Dat heb ik al als ik ergens het intronummer hoorquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Beetje overdosis Friends gehad vandaag.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit chocola en karamel op. Wat denk je zelf.
Was naar een Friends-middag in de bios.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik ergens het intronummer hoor.
Ah, vast leuk als je met gelijkgestemden bentquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar een Friends-middag in de bios.
Zeven afleveringen achter elkaar. En steeds iedereen klappen bij de intro. En naast me zat iemand mee te praten met de tekstquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, vast leuk als je met gelijkgestemden bent.
Ik ben gewoon geen fan.
Such joyquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeven afleveringen achter elkaar. En steeds iedereen klappen bij de intro. En naast me zat iemand mee te praten met de teksten al te lachen voor de grap was gemaakt. Afknallen.
Klinkt als een autistenfeestjequote:Op zondag 20 oktober 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeven afleveringen achter elkaar. En steeds iedereen klappen bij de intro. En naast me zat iemand mee te praten met de teksten al te lachen voor de grap was gemaakt. Afknallen.
Ik vind oudere films geweldig om weer te zienquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Such joy.
Ik vind het soms wel leuk om een oudere film, Star Wars ofzo, in de bios te zien met een zooi fans, maar dan kom je idd meer voor het nerden dan om de film echt te zien.
Ik kan er ook wat van maar jezus. Wat een zenuwachtig gedoe. Gooi er een pil in en hou je smoel en kijk.quote:
Ja, het is ook gewoon leuk, vooral als je de film toch van haver tot gort kent is het lekker meebrullen etc met elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind oudere films geweldig om weer te zienZat echt te fangirlen bij Silence of the Lambs vorig jaar. Was helaas ziek toen ze the shining en the exorcist hadden, maar heb wel Halloween nog gezien en wil volgende week naar Blade Runner en Nightmare on Elm street.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van maar jezus. Wat een zenuwachtig gedoe. Gooi er een pil in en hou je smoel en kijk.
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van maar jezus. Wat een zenuwachtig gedoe. Gooi er een pil in en hou je smoel en kijk.
Blade Runnerquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind oudere films geweldig om weer te zienZat echt te fangirlen bij Silence of the Lambs vorig jaar. Was helaas ziek toen ze the shining en the exorcist hadden, maar heb wel Halloween nog gezien en wil volgende week naar Blade Runner en Nightmare on Elm street.
Huehuequote:Op zondag 20 oktober 2019 20:48 schreef Elvi het volgende:
Ik kan me mijn laatste keer in een bioscoop niet meer herinneren.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja toen ik op verzenden klikte twijfelde ik inderdaad over deze zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |