abonnement Unibet Coolblue
pi_189486476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:27 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik heb nog bij Megiddo gevochten jongeman.
Mashallah!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:09 schreef Kyran het volgende:
Nederlandse politiek is sowieso een lachtertje als het op PKK aankomt. Was zo'n beetje enige land in de EU die vond dat het geen terroristische organisatie was, todat ze onder druk toch maar hebben toegezegd.

Ik snap gewoon serieus niet dat iedereen zo hypocriet durft te doen. De VS mag duizenden kilometers van hun landgrenzen vandaan Syrië en Irak binnenvallen om terrorisme te bestrijden, maar Turkije mag niet een veilige zone eisen van maar liefst 30km diep aan zijn freaking eigen landsgrenzen ...

... koekoek.
Turkije speelt een losing PR game. Dat heeft Erdogan onderschat.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189486505
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:20 schreef Slayage het volgende:
ragipsoylu twitterde op donderdag 17-10-2019 om 19:14:10 BREAKING — Erdogan and Pence reach a deal to suspend Turkish incursion in Northern Syria in 120 hours, Turkish sources to @:MiddleEastEye • Turkey will suspend its operations to allow YPG to withdraw from the designated safe zone reageer retweet
Geen slechte deal. Als de YPG zich terugtrekt uit de safe zone (waar ook de natuurlijke achterban van de YPG woont, waar de vruchtbare grond en het drinkbare water zit, waar de olie zit en Turks gebied kan worden beschoten) zal de bedreiging naar Turkije enorm afnemen.

Als ze zich niet terugtrekken gaat het Turkse leger vrolijk verder waar het gebleven was.

Ik vermoed dat de YPG niet akkoord zal gaan. De komende 5 dagen kan Trump de dealmaker en de vredesactivist uithangen, en nadien zeggen dat hij heeft gedaan wat hij kon.
pi_189486510
Check die zieke sancties van de Amerikanen _O-

Ze gaan helemaal los op een manier dat heel lang niet hebben gezien. Hele document in de link.

ragipsoylu twitterde op donderdag 17-10-2019 om 18:44:11 NEW— Senator Graham announces draft sanctions against Turkey over Syria: • Sanctions on Turkish military transactions• Halkbank sanctions• Sanctions purchasing Turkish sovereign debts • S-400 sanctions• Report on Erdogan/family net worth• Visa sanctions https://t.co/ZKhrn2GnpZ reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486536
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Geen slechte deal. Als de YPG zich terugtrekt uit de safe zone (waar ook de natuurlijke achterban van de YPG woont, waar de vruchtbare grond en het drinkbare water zit, waar de olie zit en Turks gebied kan worden beschoten) zal de bedreiging naar Turkije enorm afnemen.

Als ze zich niet terugtrekken gaat het Turkse leger vrolijk verder waar het gebleven was.

Ik vermoed dat de YPG niet akkoord zal gaan. De komende 5 dagen kan Trump de dealmaker en de vredesactivist uithangen, en nadien zeggen dat hij heeft gedaan wat hij kon.
Welke leverage hebben de Amerikanen nu op de ypg is de grote vraag.

Of Trump moet Putin bellen en Putin de ypg :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486551
Zo een media verklaring van de gesprekken van pence
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486582
Turkse economie vernietigen 👌👍
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:38:38 #283
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189486606
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:32 schreef Slayage het volgende:
Check die zieke sancties van de Amerikanen _O-
Hoe gaat de Turkse economie dit ooit te boven komen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:39:50 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189486625
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:32 schreef Slayage het volgende:
Check die zieke sancties van de Amerikanen _O-

Ze gaan helemaal los op een manier dat heel lang niet hebben gezien. Hele document in de link.

ragipsoylu twitterde op donderdag 17-10-2019 om 18:44:11 NEW— Senator Graham announces draft sanctions against Turkey over Syria: • Sanctions on Turkish military transactions• Halkbank sanctions• Sanctions purchasing Turkish sovereign debts • S-400 sanctions• Report on Erdogan/family net worth• Visa sanctions https://t.co/ZKhrn2GnpZ reageer retweet
Hielenlikken Graham heeft 1,5 jaar Trump gekust en met hem gegolft om erachter te komen dat al z’n MO-standpunten ineens in het ravijn werden gegooid. Die moet viesmad zijn _O-.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189486658
As we speak zie ik de TL in waarde stijgen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:41:38 #286
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189486665
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe gaat de Turkse economie dit ooit teboven komen :{
Met dank aan ome Erdolf *O*
pi_189486668
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe gaat de Turkse economie dit ooit te boven komen :{
In 50 jaar :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:42:27 #288
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189486689
Ik krijg bijna medelijden met Erdogan. Eerst trekt Trump zijn troepen terug en vervolgens komen de meest harde sancties zijn kant op. Dat is hetzelfde als een waakhond bestraffen voor iemand bijten die langs het hek loopt dat je zelf hebt opengezet.
pi_189486693
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Hielenlikken Graham heeft 1,5 jaar Trump gekust en met hem gegolft om erachter te komen dat al z’n MO-standpunten ineens in het ravijn werden gegooid. Die moet viesmad zijn _O-.
Die Graham is echt om te kotsen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe gaat de Turkse economie dit ooit te boven komen :{
Hopelijk nooit, kijken of Erdolf nog steeds zo’n groot bekje heeft
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 19:45:50 #291
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189486759
Je kunt je wel verlekkeren dat erdogan "op z'n bek" gaat, maar die merkt er los van een ingedeukt ego weinig van. De gewone Turk krijgt dit voor z'n kiezen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_189486763
De deal heeft als voorwaarde dat de Turken geen nieuwe sancties gaan krijgen overigens en de sancties die er al waren teruggedraaid worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486837
Dankzij de prestige van het staakt-het-vuren kan Trump een embargo van het congres tegen Turkije vetoën.
pi_189486845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt je wel verlekkeren dat erdogan "op z'n bek" gaat, maar die merkt er los van een ingedeukt ego weinig van. De gewone Turk krijgt dit voor z'n kiezen.
Das altijd zo. Leiderschap gaat gewoon zijn gang en de burgers sterven bij bosjes. Nav de zware sancties die de irakis voor hun kiezen kregen na de eerste Golfoorlog had ervoor gezorgd dat 500.000 kinderen zijn omgekomen. Terwijl Saddam gewoon lekker zijn whiskey bleef slurpen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486851
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:49 schreef Bilge het volgende:
Dankzij de prestige van het staakt-het-vuren kan Trump een embargo van het congres tegen Turkije vetoën.
Inshallah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486888
Mike Pence: de safe zone is 20 mijl diep (32 km)
  donderdag 17 oktober 2019 @ 19:52:34 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189486905
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:51 schreef Bilge het volgende:
Mike Pence: de safe zone is 20 mijl diep (32 km)
Vladimir Poetin:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189486943
mdubowitz twitterde op donderdag 17-10-2019 om 19:42:31 Make no mistake: This isn’t a ceasefire. Trump and Erdogan negotiated the surrender of the Kurds. reageer retweet
Neoconservatieve zionisten van het FDD zijn ontevreden over de deal.
pi_189486956
Pence geeft ook aan dat ze met de ypg hebben gesproken en dat ze hebben geaccepteerd het plan te implementeren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189486988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Vladimir Poetin:

[ afbeelding ]
De Russen zitten de Adana agreement te pushen, verwijzingen naar dat document blijft terugkomen de laatste dagen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')