Ik leer net dat die witte stippen overblijfselen van het vlies zijn waar de paddenstoel uit tevoorschijn komt. En dat ze er af kunnen regenen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De paddestoelen hier stonden niet midden in het mos en vielen daardoor wat minder op. Wel een paar mogelijke vliegenzwammen gezien: ze hadden de juiste vorm en een rode hoed, maar de witte stippen zag ik niet. Ook was er nergens een spoor van een ravage met kabouteroorzaak. Zal dus wel een andere soort geweest zijn
Valt relatief gezien nog mee. Dan komt de laatste zin van het refreinquote:In an alternate dimension
Under spell of evil warlock
There's no chance to return to our home
Now we're far away, lost in a different reality
Slaying dragons
Fighting to save the Kingdom of Fife
We are Warriors
Wielding the Hammer so glorious
En dan komt er nog een tandje bijquote:Fighting with the power of the Laser Dragon Fire
Love itquote:I have discovered a scroll, telling tales of equipment for wizard
A jetpack of ultimate steel with the power to fly
It lies in a cave to the north guarded by unholy creatures
But if your quest is to fail we'll all die together
Metaltips zijn altijd welkom, maar ik moet zeggen dat ik echt nooit op de teksten letquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Gloryhammer aanstaanVoor wie het niet kent: een powermetalband die de cliché's van het genre nog eens extra dik aanzet. Meestal is het maar iets belachelijker dan wat de serieuze bands voortbrengen, zoals dit
[..]
Valt relatief gezien nog mee. Dan komt de laatste zin van het refrein
[..]
En dan komt er nog een tandje bij
[..]
Love it
Mocht iemand het willen horen:
Ik let meestal ook niet op de teksten, en lekker belangrijk als ze wat raar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Metaltips zijn altijd welkom, maar ik moet zeggen dat ik echt nooit op de teksten let
Sterker nog, ik heb vaak zelfs liever instrumentaal.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:39 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/b4mX55j
Van de zomer in Oostenrijk
Edit: geen idee wat ik fout doeIk gebruik normaal Tinypic
![]()
Dan heb je het denk ik over het Speulder- en Sprielderbos? Heb wel een route gevonden daar, en vanuit Garderen:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, het bos in die omgeving is ook nog eens prachtigDaar heeft kleine Strani menig uurtje in doorgebracht! En dan heb je ook nog de hei natuurlijk.
Mooie foto's trouwens!
Maar 15 km is een beetje te gortigquote:Tip 4: Gelderland, Wandelroute Speulder- en Sprielderbos, 15 km
Dansende bomen en een spooky kuil
Vanuit Garderen - met fotogeniek kerkje en een overvloed aan terrassen - wandel je zo de bossen in van de Veluwe. Je komt onder meer door het oude, sfeervolle Speulder- en Sprielderbos dat bekend staat om z’n ‘dansende bomen’. Deze bomen lieten de houthakkers staan omdat hun kromme stammen geen stuiver opbrachten. Vooral het begin van de wandeling door deze eindeloos ogende bossen - 85% van de wandelroute voert door het bos - is bijzonder: je wandelt kilometerslang over een hooggelegen duinrug en kijkt links en rechts de beboste diepte in.
Mysterieus natuurverschijnsel in het dichte bos is het Solse Gat, een enorme kuil in de bodem. Het is onduidelijk hoe dit is ontstaan. Volgens een legende stond hier ooit een klooster maar als straf voor het wangedrag van de monniken werd het door de aarde verzwolgen. Wichelroedelopers bezoeken het Solse Gat omdat zij hier leilijnen vermoeden. Hoogstwaarschijnlijk is het gat ontstaan door een grote klomp ijs in de bodem, die nadat hij was gesmolten een soort 'krater' achterliet. Die krater is nogal drassig - prima bodem voor planten als waterdrieblad, slanke sleutelbloem en bosanemoon. De tweede helft van de wandeling voert over stille bospaden en langs de Koudhoornse Heide weer terug naar Garderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
Het is wel mooi daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over het Speulder- en Sprielderbos? Heb wel een route gevonden daar, en vanuit Garderen:
[..]
Maar 15 km is een beetje te gortigMaximaal 10
Thanks!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef Arizona het volgende:
@:Guanabana, mocht je in Twente willen wandelen, dan is dit een aanrader:
https://www.stralendschri(...)mosbeek-manderheide/
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:54 schreef Strani het volgende:
Komt ie!Dank voor je uitleg, interessant en een kant die ik niet eerder had gehoord nee. Ik dacht juist dat Barcelona heel erg voor was door wat we hier meekrijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je ooit in de buurt zijn, dan weet je in ieder geval waar je terecht kunt voor een mooie wandelingquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
Maar ik denk dat Twente wel net wat te ver is om heen te gaan
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:54 schreef Strani het volgende:
Komt ie!Mooie toelichting Strani, thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Logisch inderdaad. Barcelona is een wereldstad met ook veel Spanjaarden uit andere regio's, en die zijn meestal logischerwijs meer pro-Spanje. En bedrijven zien meestal liever ook geen onafhankelijkheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg, interessant en een kant die ik niet eerder had gehoord nee. Ik dacht juist dat Barcelona heel erg voor was door wat we hier meekrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |