abonnement Unibet Coolblue
pi_189589935
Als de juf echt lijfstraffen uitdeelt, is de juf dan niet bang dat ze een paar tikken krijgt van een vader die dik 2 meter groot is met handen zo groot als kolenschoppen. Ik kan me namelijk voorstellen dat een woeste vader dit niet laat gebeuren en in mijn omgeving ken ik wel een aantal vaders die meteen zouden reageren zonder na te denken.
pi_189590043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:44 schreef ikleesalleen007 het volgende:

[..]

Ik woon in Zaandam. De mindere buurten zijn Poelenburg, de vijfhoek en een deel van de Rosmolenbuurt. verder is Zaandam wat mij betreft juist helemaal niet tokkie. Elke stad heeft tokkiebuurten.
Ik ben verhuisd van vijfhoek naar poelenburg :') wolla! Van mij mogen kinderen trouwens wel vaker klappen krijgen.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 24 oktober 2019 @ 00:01:45 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189591754
De Lijfstrafjuf _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door the-eye op 24-10-2019 01:10:59 ]
pi_189591960
Ik ben wel voorstander van een conservatieve opvoeding _O_ Etterbakjes die de linkse propaganda van juf niet willen slikken moeten maar voelen oO/
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 00:50:50 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189592151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Groep 3c. 27 kinderen, klinkt als een schooltje wat uit zijn voegen barst.
Waarvan van 5 kinderen de ouders stampij maken en de rest dik tevreden is




[ Bericht 23% gewijzigd door the-eye op 24-10-2019 00:56:54 ]
pi_189592268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:20 schreef vouwdeurtje het volgende:
Ik ben wel voorstander van een conservatieve opvoeding _O_ Etterbakjes die de linkse propaganda van juf niet willen slikken moeten maar voelen oO/
Ja, als dat zou kunnen.

Wij doen hier veel leuke dingen met de kids uit de buurt, vrijwillig en gratis. Gaan ouders uit hun plaat waarom die van hun niet gevraagd zijn.
Tja, tien kids en vol is vol.

En daarbij gaan wij niet staan met de idioten die niet kunnen luisteren. Die de klassen terroriseren. Kinderen zonder manieren en opvoeding. Wij dansen, springen en doen leuke dingen. Maar bizar hoe ouders in de herfstvakantie maar denken hun kinderen te kunnen droppen bij anderen. En dan ook nog boos worden als dat ff niet kan.

Enfin, duurt jaren voordat ouders door hebben dat hun kind geen engeltje is, niet in de klas en niet bij verenigingen. Die ouders doen zelf geen flikker en zien daardoor ook het verschil niet.

Best zielig voor de kinderen maar het zijn er zoveel dat ik er hier niets meer mee kan. En ik snap de leraren daarom zeer goed.
pi_189592281
Even vanuit mijn ervaring, op Facebook ouders helemaal onder de indruk want kinderfeestje gehad met zes kinderen. Moeten ze een week van bijkomen...

8)7

Maar wel commentaar hebben op een leerkracht met 27 kinderen...
pi_189592738
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:50 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waarvan van 5 kinderen de ouders stampij maken en de rest dik tevreden is


Oh ja ik hoor het alweer....stokken op de hoofd. :|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190024027
’Horrorjuf’ deed niks verkeerd.

Een juf die werd beticht van het uitdelen van middeleeuwse straffen, heeft niks verkeerd gedaan. Dat concluderen onderzoekers die doken in de ophef op basisschool De Voorzaan in Zaandam. Maar er was wel degelijk een hoop mis tussen ouders en schoolleiding.

Kort gezegd is de conclusie dat de communicatie tussen ouders en schoolleiding zo stroef liep, dat er alle ruimte was voor het ontstaan van indianenverhalen.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-deed-niks-verkeerd
  dinsdag 19 november 2019 @ 18:20:18 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190024099
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:13 schreef IriYe het volgende:
’Horrorjuf’ deed niks verkeerd.

Een juf die werd beticht van het uitdelen van middeleeuwse straffen, heeft niks verkeerd gedaan. Dat concluderen onderzoekers die doken in de ophef op basisschool De Voorzaan in Zaandam. Maar er was wel degelijk een hoop mis tussen ouders en schoolleiding.

Kort gezegd is de conclusie dat de communicatie tussen ouders en schoolleiding zo stroef liep, dat er alle ruimte was voor het ontstaan van indianenverhalen.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-deed-niks-verkeerd
Kortom, Tokkie ouders die van mening zijn dat de school schuldig is aan hun eigen falende opvoeding.
pi_190024140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kortom, Tokkie ouders die van mening zijn dat de school schuldig is aan hun eigen falende opvoeding.
Jup en daarom moet het leven van een ander ook maar publiekelijk kapot gemaakt worden. Niet echt een verrassing..
pi_190024312
Gelukkig is iedereen zo media-wijs tegenwoordig dat iedereen het onderzoek afwacht voordat er om namen, foto’s en levenslange straffen geroepen wordt.

Oh, wacht....
pi_190024370
Die ouders met hun grote bek zouden nu eigenlijk dat soort lijfstraffen moeten ondergaan. Gewoon hun eigen falen afschuiven op een ander.
  dinsdag 19 november 2019 @ 18:55:22 #114
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190024652
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:24 schreef IriYe het volgende:

[..]

Jup en daarom moet het leven van een ander ook maar publiekelijk kapot gemaakt worden. Niet echt een verrassing..
Ben er wel voor dat er straffen zpuden moeten komen voor mensen die onterechte dingen roepen in de media of op social media. Complete levens kunnen kapotgemaakt worden door dit soort tokkievolk.
With love :*
pi_190024695
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:55 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ben er wel voor dat er straffen zpuden moeten komen voor mensen die onterechte dingen roepen in de media of op social media. Complete levens kunnen kapotgemaakt worden door dit soort tokkievolk.
Eens hoor. :Y Aanklagen die paupers!
pi_190028163
Even jeugdzorg op de klagende ouders afsturen want als er volgens hun dingen gebeurt zijn waardoor hun kinderen agressief worden en in bed plassen is er iets aan de hand en nu de juf niets gedaan heeft moet er een andere verklaring zijn. Ik zou niet willen dat die kinderen iets overkomt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_190028254
Die ouders zijn vroeger niet genoeg geslagen op school
  dinsdag 19 november 2019 @ 21:56:33 #118
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190028332
Tijd dat ze die ouders in de bak tyfen. Kutlui, bah.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190028791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:44 schreef ikleesalleen007 het volgende:

[..]

Ik woon in Zaandam. De mindere buurten zijn Poelenburg, de vijfhoek en een deel van de Rosmolenbuurt. verder is Zaandam wat mij betreft juist helemaal niet tokkie. Elke stad heeft tokkiebuurten.
Als je vroeger vertelde dat je vrienden in de ros had was dat al genoeg om mensen te laten sidderen #kalfside
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')