abonnement Unibet Coolblue
pi_189468147
Je kent het wel, je hebt online iets besteld alleen je weet nooit precies wanneer de pakketdiensten het komen brengen. Bij de meeste webshops kun je ook niet eens kiezen voor levering bij een afhaalpunt wat voor mij ideaal is als je niet veel thuis bent... Zodoende komen met grote regelmaat alle pakketten van de hele straat bij één persoon uit die wegens omstandigheden nu veel thuis is. Ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Waarom kunnen we niet bij alle pakketdiensten gewoon aangeven dat alles naar het afhaalpunt moet? Wie van jullie is vaak thuis als er een pakketje komt? Ik durf onderhand niet meer elke paar dagen weer naar dezelfde buren te lopen voor het zoveelste pakketje, en dan komt het ook nog vaak voor dat buren er ook niet zijn zodat ik niet dezelfde dag mijn pakket kan ophalen. Laten afleveren bij vrienden of familie heeft geen zin, die zijn ook nooit thuis of wonen veel verder weg. Op het werk heeft ook geen zin aangezien we veel onderweg zijn (klein bedrijf) en geen buren hebben.. manmanman
pi_189468212
Je hebt pakketbussen, maar dan moet je alleen even met de bezorger kortsluiten dat die zelf mag tekenen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 18:07:42 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_189468625
Mijn pakketbezorger dumpt alles bij de eerste in de flat die thuis is..de rest is zgn nooit Thuis ook al ben je het wel . vervolgens hele dag/week wachten tot alles is opgehaald :'(
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 16 oktober 2019 @ 18:14:18 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_189468697
En daarom weiger ik dus pakketjes aan te nemen voor anderen. Het systeem klopt niet, dat ga ik niet voor ze oplossen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 18:29:05 #5
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189468982
In de toekomst heeft gewoon iedereen een pakketbox bij z'n deur.
pi_189470391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 18:29 schreef Asjemenou_ het volgende:
In de toekomst heeft gewoon iedereen een pakketbox bij z'n deur.
Ja,ideaal in een flat.
pi_189470446
Ik denk dat als de buren het echt niet leuk zouden vinden ze de pakjes niet aan zouden nemen.
Ik krijg hier ook veel pakje voor de buren om mij heen en ik vind het echtgeen probleem. De buren pakken ook met plezier een pakje voor mij aan mocht ik er eens niet zijn. Als je je er echt rot bij voelt kun je ze een chocolade letter meenemen als je je volgende pakje haalt ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_189471199
Bezorgadres wijzigen naar het adres van bekenden
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 16 oktober 2019 @ 20:30:31 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189471218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:49 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Ja,ideaal in een flat.
In China staat er onder veel appartementengebouwen een wandkast met kluisjes van verschillende afmetingen, paar grote, veel kleine. Sms code, etc, werkt echt heel goed. En scheelt de bezorger bakken tijd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_189472338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:30 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

In China staat er onder veel appartementengebouwen een wandkast met kluisjes van verschillende afmetingen, paar grote, veel kleine. Sms code, etc, werkt echt heel goed. En scheelt de bezorger bakken tijd.
Dat geloof ik graag maar dat gaat echt niet overal werken, de bewering dat straks iedereen zo'n ding heeft klopt totaal niet.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 21:49:03 #11
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189472694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:30 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag maar dat gaat echt niet overal werken, de bewering dat straks iedereen zo'n ding heeft klopt totaal niet.
Er worden al business cases voor geschreven.
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2019 @ 22:28:02 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189473562
Hier was de pakketbezorging (vanuit de PostNL dan) tot een paar maanden geleden gewoon goed. De vaste bezorger kwam hier al jaren en pakketjes bij de buren afgeven of juist niet was nooit een probleem. Nu hebben ze een paar maanden geleden het sorteercentrum gewijzigd en komt er elke dag een andere bezorger met nogal wisselende kwaliteiten. Een enkeling doet het gewoon zoals het hoort en geeft het alleen bij de buren af als je niet thuis bent, maar er zitten er een paar tussen ... Eentje die gewoon standaard bij de buren aanbelt (omdat die altijd thuis zijn) en dan een briefje binnengooit terwijl ik thuis ben, eentje die het gerust 10 huizen verderop afgeeft. En de ergste is nog wel die een hele stapel pakketjes uit zijn busje pakt en bij heel de straat aanbelt en degene die als eerste opendoet krijgt de hele stapel als de andere buren niet snel genoeg open doen :').
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189473679
Ik kies alleen webshops waarbij je het bij een afhaalpunt kan afhalen. Tenzij het écht niet anders kan.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 22:37:45 #14
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189473794
Gaf die het maar bij de buren af. Die gast is al 2x langsgeweest toen ik niet thuis was en nu moet ik gvd dus naar zo'n pakketophaalpunt. Dan kan ik net zo goed gelijk doorrijden naar de winkel om het daar te kopen :')
pi_189477914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:37 schreef incel het volgende:
Gaf die het maar bij de buren af. Die gast is al 2x langsgeweest toen ik niet thuis was en nu moet ik gvd dus naar zo'n pakketophaalpunt. Dan kan ik net zo goed gelijk doorrijden naar de winkel om het daar te kopen :')
De bedoeling is dus eigenlijk wel dat je thuis bent als je een koerier inschakelt voor een levering.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:40:01 #16
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_189477941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:37 schreef bmp80 het volgende:

[..]

De bedoeling is dus eigenlijk wel dat je thuis bent als je een koerier inschakelt voor een levering.
Dus eigenlijk moet je werkloos zijn om online te kunnen shoppen? :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_189478220
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Hier was de pakketbezorging (vanuit de PostNL dan) tot een paar maanden geleden gewoon goed. De vaste bezorger kwam hier al jaren en pakketjes bij de buren afgeven of juist niet was nooit een probleem. Nu hebben ze een paar maanden geleden het sorteercentrum gewijzigd en komt er elke dag een andere bezorger met nogal wisselende kwaliteiten. Een enkeling doet het gewoon zoals het hoort en geeft het alleen bij de buren af als je niet thuis bent, maar er zitten er een paar tussen ... Eentje die gewoon standaard bij de buren aanbelt (omdat die altijd thuis zijn) en dan een briefje binnengooit terwijl ik thuis ben, eentje die het gerust 10 huizen verderop afgeeft. En de ergste is nog wel die een hele stapel pakketjes uit zijn busje pakt en bij heel de straat aanbelt en degene die als eerste opendoet krijgt de hele stapel als de andere buren niet snel genoeg open doen :').
Dit inderdaad, zo'n gast die bij mij aanbelt maar direct daarna ook bij beide buren. De ene heeft een baby dus die wil liever de bel zo min mogelijk horen, de andere kant twee honden die dan weer afgaan. En degene die als eerste de deur open doet krijgt de pakketjes en dan komt er razendsnel een briefje door de bus dat het is afgegeven bij de buren omdat je niet thuis was. Het zou voor iedereen zoveel makkelijker zijn als er gewoon in elke wijk een soort algemeen afgiftepunt kwam met kluisjes. Heb je ook niet meer dat die gasten met die lange Mercedes Sprinter bussen vol met gigantische deuken in krappe straatjes terecht komen. win win
  donderdag 17 oktober 2019 @ 11:44:10 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189479364
Ze moeten het gewoon standaard mogelijk moeten maken om een window van max 4 uur aan te kunnen geven mbt leveringstimeframe.

Dat zou al een stuk beter zijn. Of dat je de dag zelf kan volgen waar dat ding is en evt een indicatie kan geven in welke 2 uur hij komt.

Veel mensen kunnen dan vaak nog wel wat regelen.

En idd altijd de optie om het bij een afhaalpunt op te halen.
pi_189486085
Je kan in de app heel gemakkelijk de leverdatum of -adres aanpassen hoor. Zodra je geregistreerd bent krijg je van elk pakketje een melding. Dan kun je nog e.e.a. veranderen.
  Redactie Frontpage donderdag 17 oktober 2019 @ 19:09:49 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189486135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef Granqvist het volgende:
Je kan in de app heel gemakkelijk de leverdatum of -adres aanpassen hoor. Zodra je geregistreerd bent krijg je van elk pakketje een melding. Dan kun je nog e.e.a. veranderen.
Eerste afleverpoging kun je meestal niet wijzigen, pas als je ze gemist heb kun je kiezen om het bij een afhaalpunt te laten afleveren.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189487627
Je kan toch gewoon het bezorgtijdstip aangeven vaak? En anders laat je het op je werk bezorgen.. Ik snap nooit zo goed hoe sommige mensen weten te overleven
pi_189490908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Eerste afleverpoging kun je meestal niet wijzigen, pas als je ze gemist heb kun je kiezen om het bij een afhaalpunt te laten afleveren.
Klopt inderdaad, ze komen altijd eerst langs en als je niet thuis bent en ze kunnen het ook niet kwijt bij de buren dan pas krijg je een briefje in de bus of een linkje in je mail waarna je het bezorg moment kan kiezen. Maar goed, in de straat is altijd wel iemand thuis, ook 10 huizen verderop dus de keren dat ik een pakketje kon ophalen bij een afhaalpunt, wat veel makkelijker is voor mij, gebeurd echt zelden
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:05:09 #23
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189496159
Ik woonde een tijdje op een bootje. Toen gebruikte ik gewoon het lokale postagentschap. Als je de verzender POSTE RESTANTE erop laat zetten houden ze het op het postkantoor. Zo kun je ook post ontvangen als je op vakantie bent e.d.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Poste_restante
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')