abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:13:30 #1
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189452828
Gave belevenissen, nieuwe vrienden, steun, verdriet, vermaak, 2,3 kind en een labrador? Vertel het je mede-FOK’kers in een paar zinnen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:14:33 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189452853
De enige vrienden in me leven @Plompzakker, @wielrennerdt, @jigggy en @Banaanvragen ken ik via fok. Dus daar ben ik fok zeer dankbaar voor


Wanneer weer avondje de kroeg in jongens?
#KICKOUTZP
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:16:55 #3
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189452895
TS begint.

Veel, heel veel afleiding/SOG-gedrag. Ontiegelijk lachen in tv-topics als de Rijdende Rechter, liveblogs over het nieuws en gekke belevenissen van FOK’kers. Een relatie. Een aantal scharrels. Een heel leuke groep songfestivalgekkies met wie ik nu wel eens afspreek. Allerlei online klushulp. Een aantal meets. En steun als ik het moeilijk had.

FOK, je kleurde mijn leven. :*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189452932
Diverse relaties en one night stands
pi_189452995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:14 schreef wollah het volgende:
De enige vrienden in me leven @:plompzakker, @:wielrennerdt, @:jigggy en @:banaanvragen ken ik via fok. Dus daar ben ik fok zeer dankbaar voor

Wanneer weer avondje de kroeg in jongens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:23:32 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_189453041
https://frontpage.fok.nl/(...)ar-fok-van-djmo.html

quote:
Deze maand bestaat FOK! officieel 20 jaar. Ik registreerde me op 22 april 2006. Dat betekent dat ik nu 13 jaar, 5 maanden en 25 dagen lid ben van FOK!. Een periode waarin ik veel, heel veel, heb meegemaakt, en waarin FOK! een centrale rol in mijn leven speelde en nog steeds speelt.

Op 22 april zat ik met mijn toenmalige vriend naar de radio te luisteren, naar Giel Beelens geile goeieochtendshow, toen FOK! ter sprake kwam. Na even rondgekeken te hebben besloot ik me te registreren. Destijds had ik een blog op web-log.nl waar ik een hoop vrienden had en door wie ik altijd DJ6pack werd genoemd. Ik was namelijk een fervent Heinekenverzamelaar en ik beschikte over een grote muziekcollectie, en had ik een nummer niet, dan had ik het wel zo gevonden. Zo wilde ik me dan ook registreren op FOK!, maar helaas: hotmailadressen werden niet geaccepteerd en m’n registratie ging de mist in. Een nieuwe poging dan maar. Ik besloot om het DJ te combineren met de eerste letters van m’n voornaam en zo werd DJMO geboren.

Mijn eerste maanden op FOK! sleet ik vooral op de Frontpage; ik werd regelmatig op m’n vingers getikt omdat ik veel slowchatte met Skewtur; gouden tijd was dat. Ik submitte regelmatig berichtjes en solliciteerde meerdere malen naar de functie van nieuwsposter maar werd keer op keer afgewezen. Toen besloot ik het om maar als moderator te proberen en op 23 september 2006 trad ik dan toch toe tot de crew. In de jaren die volgden verliet ik de crew regelmatig om toch weer terug te keren.

Tussen 2007 en 2016 was ik ook veel op het forum te vinden, met name in OUD, en sinds de geboorte van FHF ook daar. Dankzij FHF leerde ik in 2011 qltel en Rewimo kennen, toen zij geheel belangeloos een kampeerplek aanboden op hun landgoed. Nu 8 jaar later ga ik er nog regelmatig op vakantie, het is m'n vaste toevluchtsoord als ik even tot rust wil komen. Verder kon ik dankzij FHF in 2012 een nieuwe start maken na mijn echtscheiding.

Eind 2012 verliet ik de crew, met het vooruitzicht niet meer terug te keren. Toch kroop het bloed waar het niet gaan kon, en in 2015 keerde ik terug als nieuwsposter en in juni 2016 werd ik bevorderd tot Eindredacteur. In 2017 werkte ik met grote tegenzin op verzoek van Iteejer mee aan een item voor het NOS-journaal. Twee jaar later werd ik gekroond tot Frontpage Koningin. De laatste jaren ga ik veel op pad om verslag te doen van klimaatstakingen en demonstraties. Dat doe ik met veel plezier, heerlijk anoniem opgaan in een grote menigte.

FOK! heeft me door de jaren heen vele waardevolle en blijvende vriendschappen opgeleverd. Met veel FOK!kers ben ik ook buiten FOK! bevriend, en met een van hen kreeg ik in 2015 mijn jongste zoon. Als ik door mijn vriendenlijst op Facebook blader, of mijn gesprekken op WhatsApp bekijk, dan valt me op dat ik eigenlijk alleen nog maar contact heb met FOK!kers, en heel af toe met familie of een niet FOK!ker. Ik kan wel stellen dat FOK! mij heeft gevormd tot de persoon die ik nu ben, en ik ben FOK! dankbaar voor het goeds dat het mij heeft gebracht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_189453062
Nou, allereerst het FOK!STOK door Nederland spel...

