Mijn vriendin woont in Brasil, en tot op heden hebben we een hechte relatie met elkaar.
Soms is het erg erg moeilijk, en hebben we conflicten.
Komt dit mede door die afstand die er is?
Anyway, nog 14 dagen en dan ben ik bij haar
quote:Klopt, het koste veel tranen en erg veel moeite om de relatie in stand te houden.
Op zaterdag 11 januari 2003 02:42 schreef EggsTC het volgende:
Kijk, belgie is leuk.... maar dit is wel heel erg ver vriend... hiervoor moet je beide buitengewoon sterk in je schoenen staan.
quote:Whehehe
Op zaterdag 11 januari 2003 02:47 schreef Lovinho het volgende:[..]
Klopt, het koste veel tranen en erg veel moeite om de relatie in stand te houden.
Het is echt niet gemakkelijk om elkaar voor maanden lang niet te zien.
Wij hebben vaak ruzie gehad, maar de liefde heeft het kunnen overwinnen, gelukkig.
Als men elkaar hooguit 3 keer per jaar ziet terwijl je elkaar 2 jaar kent is dit erg moeilijk.
Maar als ik ook vertelde, ik ben snel bij mijn vriendin
quote:Kijk ik zie haar hooguit 3 keer per jaar voor gemiddeld 2 weken elke keer.
Op zaterdag 11 januari 2003 02:50 schreef EggsTC het volgende:[..]
Whehehe
Maar kerel, dit is ver... sterker nog aan de andere kant van de wereld... maar ok, als je dat kan is het goed, ik schat maar weinig mensen in die daartoe in staat zouden zijn. Maar nu benk benieuwd ... hoevaak zie je dr in een jaar, en hoe ben je dr ooit tegengekomen?
Ik heb haar meer dan 2 jaar geleden leren kennen via icq.
Laat ik alvast de vooroordelen wegnemen, mijn vriendin komt uit de middenklasse en heeft dus totaal geen intentie om een "rijke" Europeaan aan de haak te slaan.
quote:Nou we hebben elkaar voor het eerst gezien in july 2001 in Frankfurt.
Op zaterdag 11 januari 2003 02:57 schreef EggsTC het volgende:
Nee maar hoe heb je ooit een keer afgesproken dan, ik zou dat niet doen omdat je de kans heb dat je gefaked word... dan spreek je af in de middle of nowhere 3000km verderop... Staat ze er niet
3000 Kilometer? tel daar toch maar 7000 kilometer bij
quote:Ik gaf me bek een douw een voorstelling te schetsen
Op zaterdag 11 januari 2003 03:03 schreef Lovinho het volgende:[..]
Nou we hebben elkaar voor het eerst gezien in july 2001 in Frankfurt.
Daar hadden we afgesproken en hebben we samen 1 week doorgebracht.
zei is dus naar Europa gekomen, en niet ik die in een geile bui als een hete gek erachteraan ging. ( zegt denk ik wel wat)
Laat ik duidelijk wezen, we hebben hele serieuze plannen om duurzaam samen te kunnen zijn in Brasil ( dus niet in Nederland).3000 Kilometer? tel daar toch maar 7000 kilometer bij
quote:Ok duidelijk !!
Op zaterdag 11 januari 2003 03:05 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik gaf me bek een douw een voorstelling te schetsen
Maar to the subject nu graag. Hoe gaan jullie ermee om ( voor hen die een partner overzee hebben)?
quote:???
Op zaterdag 11 januari 2003 03:07 schreef Poepoog het volgende:
*Meldt
quote:Thanks
Op zaterdag 11 januari 2003 03:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga slapen... succes iig met je relatie![]()
Hij is naar nederland gekomen en nu wonen we samen Maar ik had er niet aan moeten denken dat ik langer dan een paar maanden zonder hem had moeten leven
quote:Dit kan ook al op 100km afstand. ´t is maar waar je van houd.
Op zaterdag 11 januari 2003 03:30 schreef Poepoog het volgende:
ook op zo'n 12.000 km afstand. soms kan het wel handig zijn hoor.. je zit elkaar tenminste niet op de lip de hele tijd.
Anyway, ikzelf heb een relatie gehad met iemand die twee uur van mij vandaan woonde, en dat was vaak al ontzettend moeilijk. Dat is uitgegaan na ongeveer anderhalf jaar, omdat het gevoel verdween, en ikzelf heb het idee dat dat (onder andere) kwam door de afstand, omdat je jezelf beschermt. TJa, da's mijn kleine theorietje, ik weet nie of het klopt . Maar hebben jullie bijvoorbeeld wel al plannen om na een studie of weet ik het bij elkaar te gaan wonen, dus dat een van jullie gaat verhuizen? Want als dat echt een probleem zal gaan worden, moeten jullie dat natuurlijk niet uit de weg gaan en kunnen jullie er beter gelijk een punt achter zetten... niet om je te ontmoedigen hoor, maar goed ik neem eigenlijk wel aan dat jullie daar zelf ook al over nagedacht hebben... Het is gewoon moeilijk, een relatie op afstand... En 3 keer in het jaar is heel weinig... Maar wie weet...?
Veel succes ermee in ieder geval!
quote:En ja hoor, ik las het weer te laat, daar heb je dus al antwoord op gegeven.. Sorry, negeer dat stukkie maar!
Op zaterdag 11 januari 2003 20:47 schreef psychogirl het volgende:
...Maar hebben jullie bijvoorbeeld wel al plannen om na een studie of weet ik het bij elkaar te gaan wonen, dus dat een van jullie gaat verhuizen? Want als dat echt een probleem zal gaan worden, moeten jullie dat natuurlijk niet uit de weg gaan en kunnen jullie er beter gelijk een punt achter zetten... niet om je te ontmoedigen hoor, maar goed ik neem eigenlijk wel aan dat jullie daar zelf ook al over nagedacht hebben...
quote:Ok
Op zaterdag 11 januari 2003 20:49 schreef psychogirl het volgende:[..]
En ja hoor, ik las het weer te laat, daar heb je dus al antwoord op gegeven.. Sorry, negeer dat stukkie maar!
we hebben duidelijke plannen wat we samen willen, en dat is dat ik bij haar blijf, en dus ga emigreren. Voorlopig gaan we eerst een "testcase" tegemoet voor 6 maanden om te kijken hoe het gaat als we daadwerkelijk op elkaars lip zitten.
24 januari vertrek ik, en ik kijk er naar uit om mijn schatje weer in mijn armen te hebben
Ik wens je heel veel geluk!
quote:Bedankt psychogirl.
Op zondag 12 januari 2003 11:01 schreef psychogirl het volgende:
Aaaaaah da's super!Dus nu blijf je zeg maar 6 maanden bij haar? Jezus, en nu nog bijna twee weken wachten... maar ja, tis het wachten wel waard lijkt mij!
Ik wens je heel veel geluk!
Idd, ik blijf nu 6 maanden bij haar. In die tijd kijken we of er mogelijkheden zijn voor mij om nog langer te blijven.
Nu is het aftellen, de 24e zit ik in het vliegtuig naar Săo Paulo
Bijkomstig voordeel, het is daar nu zomer en heel heet.
Heel erg leuk! Nog afgezien van je vriendin heb je ook een érg leuk land uitgekozen!
Mijn verhaal heb ik al in je ándere topic gedaan... (denk je niet dat het handiger is het een beetje centraal te houden?)
Tchau!
quote:Boa noite para vocë também.
Op zondag 12 januari 2003 22:28 schreef Hik het volgende:
Boa noite! ( hoe staat het ervoor met je Portugees?)
Heel erg leuk! Nog afgezien van je vriendin heb je ook een érg leuk land uitgekozen!
Mijn verhaal heb ik al in je ándere topic gedaan... (denk je niet dat het handiger is het een beetje centraal te houden?)
Tchau!
Dat land heb ik niet uitgekozen, ik kreeg het erbij kado toen ik mijn vriendin leerde kennen
Ben er overigens helemaal niet rouwig om hoor, want het is gewoon een geweldig ( groot) land.
Maar goed, heb erg veel geleerd nu over dat land, en zie dit een beetje als mijn 2e moederland ( ja, Brasil is "vrouwelijk")
Ok, ik probeer het centraal te houden, maar dit is wel lastig af en toe als je op meer dan 5 fora tegelijk aan het posten bent, nog afgezien van het forum op brazilie.pagina.nl
quote:Spreken doe ik het niet, maar lezen gaat vrij aardig omdat ik spaans spreek....
Op zondag 12 januari 2003 23:54 schreef Lovinho het volgende:
Boa noite para vocë também.
desculpe, meu mensagem aqui e lá aqui, tá bom.
Brazilië is fantastisch...en de mensen die er wonen zijn léuk! Wel gek, maar ook heel erg leuk!
Hik in Latino-land (topic-spam!
)
quote:Oi Hik, ik ga het morgen lezen, ben nu ietsie pietsie moe
Op maandag 13 januari 2003 00:08 schreef Hik het volgende:[..]
Spreken doe ik het niet, maar lezen gaat vrij aardig omdat ik spaans spreek....
Brazilië is fantastisch...en de mensen die er wonen zijn léuk! Wel gek, maar ook heel erg leuk!
![]()
Hik in Latino-land
(topic-spam!
)
heb wel ff vluchtig erdoorheen gelezen maar wil mijzelf ook de tijd geven om het goed te lezen.
Tchau e boa noite minha amiga. Até logo.
Begrijp me niet verkeerd, ik was/ben heel gek op d'r. Zal nog steeds alles voor d'r doen. Maar een relatie zonder fisiek contact moet ik niks van weten
quote:Chao y buenas noches, mi amiga. Hasta luego...
Op maandag 13 januari 2003 00:14 schreef Lovinho het volgende:
Oi Hik, ik ga het morgen lezen, ben nu ietsie pietsie moeheb wel ff vluchtig erdoorheen gelezen maar wil mijzelf ook de tijd geven om het goed te lezen.
Tchau e boa noite minha amiga. Até logo.
Zo moeilijk is het niet!
quote:Ik kan het wel lezen ja en snap wat je schrijft ondanks dat het Spaans is
Op maandag 13 januari 2003 12:39 schreef Hik het volgende:[..]
Chao y buenas noches, mi amiga. Hasta luego...
Zo moeilijk is het niet!
Met veel plezier heb ik het gelezen, en ik probeer mijzelf er ook toe te brengen om iets als wat jij deed op FOK te zetten
Ik ben werkelijkwaar onder de indruk. Leuk om te lezen, en erg boeiend. Maak eens een bundel ervan en wie weet kan je een boekje uitgeven hahhahaa
Werkelijk, ik ben onder de indruk van hoe jij dingen weer kan geven op een leuke manier.
Voor mij nu nog 11 dagen :-)
Aftellen dus hahahhaa
Ok, tá bom, uma historiá e viagem muito bom, parabens. Eu gosto sua story.
Aqui eu muito caçado, mas para sua, uma boă noite e pra lá e amanhá, uma bom dia com muito saude.
Goede kenissen van mij hebben sinds twee jaar een Braziliaanse schoondochter. Hun zoon, een jeugdkameraadje van mij is voor een project naar Brazilie gegaan en kwam zeg maar met de hoofdprijs thuis.
Zij hebben de testcase in Nederland gedaan... en zijn getrouwd en verwachten inmiddels hun tweede kindje.
Hopelijk zal jouw toekomst daar ook zo voorspoedig lopen. Heel veel geluk saampies!
Enne, om op je vraag te antwoorden... ik zit momenteel zelf aan de andere kant van de wereld (voor een aantal maanden), ver verwijderd van vrienden, familie en vriendje. Het is tijdelijk, dus dan ga je er anders mee om.
Maar niet in elkaars armen kunnen liggen (voor zo'n lange tijd) als je dat wilt is en blijft ronduit klote, maar het komt goed!
quote:Dank je! Leuk om te horen!
Op dinsdag 14 januari 2003 03:11 schreef Lovinho het volgende:[..]
Ik kan het wel lezen ja en snap wat je schrijft ondanks dat het Spaans is
Ik heb net je verhalen gelezen in ik ben erg onder de indruk.
Prachtig om het te lezen, en op deze manier een dagboek bij te houden.
Heel tof meid !!!Met veel plezier heb ik het gelezen, en ik probeer mijzelf er ook toe te brengen om iets als wat jij deed op FOK te zetten
Ik ben werkelijkwaar onder de indruk. Leuk om te lezen, en erg boeiend. Maak eens een bundel ervan en wie weet kan je een boekje uitgeven hahhahaa
Werkelijk, ik ben onder de indruk van hoe jij dingen weer kan geven op een leuke manier.
Voor mij nu nog 11 dagen :-)
Aftellen dus hahahhaa
Ok, tá bom, uma historiá e viagem muito bom, parabens. Eu gosto sua story.
Aqui eu muito caçado, mas para sua, uma boă noite e pra lá e amanhá, uma bom dia com muito saude.
Heel veel succes met aftellen en natuurlijk veel plezier in Brazilië.
Hmm...dat laatste stukje is wel een beetje meer gevorderd, maar ik geloof dat ik het wel snap. Wat is "saude"?
Tja, daar doe je weinig aan...
quote:Obrigado !!
Op maandag 13 januari 2003 00:08 schreef Hik het volgende:[..]
...en de mensen die er wonen zijn léuk! Wel gek, maar ook heel erg leuk!
quote:saude = salud in "jouw" taal,
Op dinsdag 14 januari 2003 15:43 schreef Hik het volgende:[..]
Wat is "saude"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |