abonnement Unibet Coolblue
pi_189492334
De TT volstaat. Je kent het vast wel, die ene vriend die weleens over de vloer komt die niet zo blij is met zijn relatie, maar het toch vol blijft houden dat de ware is. Dat zijn relatie wel weer mooi wordt. Ik kreeg een brok in mijn keel (en inspiratie voor dit topic).

Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!

Wat heb je liever?

Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Ik wil een relatie waar ik gelukkig in ben en mijn geluk kan delen. Gezeik, geklooi in een relatie heb je meestal maar niet ten koste van jezelf.

Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van. Als ik niet meer alleen wil zijn, dan kan ik er op dat moment er zelf verandering aan brengen. Door te daten of op nieuwe dames af te stappen.
pi_189492348
Laat mij maar alleen, ook al valt 't soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met z'n twee
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189492393
Zelf in zo'n relatie gezeten, hopen op betere tijden en teren op de spaarzame momenten. Was vrij heftig om er een punt achter te zetten maar ik kon haar bullshit niet meer dealen. Nog steeds heb ik er moeite mee maar ben blij dat ik voor mezelf heb gekozen.

Je staat je eigen potentieel nou eenmaal in de weg als je in zo'n relatie zit waarbij je duidelijk niet samen aan iets bouwt.

De eenzame nachten zijn kut en vrouwen die ik als vervanging gebruikte waren het niet waard. Tot dat er wel eentje op mijn pad komt waarbij alles goed zit.

Ik vind mezelf en mijn eigen tijd / moeite / energie momenteel te belangrijk om te delen met iemand waar ik niet altijd gelukkig mee ben.
pi_189492515
Alleen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_189492939
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:37 schreef Geerd het volgende:
Alleen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Waarom ben je zo ongelukkig Geerd?
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 01:51:45 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189493017
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 01:35 schreef Sportex het volgende:

[..]

Waarom ben je zo ongelukkig Geerd?
Omdat hij liever een tray schultenbrau knuffelt.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 01:57:23 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189493033
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef KennyPowers het volgende:
Laat mij maar alleen, ook al valt 't soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met z'n twee
Harrie Jekkers _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_189493035
Helemaal mee eens. Een relatie lijkt mij een last, behalve als je iemand echt leuk vindt. Nou, dat komt weinig voor , de meeste mensen zijn gewoon totaal niet mn type en andersom ben ik hun type niet. Gezanik, kritiek, ruzie, slechte gewoonten waar jij ook last van hebt als je samen woont, opgedrongen behoeftes waar je helemaal geen zin in hebt, en als het dan toch als uitzondering wel goed gaat je zorgen maken dat uit kan gaan en weer een persoon meer waar iets mee kan gebeuren, gatverdamme, niks positiefs weegt daar tegenop.
En seks buddy's is al helemaal niks. Dus ik ben 100 keer liever alleen, en dan niet zogenaamd alleen wat dan een dekmantel is voor betekenisloze relaties maar echt alleen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189493915
Zijn altijd wel uitersten he, maar aan beiden kun je iets veranderen. Geluk is iets waar je zelf aan moet werken, dat komt niet vanzelf aanwaaien
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 07:28:50 #10
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189493931
Alleen sws
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189494133
Als je in beide gevallen ongelukkig bent, lijkt het dat je beter alleen kunt zijn. Heb je meer vrijheid. Hetgeen niet wegneemt dat je naar een goede relatie blijft verlangen.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_189494148
Alleen. Ik heb in slechte relaties gezeten en nooit meer.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_189494222
Veel mensen zijn gewoon passief en schikken zich naar de weg van de minste weerstand en blijven gewoon bij hoe het al was zonder zelf iets te ondernemen. Zowel als ze ongelukkig alleen zijn of ongelukkig in een relatie.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:21:48 #14
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189494329
Als ik alleen ben heb ik vaak behoefte aan mensen en als er mensen om me heen zijn wil ik altijd alleen zijn.
pi_189494347
Sws wel samen.
pi_189497056
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
Sws wel samen.
Hoezo liever ongelukkig samen? Je bent de eerste in dit topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 18-10-2019 11:56:17 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:01:46 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189497158
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 07:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zijn altijd wel uitersten he, maar aan beiden kun je iets veranderen. Geluk is iets waar je zelf aan moet werken, dat komt niet vanzelf aanwaaien
Ja, dit dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189497211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:08 schreef Chia het volgende:
Veel mensen zijn gewoon passief en schikken zich naar de weg van de minste weerstand en blijven gewoon bij hoe het al was zonder zelf iets te ondernemen. Zowel als ze ongelukkig alleen zijn of ongelukkig in een relatie.
pi_189497403
Liever alleen. In dat geëmmer heb ik geen zin in. Voel me fijn alleen en als ik behoefte heb aan mensen om me heen bel ik vrienden op.

Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens aan een relatie begin maar dit zal dan echt niet verder gaan dan een LAT relatie. Past gewoon veel beter bij me dan samenwonen en alles erbij.

Ik ben gewoon niet gelukkig in de "normale" setting van huisje boompje beestje zoals de meesten het graag zouden zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Immunitas op 18-10-2019 12:25:55 ]
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:23:10 #20
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189497424
Gedeelde smart is halve smart.
And so is the past
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:55:09 #21
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189497829
Behalve ongelukkig samen met o.us want dat is gewoon goals
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189497867
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:55 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Hoezo liever ongelukkig samen? Je bent de eerste in dit topic.
Gedeelde smart is halve smart.
pi_189497882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:20 schreef Immunitas het volgende:
Liever alleen. In dat geëmmer heb ik geen zin in. Voel me fijn alleen en als ik behoefte heb aan mensen om me heen bel ik vrienden op.

Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens aan een relatie begin maar dit zal dan echt niet verder gaan dan een LAT relatie. Past gewoon veel beter bij me dan samenwonen en alles erbij.

Ik ben gewoon niet gelukkig in de "normale" setting van huisje boompje beestje zoals de meesten het graag zouden zien.
Grappige avatar :)
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_189498238
Ligt eraan wat "ongelukkig" inhoudt.

Is er ongelukkigheid wegens het gebrek aan affectie, lichamelijke interactie (knuffels, zoenen, seks), aandacht, gesprek/communicatie?

Hoe uit deze ongelukkigheid zich? Knallende ruzies, elke dag maar weer? Of is het meer leven als een broer en zus, dat je het prima met elkaar kan vinden, maar geen intimiteit kent?

Ik opteer ook voor 'alleen' overigens, omdat je daarmee beide personen een kans geeft voor een verbetering van omstandigheden. Je kunt nog jaren blijven bij elkaar, maar ongelukkig zijn; of je blijft nog 5 jaar bij elkaar en is men allebei ongelukkig, of je bent straks 5 jaar verder en zit je al 2 jaar in een gelukkige relatie. Beetje het 'stilstand is achteruitgang'-idee.
pi_189498277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Grappige avatar :)
Deed me denken aan cerror; geen idee waarom precies.
pi_189505595
Trouwens, je kunt er, toch zeker in een land als Nederland of België, altijd voor kiezen om géén relatie te hebben. Kan je dat zeggen van wél een relatie hebben?
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:10:19 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189505733
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart.
2x de helft is alsnog 1. Dan heb ik liever alleen te dealen met mijn eigen sores.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189506645
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
De TT volstaat. Je kent het vast wel, die ene vriend die weleens over de vloer komt die niet zo blij is met zijn relatie, maar het toch vol blijft houden dat de ware is. Dat zijn relatie wel weer mooi wordt. Ik kreeg een brok in mijn keel (en inspiratie voor dit topic).

Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!

Wat heb je liever?

Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Ik wil een relatie waar ik gelukkig in ben en mijn geluk kan delen. Gezeik, geklooi in een relatie heb je meestal maar niet ten koste van jezelf.

Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van. Als ik niet meer alleen wil zijn, dan kan ik er op dat moment er zelf verandering aan brengen. Door te daten of op nieuwe dames af te stappen.
Liever alleen dan een relatie waar je niet achter staat.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:14:57 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189506869
TS, waarom post je nu ineens met dit account?
pi_189509267
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Omdat hij liever een tray schultenbrau knuffelt.
Dat klinkt juist als een gelukkige bezigheid.
pi_189511721
Leg het dan eens positief uit. Mensen kunnen werken aan een relatie. Je wil niet meteen bij een dip de handdoek in de ring gooien.
  maandag 21 oktober 2019 @ 09:47:02 #32
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189543322
Nooit dat ik ongelukkig zal worden door een ander.
NOOIT!
pi_189544337
Ongelukkig in een relatie, maakt vaak nog eenzamer en ongelukkiger is mijn ervaring. Omdat het geluk voor het grijpen zou moeten liggen, je bent immers met iemand samen, en alsnog kan je niet gelukkig zijn. Dat werkte voor mij enorm frustrerend juist in mijn relaties. Het voelde ook eenzaam omdat ik verwachtingen had in de relatie, die niet uitkwamen. Ik stond er alleen voor, terwijl ik dat feitelijk niet was. Terwijl je zonder relatie al weet dat je er alleen voor staat, daar stel je je op in, dat is een ander soort eenzaamheid is hoe ik het ervaar(de).

Overigens, als je partner ook ongelukkig is dan trek je elkaar ook nog eens naar beneden. Heb je dan eens een goede dag en je partner niet, dan wordt je meegezogen in dat verdriet en andersom. Dan zou één van beide in staat moeten zijn om die vicieuze cirkel te doorbreken om gelukkig te kunnen worden en wordt dat geluk afhankelijk van 2 personen. Enerzijds zou je denken dat dat meer slagingskans geeft op geluk, maar het maakt het doel mijn inziens juist moeilijker te behalen omdat de last dus ook 2 keer zo zwaar is.

Dus ik ben liever ongelukkig alleen. Het maakt misschien niet minder ongelukkig, maar in ieder geval wel minder complex mijn inziens.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:10:15 #34
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189544652
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:21 schreef Harlekien het volgende:
Zelf in zo'n relatie gezeten, hopen op betere tijden en teren op de spaarzame momenten. Was vrij heftig om er een punt achter te zetten maar ik kon haar bullshit niet meer dealen. Nog steeds heb ik er moeite mee maar ben blij dat ik voor mezelf heb gekozen.
"Zelfde" geval hier. Ik noteer het tussen aanhalings tekens, want geen enkele situatie is gelijk. Uiteindelijk was het niet eens meer een keuze, want er zelf aan onderdoor gaan (of misschien gegaan zijn wie zal het zeggen) maakt het nog erger voor beide partijen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:23 schreef zarGon het volgende:
Ligt eraan wat "ongelukkig" inhoudt.

Is er ongelukkigheid wegens het gebrek aan affectie, lichamelijke interactie (knuffels, zoenen, seks), aandacht, gesprek/communicatie?

Hoe uit deze ongelukkigheid zich? Knallende ruzies, elke dag maar weer? Of is het meer leven als een broer en zus, dat je het prima met elkaar kan vinden, maar geen intimiteit kent?
Eens hiermee. Er zullen altijd dingen zijn in een relatie die niet zo leuk zijn, en die niet hoeven ook met een beetje meer begrip en een beetje meer inzet naar elkaar toe. Het is nooit zwart/wit, en in hoeverre zijn de stubbelingen gewoon iets wat altijd wel voor komt, of worden ze dusdanig overweldigend dat je er echt niet meer mee door wilt of kunt.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:50 schreef Schanu het volgende:
Ongelukkig in een relatie, maakt vaak nog eenzamer en ongelukkiger is mijn ervaring. Omdat het geluk voor het grijpen zou moeten liggen, je bent immers met iemand samen, en alsnog kan je niet gelukkig zijn. Dat werkte voor mij enorm frustrerend juist in mijn relaties. Het voelde ook eenzaam omdat ik verwachtingen had in de relatie, die niet uitkwamen. Ik stond er alleen voor, terwijl ik dat feitelijk niet was. Terwijl je zonder relatie al weet dat je er alleen voor staat, daar stel je je op in, dat is een ander soort eenzaamheid is hoe ik het ervaar(de).

Overigens, als je partner ook ongelukkig is dan trek je elkaar ook nog eens naar beneden. Heb je dan eens een goede dag en je partner niet, dan wordt je meegezogen in dat verdriet en andersom. Dan zou één van beide in staat moeten zijn om die vicieuze cirkel te doorbreken om gelukkig te kunnen worden en wordt dat geluk afhankelijk van 2 personen. Enerzijds zou je denken dat dat meer slagingskans geeft op geluk, maar het maakt het doel mijn inziens juist moeilijker te behalen omdat de last dus ook 2 keer zo zwaar is.

