De i10 heeft volgens mij een H4 55/60W lamp. Die heeft twee gloeidraden, een voor dim- en een voor grootlicht. Hoe ze stadslicht oplossen weet ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:21 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Bij welke auto is het stadslicht dan dezelfde lamp als het dimlicht? Ik ken alleen de versie dat door verplaatsing van een spiegel dim- en grootlicht hetzelfde lampje zijn.
Ja precies, zoiets bedoel ik. Maar met stadslicht heb ik het nog nooit gehoord of gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De i10 heeft volgens mij een H4 55/60W lamp. Die heeft twee gloeidraden, een voor dim- en een voor grootlicht. Hoe ze stadslicht oplossen weet ik niet.
Als je nou echt geen flauw idee hebt.. hou dan gewoon je waffel manquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vermoed dat het voor jouw auto een combilampje is voor stads-/dim-/grootlicht, maar check inderdaad gewoon je handleiding. Of laat het doen.
Er zit in die lampen een toevoeging bij het gas, die toevoeging wordt verbruikt, na die tijd zijn ze gewoon hetzelfde als een normale lamp.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:19 schreef hartloper het volgende:
Ben naar de garage gegaan![]()
Heb nu als dimlicht nu Philips RaceVision.
150 procent meer licht dan de standaard.
Zijn dit soort lampen wel sneller kapot?
Ik las iets op de verpakking staan van 150 branduren.
Maar dat zou ik toch wel heel erg weinig vinden.
Zie; https://i.ebayimg.com/images/g/0~4AAOSwwXRcIURD/s-l1600.jpg
Ik heb de handleiding gelezen. Stadslicht staat niet vermeld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 04:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je nou echt geen flauw idee hebt.. hou dan gewoon je waffel man
Kijk aan. Dan werken de lampen wel nog na 150 uur ... maar dan is het heldere licht er alleen uit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 04:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zit in die lampen een toevoeging bij het gas, die toevoeging wordt verbruikt, na die tijd zijn ze gewoon hetzelfde als een normale lamp.
Xenon verbruikt zichzelf ook trouwens, die hebben ook niet het eeuwige leven..
Geen aftermarket xenon inbouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:16 schreef Salvad0R het volgende:
als je maar niet zo'n onderontwikkelde neanderthaler bent die z'n groot licht aan laat bij tegenliggers
In mijn vorige auto 16 jaar/360000 kms. met zero kaduke xenonpitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 04:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
...
Xenon verbruikt zichzelf ook trouwens, die hebben ook niet het eeuwige leven..
Zelf niet zo lang gedaan met ex auto’s maar ik heb er ook goede ervaringen mee. Met mijn toenmalige Audi heb ik 55k km gereden en heb ALTIJD verlichting aan maar xenon heeft nooit kuren gehad. Ook mijn ouders niet (hadden dezelfde A4).quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In mijn vorige auto 16 jaar/360000 kms. met zero kaduke xenonpitten.
Slingert hier ook nog een 18 jaar oude cabrio rond met 1e setje xenon.
In autolevens(=hondenlevens) toch bijna eeuwig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |