Zij ook niet op jou, blijkbaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik val niet op Nederlanders, keep em. Lekker ritmeloos ballen.
Oké meidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zij ook niet op jou, blijkbaar
Probleem opgelost
Ik ga brokko man, best hangover cure everquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Zie ze gaan he. Als dertigers hahaha
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Net schoongemaakt, moet even energie kwijt. Ga zo wel sporten met Abers wenkies in gedachten. Raak er helemaal agressief van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Soms hebben alleenstaande vrouwen van eind dertig gewoon zin om even verbaal vernederd te worden. Ook een manier om aanspraak te krijgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Vernederd worden doe ik wel tijdens geile seks. Jouw posts zijn amusement.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Soms hebben alleenstaande vrouwen van eind dertig gewoon zin om even verbaal vernederd te worden. Ook een manier om aanspraak te krijgen
Kun je je de laatste vernedering nog herinneren?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vernederd worden doe ik wel tijdens geile seks. Jouw posts zijn amusement.
Dit is wat KLB sc ooit goed maaktequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
Toen crono nog fit was misschien. Zit te gapen achter mijn scherm van die losse floddersquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is wat KLB sc ooit goed maakte
Benen billen buik?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Net schoongemaakt, moet even energie kwijt. Ga zo wel sporten met Abers wenkies in gedachten. Raak er helemaal agressief van.
Ja, ik kwam best goed en hoorbaar, aldus de buren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kun je je de laatste vernedering nog herinneren?
Ben je er zelf wel bij dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vernederd worden doe ik wel tijdens geile seks. Jouw posts zijn amusement.
Ze biedt anders beter verweer dan Cachet destijdsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Toen crono nog fit was misschien. Zit te gapen achter mijn scherm van die losse flodders
Hey bbquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, met resistance band vandaag ook. Ass moet groter.
Niet echt een noemenswaardige prestatie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze biedt anders beter verweer dan Cachet destijds
Ik klaag nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is wat KLB sc ooit goed maakte
Naast jou toch nog iemand anders die er plezier van had.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik kwam best goed en hoorbaar, aldus de buren.
Netjes, ook wat strakker nog?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, met resistance band vandaag ook. Ass moet groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |