abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7832525
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:06 schreef Duiveltja het volgende:
Het zou in principe wel beter zijn als er minder clubs in de eredivisie zitten
Na aanleiding van een beetje offtopic discussie in Licentie FC Utrecht in gevaar . Ben je voor of tegen en hoeveel moeten er weg moeten er verdwijnen? En eventueel ook met betrekking tot de Gouden Gids Divisie. Hoe moet het worden opgelost etc?

Ik ben voor. Gewoon competitie terugzetten naar 16, Gouden Gids kan gewoon uit 18 teams blijven bestaan. Weg mogen iig. Stormvogels Telstar en Veendam. Kan je gewoon een tussenseizoen maken waar bij nummers 16,17 en 18 van de HC degraderen en alleen de no. 1 van de GG promoveert.

bij nader inzien niet echt een boeiende stelling.

pi_7832674
Ik vind het wel een goed idee. Maar je kunt niet zomaar er 3 uithalen, maak dan een grote nacompetitie. Maar dat er minder teams moeten komen vind ik ok.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:45:49 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7836902
Gewoon een paar jaartjes wachten en PSV, Feijenoord en Ajax zijn weg
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_7840396
Meer clubs in de HCE...!

Dan kan het programma uitgebreid worden en kunnen wij ook tijdens de winterstop met kerst en nieuwjaarsdag lekker voetbal kijken

pi_7840748
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:27 schreef Maja het volgende:
Meer clubs in de HCE...!

Dan kan het programma uitgebreid worden en kunnen wij ook tijdens de winterstop met kerst en nieuwjaarsdag lekker voetbal kijken

Mee eens, 20 clubs. Doorspelen tijden winterstop. Verplichte veldverwarming zodat er altijd gespeeld kan worden. Net zoals in Engeland. Daarnaast nog wat goede scheidsrechters die durven om te laten doorvoetbellen en niet bij alles affluiten. Als dit gebeurd si het nederlandse voetbal ook gered,

Spaans

Alles komt goed
pi_7840766
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:27 schreef Maja het volgende:
Meer clubs in de HCE...!

En dan nog meer overbelaste spelers

zaterdag 11 januari 2003 @ 19:03:36 #7
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7841811
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 17:48 schreef Spaans het volgende:

[..]

Mee eens, 20 clubs. Doorspelen tijden winterstop. Verplichte veldverwarming zodat er altijd gespeeld kan worden. Net zoals in Engeland. Daarnaast nog wat goede scheidsrechters die durven om te laten doorvoetbellen en niet bij alles affluiten. Als dit gebeurd si het nederlandse voetbal ook gered,

Spaans

laat veldverwarming nu toch al verplicht zijn in de HCE
maar heb je laatst ook de velden van Chelsea en Newcastle gezien? dat had niks meer met een voetbalveld te maken
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7852576
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 19:03 schreef CAZZO het volgende:

[..]

laat veldverwarming nu toch al verplicht zijn in de HCE
maar heb je laatst ook de velden van Chelsea en Newcastle gezien? dat had niks meer met een voetbalveld te maken

Jij gaat mij toch niet vertellen dat FC Zwolle veldverwarming heeft

En ja, die velden heb ik gezien. Maar heb jij ook de nabeschouwing gezien. Als op een veld de bal rolt, kan je spelen. Aangezien deze velden zo glad als een biljartlaken waren, kon je er dus echt prima op spelen. Beter als het veld wat er in de hoofdstad ligt.

Het komt op tv natuurlijk niet mooi over, maar je kan er echt prima op spelen. Zag het probleem dus niet ...

Spaans

Alles komt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')