abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:40:08 #1
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189502044
Het is vast heel herkenbaar maar soms heb je van die momenten dat iemand enthousiast een mop aan je wil vertellen maar dat het daarna volledig dood valt omdat je de grap niet snapt. Het zal niet de eerste keer zijn dat door zoiets een vriendschap verloren is gegaan dus om deze gênante scenario's te voorkomen lijkt het mij handig om hier al die moppen uit te leggen.

Als topic-starter zal ik uiteraard beginnen. Komt ie...

De mop:

Lopen 2 Belgen op straat.
Zegt de ene tegen de andere:
"Mag ik in het midden lopen?"

De uitleg:

De clou van deze hilarische mop ligt hem in het feit dat als je met z'n tweetjes over straat wandelt, je eigenlijk niet in het midden kan lopen. De persoon die rechts van de persoon links loopt kan dus niet opeens naar links van de persoon links stappen want dan staat hij nog steeds niet in het midden maar weer links van de persoon die eerst links stond maar door de zojuist gemaakte switch nu naar de rechterkant is veroordeeld. Hetzelfde geldt voor de persoon die links van de persoon rechts loopt. Ik heb als voorbeeld 2 Belgen genomen omdat deze bekend staan dat ze niet bijster intelligent zijn maar het schijnt dat je ook 2 blondjes of oenen kan gebruiken om je punt te maken dat het gaat om mensen met een vrij laag IQ.

Zo, dat lucht op. Nu mogen jullie een paar steengoede moppen uitleggen. Succes!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_189502080
:') ^) ^O^
pi_189502096
Twee tieten in een enveloppe!

Wat is de clou?
pi_189502132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:43 schreef Nober het volgende:

Wat is de clou?
pi_189502578
Wat zei God toen Eva naakt uit de zee liep..

SPOILER: antwoord
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Clou!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_189502969
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:40 schreef BB-King het volgende:
Het is vast heel herkenbaar maar soms heb je van die momenten dat iemand enthousiast een mop aan je wil vertellen maar dat het daarna volledig dood valt omdat je de grap niet snapt. Het zal niet de eerste keer zijn dat door zoiets een vriendschap verloren is gegaan dus om deze gênante scenario's te voorkomen lijkt het mij handig om hier al die moppen uit te leggen.

Als topic-starter zal ik uiteraard beginnen. Komt ie...

De mop:

Lopen 2 Belgen op straat.
Zegt de ene tegen de andere:
"Mag ik in het midden lopen?"

De uitleg:

De clou van deze hilarische mop ligt hem in het feit dat als je met z'n tweetjes over straat wandelt, je eigenlijk niet in het midden kan lopen. De persoon die rechts van de persoon links loopt kan dus niet opeens naar links van de persoon links stappen want dan staat hij nog steeds niet in het midden maar weer links van de persoon die eerst links stond maar door de zojuist gemaakte switch nu naar de rechterkant is veroordeeld. Hetzelfde geldt voor de persoon die links van de persoon rechts loopt. Ik heb als voorbeeld 2 Belgen genomen omdat deze bekend staan dat ze niet bijster intelligent zijn maar het schijnt dat je ook 2 blondjes of oenen kan gebruiken om je punt te maken dat het gaat om mensen met een vrij laag IQ.

Zo, dat lucht op. Nu mogen jullie een paar steengoede moppen uitleggen. Succes!
klopt niks van.

met zijn tweeën lopen je samen in het midden van de rest van de wereld.
pi_189503018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:42 schreef fespo het volgende:

[..]

klopt niks van.

met zijn tweeën lopen je samen in het midden van de rest van de wereld.
Ik wou het net zeggen, wel mooi dat je zoveel aandacht besteed aan tweeen maar dan lopen helemaal verneukt maar goed, 50/50 wat betreft taal is ook een goede score.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:16:50 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189504670
Hoe klimt een Ethiopiër op het dak van een schuurtje?
-Via de ribbenkast van zijn broer.

De clue is dus dat Ethiopiërs te weinig eten en daarom altijd een draagbare ladder bij zich hebben. Handig toch. ^O^

@Geerd
@BoneThugss
@PausNicolaas
@wielrennerdt
@Plompzakker
#KICKOUTZP
pi_189504752
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:16 schreef wollah het volgende:

De clue is dus dat Ethiopiërs te weinig eten en daarom altijd een draagbare ladder bij zich hebben. Handig toch. ^O^

@:geerd
@:bonethugss
@:pausnicolaas
@:wielrennerdt
@:plompzakker
IS DAT HOE WE DOEN???? IK KOM BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B B:)B
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 00:01:36 #10
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189508932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:43 schreef Nober het volgende:

Wat is de clou?
Je vertelt hem verkeerd. Je moet eerst vragen: "Ik ken een mop!" De persoon aan wie je deze mop vervolgens vertelt die moet dan zeggen: "Nou, vertel..." of iets in die richting. Vervolgens kan jij zeggen: "Twee tieten in een enveloppe!"

De clou van deze mop is dat de persoon aan wie je hem wil vertellen een goede mop verwacht maar het feit dat je je erg makkelijk afmaakt met een onzinnige stelling moet voor de hilariteit zorgen. Voor zover ik weet heeft niemand ooit 2 tieten in een enveloppe gedaan dan wel opgestuurd... of het moet een serie-moordenaar met lugubere ideeën zijn. O en het rijmt!
pi_189509272
quote:

Hoe valt een Ethiopiër uit een boom? Dwarrelend.

clue: de Ethiopiër weegt niks en als hij in de boom klimt en eruit valt dan draagt de wind zijn lichaam en dwarrelt hij langzaam naar beneden.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:26:15 #12
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_189511239
Vraag: Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?
Antwoord: Een groepsverkrachting.
De clou: De uitspraak ‘wat vinden 9 van de 10 mensen leuk’ suggereert dat er iets leuks aan de hand is. Er gebeurt iets dat bijna iedereen leuk vindt.

In het geval van een groepsverkrachting is er altijd minimaal één persoon het slachtoffer. Naar verwachting zal het slachtoffer zijn/haar verkrachting niet als ‘leuk’ ervaren. Maar de 9 aanranders zullen dit naar verwachting wel als ‘leuk’ ervaren. Waarom zouden zij anders hieraan deelnemen?

De grap hierin is dat het een positieve uitspraak invult met een negatieve gebeurtenis.
In bovenstaande grap is gekozen voor 9 aanranders. In de praktijk kunnen dit er ook 20 of 30 zijn. In landen als India kan je als vrouw zelfs aangerand worden door een bus vol met passagiers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Crimyclown op 19-10-2019 08:33:46 ]
Anonieme tievesclown
pi_189512912
quote:

Hoe heet een neger met botkanker ?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:37:20 #14
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189512930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geen idee
#KICKOUTZP
pi_189512947
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:37 schreef wollah het volgende:

[..]

Geen idee
Bros
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:39:44 #16
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189512949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bros
:') 14.gif
#KICKOUTZP
  zondag 20 oktober 2019 @ 20:23:32 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189536617
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 11:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bros
Kan je deze ook even uitleggen?
pi_189541769
Als je moppen uit moet leggen dan zijn ze vaak niet leuk genoeg.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')