijd even compleet niet zeuren, dus niet even vragen hoe hij er nu over denkt of proberen te peilen wat ie gaat beslissen, of laten weten dat je het niet leuk vind als ie in het weekend naar zijn vrienden gaat, geef hem even wat ruimte en laat hem zien wat er leuk aan jou is.
pi_189561147
"Ik heb het moeilijk dat hij naar mijn gevoel meer aandacht geeft aan haar dan aan mij.."

_O- _O- _O-
pi_189561152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn niet geschikt voor een relatie. Iemand die het bovenstaande doet is daar een goed voorbeeld van.
Genoeg mensen doen dat. Dat betekent niet dat je per definitie niet geschikt bent voor een relatie. :)
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:16:48 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_189561544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:04 schreef Shauni123 het volgende:
We slapen nog samen en hebben zowat elke dag seks
Ja hij denk ook _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189561607
Doe even normaal zeg.

[ Bericht 95% gewijzigd door CoolGuy op 22-10-2019 12:25:12 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:31:56 #32
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189561784
Hij houdt je aan het lijntje....

dat je het niet hebt verteld snap ik wel. Maar dan blijf je wel leven in je eigen leugentje
Zeeuws-Vlaanderen
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:41:55 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189561994
Zou me niets verbazen als hij nu de bloemetjes aan het buiten zetten is, want "jullie zijn nu enkel vrienden"

Is het ook besproken of in die vriendensituatie er wel of juist geen seks met anderen mag plaatsvinden? Of vond jij het logisch dat dit dus verder niets veranderde, maar denkt hij daar wellicht anders over?
pi_189562871
Hij is rustig en mentaal afscheid van je aan het nemen, en terecht.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:36:47 #35
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189562892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Dit dus.


quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Wat een zevertopic :') jij gaat vreemd maar jij hebt het allemaal maar moeilijk. Gooi jezelf weg.
Dat constant vallen in slachtofferrol is zo vermoeiend indd :') :r

[ Bericht 20% gewijzigd door CoolGuy op 22-10-2019 15:53:42 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189562923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Dat constant vallen in slachtofferrol is zo vermoeiend indd :') :r
Echt zo, bij elk nieuw topic van zulke mensen begin ik al te zuchten
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:52:57 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189563100
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Echt zo, bij elk nieuw topic van zulke mensen begin ik al te zuchten
En helemaal dat aldoor aangeven toch niet in een slachtofferrol te willen vervallen en dan het gewoon keihard lekker wel doen :') _O- zien die figuren nou echt niet hoe ze bezig zijn!?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189563141
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:20 schreef vosss het volgende:
Doe even normaal zeg.
Ik deed normaal. TS moet ff normaal doen. Bovendien ben ik niet degene die zn lul op de bar legt, 4x vreemdgaat en vervolgens gaat lopen bitchen dat ik het zo moeilijk allemaal heb. Dat was TS en dat heeft ze enkel aan haar eigen geslet te danken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:12:58 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189563352
De liefde bedrijven? Je bedoelt neuken toch? Of hield je echt van die gast waarvoor je je benen hebt gespreid?

Dit klinkt meer als spijt van betrapt zijn dan spijt van de actie. Wanneer je echt spijt had gehad had je het maar bij 1 gast gelaten in plaats van bij 4 en had je het meteen opgebiecht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:23:31 #40
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189563489
Niveautje weer hier.
Ik snap inmiddels wel waarom ts wel op Viva heeft gereageerd en hier niet meer.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189563520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En helemaal dat aldoor aangeven toch niet in een slachtofferrol te willen vervallen en dan het gewoon keihard lekker wel doen :') _O- zien die figuren nou echt niet hoe ze bezig zijn!?
Nope, ze is naar viva verhuisd en daar wordt ze gepamperd dusja..
pi_189563534
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Nope, ze is naar viva verhuisd en daar wordt ze gepamperd dusja..
Link naar topic? :P
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:26:40 #43
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189563552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Link naar topic? :P
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/451322

Met het risico dat het gegal daar verder gaat. :{
Overigens vind ik het met pamperen wel meevallen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189563628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:26 schreef Elpis het volgende:

[..]

https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/451322

Met het risico dat het gegal daar verder gaat. :{
Overigens vind ik het met pamperen wel meevallen.
Prima dat ze daar is toch?
pi_189563683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:26 schreef Elpis het volgende:

[..]

https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/451322

Met het risico dat het gegal daar verder gaat. :{
Overigens vind ik het met pamperen wel meevallen.
Vergeleken met dit topic is de toon iig vrij mild :P
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:37:54 #46
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189563761
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Vergeleken met dit topic is de toon iig vrij mild :P
Wat wat mij betreft meer zegt over de toon hier dan over daar.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:38:21 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189563771
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Nope, ze is naar viva verhuisd en daar wordt ze gepamperd dusja..
Ugh :r vrouwen vergiftigen elkaar echt op dat soort fora :') beetje zoals hier met die incels.


quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:37 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wat wat mij betreft meer zegt over de toon hier dan over daar.
Viva trutje gespot :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189563803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ugh :r vrouwen vergiftigen elkaar echt op dat soort fora :') beetje zoals hier met die incels.
[..]

Viva trutje gespot :)
Ze heeft ook niks verkeerds gedaan. Beste is die man dumpen, want ze is bij hem voor het gemak. De passie en liefde vindt ze ergens anders en daarom doet ze haarzelf tekort door bij hem te blijven.
pi_189563847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze heeft ook niks verkeerds gedaan. Beste is die man dumpen, want ze is bij hem voor het gemak. De passie en liefde vindt ze ergens anders en daarom doet ze haarzelf tekort door bij hem te blijven.
Vreemdgaan, erover zwijgen en je een jaar lang als een draak gedragen omdat je je 'schuldig' voelt, vind jij niks verkeerd gedaan?
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:43:20 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189563855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze heeft ook niks verkeerds gedaan. Beste is die man dumpen, want ze is bij hem voor het gemak. De passie en liefde vindt ze ergens anders en daarom doet ze haarzelf tekort door bij hem te blijven.
ja haha trolllolol :') beter je best doen, schat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Vis een optie? dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:43:31 #51
70532 loveli
N
pi_189563857
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
^^
crap in = crap out
pi_189563861
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:37 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wat wat mij betreft meer zegt over de toon hier dan over daar.
Ik zit hier al 10+ jaar en ben het wel gewend :) vind dat viva altijd zo zeikerig. Maar wel vermakelijk.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:44:58 #53
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189563871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze heeft ook niks verkeerds gedaan. Beste is die man dumpen, want ze is bij hem voor het gemak. De passie en liefde vindt ze ergens anders en daarom doet ze haarzelf tekort door bij hem te blijven.
Ze heeft alleen even haar beentjes gespreide voor een andere kerel dan haar eigenste, diverse keren een vreemde tong in haar mond laten steken en daar is niks verkeerds aan ja?
Houd van poesjes
pi_189563904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:46 schreef WollahJiggy het volgende:

[..]

mensen die viva schrijven ipv fifa :')

of fiva nog erger
nee vifa is het ergst
Waar heb jij het over beste man?
pi_189563910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:46 schreef WollahJiggy het volgende:

[..]

mensen die viva schrijven ipv fifa :')

of fiva nog erger
nee vifa is het ergst
_O-
pi_189563916
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Waar heb jij het over beste man?
Dat voetbal spel.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:54:35 #57
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189564017
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Viva trutje gespot
Ik kom tenminste van mijn zolderkamer. :6

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ze heeft ook niks verkeerds gedaan.
Tuurlijk wel. maar haar ex is ook geen Mr Fantastic. Ze had die relatie al veel eerder kunnen verbreken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:43 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik zit hier al 10+ jaar en ben het wel gewend :) vind dat viva altijd zo zeikerig. Maar wel vermakelijk.
Ik zit hier inmiddels een kleine 5 jaar en nee sommige dingen wennen gelukkig niet helemaal.
Ook op Viva kunnen ze trouwens aardig inhakken op topicstarters.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189564041
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik kom tenminste van mijn zolderkamer. :6
[..]

Tuurlijk wel. maar haar ex is ook geen Mr Fantastic. Ze had die relatie al veel eerder kunnen verbreken.
[..]

Ik zit hier inmiddels een kleine 5 jaar en nee sommige dingen wennen gelukkig niet helemaal.
Ook op Viva kunnen ze trouwens aardig inhakken op topicstarters.
Ja je hebt ze daar ook inderdaad, alleen schelden mag daar niet. Mijn oma was Amsterdams dus voor mij is schelden vrij normaal :@
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:56:21 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189564048
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:46 schreef WollahJiggy het volgende:

[..]

mensen die viva schrijven ipv fifa :')

of fiva nog erger
nee vifa is het ergst
:') :D

quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik kom tenminste van mijn zolderkamer. :6
[..]

Tuurlijk wel. maar haar ex is ook geen Mr Fantastic. Ze had die relatie al veel eerder kunnen verbreken.
[..]

Ik zit hier inmiddels een kleine 5 jaar en nee sommige dingen wennen gelukkig niet helemaal.
Ook op Viva kunnen ze trouwens aardig inhakken op topicstarters.
Ik heb niet eens een zolder :'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189564067
De kwaliteit van de seks kan veel vragen beantwoordwn.

Vrijt hij met je om even zijn ballen lekker te legen of doet hij het voor de bevredeging van jullie beide.
pi_189564085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Beste post in dit topic.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:00:17 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189564101
Op Viva zeggen ze zelfs dat ze hem nu pikstraf moet geven omdat hij "een machtsspelletje aan het spelen is" :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:00:45 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189564110
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Beste post in dit topic.
En dat.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:02:02 #64
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189564132
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Drizzt het volgende:
Op Viva zeggen ze zelfs dat ze hem nu pikstraf moet geven omdat hij "een machtsspelletje aan het spelen is" :')
Gvd, die wijven ook he :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189564150
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Drizzt het volgende:
Op Viva zeggen ze zelfs dat ze hem nu pikstraf moet geven omdat hij "een machtsspelletje aan het spelen is" :')
:{
pi_189564160
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Drizzt het volgende:
Op Viva zeggen ze zelfs dat ze hem nu pikstraf moet geven omdat hij "een machtsspelletje aan het spelen is" :')
Ik heb altijd zo’n idee dat VIVA vol zit met borderliners en narcisten door dit soort adviezen. :')
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:04:43 #67
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189564171
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gvd, die wijven ook he :') _O-
Vooral grappig als het andersom gebeurd. Zulke topics ben ik daar ook vaak zat tegen gekomen. Als de man vreemdgaan is het een wereldzonde, maar als het de vrouw is dan zijn ze opeens stukken milder en dan zoeken ze de oorzaak bij de man. Beetje triest.

TS moet niet miepen in dit geval.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:05:08 #68
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189564178
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Drizzt het volgende:
Op Viva zeggen ze zelfs dat ze hem nu pikstraf moet geven omdat hij "een machtsspelletje aan het spelen is" :')
Bestaat er ook iets als kutstraf?
Houd van poesjes
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:06:18 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189564195
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral grappig als het andersom gebeurd. Zulke topics ben ik daar ook vaak zat tegen gekomen. Als de man vreemdgaan is het een wereldzonde, maar als het de vrouw is dan zijn ze opeens stukken milder en dan zoeken ze de oorzaak bij de man. Beetje triest.

TS moet niet miepen in dit geval.
Ja, ik ken het inderdaad... echt bizar die hypocrisie, het ligt tegen komedie aan gewoon :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:07:07 #70
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189564208
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Bestaat er ook iets als kutstraf?
Dan straft hij zichzelf. Dat zal hij vast niet willen.
Hij heeft nu dagelijks seks zonder verplichtingen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:08:13 #71
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189564218
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral grappig als het andersom gebeurd. Zulke topics ben ik daar ook vaak zat tegen gekomen. Als de man vreemdgaan is het een wereldzonde, maar als het de vrouw is dan zijn ze opeens stukken milder en dan zoeken ze de oorzaak bij de man. Beetje triest.

TS moet niet miepen in dit geval.
Ligt er maar net aan wie er dan post hoor.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:09:56 #72
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189564242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:07 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dan straft hij zichzelf. Dat zal hij vast niet willen.
Hij heeft nu dagelijks seks zonder verplichtingen.
Dagelijks gratis seks bedoel je?
Natuurlijk straft hij zichzelf niet, genoeg gewillige vrouwtjes hoor.
Houd van poesjes
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:11:55 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189564267
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vooral grappig als het andersom gebeurd. Zulke topics ben ik daar ook vaak zat tegen gekomen. Als de man vreemdgaan is het een wereldzonde, maar als het de vrouw is dan zijn ze opeens stukken milder en dan zoeken ze de oorzaak bij de man. Beetje triest.

TS moet niet miepen in dit geval.
Precies :')

Man gaat vreemd: zijn schuld.
Vrouw gaat vreemd: zijn schuld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:14:17 #74
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189564299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Als het je zo dwars zat, waarom ben je er dan niet zelf direct mee gekomen ipv dat hij het van zijn neef moest horen?

Jij hebt geen spijt van je actie. Jij hebt spijt van dat je betrapt bent, das heel wat anders.
Dit.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:14:28 #75
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189564301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dagelijks gratis seks bedoel je?
Natuurlijk straft hij zichzelf niet, genoeg gewillige vrouwtjes hoor.
Vertel dat de incels hier even ja?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')