abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7833693
Ik heb het een tijdje geleden uit gemaakt met mijn vriendin, waarmee ik inmiddels vijf jaar had. Gewoon omdat het niet meer ging, en omdat ik ook wel eens wat anders wou.

Nu ken ik sinds anderhalf jaar een pracht van een meid, en ze is in die tijd één van mijn beste vriendinnen geworden.
En tja, het kan natuurlijk niet uitblijven: ik ben verliefd op haar geworden.
Heb het eerst geprobeerd te onderdrukken, omdat het niet wederzijds was en bovendien had ik al een andere relatie.

Maar ben laatst een dagje met haar weggeweest en dat was toch wel érg gezellig - ook vanuit haar kant (dus aan 't twijfelen geslagen)
Kortom: mijn gevoelens zijn weer helemaal terug.
Hebben hand in hand, arm in arm gelopen, hebben elkaar geknuffeld.
En toen twijfelde ik al enorm: zal ik nu verder gaan of niet?
Maar het antwoord was 'nee', omdat ik toen nog wat had, en ook omdat ik erg onzeker was.
Laatst hebben we een film gekeken, en toen was het nog véél gezelliger.
Maar ook toen ben ik niet verder gegaan, vanwege dezelfde redenen.

Nu heb ik t pas uitgemaakt, en zij heeft het ook uitgemaakt met haar vriend.
En ik kom dus heel erg aan het twijfelen of ik verder moet gaan dan alleen 'knuffelen'.
't Probleem is dat ik een goede relatie kan verliezen.

Hebben jullie nog goede tips? Moet ik het er maar op wagen?

pi_7833761
Als je haar een knuffel geeft moet je gewoon is een zoen op dr mond geven, hoe ze reageerd zal duidelijk zat zijn.
Lambo of Rekt
pi_7833809
Simpel. Jij bent vrij, zij is vrij en jullie voelen wat voor elkaar. Grijp je kans want voor je't weet heb je spijt dat je het niet hebt gedaan.
Veel vlindertjes toegewenst!
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zaterdag 11 januari 2003 @ 02:41:45 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7833810
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:38 schreef EggsTC het volgende:
Als je haar een knuffel geeft moet je gewoon is een zoen op dr mond geven, hoe ze reageerd zal duidelijk zat zijn.
en kan, als ze geen relatie wil, ook meteen de hele vriendschap vernielen.

Heeft hij dat er wel voor over..?

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_7833832
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:41 schreef twiFight het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, een echt "goede vriendin" zou je gewoon vertellen dat de gevoelens nog steeds niet wederzijds zijn, en jij zegt gewoon "sorrie".
Lambo of Rekt
  zaterdag 11 januari 2003 @ 02:44:38 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_7833843
Een troost, de kans dat als het uitgaat je je vriendschap vernielt is wel kleiner als je elkaar al goed kent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7833855
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, een echt "goede vriendin" zou je gewoon vertellen dat de gevoelens nog steeds niet wederzijds zijn, en jij zegt gewoon "sorrie".

Inderdaad. Een goede vriendschap wordt niet verstoord door zijn openbaring!
En daar heb ik zelf ook ervaring mee. Dus gewoon proberen.
Hmmzz....
pi_7833858
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:44 schreef speknek het volgende:
Een troost, de kans dat als het uitgaat je je vriendschap vernielt is wel kleiner als je elkaar al goed kent.
Rare zin.... leg uit
Lambo of Rekt
pi_7833872
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:41 schreef twiFight het volgende:

[..]

Gewoon een zoen op de mond verpest echt niet meteen een hele vriendschap hoor...Als je 'r nou flink op 'r bek pakt, ok, dan kan ik me voorstellen dat ze misschien niet al te vrolijk reageert, maar gewoon een onschuldige zoen = niks mis mee
pi_7833914
Vrij duidelijke taal van jullie allemaal, bedankt!
Verbazend trouwens, had op dit tijdstip niet zoveel reacties verwacht.

Kan t proberen om toch wat verder te gaan... (morgen of volgend weekend, ligt eraan wanneer ik haar weer spreek 'onder vier ogen')
Als het niet werkt kan je altijd nog omslachtig 'sorry' zeggen inderdaad.

Aan de andere kant:
-vraag me af of ze het niet voor de spanning doet (zijn we dan snel genoeg achter)
-zijn er geen andere mogelijkheden? die minder risicovol zijn?
ikzelf ken er zo geen, tenminste: geen die bruikbaar zijn in dit geval. Misschien jullie wel.

[Dit bericht is gewijzigd door b9k op 11-01-2003 02:52]

pi_7833926
Gewoon veel met haar optrekkken dan wordt het vanzelf wel duielijk.
Let op lichaamstaal en dergelijk. b.v. ze gaat even weg als jij er bent en opeens ruikt ze heel lekker. Grote pupillen zijn ook een teken dat iemand je aardig/leuk vind. Kijk ook hoe ze reageert op dezelde aanrakingen van jou en andere vrienden.
x
pi_7833942
Je zou dr het ook gewoon kunnen vertellen natuurlijk, maar dan kan je ontwijkende antwoorden krijgen... eenerzijds omdat ze je niet wil kwetsen anderzijds omdat ze (misschien) niet wil. Met die eerste oplossing heb je gelijk duidelijkheid.
Lambo of Rekt
pi_7833949
Tja, wil ik toch nog ff zeggen "Niet geschoten, ALTIJD MIS"

Er gewoon voor gaan idd ^_^

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_7833973
Niet geschoten is nooit raak.

zaterdag 11 januari 2003 @ 03:21:44 #15
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
  zaterdag 11 januari 2003 @ 08:05:37 #16
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7835262
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:57 schreef Roellio het volgende:
Niet geschoten is nooit raak.

Gemist is niet altijd geschoten
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7835278
Geef haar gewoon eens een kusje op haar wang ofzo (desnoods als je binnenkomt of weggaat), en kijk eens hoe ze daarop reageert.
Deed mijn vriend ook
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:44:35 #18
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7836204
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 08:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Geef haar gewoon eens een kusje op haar wang ofzo (desnoods als je binnenkomt of weggaat), en kijk eens hoe ze daarop reageert.
Ik wilde dit net gaan typen..
Als jullie aan het knuffelen zijn, geef haar dan een kusje op haar hoofd/wang/voorhoofd/... Gewoon heel voorzichtig, als ze met je zou willen zoenen (wat ze misschien zelf niet als eerste durft te doen) komt het er hierdoor misschien wel van.
En als ze het niet wil merk je het ook gauw genoeg..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7855668
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 02:45 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Inderdaad. Een goede vriendschap wordt niet verstoord door zijn openbaring!
En daar heb ik zelf ook ervaring mee. Dus gewoon proberen.

dit is de utopie, helaas is het vaak niet zo.
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')