abonnement Unibet Coolblue
pi_189528186
Weet niet of ik in het juiste forum post maar dat merk ik vanzelf.

Zoals hierboven al staat: ik ben op zoek naar goede zelfhulpboeken die ervoor zorgen dat je je meer bewust bent van je mindset. Weten jullie wat? :)
pi_189528480
pi_189528567
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zoals hierboven al staat: ik ben op zoek naar goede zelfhulpboeken die ervoor zorgen dat je je meer bewust bent van je mindset. Weten jullie wat?
'Unf*ck yourself' van Gary John Bishop
9789463190930
Google is your friend, abuse your friends
pi_189528818
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2019 10:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Weet niet of ik in het juiste forum post maar dat merk ik vanzelf.

Zoals hierboven al staat: ik ben op zoek naar goede zelfhulpboeken die ervoor zorgen dat je je meer bewust bent van je mindset. Weten jullie wat? :)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189530188
Het hele punt van dat soort boeken is dat je er 1 moet vinden die voor jou werkt. En dat is dus heel persoonlijk. Of een boek goed is of niet, ligt helemaal aan of jij iets aan dat boek hebt of niet. Een boek dat goed is voor een ander, hoeft niet goed te zijn voor jou.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189530347
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze!
De meeste zelfhulpboeken gaan over hoe je moet veranderen. Deze is juist het tegenovergestelde. De strekking is dat het leven kut is, dat je er niks aan kunt doen en ermee moet leren leven. Het enige dat je wordt meegegeven is dat je je minder moet blindstaren op mensen die het beter lijken te hebben dan jij.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_189530939
Innerlijke bevrijding van Arjen Slijp heeft me veel inzicht gegeven in persoonlijke ontwikkeling. Net diepgaander als boeken zoals "the secret".

Sprookje van de dood vind ik ook een mooi boek, kan heel ondersteunend werken in een rouwproces.


Je emoties weten te doorvoelen, je mindset herprogrammeren gaat in mijn beleving veel dieper als just positive thinking.

Persoonlijke coachingsessies kunnen ook énorme boost geven aan je persoonlijke ontwikkeling. Lichaamswerk en kinesiologie hebben me via individuele coaching goed weten ondersteunen. Ook homeopathie heeft me veel van m'n verleden weten verwerken 🙂
  zondag 20 oktober 2019 @ 14:31:00 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189530952
De Kracht van het Nu van Eckhard Tolle heeft mij erg geholpen.
:')
pi_189533241
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Deze!
De meeste zelfhulpboeken gaan over hoe je moet veranderen. Deze is juist het tegenovergestelde. De strekking is dat het leven kut is, dat je er niks aan kunt doen en ermee moet leren leven. Het enige dat je wordt meegegeven is dat je je minder moet blindstaren op mensen die het beter lijken te hebben dan jij.
Bedankt voor de samenvatting. Nu hoef ik het boek niet meer te lezen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189535717
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bedankt voor de samenvatting. Nu hoef ik het boek niet meer te lezen.
Het gaat om de details. Als ik het bovenstaande boek van Harry Potter in vier volzinnen samenvat, ga je 'm dan ook niet meer lezen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_189536011
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 11:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze ja. Heel goed.
pi_189538024
The obstacle is the way
pi_189538705
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het gaat om de details. Als ik het bovenstaande boek van Harry Potter in vier volzinnen samenvat, ga je 'm dan ook niet meer lezen?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik begrijp ook dat iemand die samenvatting hoort en denkt: heb je daar echt een fucking boek voor nodig?
Dat was ook mijn eerste reactie toen ik het boek bij de boekhandel zag liggen.

Maar misschien werkt dat voor sommige mensen anders. :)
pi_189550443
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik begrijp ook dat iemand die samenvatting hoort en denkt: heb je daar echt een fucking boek voor nodig?
Dat was ook mijn eerste reactie toen ik het boek bij de boekhandel zag liggen.

Maar misschien werkt dat voor sommige mensen anders. :)
Inderdaad. Ik snap oprecht dat daar een heel boekwerk voor nodig is. Voor mijn gevoel kan het ook op een A4-tje
ROBODEMONS..................|:(
pi_189550766
Oude en nieuwe testament
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189551703
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:08 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap oprecht dat daar een heel boekwerk voor nodig is. Voor mijn gevoel kan het ook op een A4-tje
Klopt, maar dan mis je alle anekdotes en uitgebreide uitleg die je mindset de juiste richting op duwt.

Een klein voorbeeld uit dit boek: Geen fuck geven en onverschilligheid worden echter vaak als hetzelfde beschouwd, maar er is een subtiel verschil. Dit verschil staat uitvoerig beschreven en daar zijn meerdere bladzijden voor nodig. Dat klinkt overbodig, maar zo weet je het verschil tussen, bijvoorbeeld, een meningsverschil waarbij je er vol in gaat (je gesprekspartner weet dat je geen fuck geeft en de confrontatie aan wilt gaan) of dat je er geen moeite wilt doen om een ander te overtuigen (onverschilligheid).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_189551796
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_189556057
Master your mindset van Michael Pilarczyk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')