is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die piest ook buiten de pot? Vast wel
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die piest ook buiten de pot? Vast wel
En met Fleur Mignon.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:59 schreef Leandra het volgende:
Een meisje van 22 dat met een man van 42 "Samen goed kan praten"
Ja dit..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Ze zijn 22 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Mama Gerda toch? Wat was dat gênant zeg en wat heeft dat mens zich toen voor schut gezetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reet
Hmmm, Maurice is niet echt een “catch” voor Leontine.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Vrienden, familie en je vrouw zijn voor zulke mannen om tegen te klagen..Dat is veilig. Bij je vrouw kan je je verdriet laten zien en/ of boosheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.
Als hij nou het geile beestje bij de naam noemt...maar ach misschien heeft hij dat tegen Leontien wel gedaan.
Een paarsequote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:54 schreef Mrmime het volgende:
Ik lees elders dat Marco het nu naar buiten brengt omdat er foto’s in omloop zijn van hem en Iris. Dat moeten dan wel expliciete foto’s zijn, anders lul je er wel een punt aan toch?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Nuja Wendy was toen zwanger, dat telt voor vrouwen vaak wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Er wordt nog net geen Giro 555 geopendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Warchild heeft geld teruggestort denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er wordt nog net geen Giro 555 geopend
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Warchild heeft geld teruggestort denk ik
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worstquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?
Je haalt de hond uit ehm ..... maar hoe haal je .... uit de hond?
* Insert veel smileysquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worst
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:
Wel toevallig dat dit naar buiten komt als Iris Hont haar eigen tvprogrammaatje heeft
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sergio Herman: Zoveel respect vriend!
Waar moeten we respect voor hebben dan?
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?
Misschien is die Sergio er ook even overheen geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:20 schreef Leandra het volgende:
Hoorde net op de radio dat ze allebei (M&L) zo geprezen worden omdat ze er eerlijk over zijn
Wat een gelul weer, zeker als dit 10 jaar geleden gebeurd is, reken maar dat er dan iemand heel lang niet eerlijk is geweest.
Dat ze er nu zo "open en eerlijk" over zijn, als het werkelijk 10 jaar geleden is, slaat toch als een tang op een varken?
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al
[..]
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.
Ik ook, erg dapper van ze om dit eerlijk bekend te maken .. Respect.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:12 schreef Moonah het volgende:
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.
Ik heb er overigens ook respect voor dat ze er samen zijn uitgekomen.
Je bent de hartjes vergeten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook, erg dapper van ze om dit eerlijk bekend te maken .. Respect.
Respect is sowieso een lege term en wordt vaak gevraagd door mensen die het geenszins verdienen. Maar denk dat de fokkers boven je sarcastisch waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Respect omdat ze het gered hebben samen? Stel nou dat Leontien hem het huis uit had geflikkerd. Dan geen respect? Of hoe werkt die hele respecttoestand precies?
Ik heb respect voor mensen à la Nelson Mandela. Toch niet voor twee BN’ers die een huwelijkscrisis overleven. Wat een inflatie zeg.
Klopt wel, heb ik ook gehoord!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?
Door die deugchristen? Hmm...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:36 schreef Mariocassius het volgende:
Ik denk dat Leontine zich heeft laten volblaffen door Arie Boomsma.
Nee joh dat hij eerlijk verteld heeft, niet omdat ze BN'ers zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Respect omdat ze het gered hebben samen? Stel nou dat Leontien hem het huis uit had geflikkerd. Dan geen respect? Of hoe werkt die hele respecttoestand precies?
Ik heb respect voor mensen à la Nelson Mandela. Toch niet voor twee BN’ers die een huwelijkscrisis overleven. Wat een inflatie zeg.
Dat idd, wat nou "zo eerlijk"quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.
Wat denk je? Dat Leontine zin heeft om 3 hoog achter te gaan wonen? Die blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.
Ik heb er overigens ook respect voor dat ze er samen zijn uitgekomen.
Hoezo? Die meiden zjin allemaal meerderjarig en zijn niet gedwongen. Hoezo is dat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Verschrikkelijk trouwens, dat je met zulke jonge meisjes gaat en ondertussen de sympathieke man spelen.
Omhoogneuken is niet zo gelukt, dan moet je toch iets anders verzinnen om het wereldje binnen te komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:34 schreef Japepk het volgende:
ah, dan heb je jezelf hoog staan. Al speelde hun verhouding 10 jaar geleden, dan nog vind ik het een beetje hypocriet. Als je zo met andermans relaties omgaat is er misschien een reden dat geen vent je wil hebben.
Lekker man, mams thuis en pa zet buiten een tentje op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Liefde hoeft niet perfect te zijn, als het maar echt is aldus Leontine. Fijn dat zij er in gelooft nadat ze lekker thuis op de bank heeft gezeten met 3 jonge kinderen terwijl der vent buiten het huis aan het neuken was.
Ben benieuwd wanneer de beerput open gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Verschrikkelijk trouwens, dat je met zulke jonge meisjes gaat en ondertussen de sympathieke man spelen.
Respect voor eerlijkheid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh dat hij eerlijk verteld heeft, niet omdat ze BN'ers zijn.
Ach ik kan mij zo voorstellen dat het type vrouw dat hij tegenkomt als BNer niet van het kaliber vrouw is dat op FOK zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Maharski het volgende:
Als je er goed uitziet, bekend bent etc. dan hóór je als man ook gewoon vreemd te gaan. Je gaat toch niet maar je hele leven lang één wijf neuken. Kom nou.
Die meisjes zingen ook hoor; BINNENNNNNN, BINNENNNN, IK BEN BINNENNNNquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Wat een achterlijke reactie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:34 schreef Japepk het volgende:
En dan die Iris wel een datingshow bij Linda maken. Bah, dan heb je jezelf hoog staan. Al speelde hun verhouding 10 jaar geleden, dan nog vind ik het een beetje hypocriet. Als je zo met andermans relaties omgaat is er misschien een reden dat geen vent je wil hebben.
Ik ook. Geloof zeker niet dat die twee meiden de enige zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de beerput open gaat.
Nee dat zingt Borsato dan toch zeker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die meisjes zingen ook hoor; BINNENNNNNN, BINNENNNN, IK BEN BINNENNNN
Die iris (met een serieus daddy issue) valt niet zoveel te verwijten. Zijn relatie is niet haar probleem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie.
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoezo? Die meiden zjin allemaal meerderjarig en zijn niet gedwongen. Hoezo is dat verschrikkelijk.Hij heeft niks tegen de wet gedaan.
als je misbruik bent is het inderdaad wel een goed excuus om als 22 jarige (!!) niet als 16 of net 18 jarige (!!) , een man te naaien waarvan je wéét dat hij een vrouw én kinderen heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.
cheater gespotquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die iris (met een serieus daddy issue) valt niet zoveel te verwijten. Zijn relatie is niet haar probleem.
Ok wie zegt dat er misbruik van haar is gemaakt. Was je erbij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.
Ja, het is haar schuld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
als je misbruik bent is het inderdaad wel een goed excuus om als 22 jarige (!!) niet als 16 of net 18 jarige (!!) , een man te naaien waarvan je wéét dat hij een vrouw én kinderen heeft.
Neu, zoekt het probleem wel bij de juiste persoon. Feitelijk is zijn relatie niet haar probleem.quote:
Lijkt me logisch. Hartstikke naar verleden. Die zat niet te wachten op een affaire met een getrouwde man, maar op geborgenheid en steun. Dat meisje is seksueel misbruikt vroeger. Walgelijk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ok wie zegt dat er misbruik van haar is gemaakt. Was je erbij?
it takes two to tango. Als jij je inlaat met een getrouwde kerel, werk je mee aan het verzieken van een huwelijk. Dat ben je zeker schuldig. Beide zijn guilty as fuck.quote:
Die meisjes zijn na dat avontuurtje ook "binnen" hoor. In dat wereldje. Dat zijn leuke opstapjes voor die dametjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nee dat zingt Borsato dan toch zeker.
Sarcasme he van mijn kant. Kan een meid van 22 moeilijk als schuldige aanwijzen. Hij is degene met een relatie;het is zijn schuld. Hij maakt misbruik van een labiele meid.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Sarcasme he van mijn kant. Kan een meid van 22 moeilijk als schuldige aanwijzen. Hij is degene met een relatie;het is zijn schuld. Hij maakt misbruik van een labiele meid.
Dat gaat rond in de mediawereld. Ze zijn betrapt aantal jaar geleden heb ik weer via via.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:29 schreef roos94 het volgende:
en waar komt dat Maan verhaal ineens vandaan dan?
enige bron online daarover te vinden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat gaat rond in de mediawereld. Ze zijn betrapt aantal jaar geleden.
Dat meisje zat in een pleeggezin, is seksueel misbruikt en heeft op straat lopen zwerven. Wtf. Die Marco had beter moeten weten als volwassen getrouwde man met kinderen.quote:
Nee, zal vanzelf wel komen. Maar gaat overal wel rond in de mediawereld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
enige bron online daarover te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |