abonnement Unibet Coolblue
pi_8015562
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:23 schreef Dizer het volgende:
Zwanger
Ohja, nu gaan ze natuurlijk weer herhalen, nu wordt ze zwanger, over een paar maanden gaat ze weer de advocatenkant op, weer een paar maanden later vermoord ze weer iemand en dan duurt het niet lang meer of Robert vermoord haar want die heeft er inmiddels schoongenoeg van

Ze heeft ondertussen de overgang toch ookal een aantal keer moeten doorgaan zou je denken

  maandag 20 januari 2003 @ 22:30:31 #177
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8015648
Overgang bestaat niet in GTST.. volgens mij hebben ze ook heel lang getwijveld of ze Hennie dood wouden laten gaan of juist zwanger
Friends don't let friends remain beardless...
pi_8015716
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:30 schreef Dizer het volgende:
Overgang bestaat niet in GTST.. volgens mij hebben ze ook heel lang getwijveld of ze Hennie dood wouden laten gaan of juist zwanger
Hoe moet het kindje gaan heten?? Arnelotje??
  maandag 20 januari 2003 @ 22:35:27 #179
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8015791
Als het een meisje wordt: Charlotte
Als het een jongen wordt: Arnout

En trouwens: is Simon nou echt terug? Gewoon voor een lange tijd totdat ie weer weet waarom ie de eerste keer weg is gegaan? Kennelijk is het niks geworden met dat kredit bedrijf, netals het bedrijf zelf

En micky dan? Is ie ook echt helemaal terug?

Friends don't let friends remain beardless...
pi_8015944
Het kindje moet Daantje of Dennis heten natuurlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 januari 2003 @ 22:43:43 #181
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8016022
ik hoop dat dennis dood gaat!!! wat een loser
Ieeeeeeeeeeeeek, ze moesten gewoon een gespierde gozer in de serie krijgen gezien het feit dat de oude vrouwen die nu nog kijken niet echt meer ge-entertained worden. Omdat het verhaal nog alleen maar bijna over jongeren gaat!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_8016986
Dus Rick Komt Weer Terug ?? YEAH YEAH YEAH

Uhm, khad gehoord dat Stan terug zou komen. Klopt dat ?

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_8017233
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:17 schreef EminemRulezz het volgende:
Dus Rick Komt Weer Terug ?? YEAH YEAH YEAH

Uhm, khad gehoord dat Stan terug zou komen. Klopt dat ?


Godver weet je Hebben ze te lage kijkcijfers ofzo? Dat ze daarom een hele reunie moeten organiseren
  maandag 20 januari 2003 @ 23:32:43 #184
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8017403
Tuurlijk hebben ze te lage kijkcijfers, vandaar dat Rik terug komt, en Stan! En natuurlijk niet te vergeten: Micky, Simon en Rermco!!!

En Helen Helmink die op bezoek komt...dacht ik..

Friends don't let friends remain beardless...
pi_8017708
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:32 schreef Dizer het volgende:
Tuurlijk hebben ze te lage kijkcijfers, vandaar dat Rik terug komt, en Stan! En natuurlijk niet te vergeten: Micky, Simon en Rermco!!!

En Helen Helmink die op bezoek komt...dacht ik..


Discusting Rik vind ik nogwel leuk, maar al die andere hoogbejaarden mogen lekker blijven waar ze zijn hoor
  dinsdag 21 januari 2003 @ 00:34:11 #186
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8018705
Ik kan echt blauw liggen om deze serie.. zo slap en toch denk je steeds 'ff kijken wat er gaat gebeuren!'
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 21 januari 2003 @ 01:07:27 #187
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8019393
Stan terug?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_8020321
Onze chronische alcoholist Daniel mag van mij terug
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8020960
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:14 schreef SmashBro het volgende:

[..]

! .


JA potdomme,ze wordt wekenlang gestalkt en dan komt ze er zo bekaaid vanaf. .

Trouwens zijn die lui seniel ofzo?? Dat ze niet aan Isabella denken??
Ligt/lag er toch duimendik bovenop dat zij het was.

Overigens krijgt Barb argwaan nu.
En zou het weer goed komen met Milan en Charlie??

Hoop het wel.

pi_8021070
Laura heeft vast en zeker een of andere enge ziekte (heeft ze nog niet gehad of wel).

Daantje vond ik echt een bitch gisteravond. Ze heeft net 2 weken iets met Dennis en ze doen of ze zielsverwanten of iets dergelijks zijn, beetje overdreven hoor

pi_8021182
"Ludo is de man die alles kan"
Wedde, hij kan weer zien over een weeek!
  Moderator dinsdag 21 januari 2003 @ 09:27:00 #192
42184 crew  DaMart
pi_8021321
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:14 schreef Nyles het volgende:
"Ludo is de man die alles kan"
Wedde, hij kan weer zien over een weeek!
Zal wel hoornvlies / netvlies (een van zijn vliezen was toch gebroken door dat chloor) transplantatie krijgen of zo
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_8021786
Ludo is gewoon "de man"
pi_8023988
Van de ene kant vond ik het ook wel tof wat Stefano tegen hem zei: 'je kunt net zo goed in je kist gaan liggen....'
  dinsdag 21 januari 2003 @ 12:08:51 #195
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8024033
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:32 schreef Dizer het volgende:
Tuurlijk hebben ze te lage kijkcijfers, vandaar dat Rik terug komt, en Stan! En natuurlijk niet te vergeten: Micky, Simon en Rermco!!!

En Helen Helmink die op bezoek komt...dacht ik..


Ik ga weer kijken wanneer Emiel en Miriam weer terugkomen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_8025556
Stan is toch veel te druk bezig met Kopsijkers en dat soort projectjes! Hij zou niet echt meer serieus genomen worden alssie nu weer ff in GTST opduikt Net als Dr Simon die naast zn theater carriere in belachelijke spotjes optreedt en GTST binnenstapt!

Niet dat ik het vervelend zou vinden als Stan terugkwam hoor..

pi_8025820
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:34 schreef TrenTs het volgende:
Ik kan echt blauw liggen om deze serie.. zo slap en toch denk je steeds 'ff kijken wat er gaat gebeuren!'
Dat heb ik ook wel eens ja
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:47:16 #198
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8025908
Ma 27 jan.
Tony dreigt zijn zus Yasmin iets aan te doen als ze niet met hem wil meewerken. Om Stefano te verdedigen moet Yasmin tegen haar verliefde gevoelens ingaan. Milan vraagt Charlie mee uit, maar het wordt helaas geen succes. Barbara twijfelt of Remco echt alleen voor Jef is teruggekomen.

Di 28 jan.
Mickey en Anita hebben ieder hun vrijgezellenfeest. Yasmin moet in opdracht van haar broer Tony een aantal mensen oplichten. Remco doet zijn uiterste best Simon jaloers te maken om hem zo in de armen van Janine te drijven. Ludo is blij als zijn dochtertje Nina bij hem langs wil komen.

Wo 29 jan.
Ludo krijgt te horen hoe klein zijn kansen op genezing zijn. Zal hij dan nooit meer kunnen zien? Milan en Charlie belanden in een ketchupgevecht. Dennis mag het ziekenhuis verlaten, op voorwaarde dat er goed voor hem gezorgd wordt. Robert treft op zijn etage een gigantische puinhoop aan.

Do 30 jan.
Jef, die niets van hun plan weet, verbaast zich erover dat hij Remco en Janine verliefd ziet doen. Barbara denkt dat hij zich vergist. Ludo wil voor zichzelf bewijzen dat hij nog steeds kunstkenner nummer 1 is. Barbara loopt iemand tegen het lijf die ze eigenlijk nooit meer had willen zien.

Vr 31 jan.
Mickey en Anita zijn druk bezig met de voorbereidingen voor hun mooiste dag van hun leven. Voor Yasmin en Isabella ziet het er niet zo mooi uit: er rijdt een auto op ze in. Op het moment dat Mickey en ANita op het punt staan elkaar hun jawoord te geven, wordt de ceremonie verstoord.

Ik had het idee om per week een verslag te maken van hoe en wat rondom de verhaallijn, maar dat mag niet, dus ik post dit bericht nu maar onder de kop Ludo de Ladykiller, hoewel ik dit liever in een nieuwe topic had gezien om het overzichtelijk te houden. Maar bij deze..

Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 14:04:24 #199
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8026272
Nog iets uit de bladen:

Time-out voor Wik Jongsma.
Wik Jongsma (59) stopt drie maanden met zijn rol als meneer Harmsen in GTST. De geruchten gingen dat Wik ernstig ziek zou zijn, maar daar is volgens een woordvoerder van RTL 4 geen sprake van. "Wik heeft aangegeven dat hij het wat rustiger aan wil doen. En dat kon, want hij had sowieso geen drukke verhaallijn op het moment dat hij vrij wilde zijn." Wik is op 13 februari voorlopig voor het laatst te zien, maar keert nog voor de zomerstop terug op televisie.

Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_8033871
Wat een huppel die Charlie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')