Dus ik ben liever ongelukkig alleen. Het maakt misschien niet minder ongelukkig, maar in ieder geval wel minder complex mijn inziens.
Met deze post hierboven wordt er ook wel even een home-run geslagen. Ik hoop dat het dan wel "ongelukkig alleen" tijdelijk is. Zou mooi zijn toch weer iemand te vinden waar het wel goed mee gaat, is moeilijk misschien maar niet onmogelijk.
pi_189544798
Alleen!!!!

Helaas herken ik zo'n situatie van dichtbij. Sinds een half jaar heb ik mijn broer bij mij in huis wonen. Hij heeft daarvoor zijn huis moeten verkopen die hij met zijn (ex)vriendin had gekocht. Na de breuk bleven ze contact met elkaar houden, en hebben nu weer een soortement van 'relatie'.

Iedereen om hun heen snapt er de ballen van... als ik m'n broer vraag waarom ze met elkaar blijven omgaan is omdat hij van haar houdt..... maar als ik zie wat ze met elkaar doen vraag ik mij af of het houden van is of meer het idee, straks ben ik weer alleen.

Mijn broer kan met gemak beter krijgen maar zit helaas op dit moment slecht in zijn vel, gaat daardoor meer blowen, onderneemt geen actie (kan dagen tv/nieuws checken op zijn bed) en houdt dus dit alles in stand..

Als ze een dag bij elkaar zijn gaat het goed, gaat het langer dan stopt de communicatie, verstopt zijn 'vriendin' zich achter stilte en haar haar en blijft mijn broer daar nog een dag plakken hopend dat het weer verdwijnt...

Maar goed, ik hoef er ook niets mee anders dan dat ik er geen last (meer) van wil hebben... dat had ik eerst wel maar nu ik haar hier niet meer zie (dat is een voorwaarde voor zijn verblijf hier en niet omdat ik haar niet mag, maar omdat ik de combinatie niet kan uitstaan ivm gezeur).

Blijft een lastig ding... gelukkig gaat hij praten met een psycholoog... lets hope dat die iets kan bereiken (wat familie en vrienden niet lukt..)
Just say hi!
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:22:36 #36
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189544840
Liever alleen.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:43:25 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189545240
Alleen natuurlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:47:05 #38
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_189545310
Wat zijn dan de zaken waar hij over klaagt? Ik ben het met de mensen in dit topic eens; liever alleen dan écht ongelukkig in je relatie. Maar bij een relatie horen ook gewoon wat kleine ergernissen, dat heb je met iedereen waarmee je een vorm van een relatie hebt. Dus ook zonder relatie.

Ik ken namelijk ook mensen die enorme klaagzang verhalen ophangen naar vrienden toe, maar ondertussen gewoon een prima relatie hebben. Er zijn mensen die houden van klagen zeg maar. :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_189548364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Grappige avatar :)
He thanks. Ik ging eigenlijk voor irritant, blijkbaar niet gelukt :P
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:50:38 #40
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189559705
Zie het in mijn omgeving wel dat er stelletjes zijn die samen zijn maar niet happy zijn.
Of als het klapt je achteraf hoort dat het al jaren niet geweldig is.

Maar de stap nemen uit elkaar te gaan, bang om alleen wakker te worden is een flinke.
Dan blijven ze liever niet happy maar dan samen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189560471
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 09:24 schreef viceversa het volgende:
Mensen kunnen werken aan een relatie.
En daar heb ik geen zin in, dus ook voor mij geldt, liever alleen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 oktober 2019 @ 11:32:51 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189577968
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:20 schreef Immunitas het volgende:
Liever alleen. In dat geëmmer heb ik geen zin in. Voel me fijn alleen en als ik behoefte heb aan mensen om me heen bel ik vrienden op.

Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens aan een relatie begin maar dit zal dan echt niet verder gaan dan een LAT relatie. Past gewoon veel beter bij me dan samenwonen en alles erbij.

Ik ben gewoon niet gelukkig in de "normale" setting van huisje boompje beestje zoals de meesten het graag zouden zien.
Dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')