abonnement Unibet Coolblue
pi_189520382
Te koop wegens overstap op elektrisch koken.

Let op; op te halen op 3 november in de namiddag/avond, 4 november in de ochtend/vroege middag. Anders pas 18 of 19 november (ivm verbouwing keuken).

Een Aeg 47886GT-WN gasfornuis, gekocht op 23-06-2018 bij vd Weijer te Veldhoven (NB). Dus tot 23-06-2020 nog garantie, bon aanwezig, die krijg je erbij. Handleiding ook

-Buitenmaten hxbxd (mm): 857x600x600
- Wokbrander
- Afdekplaat
- Netto ovenvolume (liter): 57
- Type oven: Hetelucht oven
- Gietijzeren pannendragers
- Iedere brander is uitgerust met geīntegreerde vonkontsteking en vlambeveiliging

Voor meer info: https://www.aeg.nl/kitchen/cooking/cookers/gas-cooker/47886gt-wn/

Daar vind je ook een handleiding (op de handleiding die ik heb staat het pijltje bij de MN ipv WN, maar op de bon staat WN).

Is in nette staat, geen vieze vlekken en dergelijke in de oven, fornuis zelf is ook gewoon nog netjes, kleine plekjes op de wokbrander, maar geen vieze troep. Vond het zelf een heel fijn fornuis, vooral door het formaat van de oven en de vele functies. Ook de gietijzeren pannendragers zijn echt top, pannen schuiven amper terwijl je roert, ideaal! De vonkonsteking is ook handig, geen gedoe met aanstekers meer!

Nieuw zie ik hem voor 379,- staan op internet.

Mijn vraagprijs is ¤200,-

Op te halen in VELDHOVEN (NB) op datums bovenaan het topic genoemd.
Hij is dan al afgekoppeld, gasslang mag je er ook bij hebben als je wilt.

Graag zelf nog iemand meenemen om te sjouwen (woon op 2e verdieping, moet 2 (brede) trappen af), want ik zit met een gebroken schouder dus kan niet helpen.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Wil je meer foto's ? Vraag er naar. Wil je een bod doen? Doen!

Groetjes pizza

Zie spoiler voor foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2019 20:46:10 ]
pi_189584976
Kick, volgende week zet ik em ook op mp en Facebook.
pi_189602718
pricedrop naar 180 euro
pi_189616748
Verkocht. Mag 'n slotje op.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:42:04 #5
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_189698809
Bedankt voor de TR! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')