abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 11:46:32 #226
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189479400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Duidelijk met een hertje
Een vleermuis met een hertje dan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189479500
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij al tijden uit elkaar. Dan had ik het eigenlijk over de vader van haar jongste zoon. Daarna had ze nog iemand, een kerel uit Amsterdam geloof ik. Maat nu staat er dat ze vrijgezel is.
Hm ja die wel..
maar ondanks dat er vrijgezel staat...
Gaat ze nog wel samen met degene waarvoor ze naar alkmaar verhuisde naar de speeltuin kennelijk :)
Dus kan natuurlijk ook zijn dat ze niet de moeite deed het aan te passen.

Geloof ook dat ik pas een jaar later, nadat iemand anders me er op wees, mijn status van getrouwd naar single zette.
En geloof mij... dat was voor mij best heel belangrijk. Facebook alleen wat minder dus.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 17 oktober 2019 @ 11:55:38 #228
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189479547
Lukt het, stelletje roddeltrutten? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189479551
vleermuis/hartje/kat/hond is het. :Y

Ik heb even boodchap gedaan, 10 minuten ofzo. Met de fiets. Ze heeft 8 keer gekeft, en ik vond d'r terug op de bank. O+ Wel mijn BH teruggevonden in de bench (die slingerde op de bank rond) maar die is ook niet stuk.

Nu even de achterdeur open en ze ging even mn fiets inspecteren. Die had ze namelijk nog niet in beweging gezien en dat was wel heel gek, toen ik er mee weg ging. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189479649
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Awesome doos is awesome.
Haha je hebt een kat!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189479663
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Parasailen was awesome *O* geen skinny dipping gelukkig want de baai ligt vol met kwallen. En die dude was bijdehand genoeg om mijn camera uit mijn tas te pakken en foto's te maken _O_ Dikke Fooi gegeven. Nu een ijsje :9
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189479694
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Lukt het, stelletje roddeltrutten? :?
Zo te lezen wel. Soms moet dat. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189479716
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo te lezen wel. Soms moet dat. :+
volgens mij geen kwaad woord geschreven ook.
pi_189479734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij geen kwaad woord geschreven ook.
In ieder geval geen onwaar woord. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189479753
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

In ieder geval geen onwaar woord. :)
daarbij was ze IRL gewoon een leuk mens.. dus mag ik best even zeggen dat het volgens mij best goed gaat met dr.
en dat ze dus niet enkel maar issues heeft :)
pi_189480347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

daarbij was ze IRL gewoon een leuk mens.. dus mag ik best even zeggen dat het volgens mij best goed gaat met dr.
en dat ze dus niet enkel maar issues heeft :)
Van wat ik zo af en toe van haar lees heeft ze haar leven nu inderdaad eindelijk meer op orde. Knap hoe ze dat gedaan heeft.

Maar ik kan me slecht over die voorgeschiedenis van verslaving, profiteren van FOK! , liegen, van (slechte) partner naar (slechte) partner gaan en daar een n.est vol kinderen bij krijgen. Die qua gesteldheid niet ver van de ouderlijke bomen vallen en volgens mij allemaal diep in de hulpverlening zitten. En wij maar betalen, want zelf heeft ze vast nog steeds niks te makken.

Bij iemand die destijds zo slecht in staat was goede keuzes te maken ben ik echt voor actieve (desnoods ongewenste) anticonceptie. En ja, dat is een hellend vlak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189480666
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Van wat ik zo af en toe van haar lees heeft ze haar leven nu inderdaad eindelijk meer op orde. Knap hoe ze dat gedaan heeft.

Maar ik kan me slecht over die voorgeschiedenis van verslaving, profiteren van FOK! , liegen, van (slechte) partner naar (slechte) partner gaan en daar een n.est vol kinderen bij krijgen. Die qua gesteldheid niet ver van de ouderlijke bomen vallen en volgens mij allemaal diep in de hulpverlening zitten. En wij maar betalen, want zelf heeft ze vast nog steeds niks te makken.

Bij iemand die destijds zo slecht in staat was goede keuzes te maken ben ik echt voor actieve (desnoods ongewenste) anticonceptie. En ja, dat is een hellend vlak.
snap wat je bedoelt...
Neemt niet weg dat ze het nu wel probeert beter te deon... en dat is in ieder geval beter dan nog langer blijven hangen waar ze hing.

en die anticonceptie hebben wij gelukkig geen stem in :)
(ik woon tegenover een woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten.. en ook daar is weleens iemand zwanger zegmaar... toch ergens wel blij dat ik daar geen beslissingen over hoef te nemen.)

ik ben overigens meer van de zelfbeschikking.
probleem is met verplichte anticonceptie is tenslotte...waar trek je de lijn dat het nu mooi geweest is?
en wie doet dat dan precies?
ik zie daar nog wat beren op de weg om dat ECHT goed te kunnen doen.
(ook al is in sommige gevallen echt niet zo'n slecht idee.. ik heb slechte ervaringen met instanties die oordelen over andermans leven en kinderen.. dus daarom.. toch liever niet)
pi_189480714


Gaat niet helemaal goed bij de buren.
pi_189480834
Zullen we maar gewoon stoppen met roddelen over collega-users? Doe dat maar via dm, pm of wat mij betreft per postduif.
Spoilers!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:12:01 #240
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_189480864
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Hoe zou het met Lenthe zijn? Ook wel een vermelding in JUB waard eigenlijk.
Ik kwam via google weer eens hier en ik kreeg een quote melding :P
Het gaat echt goed met Lenthe, het wordt al een echt dame! Een tijd al geen ongeplande ziekenhuisopnames gehad zoals Ludolf al schreef, dus dat is echt heel goed.
We zijn laatst nog door de molen geweest i.v.m. Lenthe's gewicht en voeding, maar we doen alles nog goed.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:36 schreef derLudolf het volgende:
Ze hebben in juni een mooie jonggebruikte rolstoelauto (Berlingo) kunnen kopen.

Volgens z'n FB is UD aardig druk met van alles en nogwat en laatste keer dat ik wat zag las ik dat het best goed ging en er al een tijd geen ongeplande ziekenhuis opnamen waren geweest.
Klopt! Wij hebben nu eindelijk een mooie jonge gebruikte Berlingo kunnen kopen. Hij bevalt echt uitstekend, de aankoop van de eeuw. We zijn nog altijd enorm dankbaar voor wat er allemaal voor ons gedaan is, dat blijft bijzonder. O+
Ik ben nog altijd druk in en om het huis en ik wil hier nog een keer een update doen, maar daar moet ik een dag voor gaan zitten denk ik, er is zoveel gebeurd en werk verzet _O-

quote:
De uitnodiging om es een potje honing op te halen staat nog steeds
Je weet me te vinden he :9
Ik heb er nog wel een paar staan, geen gebrek aan honing :P
(al moet ik wel weer af gaan vullen, de voorraad volle potjes slinkt al mooi)
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:12:16 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189480867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Van wat ik zo af en toe van haar lees heeft ze haar leven nu inderdaad eindelijk meer op orde. Knap hoe ze dat gedaan heeft.

Maar ik kan me slecht over die voorgeschiedenis van verslaving, profiteren van FOK! , liegen, van (slechte) partner naar (slechte) partner gaan en daar een n.est vol kinderen bij krijgen. Die qua gesteldheid niet ver van de ouderlijke bomen vallen en volgens mij allemaal diep in de hulpverlening zitten. En wij maar betalen, want zelf heeft ze vast nog steeds niks te makken.

Bij iemand die destijds zo slecht in staat was goede keuzes te maken ben ik echt voor actieve (desnoods ongewenste) anticonceptie. En ja, dat is een hellend vlak.
Nou dat maar doorfokken begrijp ik ook nooit zo, als je geen geld hebt en kwetsbaar bent. Het gaat nu goed met haar (good for her!), maar ze kreeg ook om de haverklap een baby toen dat nog niet zo was. Nou ja, om de haverklap is overdreven, maar het staat zo leuk.

Volgens mij is ze heus lief hoor. Ook altijd belangstellend geweest over de Franse meiden. Op de FP er aandacht aan besteed etc. (aan de stichting). Dat was echt wel oprecht. Maar je kunt lief zijn én een berg verkeerde keuzes maken en daar mag je wel kritisch op zijn. Dus ik snap je wel.

Edit: zie nu pas je post Lucky. Prima hoor. Wist niet dat dit niet (meer) gewenst was op FOK! :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189480963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:12 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Ik kwam via google weer eens hier en ik kreeg een quote melding :P
Het gaat echt goed met Lenthe, het wordt al een echt dame! Een tijd al geen ongeplande ziekenhuisopnames gehad zoals Ludolf al schreef, dus dat is echt heel goed.
We zijn laatst nog door de molen geweest i.v.m. Lenthe's gewicht en voeding, maar we doen alles nog goed.
[..]

Klopt! Wij hebben nu eindelijk een mooie jonge gebruikte Berlingo kunnen kopen. Hij bevalt echt uitstekend, de aankoop van de eeuw. We zijn nog altijd enorm dankbaar voor wat er allemaal voor ons gedaan is, dat blijft bijzonder. O+
Ik ben nog altijd druk in en om het huis en ik wil hier nog een keer een update doen, maar daar moet ik een dag voor gaan zitten denk ik, er is zoveel gebeurd en werk verzet _O-
[..]

Je weet me te vinden he :9
Ik heb er nog wel een paar staan, geen gebrek aan honing :P
(al moet ik wel weer af gaan vullen, de voorraad volle potjes slinkt al mooi)
He hallo! Leuk je hier weer te zien. Ik heb ook zo'n klustopic waarvan de update alsmaar groter wordt. #struggles

Mag ik je vragen om hier een update over Lenthe en de bus te doen? JUB / Vertel hier je eigen FOK! anekdote !
Voel je niet verplicht maar de timing is er wel naar natuurlijk ;)
Spoilers!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:19:37 #243
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_189480992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

He hallo! Leuk je hier weer te zien. Ik heb ook zo'n klustopic waarvan de update alsmaar groter wordt. #struggles

Mag ik je vragen om hier een update over Lenthe en de bus te doen? JUB / Vertel hier je eigen FOK! anekdote !
Voel je niet verplicht maar de timing is er wel naar natuurlijk ;)
Idem hier!
Ik zal eens wat in elkaar flansen, ik heb nu toevallig ff tijd. ^O^
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:19:53 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189480998
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:12 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Ik kwam via google weer eens hier en ik kreeg een quote melding :P
Het gaat echt goed met Lenthe, het wordt al een echt dame! Een tijd al geen ongeplande ziekenhuisopnames gehad zoals Ludolf al schreef, dus dat is echt heel goed.
We zijn laatst nog door de molen geweest i.v.m. Lenthe's gewicht en voeding, maar we doen alles nog goed.
[..]

Klopt! Wij hebben nu eindelijk een mooie jonge gebruikte Berlingo kunnen kopen. Hij bevalt echt uitstekend, de aankoop van de eeuw. We zijn nog altijd enorm dankbaar voor wat er allemaal voor ons gedaan is, dat blijft bijzonder. O+
Ik ben nog altijd druk in en om het huis en ik wil hier nog een keer een update doen, maar daar moet ik een dag voor gaan zitten denk ik, er is zoveel gebeurd en werk verzet _O-
[..]

Je weet me te vinden he :9
Ik heb er nog wel een paar staan, geen gebrek aan honing :P
(al moet ik wel weer af gaan vullen, de voorraad volle potjes slinkt al mooi)
Ha uberduitser, kun jij ons verlichten wat betreft de kritiek die er toen was op de actie en dat je de auto niet wilde (of zoiets)? Ludolf en ik weten het beiden niet meer. Maar er was toch gedoe?

Goed te horen dat het goed gaat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189481014
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ha uberduitser, kun jij ons verlichten wat betreft de kritiek die er toen was op de actie en dat je de auto niet wilde (of zoiets)? Ludolf en ik weten het beiden niet meer. Maar er was toch gedoe?

Goed te horen dat het goed gaat.
Ludolf leek het nog wel te weten. Eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189481015
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ha uberduitser, kun jij ons verlichten wat betreft de kritiek die er toen was op de actie en dat je de auto niet wilde (of zoiets)? Ludolf en ik weten het beiden niet meer. Maar er was toch gedoe?

Goed te horen dat het goed gaat.
Niemand heeft gedoe kunnen achterhalen achter de schermen. Dat dat even duidelijk is. Ik denk dat je zaken onjuist herinnert.
Spoilers!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:23:47 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189481063
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niemand heeft gedoe kunnen achterhalen achter de schermen. Dat dat even duidelijk is. Ik denk dat je zaken onjuist herinnert.
Ja dat zou best kunnen. Fijn dat je even een algemene rondgang hebt gemaakt. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:25:58 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189481090
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ludolf leek het nog wel te weten. Eigenlijk.
Oh ik dacht van niet. Nou ja.

Ach ja, never a dull moment. Wat dat betreft is het allemaal wel wat minder hectisch geworden op FOK! Ook wel goed misschien. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:29:04 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189481149
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 13:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat zou best kunnen. Fijn dat je even een algemene rondgang hebt gemaakt. :)
Wat ben je toch altijd vriendelijk, Dude. Alles met een lach.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189481157
Loooon, doe eens niet. Ik wil nu ook een puppy O+

Echt, als ik puppy's kon baren...fuck die eco footprint, ik had me toch een aantal nesten gehad.....(of kittens, dat mag ook.) O+

Goed, ajuus. :W Mijn pauze zit er weer op. Ze willen ons vandaag een beetje deaud hebben (niet in een kissie ;) ) geloof ik. Wel heel interessante vakken (osteologie, biochemie (4 uur) en fysiologie.) maar van half 9 tot 18 uur is toch wel een beetje pittig. Ik voorzie een ingekakt laatste uurtje vanavond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')