abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:01:40 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189529907
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:58 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mwah, als je zelf een ander niks gunt en alleen maar aan jezelf denkt, kun je dat ook terugverwachten natuurlijk.
Je moet niet de boel omkeren. Als je altijd de grond ingeboord wordt en je wordt voorgehouden dat je niet over je heen moeten lopen, dan krijg je al snel dit. Misselijke lui zijn het.... In het gewone leven heb ik liever met EEN Shelley te maken. Daar valt nog wat mee te doen. Het is gemakkelijk om een zwakkere aan te vallen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189529924
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je moet niet de boel omkeren. Als je altijd de grond ingeboord wordt en je wordt voorgehouden dat je niet over je heen moeten lopen, dan krijg je al snel dit. Misselijke lui zijn het.... In het gewone leven heb ik liever met EEN Shelley te maken. Daar valt nog wat mee te doen. Het is gemakkelijk om een zwakkere aan te vallen.
ik heb haar lang genoeg over Gerrit zien walsen, hij is echt gek op haar geweest, maar ze stampte het zo kapot
Make trouble not war
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:03:47 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189529927
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:00 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nah, zo was ze ervoor ook al, men vergeet snel denk ik
Niks ervan... ik vergeet niks. Ik vergeef hooguit, omdat ik kijk naar het geheel van wat er daar zit.
Er zijn mensen die het verdienen om met de strontkar de poort uit gejaagd te worden, maar nee we gaan bitchen over Shelley, want die wil dingen voor haarzelf (want wat ben je anders in Utopia komen doen, wordt dan gezegd). Een Mylene kan dan sowieso inpakken.. en nog een aantal. Nou dan weten we al welke zgn. sterren van Onze Lieve Heer overblijven.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:03:48 #29
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189529928
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:53 schreef DKUp het volgende:
Clown kan dan ook zo de TT in.
Dat geldt voor een stuk of 14 die daar rondlopen.... maarjaaaa.... :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189529935
Shelly wil alles en is nu constant in de slachtoffer rol.
Ik vind Shelly leuker als ze normaal doet.
Want ik zie niet dat ze gepest wordt.
pi_189529937
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:58 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mwah, als je zelf een ander niks gunt en alleen maar aan jezelf denkt, kun je dat ook terugverwachten natuurlijk.
Dat dus....
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:04:56 #32
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189529941
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:04 schreef Bella35j het volgende:
Shelly wil alles en is nu constant in de slachtoffer rol.
Ik vind Shelly leuker als ze normaal doet.
Want ik zie niet dat ze gepest wordt.
Ze wordt ook niet gepest. Als we het over pesten gaan hebben dan pest zij eerder de rest dan andersom.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189529946
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niks ervan... ik vergeet niks. Ik vergeef hooguit, omdat ik kijk naar het geheel van wat er daar zit.
Er zijn mensen die het verdienen om met de strontkar de poort uit gejaagd te worden, maar nee we gaan bitchen over Shelley, want die wil dingen voor haarzelf (want wat ben je anders in Utopia komen doen, wordt dan gezegd). Een Mylene kan dan sowieso inpakken.. en nog een aantal. Nou dan weten we al welke zgn. sterren van Onze Lieve Heer overblijven.
zie het toch anders, ze is geen haar beter, walg van dat kind
Make trouble not war
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:05:29 #34
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189529949
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je moet niet de boel omkeren. Als je altijd de grond ingeboord wordt en je wordt voorgehouden dat je niet over je heen moeten lopen, dan krijg je al snel dit. Misselijke lui zijn het.... In het gewone leven heb ik liever met EEN Shelley te maken. Daar valt nog wat mee te doen. Het is gemakkelijk om een zwakkere aan te vallen.
Shelley is niet zwak hoor hoor, ze is gewoon een eigenwijs wijf die haar zin wil hebben, krijgt ze die niet gooit ze haar reet in de kribben en gaat chagie lopen doen...Volgens mij heeft ze dat ook niet van een vreemde, want haar mams heeft dezelfde instelling...Geen handen geven omdat ze bepaalde bewoners niet mocht..Totaal onredelijk en zo is Shelley ook....Merel is een misselijk wijf, maar Shelley is geen haar beter...
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:05:33 #35
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189529950
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik heb haar lang genoeg over Gerrit zien walsen, hij is echt gek op haar geweest, maar ze stampte het zo kapot
Met die vieze gore smeerlap bedoel je? Ik heb het ook gezien.... Ik knapte op haar af toen ze bang werd en hem 3 stemmen wilde geven. Toen was ik ook klaar met haar. Dat mensen nu doen alsoff ze de duivel zelve is.. .... dat snap ik niet. Doen ze allemaal daar. Zij was niet in staat om het goed te verhullen waarom ze het deed.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:05:48 #36
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189529951
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik heb haar lang genoeg over Gerrit zien walsen, hij is echt gek op haar geweest, maar ze stampte het zo kapot
Dus dat....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_189529966
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Met die vieze gore smeerlap bedoel je? Ik heb het ook gezien.... Ik knapte op haar af toen ze bang werd en hem 3 stemmen wilde geven. Toen was ik ook klaar met haar. Dat mensen nu doen alsoff ze de duivel zelve is.. .... dat snap ik niet. Doen ze allemaal daar. Zij was niet in staat om het goed te verhullen waarom ze het deed.
je kan van hem vinden wat je vindt, maar zijn gevoelens waren toen oprecht, en ze heeft hem vermorzeld
Make trouble not war
pi_189529967
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je moet niet de boel omkeren. Als je altijd de grond ingeboord wordt en je wordt voorgehouden dat je niet over je heen moeten lopen, dan krijg je al snel dit. Misselijke lui zijn het.... In het gewone leven heb ik liever met EEN Shelley te maken. Daar valt nog wat mee te doen. Het is gemakkelijk om een zwakkere aan te vallen.
Ze verbied eerst Gerrit op haar evenement te komen, hij zou zelfs oordoppen op moeten doen zodat hij het niet kon horen, en vervolgens is ze compleet verbijsterd dat ze nee zeggen als ze gebruik wil maken van hun producers.

Shelley is ook totaal geen zwakkere, in mijn visie dan, alleen ze is compleet gericht op zichzelf. "IK WULT HET", en een ander helpen ho maar.
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:07:04 #39
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_189529968
Er was een tijd dat ik Shelley leuk vond -O-
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:07:12 #40
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189529971
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik heb haar lang genoeg over Gerrit zien walsen, hij is echt gek op haar geweest, maar ze stampte het zo kapot
En nog steeds. Hij doet echt zijn best om fatsoenlijk met haar om te gaan, maar ze trapt hem bij iedere gelegenheid die ze ziet of kan creëren totaal de grond in op een manier waar de honden geen brood van lusten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:07:25 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189529974
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

zie het toch anders, ze is geen haar beter, walg van dat kind
Dat mag, en daar zal je vast je reden voor hebben. Ik zie het anders, en ik heb haar laten barsten, maar ik verkies haar altijd nog boven menigeen daar. Liever dom dan gewiekst. 'Domme' mensen kunnen leren en dan gaat er een wereld voor ze open.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189529978
quote:
2s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

En nog steeds. Hij doet echt zijn best om fatsoenlijk met haar om te gaan, maar ze trapt hem bij iedere gelegenheid die ze ziet of kan creëren totaal de grond in op een manier waar de honden geen brood van lusten.
:Y
Make trouble not war
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:08:06 #43
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189529982
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:07 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

je kan van hem vinden wat je vindt, maar zijn gevoelens waren toen oprecht, en ze heeft hem vermorzeld
De gevoelens van zijn pik zal je bedoelen en rugdekking. Gedurende zijn hele Utopiatijd is hij daarmee bezig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189529986
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat mag, en daar zal je vast je reden voor hebben. Ik zie het anders, en ik heb haar laten barsten, maar ik verkies haar altijd nog boven menigeen daar. Liever dom dan gewiekst. 'Domme' mensen kunnen leren en dan gaat er een wereld voor ze open.
_O- _O- _O- _O- _O- Sjellie en iets leren!!!! Dat is precies wat ze niet doet
Make trouble not war
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:09:27 #45
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189529995
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- Sjellie en iets leren!!!! Dat is precies wat ze niet doet
Precies. Je leert pas iets als je bereid bent te luisteren. Niet als je wacht tot de ander even moet ademhalen en dan gelijk 'JA MAAR...' te gillen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189529997
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De gevoelens van zijn pik zal je bedoelen en rugdekking. Gedurende zijn hele Utopiatijd is hij daarmee bezig.
Ik vond dat hij behoorlijk zijn best deed voor haar, maar het was nooit genoeg.
pi_189529999
quote:
2s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze wordt ook niet gepest. Als we het over pesten gaan hebben dan pest zij eerder de rest dan andersom.
Inderdaad ze zoekt iedereen op maakt zichzelf belachelijk en roept dan ik sta hier alleen iedereen is tegen mij.
Maar ze vergeet dat zij ook in een groepje van 7 zit.
Die haar wel steunen en die ook vies roddelen.
pi_189530001
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De gevoelens van zijn pik zal je bedoelen en rugdekking. Gedurende zijn hele Utopiatijd is hij daarmee bezig.
ook daar zag ik iets anders, maar geeft niet
Make trouble not war
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:10:23 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_189530003
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:07 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ze verbied eerst Gerrit op haar evenement te komen, hij zou zelfs oordoppen op moeten doen zodat hij het niet kon horen, en vervolgens is ze compleet verbijsterd dat ze nee zeggen als ze gebruik wil maken van hun producers.

Shelley is ook totaal geen zwakkere, in mijn visie dan, alleen ze is compleet gericht op zichzelf. "IK WULT HET", en een ander helpen ho maar.
Ze had hem niet eens moeten aanhoren. Zo'n stuk stront is die Gerrit, samen met zijn vriendjes. Bah bah.... ik loop er niet achteraan. Zulke lui heb je in alle situaties en ik mot ze niet. Mensen die anderen natrappen voor de lol en omdat het overkomt bij je vriendjes, moet ik niet.
Reden waarom ik ook nooit fan van Jessie zal zijn, maar er zin er toch die dat kunnen opbrengen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 20 oktober 2019 @ 13:10:30 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189530004
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:09 schreef Bella35j het volgende:

[..]

Inderdaad ze zoekt iedereen op maakt zichzelf belachelijk en roept dan ik sta hier alleen iedereen is tegen mij.
Maar ze vergeet dat zij ook in een groepje van 7 zit.
Die haar wel steunen en die ook vies roddelen.
Dat groepje van haar is een stuk erger dan de anderen waar ze het iedere avond weer over hebben.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')