En ten tweede, wat ik vooral interessant vind is het volgen van het verloop van discussies.... en dat een mening, hoe goed gebracht en toegelicht ook, altijd wel gekleurd is.

Een toelichting hierop: van bepaalde users weet je dat ze veel meningen posten en bij het lezen van hun posts denk je van ja dat snijdt hout kan ik me in vinden... en dan lees je de (soms ongezouten) reactie eronder met felle tegenargumenten, waarvan je dan denkt van jah ook dat is weer zo, zo had ik het niet bekeken.
En dat pas ik ook op bijvoorbeeld mijn werk toe: niet meer klakkeloos andermans mening en visie voor waar aannemen, zelfs al betreft het een onderwerp binnen het vakgebied van hem of haar...
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:25:23 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189453087
quote:
Wat een machtig mooi verhaal. Heb ff een traantje wegepinkt :'( _O_
#KICKOUTZP
pi_189453259
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:14 schreef wollah het volgende:
De enige vrienden in me leven @:plompzakker, @:wielrennerdt, @:jigggy en @:banaanvragen ken ik via fok. Dus daar ben ik fok zeer dankbaar voor

Wanneer weer avondje de kroeg in jongens?
O+ O+ O+
pi_189453272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:16 schreef Andromache het volgende:

Veel, heel veel afleiding/SOG-gedrag.
pi_189453352
Wat het heeft opgeleverd?

Chronisch slaap tekort, wat (maffe) meets waarin ik soms niet herkend werd als Fok!ker, enkele al dan niet geslaagde dates (waarbij van 1 ik haar beleving uitvoerig in de R&P Slowchat kon terug lezen), nuttige verhuis adviezen en wat vrienden/kennissen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  † In Memoriam † dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:44:21 #12
88815 The_Emotion
98.3
pi_189453521
Veel kudo's voor de paints die ik toentertijd gemaakt heb, leuke mensen leren kennen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:02:12 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189453904
De kans om lekker berichten over allerlei gare en toffe sporten te schrijven, en daaruit voortvloeiend, mijn (sinds inmiddels bijna twee jaar) vriendin. Ik schreef dit bericht ooit:

Braziliaanse favelakinderen op langlaufski's

Daar sprak ze me over aan op Facebook (zelf atlete, destijds gecoacht door degene met wie het interview was), en zo begon het :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189454063
een rollercoaster aan belevingen en nachten doorhalen, zowel on- als offline.
Succesmodel
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:11:57 #15
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189454107
Vooral een hele hoop interessante discussies, met name over wielrennen, muziek en godsdienst :)

En daarnaast gezelligheid in livetopics hier en daar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:15:59 #16
163650 Greys
pi_189454198
Als je je post hier nou óók even hier plaatst:

JUB / [ACTIE] Win een FOK! Pimp abonnement

kan je er nog een abo mee winnen ook. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:18:05 #17
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_189454247
20 jaar zolderkamer.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:35:02 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189454542
Ik ben FOK! nogsteeds dankbaar voor de ban die ik kreeg toen ik druk met mijn proefschrift bezig moest. Met mijn toemalige kloon postte ik veel minder dan met bosbeetle.Verder weet ik dankzij FOK! hoe bbcode werkt en dat posts om en om geel en dan weer wit zijn.

Ook weet ik mede door FOK! dat mensen eng zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bosbeetle op 15-10-2019 22:53:12 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:45:34 #19
-1 #ANONIEM
I has may a drain bamage...
pi_189454714
Genoeg, maar dat ga ik hier niet oprakelen i.v.m. nieuwe username o.a. :)
I hope I didn't brain my damage
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:50:09 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189454821
Waar te beginnen...
In a nutshell: slapeloze nachten, goede gesprekken, gekke acties, liefde, kinderen, hele bijzondere vriendschappen, contacten met mensen die ik anders nooit had ontmoet, een bredere blik en nog veel meer!
***
pi_189454982
Verder niet veel _O- Alleen mijn interesse in het weer is er door versterkt.

Maar eigenlijk wil ik er al een tijdje mee stoppen.....wat niet echt lukt :{ :P
pi_189455040
Vrienden, alleen maar vrienden. En aids.
U MAD?
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:01:43 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_189455059
Mijn man :) !
En denk ergens een stuk levenservaring of zo. Meer een ‘oh dat verbaast me niet’ want ik heb het al eens gelezen op FOK.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_189455065
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Vrienden, alleen maar vrienden. En aids.
Aids door FOK! :o
pi_189455085
Vrienden, nog meer muziek en een echtgenoot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')