Wat is er gebeurd dat Struis er niet meer is? En svp geen dictatuur dat deze vraag niet gesteld mag worden....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:39 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Struis vind ik geweldig ! was 1 van de redenen om hier te volgen . Bizar …..![]()
Struis is weer op de vingers getiktquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:30 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat Struis er niet meer is? En svp geen dictatuur dat deze vraag niet gesteld mag worden....
Geen idee misschien let ik niet goed op, maar zie haar weinig verkeerd doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Struis is weer op de vingers getikt
Dank je, Fritsiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze schijnt last van haar rug te hebben hoorde ik net.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:55 schreef Poezewoes het volgende:
Shelly kan misschien niet dansen op het feest van Jordy?
afschuwelijk die stemquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Lex loopt weer als een klein kind tegen de dieren te praten
Ze gaat zo weer sporten
Goedemorgen!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach, sommige mannen pissen daar ook in de bosjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Merel piest in de boot
Moet je dat met een emmertje en dan weer leeggooien, vraagt Lex
Nee, der zit een wc in en het loopt zo op het gras zegt Merel
Nou lekker fris die zeik van Merel onder de boot. Dat gaat toch stinken
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Merel piest in de boot
Dat pissen in de bosjes is niet elke keer op precies dezelfde plek, Dat pissen in de boot, komt wel elke keer op dezelfde plekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, sommige mannen pissen daar ook in de bosjes.
Het is toch gewoon een heel onfris clubje bij elkaar.
Ja, echt hequote:
Over 2 week is Merel weg, en die zeik van haar dood wel alle onkruid. dus win winquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Merel piest in de boot
StruisZ is het lekkere wijf van Kwart voor Vijfquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:24 schreef Smacked_Actor het volgende:
Struis is een vrouw? Ik lurk toch al sinds 1 en post af en toe onzin maar dat wissiknie...
Maak me gek!!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 2 week is Merel weg, en die zeik van haar dood wel alle onkruid. dus win win
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
StruisZ is het lekkere wijf van Kwart voor Vijf
Hier hou ik je aan Fritsiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 2 week is Merel weg, en die zeik van haar dood wel alle onkruid. dus win win
Gerrit en Jessie piesen vaak naast de rookcel, maar daar stinkt het toch al, naar oude rook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat pissen in de bosjes is niet elke keer op precies dezelfde plek, Dat pissen in de boot, komt wel elke keer op dezelfde plek
ik vind het gewoon goor en zou me kapot schamen om dit gewoon te zeggen.
Precies, anders gaat Fritsie, haar persoonlijk uit Utopia halen, met de echte Diva!!!!!quote:
En Diva is gek op oranjequote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies, anders gaat Fritsie, haar persoonlijk uit Utopia halen, met de echte Diva!!!!!![]()
![]()
Die kunnen in ieder geval zien waar ze heen piesen. Maar het is ook goor, en zal wel stinkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gerrit en Jessie piesen vaak naast de rookcel, maar daar stinkt het toch al, naar oude rook.
Je kent Merel toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Die kunnen in ieder geval zien waar ze heen piesen. Maar het is ook goor, en zal wel stinken
Maar ik zie gewoon voor me dat Katie onder de boot loopt en een partij zeik van Merel over haar kop heen krijgt. Of dat er iemand naast de boot staat te praten en het klettert naast je neer.
Ik vind het te goor voor woorden, en ontzettend asociaal van Merel.
Ik miste haar al , ze kan zo leuk mee doen .quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee misschien let ik niet goed op, maar zie haar weinig verkeerd doen.
Je kunt wel op alle slakken zout leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
Daar zou ik dus ook niet aan meedoen, Lex heeft er de ballen (no pun intended) verstand van en jaagt ze allemaal op een verkeerde manier op. Dit is vragen om blessuresquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Dat gegil in de gym maar weer snel afgezet.
Het is net een kermisattractie ipv een sport lesquote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Dat gegil in de gym maar weer snel afgezet.
Ja. Ik zou ook geen vertrouwen in haar hebben, sorry.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik dus ook niet aan meedoen, Lex heeft er de ballen (no pun intended) verstand van en jaagt ze allemaal op een verkeerde manier op. Dit is vragen om blessures
Niet te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een kermisattractie ipv een sport les
Die Hiske zit soms de boel ook te flessen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
GerrIt stopt al bij 3.... en voordat ie begint ....smokkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |