abonnement Unibet Coolblue
pi_189513952
Ik heb iets stoms gedaan tegenover een dame die ik date. (Wat maakt niet uit)

Ik heb mijn excuses aangeboden en gezegd dat ik het graag goed wil maken.

Nu vraagt ze hoe ik dat voor elkaar wil krijgen.

Hoe willen vrouwen dan? 1000x sorry lijkt me m niet, en een etentje lijkt meer op een transactie om het goed te maken..
pi_189513958
Wat maakt zeer zeker wel uit

Als je haar beste vriendin hebt geneukt terwijl jullie aan het daten waren is heel iets anders dan dat je een afspraakje vergeten bent

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2019 13:06:29 ]
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:06:04 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189513972
Ja, wat maakt dus wel uit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:06:37 #4
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189513981
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:06:48 #5
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189513984
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189514062
Ga shoppen met haar en koop de kleding die ze heeft uitgekozen.
pi_189514071
quote:
10 Things I Hate About You! O+.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:14:00 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189514091
quote:
RIP
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189514201
Het hangt er helemaal vanaf wat je gedaan hebt.
pi_189514214
Ik had geen begrip voor een situatie waar ze in zit (depressie) en heb daar op een niet heel vriendelijke wijze op gereageerd in een moment van frustratie
pi_189514270
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:04 schreef Zolder het volgende:
Ik heb iets stoms gedaan tegenover een dame die ik date. (Wat maakt niet uit)

Ik heb mijn excuses aangeboden en gezegd dat ik het graag goed wil maken.

Nu vraagt ze hoe ik dat voor elkaar wil krijgen.

Hoe willen vrouwen dan? 1000x sorry lijkt me m niet, en een etentje lijkt meer op een transactie om het goed te maken..
Sorry zeggen is makkelijk gedaan, dus dat hoeft niet zoveel te zeggen over in hoeverre het je echt spijt en of het vaker zou kunnen gebeuren.
Als je niet wil zeggen wat er gebeurt is, dan zou het waarom het gebeurt is ook nog wat inzicht kunnen verschaffen. Het is best een verschil of ze laatst een tijd in de regen op je heeft staan wachten, omdat je druk met je neus in de studieboeken zat of dat je 'm in een andere griet had gehangen zeg maar.

Maar laten we beginnen bij maatwerk en niet doen alsof alle vrouwen hetzelfde zijn. Je wil het ook niet goed maken met vrouwen in het algemeen, maar met dit exemplaar in het bijzonder.

Wat heb je van haar tijdens de date(s) zoal meegekregen dat ze leuk vindt en waardeert? Dan kun je laten zien dat je opgelet en geluisterd hebt. Als je dat kruist met de wat en waarom het fout ging, kun je meer indruk maken dan met een bossie bloemen en een bioscoopbon oid.

Dus, als je haar in de regen zou hebben laten staan zou je ludiek een paraplu kunnen zoeken met een print die ze te gek zou vinden. Ben je haar glad vergeten omdat je druk was, dan plan je nu iets in zodat ze kan merken dat je echt tijd voor haar wil vrij maken. Een dagje lekker samen badderen in een spa, warmt haar ook wel op na die regen. Extra bonuspunten als je kan verklaren waarom je nou specifiek deze hebt geboekt. En dan niet Thermen Bussloo met hun zoutbad, 'cause you're salty haha, maar omdat ze graag naar Yucatán in Mexico wil en die grot daarop gebaseerd.

Kortom, wat wil jij weerleggen cq goed maken en hoe toon je dat specifiek naar haar?
pi_189514287
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:12 schreef zarGon het volgende:
Ga shoppen met haar en koop de kleding die ze heeft uitgekozen.
Kun je wel gelijk merken wat voor vlees je in de kuip hebt :D _O-
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:29:13 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189514288
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sorry zeggen is makkelijk gedaan, dus dat hoeft niet zoveel te zeggen over in hoeverre het je echt spijt en of het vaker zou kunnen gebeuren.
Als je niet wil zeggen wat er gebeurt is, dan zou het waarom het gebeurt is ook nog wat inzicht kunnen verschaffen. Het is best een verschil of ze laatst een tijd in de regen op je heeft staan wachten, omdat je druk met je neus in de studieboeken zat of dat je 'm in een andere griet had gehangen zeg maar.

Maar laten we beginnen bij maatwerk en niet doen alsof alle vrouwen hetzelfde zijn. Je wil het ook niet goed maken met vrouwen in het algemeen, maar met dit exemplaar in het bijzonder.

Wat heb je van haar tijdens de date(s) zoal meegekregen dat ze leuk vindt en waardeert? Dan kun je laten zien dat je opgelet en geluisterd hebt. Als je dat kruist met de wat en waarom het fout ging, kun je meer indruk maken dan met een bossie bloemen en een bioscoopbon oid.

Dus, als je haar in de regen zou hebben laten staan zou je ludiek een paraplu kunnen zoeken met een print die ze te gek zou vinden. Ben je haar glad vergeten omdat je druk was, dan plan je nu iets in zodat ze kan merken dat je echt tijd voor haar wil vrij maken. Een dagje lekker samen badderen in een spa, warmt haar ook wel op na die regen. Extra bonuspunten als je kan verklaren waarom je nou specifiek deze hebt geboekt. En dan niet Thermen Bussloo met hun zoutbad, 'cause you're salty haha, maar omdat ze graag naar Yucatán in Mexico wil en die grot daarop gebaseerd.

Kortom, wat wil jij weerleggen cq goed maken en hoe toon je dat specifiek naar haar?
De tandjes, je epistel is vijf keer zo lang als de OP.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:30:19 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189514302
Dezelfde fout in ieder geval niet weer maken.

In dit geval kun je ook nog denken aan een actie waarmee je aantoont je in te willen leven in haar situatie. Lees een boek over depressies dat ze je aanraadt, ga mee naar een lezing.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189514304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De tandjes, je epistel is vijf keer zo lang als de OP.
Leuk jou ook hier weer eens te zien :*
pi_189514325
Waaruit kwam dat onbegrip? Zelf nooit geen depressie gehad? Weinig kennis van depressie in het algemeen?

Wellicht kun je dat uitleggen. En ook zeggen dat je in de toekomst nog wel vaker dingen erover niet zal begrijpen.

Hoe je dat nu goed moet maken? Daar is toch heen pas en klare antwoord voor? Het is niet een cadeautje kopen en dan is het over. Je moet laten zien dat je meer wilt weten over haar en hoe de depressie er voor haar uitziet. Waar ze last van heeft en hoe jij haar daarbij kan helpen. Dat is denk ik vooral door samen te praten.


Als je dat al hebt gedaan, dan never mind. Dan heb ik er niet echt een antwoord op.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189514329
Praat het eerst uit, als het dusdanig erg is dat ze het je niet wil vergeven hebben goedmakertjes ook geen zin. Neem haar indien het weer goed is vervolgens gezellig een weekendje mee naar Parijs.
blablablabla
pi_189514333
quote:
Dit is een universele manier om het goed te maken met vrouwen inderdaad. Als dit niet haalbaar is zal het toch maatwerk moeten worden TS, toegespitst op de persoon waaraan je excuses wilt maken.
pi_189514583
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:23 schreef Zolder het volgende:
Ik had geen begrip voor een situatie waar ze in zit (depressie) en heb daar op een niet heel vriendelijke wijze op gereageerd in een moment van frustratie
Dan lijkt het me zaak dat je laat merken dat je dus wel begrip hebt voor de situatie
er zijn vast wel manieren die je kunt bedenken die bij jou en haar passen waarop je dat kunt laten zien

laat merken dat je haar gehoord en begrepen hebt. Dus laat iets terug komen wat ze ooit gezegd heeft of zo
Random voorbeeld: als zij gezegd heeft 'als ik in zo'n depressieve fase zit is het enige wat ik echt prettig vind rond dieren zijn ipv mensen' organiseer je een tripje naar de kinderboerderij zodat ze lekker ergens met een konijn kan zitten O+ of een andere dierengerelateerde bezigheid. Even benadrukken dat je dat onthouden had. Misschien thermosje thee mee met dit weer, lekker hapje of zo, beetje romantisch maken. En dan nog even een goed gesprek natuurlijk.

Als ze gezegd heeft 'bakken ontspant mij' dan kom je met een mand bakproducten aan en stel je voor om samen te gaan bakken omdat je haar echt wel gehoord hebt en hoopt dat als jullie samen bakken dat ze er nog meer over kan vertellen hoe dingen voor haar voelen omdat je duidelijk nog niet helemaal goed genoeg kunt inleven en uitleggen waarom dat is

etc
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:39:21 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189515337
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Leuk jou ook hier weer eens te zien :*
Ik ook van jou :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:49:32 #21
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189515468
Als gelegenheid aangrijpen om haar helemaal te dumpen is mijn eerste gedachte
Houd van poesjes
pi_189515519
Heel pleidooi gehouden over begrip bla bla

Is de reactie

Ik dacht meer aan een warm bad en wijn


Vrouwen :’)
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:56:58 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189515560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Zolder het volgende:
Heel pleidooi gehouden over begrip bla bla

Is de reactie

Ik dacht meer aan een warm bad en wijn


Vrouwen :’)
Ik wou net "een lulverhaal uit je mouw schudden", werkt meestal wel, suggereren.
Maar in jouw geval kennelijk niet. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189515631
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Zolder het volgende:
Heel pleidooi gehouden over begrip bla bla

Is de reactie

Ik dacht meer aan een warm bad en wijn


Vrouwen :’)
Ik zou tegen iemand met een depressie nou niet echt zeggen 'ga wijn drinken' maar zij zelf wel :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189515700
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Als gelegenheid aangrijpen om haar helemaal te dumpen is mijn eerste gedachte
Lekker op tijd pik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')