abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189449834
quote:
Regisseur Morgan Spurlock staat bekend om zijn documentaires. Zo maakte hij in 2004 nog de sterk onthaalde Super Size Me. Met deze film kende hij zijn doorbraak. Echter gaat het sinds twee jaar bergafwaarts met de documentairemaker, nadat hij aan het begin van de #MeToo-beweging bekende dat hij tijdens zijn studententijd naar bed was geweest met een vrouw maar dat dit veel op een verkrachting had geleken. Toen brak de hel los voor Spurlock.

Als gevolg van deze uitspraken werd zijn nieuwste film, Super Size Me 2: Holy Chicken geschrapt. Zijn eigen productiehuis Warrior Poets kreeg het ook behoorlijk moeilijk. Zijn partner, Jeremy Chilnick, werd eveneens beschuldigd van ongepast gedrag. Nu heeft Spurlock dan toch eindelijk nog een bioscooprelease weten te bemachtigen voor zijn Super Size Me-sequel. Tijdens een recent interview liet hij zich uit over deze moeilijke periode.

Alles kwijt
''Ik wist dat sommige mensen overstuur zouden raken door mijn bekentenis'' begint Spurlock. ''Ik vermoedde ook wel dat enkele projecten in rook zouden opgaan, maar na acht dagen was ons hele bedrijf met de grond gelijk gemaakt. Het aantal werknemers daalde drastisch: van 65 naar 3. Elk film- en tv-project werd afgeblazen. Ik voelde me er heel slecht bij, al helemaal vanwege het feit dat ik mijn mensen net voor Kerstmis zonder werk had gezet. Het was rampzalig''.

Ruimte
Spurlock werd niet beschuldigd van seksueel misbruik maar wilde de waarheid vertellen: ''Ik heb verkeerde dingen gezegd en gedaan. Ik wilde mijn fouten toegeven en me verbeteren. Maar daar was binnen het #MeToo toen nog geen ruimte voor en die is er eigenlijk nog steeds niet... Maar ik neem alle schuld op me. Ik had een vrouw aan het hoofd moeten stellen. Ik heb ongepaste uitspraken gedaan en zo de toon gezet voor het hele bedrijf''.

''Er heerste echter een goede en gezellige atmosfeer. De meeste mensen werkten er graag, al waren er helaas ook sommigen bij met minder goede ervaringen. Ik probeer daar lessen uit te trekken en dit te verbeteren voor de toekomst''.
die Mcdonalds-docu was tof, iemand een idee waar en hoe deel 2 te zien is?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:30:32 #2
370352 I
Eye for an I
pi_189450218
Hij heeft een vrouw misbruikt maar komt nu met een jankverhaal? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189450443
Hij is best wel een beetje een eikel, hoor.

https://www.nytimes.com/2(...)xual-misconduct.html

Een mogelijke verkrachting, in ieder geval zeker aanranding.

Assistente hot pants en sex pants noemen.

Al zijn vriendinnen en vrouwen bedrogen.

Geen medelijden met hem.

[ Bericht 29% gewijzigd door Broomer op 15-10-2019 19:17:52 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')