abonnement Unibet Coolblue
pi_189474146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Heel fijn voor je.
Gelukkig denkt de Nederlandse wet daar net anders over.

Zullen we gewoon de regels volgen van de Nederlandse wet? Dankje!
Is een PKK-vlag strafbaar?
Het is niet direct strafbaar om een PKK-vlag te dragen in Nederland. Het OM zegt dat het uiteindelijke doel van de PKK niet een staat is "waarin geweld plegen onderdeel uitmaakt van het gedachtegoed". Daarom is het niet "zonder meer strafbaar".

Wel kan het dragen van de vlag strafbaar zijn binnen "een terroristische en gewelddadige samenhang". Het OM oordeelt achteraf of een uiting strafbaar is.

https://nos.nl/artikel/23(...)n-turkse-aanval.html
shift-knop defekt
pi_189474212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:57 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Is een PKK-vlag strafbaar?
Het is niet direct strafbaar om een PKK-vlag te dragen in Nederland. Het OM zegt dat het uiteindelijke doel van de PKK niet een staat is "waarin geweld plegen onderdeel uitmaakt van het gedachtegoed". Daarom is het niet "zonder meer strafbaar".

Wel kan het dragen van de vlag strafbaar zijn binnen "een terroristische en gewelddadige samenhang". Het OM oordeelt achteraf of een uiting strafbaar is.

https://nos.nl/artikel/23(...)n-turkse-aanval.html
En zelfs als het wel strafbaar zou zijn dan is geweld tegen iemand met zo'n vlag onacceptabel. Dan kan je gewoon verwachten dat je klappen van de politie gaat krijgen.

Helaas zijn er alleen gewonde agenten gevallen. Eentje zit zelfs met een gebroken hand thuis of in het ziekenhuis. Als Rotterdamse agent moet je wel een hekel aan Turken hebben gekregen de laatste 10 jaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189474213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

nu heb ik gelezen. isis en hakenkruizen mogen niet, pkk mag. Pff :N , zo stom
ik begrijp dat de Turken boos worden, heel normaal
Start een petitie ofzo en tot er een verandering is doorgevoerd gewoon lekker aan de wet houden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189474225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En die mogen dus weer niet in Nederland.
De regels zijn vrij duidelijk en vrij mild. Daar mag je het mee oneens zijn en daar mag je zelfs tegen demonstreren. Moet je dat wel van tevoren aanvragen uiteraard....en geen IS vlaggen meenemen uiteraard. Verder mag het allemaal. Zelfs urenlang tak bierend met halve manen zwaaien als je wilt.

Maar je mag dus geen geweld gebruiken. Ook niet als jij en/of jouw echte leider vind dat je tegenstander terroristen/ nazaten van nazi's of geitenhaters zijn.

Toch eigenlijk best redelijk geregeld in Nederland, niet? Laten we daar eens een beetje trots op zijn en laten we eens gek doen.....die regels nog respecteren ook. Wat zou dat toch mooi zijn! *;
valt nog veel te verbeteren hier in vergelijking met

shift-knop defekt
pi_189474347
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En zelfs als het wel strafbaar zou zijn dan is geweld tegen iemand met zo'n vlag onacceptabel. Dan kan je gewoon verwachten dat je klappen van de politie gaat krijgen.

Helaas zijn er alleen gewonde agenten gevallen. Eentje zit zelfs met een gebroken hand thuis of in het ziekenhuis. Als Rotterdamse agent moet je wel een hekel aan Turken hebben gekregen de laatste 10 jaar.
Meestal is het andersom.
Wekelijks staat er zo'n palestijnen demonstratie in amsterdam en kom je dan met een israel vlag aanlopen dan wordt die persoon opgepakt wegens oproeiing.
zag je ook bij pegida, burgemeester eindhoven jorrits zegt dat pegida pas over zijn lijk bij moskee mag demonstreren.
shift-knop defekt
pi_189474600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Met die kutboeren had je er eerder vandaag ook geen problemen mee
Snap je het verschil niet tussen Nederlanders en Turken? Die hoef je niet gelijk te behandelen, die Turken moeten zich gedragen hier.
pi_189474958
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Snap je het verschil niet tussen Nederlanders en Turken? Die hoef je niet gelijk te behandelen, die Turken moeten zich gedragen hier.
Wat een onzin. Iedereen heeft zich gewoon aan de wet te houden,
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189474995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Wat een onzin. Iedereen heeft zich gewoon aan de wet te houden,
Klopt, maar bij hardwerkende oernederlandse boeren doe ik wat vingers voor de ogen tegenover de parasieten die ons land verpesten.
pi_189475050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 23:42 schreef kurk_droog het volgende:

Klopt, maar bij hardwerkende oernederlandse boeren doe ik wat vingers voor de ogen tegenover de parasieten die ons land verpesten.
Het trekken van één lijn moet een einde maken aan de onrust bij de boeren en in de bouwwereld.
Die onrust heeft betrekking op het plan van de overheid om boeren op vrijwillige basis te gaan uitkopen, zodat de uitgespaarde stikstofruimte gebruikt kan worden voor bouwprojecten.

https://nos.nl/artikel/23(...)ofregels-gelden.html
shift-knop defekt
pi_189475190
Dat dat mag.
pi_189476868
Het is inderdaad wel een beetje vreemd dat IS vlagvertoon verboden is, en PKK vlagvertoon niet, en toch staan beiden op de lijst van terreurgroepen. Geef daar maar eens een logische verklaring voor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189477161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Al dat volk inclusief hun stammenoorlog uitzetten naar de zandbak graag.
Eens. Ze staan er goed op, duidelijk herkenbaar. Die koppen zouden we nooit meer hoeven te zien.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 08:16:06 #88
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189477331
Ik vind het echt wel jammer. Tot een paar jaar terug vond ik eigenlijk alleen Marokkanen over het algemeen een last voor Nederland. Veel ontspoorde jeugd, slecht geïntegreerd een groot deel voegt zeer weinig toe aan Nederland zeg maar.

Van de Turken dacht ik tot een paar jaar terug: 'doen redelijk mee met veel ondernemers onder de Turken.' Daar hadden we minder last van. Ik dacht dat die over het algemeen iets beschaafder waren. Boy o boy wat zat ik ernaast zeg! }:| Sinds dat hele gedoe met die Turkse doos die het consulaat in wilde in Rotterdam en de 80% stemmen voor dictator erdolul zijn die echt wel zo gigantisch door de mand gevallen bij mij. Wat een ongekende achterlijkheid wordt er weer tentoongespreid. Wat een doffe ellende dat we die groepen in Nederland hebben. We hebben al genoeg autochtone tokkies, we hebben niet nog vele tienduizenden van dit gajes erbij nodig. 8)7 :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 17-10-2019 08:29:35 ]
pi_189477534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 08:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik vind het echt wel jammer. Tot een paar jaar terug vond ik eigenlijk alleen Marokkanen over het algemeen een last voor Nederland. Veel ontspoorde jeugd, slecht geïntegreerd een groot deel voegt zeer weinig toe aan Nederland zeg maar.

Van de Turken dacht ik tot een paar jaar terug: 'doen redelijk mee met veel ondernemers onder de Turken.' Daar hadden we minder last van. Ik dacht dat die over het algemeen iets beschaafder waren. Boy o boy wat zat ik ernaast zeg! }:| Sinds dat hele gedoe met die Turkse doos die het consulaat in wilde in Rotterdam en de 80% stemmen voor dictator erdolul zijn die echt wel zo gigantisch door de mand gevallen bij mij. Wat een ongekende achterlijkheid wordt er weer tentoongespreid. Wat een doffe ellende dat we die groepen in Nederland hebben. We hebben al genoeg autochtone tokkies, we hebben niet nog vele tienduizenden van dit gajes erbij nodig. 8)7 :{w
Ja, op een gegeven moment vallen ze idd door de mand. Dan valt onze multiculti-lovin opvoeding ook door de mand, de roze bril gaat af zeg maar.

En dan is het wachten tot de eerste keer dat iemand je "racist" noemt. Tsja...
  donderdag 17 oktober 2019 @ 08:54:26 #90
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189477565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 08:50 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment vallen ze idd door de mand. Dan valt onze multiculti-lovin opvoeding ook door de mand, de roze bril gaat af zeg maar.

En dan is het wachten tot de eerste keer dat iemand je "racist" noemt. Tsja...
Het woord racist doet me echt helemaal niks meer. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun gedragingen. En als je gedragingen kut zijn dan vind ik je kut. En als iemand dat dat racisme vind dan zal mij dat een worst zijn. :D
pi_189477652
Turken die het opnemen voor “hun” land waar ze zelf niet willen wonen. :’)
pi_189477675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 08:50 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja, op een gegeven moment vallen ze idd door de mand. Dan valt onze multiculti-lovin opvoeding ook door de mand, de roze bril gaat af zeg maar.

En dan is het wachten tot de eerste keer dat iemand je "racist" noemt. Tsja...
Ik heb daar totaal geen problemen mee, het is tegenwoordig meer een geuzennaam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:13:28 #93
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189477733
Waarom moet onze cultuur + identiteit gemengd worden met culturen + identiteiten uit het Midden Oosten en andere 3e wereld landen? Komt alleen maar ellende van.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:23:05 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189477797
Die blinde adoratie voor het land van hun (groot)ouders zit ze ook alleen maar in de weg. Turkije is op vrijwel geen enkele manier relevant in het dagelijks leven van de West-Europeaan, maar die lui zitten zo vast in hun eigen klankkast dat ze totaal geen binding hebben met de werkelijkheid.
pi_189477846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:13 schreef Eendenkooi het volgende:
Waarom moet onze cultuur + identiteit gemengd worden met culturen + identiteiten uit het Midden Oosten en andere 3e wereld landen? Komt alleen maar ellende van.
Hele goede vraag.

"Omdat wij het zo goed hebben en zij zo slecht. En omdat dat onze morele verplichting is die mensen te helpen. En de wereld is van iedereen."
Bedoel ik dus allemaal sarcastisch, laat dat even duidelijk zijn.

Er is absoluut geen reden dat wij onze samenleving open moeten stellen voor deze mensen. Daarentegen moet onze regering ook ophouden met het bemoeien in hun samenleving. Erg vervelend allemaal, maar dat voorkomt veel meer ellende op de lange termijn.
pi_189477885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

volgens de Nederlandse wet mag het ook niet, wat die personen daar doen met vlaggetjes van een terruerorganisatie.
Je mag toch ook gewoon met een Turkse vlag zwaaien?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:35:02 #97
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189477887
Nu we het toch over Turken en Koerden hebben, Koerdisch is een indo Europese taal en Turken zijn genetisch voor ± 20% Chinees. Interessant op zich wel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:36:05 #98
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189477900
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die blinde adoratie voor het land van hun (groot)ouders zit ze ook alleen maar in de weg. Turkije is op vrijwel geen enkele manier relevant in het dagelijks leven van de West-Europeaan, maar die lui zitten zo vast in hun eigen klankkast dat ze totaal geen binding hebben met de werkelijkheid.
Mooi toch, maakt de condities voor remigratie alleen maar gunstiger.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:42:10 #99
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_189477962
quote:
is dit een advertentie voor 'resultaat inteelt zoekt vrouw'?
pi_189477973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:57 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Is een PKK-vlag strafbaar?
Het is niet direct strafbaar om een PKK-vlag te dragen in Nederland. Het OM zegt dat het uiteindelijke doel van de PKK niet een staat is "waarin geweld plegen onderdeel uitmaakt van het gedachtegoed". Daarom is het niet "zonder meer strafbaar".

Wel kan het dragen van de vlag strafbaar zijn binnen "een terroristische en gewelddadige samenhang". Het OM oordeelt achteraf of een uiting strafbaar is.

https://nos.nl/artikel/23(...)n-turkse-aanval.html
En dan vragen mensen zich af waarom het hef in eigen handen wordt genomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')