abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189502495
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Serieus? De overheid heeft geen verantwoordelijkheid aan mensen in Nederland en/of doet nooit iets fout?

Het terugdraaien van de salderingsregeling, tijdens de looptijd vind ik wel een mooie. Of een referendum houden en de uitslag naast zich neerleggen.
En houd je pensioengeld goed in de gaten, want dat gaan we netjes delen met de arme Grieken, Italianen en Spanjaarden.
Ah, het is de schuld van de Rabobank.

quote:
Waarom moet de Nederlandse samenleving dan wel boeten?
De Nederlandse samenleving moet boeten? Want jouw glazen bol zegt nu al dat ze radicaliseren en een aanslag gaan plegen?

quote:
Die ouders hebben bewust Nederland achtergelaten, maar nu hun leven niet is wat ze wilden willen ze wel terg (opgehaald worden notabene :')) en genieten van de zorgstaat Nederland.
Want hey, zielig voor onze kindjes man hey!
Ik heb het nu over de kinderen, wat het antwoord en de redenering gaat zijn m.b.t. de vrouwen die nu e.e.a. eisen, geen idee.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:15:45 #152
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189502516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alleen moet je dan wel bepaalde garanties kunnen afgeven en ik denk dat dat lastig wordt.
[..]

Ik ga er vanuit dat men daar wel een zorgvuldige afweging in kan maken.
Dat is toch niet het probleem van Nederland? De moeders zijn er op eigen kracht vrijwillig heen gegaan, kinderen spreken waarschijnlijk geen woord Nederlands, wat moeten die hier doen? Lekker daar laten, kunnen ze tenminste nog steeds hun moeder zien. Ideaal toch? Oh wacht.
Houd van poesjes
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:15:53 #153
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189502521
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het is de schuld van de Rabobank.
Uitgeluld dus.

quote:
De Nederlandse samenleving moet boeten? Want jouw glazen bol zegt nu al dat ze radicaliseren en een aanslag gaan plegen?
Ook hier weer voorbeelden nodig want jij hebt nog nooit gehoord van vluchtelingen die mishandelen, verkrachten, waaronder "kinderen" van een jaar of 14?

quote:
Ik heb het nu over de kinderen, wat het antwoord en de redenering gaat zijn m.b.t. de vrouwen die nu e.e.a. eisen, geen idee.
OUDERS
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189502525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hebben die mensen keuzes gemaakt waardoor ze in een dergelijke situatie zitten? Nee?
Genoeg mensen die wel een niet heel verstandige keuze hebben gemaakt. En juist in een land als Nederland wil je niet dat mensen dat heel lang achtervolgt. Dat de mensen die hier anders in staan dan jij dan maar zelf die kinderen moeten opvangen is een beetje een goedkoop sentiment.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:17:16 #155
92494 CarManiac
Sodeknetters!
pi_189502551
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:57 schreef Xa1pt het volgende:

Als kinderen waar de Nederlandse overheid een zorgplicht voor heeft in een onveilige situatie zitten dan is het de taak van diezelfde overheid om te kijken naar mogelijkheden om die kinderen in veiligheid te brengen.
Misschien zou het goed zijn als er meegewogen zou worden hoe die kinderen in die situatie gebracht zijn en door wie. Ik geloof er namelijk geen barst van dat die ouders hun gedachtengoed loslaten als ze weer op Nederlandse bodem staan.

quote:
Ok man.
Had iets meer van je verwacht eerlijk gezegd.
There are many old and bold pilots. There are very few old, bold pilots
pi_189502595
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef CarManiac het volgende:

[..]

Misschien zou het goed zijn als er meegewogen zou worden hoe die kinderen in die situatie gebracht zijn en door wie. Ik geloof er namelijk geen barst van dat die ouders hun gedachtengoed loslaten als ze weer op Nederlandse bodem staan.
Maar dat maakt in de kwestie m.b.t. de kinderen niet uit als de ouders uit de ouderlijke macht worden gezet.

quote:
Had iets meer van je verwacht eerlijk gezegd.
Met je opvatting dat politici allemaal onbetrouwbare eikels zijn kan ik niet zo heel veel.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:22:11 #157
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189502623
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Genoeg mensen die wel een niet heel verstandige keuze hebben gemaakt. En juist in een land als Nederland wil je niet dat mensen dat heel lang achtervolgt. Dat de mensen die hier anders in staan dan jij dan maar zelf die kinderen moeten opvangen is een beetje een goedkoop sentiment.
Jaja, genoeg mensen die besloten om zich met kinderen en al aan te sluiten bij een terroristische organisatie of sommige sloten zich eerst aan en werden later zwanger. Want het leek allemaal zo mooi en als het niet bevalt willen we terug naar Nederland. Eerst rukten we onze kinderen weg uit hun thuisland om naar de beloofde staat te gaan maar toen het tegenviel wilden we uiteindelijk terug met onze kinderen. Dat we onze kinderen zelf in die situatie hebben gebracht praten we maar niet over. Dat we waardeloze moeders zijn trouwens ook niet.
Houd van poesjes
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:22:18 #158
92494 CarManiac
Sodeknetters!
pi_189502626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar dat maakt in de kwestie m.b.t. de kinderen niet uit als de ouders uit de ouderlijke macht worden gezet.
[..]

Met je opvatting dat politici allemaal onbetrouwbare eikels zijn kan ik niet zo heel veel.
Er stond nog iets boven mijn algemene opvatting over politici. En dat negeer je gemakshalve maar even.
There are many old and bold pilots. There are very few old, bold pilots
pi_189502674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:22 schreef CarManiac het volgende:

[..]

Er stond nog iets boven mijn algemene opvatting over politici. En dat negeer je gemakshalve maar even.
quote:
Goh, als diezelfde politici brullen dat het daar onveilig is, wordt dat ineens klakkeloos aangenomen omdat het dan wel in het straatje past. :')
En je doelt op welke situatie precies?
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:08:22 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189504511
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hebben die mensen keuzes gemaakt waardoor ze in een dergelijke situatie zitten? Nee?
Geen vergelijk dus he :W
Maar die kinderen ook niet, dus je staat je eigen vergelijking hier onderuit te schoffelen.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:18:11 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189504692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:08 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar die kinderen ook niet, dus je staat je eigen vergelijking hier onderuit te schoffelen.
Nee, want ouders zijn verantwoordelijk voor de kinderen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:20:40 #162
92494 CarManiac
Sodeknetters!
pi_189504751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

En je doelt op welke situatie precies?
Ja, duh. Waar gaat dit topic over? :')
There are many old and bold pilots. There are very few old, bold pilots
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:20:51 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189504757
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, want ouders zijn verantwoordelijk voor de kinderen.
Niet als ze die kinderen niet kunnen verzorgen zodat ze bijvoorbeeld in een vluchtelingenkamp zitten. En nog steeds was hij dan zn eigen vergelijking tegen aan het spreken.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:29:41 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189504930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:20 schreef VoMy het volgende:

[..]

Niet als ze die kinderen niet kunnen verzorgen zodat ze bijvoorbeeld in een vluchtelingenkamp zitten. En nog steeds was hij dan zn eigen vergelijking tegen aan het spreken.
Nee hoor. We gaan er vanuit dat kinderen die keuzes sowieso niet kunnen maken. Ouders maken keuzes voor de kinderen.

En wie zegt dat men de kinderen niet kan verzorgen? Dat is het punt helemaal niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189505164
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:20 schreef CarManiac het volgende:

[..]

Ja, duh. Waar gaat dit topic over? :')
Wanneer is dat gebeurd dan?
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:48:15 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189505336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:08 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar die kinderen ook niet, dus je staat je eigen vergelijking hier onderuit te schoffelen.
Daar zijn de ouders simpelweg verantwoordelijk voor, zowel voor hun situatie als het hebben van kinderen op zo'n plek.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189505481
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Uitgeluld dus.
Hou jij het daar maar op ja.

quote:
Ook hier weer voorbeelden nodig want jij hebt nog nooit gehoord van vluchtelingen die mishandelen, verkrachten, waaronder "kinderen" van een jaar of 14?
Dat komt wel eens voor ja, dat ontkent niemand. Alleen moet je iets meer hebben dan aannames en "dat komt voor".

quote:
OUDERS
Geen idee hoe dat af gaat lopen maar dat staat verder los van de vraag wat de overheid met de kinderen doet.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:38:54 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189506285
“Dat komt wel eens voor ja”

Meneer Understatement van het Jaar is weer aanwezig :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:41:20 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189506323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Genoeg mensen die wel een niet heel verstandige keuze hebben gemaakt. En juist in een land als Nederland wil je niet dat mensen dat heel lang achtervolgt. Dat de mensen die hier anders in staan dan jij dan maar zelf die kinderen moeten opvangen is een beetje een goedkoop sentiment.
Hoezo? Waarom zou jij met jouw open armen mij en mijn gezin in gevaar mogen brengen door bewezen terroristen binnen te laten? Nederland is geen proeftuin waar je je progressieve gedachtengoed maar klakkeloos op los kan laten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:42:08 #170
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189506341
“Kinderen in andere landen zijn onveilig, laten we ze vooral hierheen halen zodat ze hier onveilig voor hun omgeving kunnen zijn”

Klinkt top.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189506631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom zou jij met jouw open armen mij en mijn gezin in gevaar mogen brengen door bewezen terroristen binnen te laten? Nederland is geen proeftuin waar je je progressieve gedachtengoed maar klakkeloos op los kan laten.
Die kinderen zijn geen bewezen terroristen geloof ik.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:09:53 #172
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189506763
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan iemand nou bezwaar hebben tegen het importeren van dit soort kindjes? O+



quote:
ISIS released a new video Friday showing children of its foreign soldiers shooting a group of prisoners. The terror group said the executed men were members of the YPG, a Syrian Kurdish force that is supported by the United States and has been one of the most effective armies fighting the self-proclaimed Islamic State.

ISIS is known for its grisly videos of beheadings and other sadistic killings. But the new video is particularly grisly and horrific even by ISIS’ cruel standards. It shows five boys, some of them visibly frightened, shoot kneeling prisoners in the backs of their heads. One boy speaks to the camera while the others look on silently.
Die poepies wil je toch gewoon als speelmaatje voor je eigen kinderen?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_189506787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die kinderen zijn geen bewezen terroristen geloof ik.
Gelet op het voorhanden zijn van weerzinwekkend beeldmateriaal kan ik dit niet klakkeloos aannemen. Ik kan niet uitsluiten dat kinderen van Nederlandse moeders dergelijke misdaden begaan hebben.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 07:33:41 #174
92494 CarManiac
Sodeknetters!
pi_189510935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wanneer is dat gebeurd dan?
Ja, nu ben je aan het zuigen.
Doei. :W
There are many old and bold pilots. There are very few old, bold pilots
pi_189511267
Het moet niet gekker worden.
Ophalen in een limousine zeker.

[ Bericht 39% gewijzigd door Loekie1 op 19-10-2019 08:36:42 ]
pi_189511325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

Gelet op het voorhanden zijn van weerzinwekkend beeldmateriaal kan ik dit niet klakkeloos aannemen. Ik kan niet uitsluiten dat kinderen van Nederlandse moeders dergelijke misdaden begaan hebben.
Het is niet uit te sluiten, daarom moeten we deze kinderen ook uitgebreid psychologisch begeleiden wanneer ze gerepatrieerd worden. Sowieso hebben ze op jonge leeftijd al veel traumatische dingen meegemaakt, maar dat betekent niet dat je ze zo maar af mag schrijven!
pi_189511466
Die kinderen kunnen het beste daar opgevangen worden. Zij kunnen er niks aan doen dat ze kinderen zijn van Syriegangers, wij kunnen er niks aan doen dat die kinderen de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik zou zeggen: die kinderen hebben helemaal geen recht op de Nederlandse nationaliteit, nu hun ouders gekozen hebben om tegen het westen en tegen Nederland te vechten.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:47:30 #178
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189511877
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet uit te sluiten, daarom moeten we deze kinderen ook uitgebreid psychologisch begeleiden wanneer ze gerepatrieerd worden. Sowieso hebben ze op jonge leeftijd al veel traumatische dingen meegemaakt, maar dat betekent niet dat je ze zo maar af mag schrijven!
Ze kunnen toch ook daar in pleeggezinnen geplaatst worden? Ook sneu als ze dan bij hun moeder worden weggehaald om naar een land te gaan waar ze niks vanaf weten.
Houd van poesjes
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:54:50 #179
92494 CarManiac
Sodeknetters!
pi_189511945
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet uit te sluiten, daarom moeten we deze kinderen ook uitgebreid psychologisch begeleiden wanneer ze gerepatrieerd worden. Sowieso hebben ze op jonge leeftijd al veel traumatische dingen meegemaakt, maar dat betekent niet dat je ze zo maar af mag schrijven!
Uhh, als ik dat beeldmateriaal zo bekijk, hebben ze vooral anderen traumatische dingen aangedaan. Gek genoeg heeft niemand het over de slachtoffers van de kleine monsters.
Over afschrijven gesproken.. :X
There are many old and bold pilots. There are very few old, bold pilots
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:12:48 #180
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_189512099
Tja, moeilijk dilemma. Aan de ene kant kunnen de kinderen er niks aan doen dat die ouders de keus hebben gemaakt om naar het kalifaat te gaan, maar aan de andere kant haal je toch een bak met trauma's en ellende mee.

Ik zou er op zich mee kunnen leven om die kinderen naar Nederland te halen en die ouders te laten zitten. Als ze een dubbele nationaliteit hebben, pak meteen maar het Nederlands paspoort af.
pi_189512162
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet uit te sluiten, daarom moeten we deze kinderen ook uitgebreid psychologisch begeleiden wanneer ze gerepatrieerd worden. Sowieso hebben ze op jonge leeftijd al veel traumatische dingen meegemaakt, maar dat betekent niet dat je ze zo maar af mag schrijven!
Ik heb alleen op dit moment weinig vertrouwen heb in de zorg, wat nu?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:03:31 #182
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189516370
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, moeilijk dilemma. Aan de ene kant kunnen de kinderen er niks aan doen dat die ouders de keus hebben gemaakt om naar het kalifaat te gaan, maar aan de andere kant haal je toch een bak met trauma's en ellende mee.

Ik zou er op zich mee kunnen leven om die kinderen naar Nederland te halen en die ouders te laten zitten. Als ze een dubbele nationaliteit hebben, pak meteen maar het Nederlands paspoort af.
Zou ik ook voor zijn, maar dat is wettelijk gezien niet mogelijk nu. Zelfs al zouden die ouders nu afzien van hun recht om bij hun kind te zijn om dat in ieder geval in veiligheid te brengen, dan is er geen enkele garantie dat ze over een paar maanden alsnog deze kant op willen en dus ook mogen.

Het is ook geen toeval dat Nederland al enkele wezen deze kant op gehaald heeft. Dat kon ineens wel.
pi_189516863
Kunnen ze die kampen niet ff voorzien van wat napalm?
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:26:50 #184
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189517465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:54 schreef Loekie1 het volgende:
Die kinderen kunnen het beste daar opgevangen worden. Zij kunnen er niks aan doen dat ze kinderen zijn van Syriegangers, wij kunnen er niks aan doen dat die kinderen de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik zou zeggen: die kinderen hebben helemaal geen recht op de Nederlandse nationaliteit, nu hun ouders gekozen hebben om tegen het westen en tegen Nederland te vechten.
Dat maakt allemaal niets uit voor de rechten van kinderen, die zijn niet verantwoordelijk voor de daden van hun ouders.
pi_189518282
Zo, ze durven wel zeg. Trek hun Nederlanderschap in op basis van terrorisme. Dan is de hele discussie overbodig. Heeft Engeland ook gedaan.
pi_189518306
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 17:26 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat maakt allemaal niets uit voor de rechten van kinderen, die zijn niet verantwoordelijk voor de daden van hun ouders.
Klopt maar er is helaas een verdrag dat verplicht dat ouders met hun kind moeten worden herenigd. Haal je een kind naar NL dan gaan per definitie de ouders ook mee.
Daarom is helaas ook die achterlijke moeder van Howick en nog iemand uit Armenie ook weer in NL.
Je ziet ook nu een nieuwe trend dat vooral kinderen als asielzoeker naar europa worden gestuurd, want als die binnen zijn dan worden de ouders opgehaald... gaat het kind dood, tja, dan maken de ouders wel weer een nieuwe, zo gaat dat in die landen.

Dat is de reden dat europese landen wel weeskinderen hebben teruggehaald maar kinderen met ouders niet. Die moeders/vaders die willen we niet en terecht.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_189518340
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:38 schreef Craptacular het volgende:
Kunnen ze die kampen niet ff voorzien van wat napalm?
Wat moeten die mensen met napalm? Dat is echt vies spul en lastig te verbranden voor wat warmte....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 20 oktober 2019 @ 03:12:29 #188
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189526121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 20:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Als het landgenoten zijn, is dat niet onlogisch.
Ze hebben zich vrijwillig afgekeerd van onze vrije westerse samenleving. Laat ze kapot vallen. Dan zegt hun geboorteakte me niks.
  zondag 20 oktober 2019 @ 03:17:23 #189
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 20 oktober 2019 @ 03:19:13 #190
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189526141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:32 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Zo, ze durven wel zeg. Trek hun Nederlanderschap in op basis van terrorisme. Dan is de hele discussie overbodig. Heeft Engeland ook gedaan.
Dit
pi_189526184
Je moet wel echt heel dom en naļef zijn wil je het een goed idee vinden om die kinderen/ouders terug te halen. Dat is ook wel weer te zien aan wie de voorstanders zijn in dit topic.
  zondag 20 oktober 2019 @ 07:01:40 #192
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189526523
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het is de schuld van de Rabobank.
[..]

De Nederlandse samenleving moet boeten? Want jouw glazen bol zegt nu al dat ze radicaliseren en een aanslag gaan plegen?
[..]

Ik heb het nu over de kinderen, wat het antwoord en de redenering gaat zijn m.b.t. de vrouwen die nu e.e.a. eisen, geen idee.
Leg nou eens uit waarom we dit soort experimenten zouden moeten aangaan. Wat schieten we ermee op? Wat zijn de voordelen ten opzichte van de gegarandeerde nadelen?
pi_189526798
Vijanden van onze staat die vragen om opgehaald te worden 8)7
I will do what i must !!
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:29:18 #194
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189526830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is niet uit te sluiten, daarom moeten we deze kinderen ook uitgebreid psychologisch begeleiden wanneer ze gerepatrieerd worden. Sowieso hebben ze op jonge leeftijd al veel traumatische dingen meegemaakt, maar dat betekent niet dat je ze zo maar af mag schrijven!
Die kinderen zijn daar geworteld, die kennen Nederland niet, die moet je dus daar laten.

Of geld dat argument alleen als je teruggestuurd wordt uit Nederland als je door de asielmafia hierheen bent gehaald ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:29:21 #195
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189526831
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2019 08:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vijanden van onze staat die vragen om opgehaald te worden 8)7
In de 19e eeuw hadden ze ons uitgelachen. Kan je nagaan.
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:30:06 #196
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189526839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het is de schuld van de Rabobank.
[..]

De Nederlandse samenleving moet boeten? Want jouw glazen bol zegt nu al dat ze radicaliseren en een aanslag gaan plegen?
[..]

Ik heb het nu over de kinderen, wat het antwoord en de redenering gaat zijn m.b.t. de vrouwen die nu e.e.a. eisen, geen idee.
Waarom wil jij dit risico vergroten en een soort experiment ervan maken? Neem jij dan het voortouw door een gezin te huisvesten? Of doe je dan een NiMBYtje?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:34:06 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189526867
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 08:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom wil jij dit risico vergroten en een soort experiment ervan maken? Neem jij dan het voortouw door een gezin te huisvesten? Of doe je dan een NiMBYtje?
Uiteraard. Mensen zoals Xa1pt zijn zoals de Zweden in onderstaand filmpje:


Xa1pt is een Pontius Pilatus.
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:34:47 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189526872
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 08:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die kinderen zijn daar geworteld, die kennen Nederland niet, die moet je dus daar laten.

Of geld dat argument alleen als je teruggestuurd wordt uit Nederland als je door de asielmafia hierheen bent gehaald ?
Badumtsssss
  zondag 20 oktober 2019 @ 08:41:24 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189526918
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 08:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Uiteraard. Mensen zoals Xa1pt zijn zoals de Zweden in onderstaand filmpje:


Xa1pt is een Pontius Pilatus.
Ik ben echt allergisch voor dit smerige linkse tuig dat zo hypocriet is. Bah. Heel goed dat ze deze figuren ontmaskerd hebben als de hypocriete balen hooi dat het er zijn. Hoog tijd dat we in Nederland hetzelfde doen, en dat soort lui aan de schandpaal nagelen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189527010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 21:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Luid en duidelijk D'66 ja.
ANanninga twitterde op donderdag 17-10-2019 om 20:31:27 Net n korte discussie met @:d66amsterdam om opheldering te vragen of zij écht kalifaatkinderen voorrang willen geven boven Amsterdamse kinderen op de wachtlijst (!!) voor pleeggezinnen. Antwoord was ‘ja.’ Duidelijk. (En gevaarlijk, maar wel duidelijk.) reageer retweet
Goh wat een verassing, het is net alsof hun een hekel hebben aan hun eigen bevolking en hun eigen land.
Ze willen Nederland laten opgaan in een federale unie, immigratie is altijd een verrijking in hun ogen en nu dit weer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')