hakken op conversequote:
Dat is weer het voordeel van simpel zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar ben ik niet gevoelig voor hoor
Krijg ik spijt van vannacht maar okquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las over een tuintje die je wil laten besproeien, hakken dus.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is weer het voordeel van simpel zijn
Normale mensen gaan ook op sneakers naar een dance eventquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Krijg ik spijt van vannacht maar ok
Nee het geblaat van crono maakt een man pas echt hardquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:37 schreef TTSS het volgende:
Krijg echt een slappe piemel van Aber's gezever
Maak nogal slechte life choices onder invloedquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
En hoezo spijt, zolang je geen noel toelaat zal het wel meevallen
Ja hequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maak nogal slechte life choices onder invloed
Niets was een lauw washandje niet op kan lossen, of wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maak nogal slechte life choices onder invloed
Crono heeft daar ook wel zin in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kop in het kussen, kont omhoog, roosje open, niks mis mee.
Meeste vrouwen vinden tot randje strak gevuld worden wel redelijk tot erg lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Crono heeft daar ook wel zin in.
De spanning om het niet te krijgen is toch ook leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet voor dan?
Dat is hetzelfde als urenlang achter een konijntje aan rennen met dolle honger en net als je denkt ik heb ze want ze begint aardig vermoeid te ogen schiet ze een diep hol in en heb je geen zin en puf meer om ze uit te graven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De spanning om het niet te krijgen is toch ook leuk.
En verheug ik mij weer op de volgende keerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als urenlang achter een konijntje aan rennen met dolle honger en net als je denkt ik heb ze want ze begint aardig vermoeid te ogen schiet ze een diep hol in en heb je geen zin en puf meer om ze uit te graven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |