quote:
twitter:parliamentview twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 18:42:58@atrupar Why is there a handbag saleswoman sat next to the President? reageer retweet
https://lieu.house.gov/me(...)tures-trading-aroundquote:Multiple large trades, resulting in billions in profit, occurred shortly before geopolitical events or statements by @Potus that moved the markets significantly.
@RepKathleenRice & I are former prosecutors. Here are our letters asking for investigations.
Vanity Fair had hier 2 dagen terug een artikel over, wat als ik me niet vergis hetgeen was wat de bal aan het rollen bracht:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:14 schreef Ulx het volgende:
Lieu vraagt om onderzoek naar handel met voorkennis in de cirkel rondom Trump.
[..]
https://lieu.house.gov/me(...)tures-trading-around
Ultimate solution for the Kurdish question?quote:Just spoke to President @RTErdogan of Turkey. He told me there was minor sniper and mortar fire that was quickly eliminated. He very much wants the ceasefire, or pause, to work. Likewise, the Kurds want it, and the ultimate solution, to happen. Too bad there wasn’t.....
Ik vind het voorlopig allemaal nog mager. Dit soort kennis kan ook door Chinese contacten enzo naar buiten lekken. Bovendien wil ik wel eens cijfers weten van voorgaande bewegingen in de markt bij voorgaande presidentschappen of bepaald nieuws waardoor er ineens een flinke stijging of daling volgt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vanity Fair had hier 2 dagen terug een artikel over, wat als ik me niet vergis hetgeen was wat de bal aan het rollen bracht:
“THERE IS DEFINITE HANKY-PANKY GOING ON”: THE FANTASTICALLY PROFITABLE MYSTERY OF THE TRUMP CHAOS TRADES
Hangt er vanaf aan wie je het vraagt maar ik ben geen Trumpeteer dus ik lees gewoon The Guardian.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Yang is trouwens een AMA aan het doen op reddit: https://www.reddit.com/r/(...)ate_andrew_yang_ama/
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is voor een basisinkomen zonder voorwaarden voor iedereen. En voor verregaande media-regulering en legalisering van heroïne.
Die fact-check is waardeloos als het niet over zijn eigen campagnevoorstellen gaat.
@sarahamatthewsquote:Dallas, Texas crowd is getting ready for @realDonaldTrump with a little YMCA ‼
twitter:michaelglassner twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 18:04:14See letter by attorney Charles Harder sent to @CNN President Jeff Zucker and EVP David Vigilante on behalf of Donald J. Trump for President, Inc. https://t.co/bs6sUYoBdC reageer retweet
Dit is alsof een boze democraat Fox News een brief stuurt dat "Fair and Balanced" misleidend is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:50 schreef MangoTree het volgende:
Hij gaat nu de media aanvechten en dat zal 'vanzelfsprekend' ook gezien worden als ondermijning van de democratie.twitter:michaelglassner twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 18:04:14See letter by attorney Charles Harder sent to @:CNN President Jeff Zucker and EVP David Vigilante on behalf of Donald J. Trump for President, Inc. https://t.co/bs6sUYoBdC reageer retweet
Ik weet ook dat Trump geen half werk doet dus we zullen wel zien of het wat betekent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:57 schreef Ulx het volgende:
Nah, CNN lacht om deze flauwekul. Laat Trump maar komen.
Heb je die brief wel gelezen? Een juridisch stagiaire bij CNN maakt daar gehakt van.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:30 schreef Mryc het volgende:
Wil niet linkdumpen, maar wat gebeurt er toch allemaal in de VS?
https://thehill.com/homen(...)-as-third-party-2020
quote:“She’s the favorite of the Russians. They have a bunch of sites and bots and other ways of supporting her, so far,” Clinton told David Plouffe, the podcast’s host and the campaign manager for former President Obama’s 2008 campaign.
“And that’s assuming Jill Stein will give it up, which she might not because she’s also a Russian asset,” Clinton added, referring to the 2016 Green Party presidential candidate.
Clinton did not mention Gabbard by name. But her comments were a clear swipe at the Hawaii congresswoman, who has repeatedly been accused by political rivals and critics of being a potential Russian asset. Gabbard has denied those allegations.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 21:34:20I want to thank Secretary of Energy Rick Perry for the outstanding job he has done. He will be leaving at the end of the year to pursue other interests. Rick was a great Governor of Texas and a great Secretary of Energy.... reageer retweet
En het ziet er naar uit dat Firtash, de Oekraiense oligarch die vast zit in Oostenrijk, waar een aantal van Giuliani's kompanen een enkele reis naartoe aan het pakken waren toen ze opgepakt werden, bezig was om voor Giuliani dirt tegen Biden te regelen:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 21:34:21....He is also my friend! At the same time, I am pleased to nominate Deputy Secretary Dan Brouillette to be the new Secretary of Energy. Dan’s experience in the sector is unparalleled. A total professional, I have no doubt that Dan will do a great job! reageer retweet
twitter:TulsiGabbard twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 22:20:43Great! Thank you @HillaryClinton. You, the queen of warmongers, embodiment of corruption, and personification of the rot that has sickened the Democratic Party for so long, have finally come out from behind the curtain. From the day I announced my candidacy, there has been a ... reageer retweet
De brief zou alleen als p.r. worden gezien voor de achterban, lees ik op twitter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:57 schreef Ulx het volgende:
Nah, CNN lacht om deze flauwekul. Laat Trump maar komen.
Heb je die brief wel gelezen? Een juridisch stagiaire bij CNN maakt daar gehakt van.
quote:
Maar afgezien van of Gabbard wel of geen “russian asset” is, is het zo onwaarschijnlijk dat Rusland ook de Amerikaanse verkiezingen wil beïnvloeden vanuit de Democratische zijde?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe mee of hou je er lekker buiten. Oh nee, ze kon niet eens van Trump winnen, de slechtste Republikeinse kandidaat ooit![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |