abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7831654
Ik ben nu een beetje depri aan het worden door een teveel aan drank. En door Ik mis een vader... begin ik ook te malen. Het is nog even de vraag of ik dit topic wel post... Ik ga mezelf niet vergelijken en ik wens Moonah al het best toe. Maar vooral veel sterkte.
Maar ik had een broertje toen ik 3 was. Zijn naam was Joost. Maar hij is overleden toen ik 4 was. Hij was altijd mijn grote vriend. Ik merk dat ik nog steeds afvraag hoe het geweest zou zijn als hij nog geleefd had. Maar Joost is gestorven aan wiegedood. Een afwijking in de stofwisseling waardoor ik later nog ik coma zou belanden.
Ik heb een oudere zus en broer. Zij zijn altijd heel close geweest. Er zat ook maar een jaar tussen. Tussen mij en mijn broer (de middelste) en mij zit 4 jaar. Tussen mij en Joost zat 1 jaar. Vandaar dat ik waarschijnlijk zo hechte aan hem.
Voorvallen waar kinderen mee gemoeit zijn zorgen voor mij altijd tot moeilijke periodes. En vooral de twijfel hoe alles verlopen zou zijn. Ik mis mijn broertje.

Morgen zal ik het hopelijk weer wat verdrongen hebben.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7831720
nie zoveel zuipen dan komt het wel goed
046
Dank aan Yeahinho
pi_7831731
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:27 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik hoop het. Welterusten.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_7831760
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:27 schreef hallo_mensen het volgende:
Dude, flikker op...

Ontopic:

Tis vast wel lang geleden enzo, heb je er dan wel met iemand goed over kunnen praten enzo? En is de band tussen je andere broer/zus erg slecht dan? Praat er dan met hun over..

pi_7831761
Misshien lijkt de reactie hierboven wat bot...hij heeft wel gelijk imo.
Drank versterkt je emoties...en het is logisch dat zo'n topic je niet echt vrolijk stemt.

Ik wil je bij deze veel sterkte wensen, want ik kan begrijpen dat je het er soms nog best moeilijk mee hebt...

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_7831779
Miesjel...

Leed met leed vergelijken moet je nooit doen, hé?
Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar hem,
lijkt me niet meer dan normaal.
Soms is het leven gewoon niet eerlijk (ik wilde eigenlijk gewoon 'kut' typen ) en valt het niet te rijmen.
Beeb, ga zo lekker je bed in,
en neem je eigen lieve advies voor Moonah ter harte.

Luister maar naar shmoops.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 11 januari 2003 @ 00:32:59 #7
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_7831795
er zijn ook vervelende dingetjes aan broertjes hoor

maar ik zou mijn broertje echt voor geen goud willen missen

sterkte

en niet zoveel drinken ya .

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_7831800
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:31 schreef shmoopy het volgende:
Miesjel...

Leed met leed vergelijken moet je nooit doen, hé?
Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar hem,
lijkt me niet meer dan normaal.
Soms is het leven gewoon niet eerlijk (ik wilde eigenlijk gewoon 'kut' typen ) en valt het niet te rijmen.
Beeb, ga zo lekker je bed in,
en neem je eigen lieve advies voor Moonah ter harte.

Luister maar naar shmoops.

Doe ik ook. Ik ben al mijn tanden aan het poetsen. Gooi maar op slot. Morgen ben ik een "beter" man. (Dan kan ik mijn verdrongen gedachten weet de baas )
pi_7831880
Niks mis met dingen voelen, hoor Miesjel, vergeet dat niet.

Lekker slapen,
morgen hoofdpijnloos op.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')