Nee, werd lastiggevallen ergens andersquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:33 schreef Appeltje het volgende:
@:Chufi, in slaap gevallen? Welterusten!
Das minder, nu je handen weer vrij?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, werd lastiggevallen ergens anders
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:15 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Das minder, nu je handen weer vrij?
Leukquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:14 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik kan wel concluderen dat we ongeveer dezelfde muziek smaak hebben
Scheelt een hoop gezeur.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:14 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik kan wel concluderen dat we ongeveer dezelfde muziek smaak hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Mo_Muffin op 24-10-2019 20:22:48 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Een van hun beste nummers.quote:
quote:
Zeker weten!quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten!
Hebben jullie ook quilty pleasures qua music?
Bijvoorbeeld een plaatje wat je muzikaal niet (meer) zo mooi vindt, maar waar je gewoon vrolijk van wordt ( of een andere emotie omhoog roept die je op dat moment kan waarderen)
Ja, heb ik. Ik heb niks met die jongere generatie zangers, maar deze raakt mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten!
Hebben jullie ook quilty pleasures qua music?
Bijvoorbeeld een plaatje wat je muzikaal niet (meer) zo mooi vindt, maar waar je gewoon vrolijk van wordt ( of een andere emotie omhoog roept die je op dat moment kan waarderen)
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Ik heb niks met die jongere generatie zangers, maar deze raakt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |