abonnement Unibet Coolblue
pi_189550886
@Wereldgozer

Een paar goede Rotterdamse vrienden zeggen dat dit de beste stadsdelen zijn van Rotterdam

1. Kralingen-Crooswijk
2. Centrum
3. Noord
4. IJsselmonde
5. Delfshaven
pi_189550985
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Heb een beetje een van Geel 0.8 gevoel bij zijn eventuele aanstelling, vooral gebaseerd op zijn laatste jaren.

Ook vreemd dat we eerst een TD aanstellen en dan pas een AD. En dat we een TD aanstellen die onlangs beschikbaar is geworden. Geen visie, geen beleid. Niets. Een topclub in potentie die al jaren wordt geleid door gigantische amateurs.
Dat is ook raar, eerst lullen dat al bezig zijn met een TD, een lijstje hebben, al heel ver zijn en dat soort ongein, en dan nu “opeens” met Arnessen komen die net vrij is. Ze hebben dus totaal geen idee daar, niemand wilde als TD instappen of hebben maanden uit hun neus zitten vreten, alle drie kan ook. Totaal kansloos dus.

Stam ontstaan voordat je een nieuwe TD hebt is ook nutteloos, want dan komt er een nieuwe trainer, wie stelt die aan dan? Troost en Koevermans? Die snappen er beiden niks van.

En dan zitten we ook nog met zelfpijper Dirk Kuijt, die al vanaf de zomer op het trainersbaantje aast. Danny Blind aka Scholletje zou jaloers zijn op beroeps aal Kuijt. Meneer denkt dat hij de Messias is, maar ondertussen vind hij wedstrijden met z’n vriendjes in Engeland belangrijker dan werken met o19. Want ja, op een doordeweekse avond trainen op Varkenoord, daar staan geen spotlights. En ondertussen klapt het legioen zijn handjes weer stuk voor Dominee Dirk.

De club is ziek, de club is kapot. Er is geen wanbeleid, er is helemaal geen beleid. Men doet maar wat. Ad-hoc beleid, god zegen de greep en toeval. En dat is nog vele malen erger en gevaarlijker.
pi_189550989
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:41 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer

Een paar goede Rotterdamse vrienden zeggen dat dit de beste stadsdelen zijn van Rotterdam

1. Kralingen-Crooswijk
2. Centrum
3. Noord
4. IJsselmonde
5. Delfshaven
Alles buiten Kralifornie doet niet mee
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:54:51 #54
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189551072
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Heb een beetje een van Geel 0.8 gevoel bij zijn eventuele aanstelling, vooral gebaseerd op zijn laatste jaren.

Ook vreemd dat we eerst een TD aanstellen en dan pas een AD. En dat we een TD aanstellen die onlangs beschikbaar is geworden. Geen visie, geen beleid. Niets. Een topclub in potentie die al jaren wordt geleid door gigantische amateurs.
Als jij of ik de bestuurskamer binnen wandelt, zegt dat we een bepaalde speler naar Feyenoord moeten halen en dat je de steun hebt van onder andere Kuyt, vPersie en vHanegem (eventueel kan je nog een paar andere Feyenoord-iconen noemen, maakt niet uit of ze dood zijn, bij Feyenoord hebben ze toch geen internetverbinding om dat na te zoeken) halen ze die speler nog ook. Tenzij Stam natuurlijk zijn veto geeft!
Makkelijk tweede.
  maandag 21 oktober 2019 @ 18:59:26 #55
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189551132
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als jij of ik de bestuurskamer binnen wandelt, zegt dat we een bepaalde speler naar Feyenoord moeten halen en dat je de steun hebt van onder andere Kuyt, vPersie en vHanegem (eventueel kan je nog een paar andere Feyenoord-iconen noemen, maakt niet uit of ze dood zijn, bij Feyenoord hebben ze toch geen internetverbinding om dat na te zoeken) halen ze die speler nog ook. Tenzij Stam natuurlijk zijn veto geeft!
Het is echt diep triest. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik denk oprecht dat ik het beter kan dan die visieloze idioten die daar zitten. Wat een amateurisme, wat een bende. En het gaat gewoon door.
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:08:36 #56
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189551286
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:59 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is echt diep triest. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik denk oprecht dat ik het beter kan dan die visieloze idioten die daar zitten. Wat een amateurisme, wat een bende. En het gaat gewoon door.
Pak je kans, bel Feyenoord op, zeg dat je Dirk Kuyt bent en dat je ene fetX van het Fok!-forum aanbeveelt voor de positie van Algemeen Directeur. Waarschijnlijk mag je morgen nog beginnen.
Makkelijk tweede.
pi_189551291
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:59 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is echt diep triest. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik denk oprecht dat ik het beter kan dan die visieloze idioten die daar zitten. Wat een amateurisme, wat een bende. En het gaat gewoon door.
Probleem is ook dat je de poppetjes die er nu zitten wel kan vervangen, maar dat je geen enkele garantie hebt dat het dan beter gaat. Zie eigenlijk geen lichtpuntjes momenteel
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:23:40 #58
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189551547
Overigens staan we op basis van xG gewoon vierde, één punt achter PSV en zes punten voor Vitesse, dus eigenlijk gaat het helemaal niet zo slecht!!!

Eerlijk overigens, het werkelijk enorme aantal gemiste kansen bij ons en het feit dat vrijwel iedere bal tegen ons er in vliegt zorgt natuurlijk wel voor een beetje vertekend beeld. Het is heus niet dat we, ondanks het matige spel, niet de betere waren tegen Sparta, Emmen, Fortuna en Heracles. Aan de andere kant is het hoe dan ook debiel dat we in dit soort wedstrijden punten blijven verliezen, en bij spelers als Narsingh kan je onderhand niet meer van toeval spreken dat zij kansen blijven missen.

Toch, met een beetje geluk zal de stand nog wel gecorrigeerd worden. Alhoewel ik niet veel meer vermoed dan een derde plek eigenlijk.
Makkelijk tweede.
  maandag 21 oktober 2019 @ 19:36:46 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189551784
Zou Narsingh eigenlijk weten dat hij niet alleen dmv een stiftje kan scoren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189551980
Zou Vermeer weten dat hij een schot op ons doel ook mag keren?
#12 is not for sale!
  maandag 21 oktober 2019 @ 20:00:11 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189552267
Zou Karsdorp weten dat je verdedigend niet per sé als een wijf alleen met binnenkantje voet mag blokkeren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189552269
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
Zou Narsingh eigenlijk weten dat hij niet alleen dmv een stiftje kan scoren?
Ja hoor 5:48 :P


Als hij het zondag ook op die manier beslist mag hij zoveel stiften als hij wil.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 20:04:42 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189552368
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens staan we op basis van xG gewoon vierde, één punt achter PSV en zes punten voor Vitesse, dus eigenlijk gaat het helemaal niet zo slecht!!!

Eerlijk overigens, het werkelijk enorme aantal gemiste kansen bij ons en het feit dat vrijwel iedere bal tegen ons er in vliegt zorgt natuurlijk wel voor een beetje vertekend beeld. Het is heus niet dat we, ondanks het matige spel, niet de betere waren tegen Sparta, Emmen, Fortuna en Heracles. Aan de andere kant is het hoe dan ook debiel dat we in dit soort wedstrijden punten blijven verliezen, en bij spelers als Narsingh kan je onderhand niet meer van toeval spreken dat zij kansen blijven missen.

Toch, met een beetje geluk zal de stand nog wel gecorrigeerd worden. Alhoewel ik niet veel meer vermoed dan een derde plek eigenlijk.
xG voor van 20 en 19 doelpunten is redelijk in lijn met wat kan je verwachten. xG tegen 10,5 maar wel 18 doelpunten tegen, daar zit vooral het verschil. Ofwel pech met goede afronding tegenstander ofwel een keeper die te weinig tegenhoudt. Volgens mij was een seizoen of 4/5 geleden net zoiets vergelijkbaars ook met Vermeer als doelman.
  maandag 21 oktober 2019 @ 20:16:32 #64
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189552619
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

xG voor van 20 en 19 doelpunten is redelijk in lijn met wat kan je verwachten. xG tegen 10,5 maar wel 18 doelpunten tegen, daar zit vooral het verschil. Ofwel pech met goede afronding tegenstander ofwel een keeper die te weinig tegenhoudt. Volgens mij was een seizoen of 4/5 geleden net zoiets vergelijkbaars ook met Vermeer als doelman.
Klopt inderdaad, alhoewel het overigens zelden gebeurt dat een topclub een lagere xG heeft dan het aantal gescoorde doelpunten. De 18 tov 10 tegengoals is absurd. Het komt gedeeltelijk door een paar ongelooflijke goals tegen (de 1-2 en 2-2 van Emmen en de 1-1 van Heerenveen zijn goede voorbeelden) en een paar eigen goals. En nee, Vermeer keept ook niet zo sterk dit seizoen.

14/15 was er inderdaad iets soortgelijks, alhoewel het dat seizoen niet echt aan Vermeer lag (hij had toen een sterke eerste seizoenshelft en een mindere tweede seizoenshelft). Op xG-ratio stond Feyenoord volgens mij toen zelfs na de 33e speelronde nog eerste, en was het aan de totale instorting aan het einde van het seizoen te danken dat we dat niet over de hele competitie stonden. Feyenoord verloor toen echt bizar veel onnodige punten, terwijl Ajax en PSV juist heel veel wedstrijden wonnen zonder veel beter te zijn en met best wat geluk (die pot van Ajax tegen Go Ahead toen vdHart in de slotminuten over de bal heen trapte...). Toppunt waren wel die Klassiekers dat seizoen, mijn hemel wat was dat vreemd :').
Makkelijk tweede.
pi_189552711
is er wel eens serieus over nagedacht om eens een lijntje uit te gooien naar Ted van Leeuwen??
  maandag 21 oktober 2019 @ 20:33:54 #66
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189552914
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:21 schreef Evertjan het volgende:
is er wel eens serieus over nagedacht om eens een lijntje uit te gooien naar Ted van Leeuwen??
Nee, maar ook hij is wel een risico.
pi_189553589
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:50 schreef Elan het volgende:
Ik zie Feyenoord wel bij Foeke Booy of zo uitkomen.
Omdat hij bij Cambuur Henk de Jong weer terugbracht?
Ondanks dat drie jaar hiervoor Henk hem voor alles wat lelijk was, uitmaakte.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=270449
pi_189554754
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Alhoewel ik niet veel meer vermoed dan een derde plek eigenlijk.
Poeh gedurfde uitspraak.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189554854
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Alles buiten Kralifornie doet niet mee
pi_189554928
Zou Sinisterra weten dat je tussen de palen moet schieten?
pi_189555030
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Poeh gedurfde uitspraak.
Koploper van het rechterrijtje is een meer reële doelstelling.
  maandag 21 oktober 2019 @ 22:14:06 #72
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189555060
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Poeh gedurfde uitspraak.
Af en toe moet je gewaagde voorspellingen doen, anders ben je iemand die enkel open deuren intrapt.
Makkelijk tweede.
pi_189555106
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 21:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Omdat hij bij Cambuur Henk de Jong weer terugbracht?
Ondanks dat drie jaar hiervoor Henk hem voor alles wat lelijk was, uitmaakte.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=270449
Dat hele verhaal is niet zo heel erg relevant toch, beetje modder gooien over en weer ...
Nee waarom ze bij hem uit kunnen komen is omdat hij een ervaren trainer is die zich in de media ook wel aardig kan redden volgens mij. Ron Jans zit gelukkig in de VS, anders had ik ze daar nog wel mee zien aankomen.

Zat trouwens die docu over dat kampioenschap van AZ te kijken, Van Gaal claimt daar dat als ipv AZ Feyenoord was gekomen hij daar wel aan de slag had gewild. Lijkt me nog steeds de ultieme kandidaat, mits je en beetje een fatsoenlijk beleid zou voeren natuurlijk.
blablablabla
pi_189555940
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat hele verhaal is niet zo heel erg relevant toch, beetje modder gooien over en weer ...
Nee waarom ze bij hem uit kunnen komen is omdat hij een ervaren trainer is die zich in de media ook wel aardig kan redden volgens mij. Ron Jans zit gelukkig in de VS, anders had ik ze daar nog wel mee zien aankomen.

Zat trouwens die docu over dat kampioenschap van AZ te kijken, Van Gaal claimt daar dat als ipv AZ Feyenoord was gekomen hij daar wel aan de slag had gewild. Lijkt me nog steeds de ultieme kandidaat, mits je en beetje een fatsoenlijk beleid zou voeren natuurlijk.
Van Gaal komt nooit natuurlijk, maar die had met dit elftal “gewoon” top 3 gestaan, makkelijk. En van Gaal durft ook jeugd een kans te geven. Goed genoeg is oud genoeg bij hem
pi_189557130
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:46 schreef Haringkop het volgende:
Zou Vermeer weten dat hij een schot op ons doel ook mag keren?
Wat een kutkeeper. Gewoon een kutkeeper.

Waar hebben jullie die vandaan gehaald? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')