abonnement Unibet Coolblue
pi_7865247
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
mijn god! ik voel me ellendig, zwaar vermoeid en klaarwakker tegelijkertijd

Van de afgelopen 13 nachten heb ik er twee, twee maar! goed geslapen...


Zit morgen in de weg? Naja waarschijnljk niet helemaal als je al twee weken met slaap aan het stoeien bent. Hoop dat je je snel moe genoeg voelt om in één keer in slaap te vallen.

Ik ben nog veeeeeeel te wakker maar dat ben ik altijd op zondag. Ritme is overhoop gegooid en dus geen ritme meer. En ik zit teveel te denken. Ook zoiets waar je niets aan hebt. Nog maar wat muziek dan.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 13 januari 2003 @ 00:24:29 #127
22259 Fogerty
slapende account
pi_7865710
quote:
Op maandag 13 januari 2003 00:04 schreef thoth het volgende:
Ik ben nog veeeeeeel te wakker maar dat ben ik altijd op zondag.
Zelfde probleem hier.
Ik voel mij wel bijzonder goed
Hieperdepiep hoera!
pi_7865812
quote:
Op maandag 13 januari 2003 00:24 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier.
Ik voel mij wel bijzonder goed


Dit begint een beetje aan vervelend te grenzen. Ik begin me steeds beter te voelen én wakkerder. Ik ga denk ik wat ambitieuze plannen maken ofzo. Ik ben gewoon te laat op gang gekomen
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 13 januari 2003 @ 01:39:22 #129
22259 Fogerty
slapende account
pi_7866928
quote:
Op maandag 13 januari 2003 00:29 schreef thoth het volgende:
Dit begint een beetje aan vervelend te grenzen. Ik begin me steeds beter te voelen én wakkerder. Ik ga denk ik wat ambitieuze plannen maken ofzo. Ik ben gewoon te laat op gang gekomen
Ik kom ook altijd 's avonds pas tot leven. Heb zin om allemaal leuke muziek te draaien en leuke dingen te doen. Maar ik moet slapen anders wordt het morgen niks.
Ik moet een baan die past bij MIJN dag/nachtritme
Voorlopig ga ik maar voor de noodoplossing: het WEL laat maken, en 's middags na mijn werk een uurtje gaan slapen
Hieperdepiep hoera!
pi_7866952
quote:
Op maandag 13 januari 2003 01:39 schreef Fogerty het volgende:

[..]


Voorlopig ga ik maar voor de noodoplossing: het WEL laat maken, en 's middags na mijn werk een uurtje gaan slapen


Als je je daar goed bij voelt is dat natuurlijk een prima oplossing.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7867072
Raar; heb gehoord dat mn moeder zwanger is en dat ze "het" gaat houden.... Kan niet echt blij zijn voor dr
  maandag 13 januari 2003 @ 01:59:33 #132
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7867093
Pijn in mijn harses .

En nu moet ik naar bed, want het is alweer veels te laat.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 13 januari 2003 @ 02:00:42 #133
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_7867102
Ik weet niet waarom het de afgelopen dag een hel was, maar het was zwaar kloten.

Het begon al op m'n werk dat ik meteen bij de eerste ritje een kolere hoeveelheid aan spullen moest vervoeren. Niet van die lichte pakjes, maar zware kisten met zuurstofflessen en dozen met blikken verf. Daarna moest er nog wat groots bij een loods opgehaald worden. Zware en grote spullen aan het begin van m'n dienst. Shit.
Kon het ook niet meteen wegbrengen, want opeens kwamen er achter elkaar opdrachten om bij een hangaar ook spulletjes te halen. Kwam ik daar aan, moest het natúúrlijk allemaal nog gepakt worden; wachten.
Na een tergende rit met langzame zondagsrijders eerst die zware shitkisten lossen, daarna die verfdozen. Ho, papieren niet goed, even uitzoeken door zo'n loodsman. Weer wachten. Niet geaccepteerd; moeten weer terug.
Afijn, motor slaat twee keer af door m'n eigen gebrek aan concentratie, súperflauwe grapjes van de poortwachter, andere poortwachter laat me uitstappen om binnen m'n ID-kaart te laten zien terwijl ik al veel langer werk dan zo'n sufkut die ook maar haar werk doet maar ik ben gewoon zwaar pissig, spullen staan niet klaar als ik er aan kom, sigarettenlucht, nog meer trage dagjesmensen op de weg, spullen bijna verkeerd bezorgd en als klap van de avond bijna m'n pink eraf gescheurd doordat zo'n zware handbediende metalen kolere schuifdeur nooit veilig kan zijn voor mensenhanden. Natuurlijk geen grote pleisters voorhanden, want EHBO-kastjes bevoorraden, wasda? Natuurlijk is de Eerste Hulp post ook gesloten, want ja, wat kan er nou gebeuren na 20.00 uur sluitingstijd? Eindelijk bij een hangaar de wond kunnen ontsmetten en een pleister kunnen krijgen. En dan aan het einde van de dienst als laatste naar huis van de ploeg. De tering.

Thuis uit opgewelde woede m'n kamer maar even de prullenbak legen en stofzuigen. En ja hoor, de halve inhoud van de prullenbak kiepert over de grond en de stofzuiger stoot alles weer ff om.

Bah, ik ga nog even douchen en ga dan deze fucking Murphy's Day wegslapen. Cheers.

...tenzij ik straks nog eens uitglij onder de douche.

The Internets, I needs it..
pi_7868358
Kort geslapen dus vreselijk moe, werd om half negen gewekt door een wilde kat én de wekker van Juup©.
#geen
pi_7868391
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:42 schreef DuchessX het volgende:
Kort geslapen dus vreselijk moe, werd om half negen gewekt door een wilde kat én de wekker van Juup©.
Komop, wel wat vrolijker meis
Lambo of Rekt
pi_7868412
Doodmoe maar ga vandaag lekker luieren en nietsnutten

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 13-01-2003 10:05]

pi_7868415
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
In bed:

Mijn lieffie ligt heerlijk te knorren, gezellig de katten eromheen, ik zak heerlijk weg in een fris bed en dan?

Mijn hersens werken op topsnelheid, ik vlieg van vakanties toen ik 12 was naar mijn trouwdag, naar therapie in '96 naar school, naar papa naar etentje van gister, naar vakantie vroeger toen ik op de basisschool zat naar mijn huwelijksreis, naar verleden week, naar wat morgen moet gebeuren naar over drie maanden.....

mij ogen heb ik dicht maar ze blijven bewegen, mijn handen trillen continue en mijn benen maar vooral mijn voeten bewegen zonder dat ik er controle over heb, ik ben misselijk en heb dorst........

mijn god! ik voel me ellendig, zwaar vermoeid en klaarwakker tegelijkertijd

Van de afgelopen 13 nachten heb ik er twee, twee maar! goed geslapen...


uiteindelijk ben ik na een paar keer proberen om kwart over drie echt in bed blijven liggen en heb haze slaapjes gedaan.

Werd de eerste keer wakker om 06.00 uur, daarna 06.45, 07.20, 07.45 en eruit om 08.00......

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7868488
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Komop, wel wat vrolijker meis


Pas op, ik ben sjagreinig
#geen
pi_7868492
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]

uiteindelijk ben ik na een paar keer proberen om kwart over drie echt in bed blijven liggen en heb haze slaapjes gedaan.

Werd de eerste keer wakker om 06.00 uur, daarna 06.45, 07.20, 07.45 en eruit om 08.00......


#geen
pi_7868506
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]


♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 13 januari 2003 @ 09:59:19 #141
22259 Fogerty
slapende account
pi_7868540
Bwergh, gisteravond was ik nog kiplekker, prima geslapen, maar nu zijn mijn darmen bijzonder van slag en moest ik op mijn werk om de tien minuten naar het toilet rennen omdat de misselijkheid steeds opkwam (niet hoeven kotsen nog, trouwens )

Ik hoop dat het met een half dagje in bed weer wegtrekt, want ik had juist zoveel zin in de toneelrepetitie van vanavond!

Hieperdepiep hoera!
  maandag 13 januari 2003 @ 10:04:06 #142
11102 knep
Mountainfreak
pi_7868596
Brak, gisteren de hele dag zitten zuipen .
  maandag 13 januari 2003 @ 10:07:24 #143
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_7868631
behoorlijk kut, ben namelijk net gezakt voor m'n rijexamen
Narcist
pi_7868683
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Pas op, ik ben sjagreinig


Lambo of Rekt
  maandag 13 januari 2003 @ 10:35:03 #145
19057 lennard_de_vries
Knuffelbeer nummer 1
pi_7868995
Erg kloten.
Een vriend van mij heeft me vriendin verteld dat ze moet oppassen om met mij om te gaan anders zwaait er wat.
Hij is ooit ook gek geweest op haar.
Volgens mij is ie jalours..............
Beter goed gejat dan slecht gemaakt ! :-) Its easier not to be wise..(LIVE Selling the Drama) :-) Speed is the ultimate Kick in Life. :-) Good Leaders avoid War.
  maandag 13 januari 2003 @ 11:25:34 #146
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7869694
Superbrak op school
En dromerig
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7872592
Blijjjjjjjjj want ik heb vandaag een jaar met mn vriend!!!! 0+

en toch nog wel een beetje moe van het weekend

BlaBlaBla
pi_7872610
Ik voel me lekker. Leuk weekend gehad
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  maandag 13 januari 2003 @ 14:05:49 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7872799
Heeerlijk uitgeslapen samen met lief, gedroomd over allerlei fijne dingen en ik ben fit genoeg om zo naar de stad te fietsen om wat dingetjes te regelen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7873000
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:35 schreef lennard_de_vries het volgende:
Erg kloten.
Een vriend van mij heeft me vriendin verteld dat ze moet oppassen om met mij om te gaan anders zwaait er wat.
Hij is ooit ook gek geweest op haar.
Volgens mij is ie jalours..............
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')