Als hij 5 bier weet te bestellen heeft hij wel iets meer gedaan dan alleen maar in die kelder zitten. Zeer geisoleerd is denk ik dichter bij de werkelijkheid dan 9 jaar in een kelder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Daar kun je een film over maken.. kun je nagaan hoe de belevenis voor die man van 25 (nou ja en de rest ook eigenlijk) geweest moest zijn toen hij op zoek ging naar wat dan ook buiten het leven op die boerderij?
De mind fuck zal buiten proporties zijn.
En ik woon daar vlakbij inderdaad lel.
Edit : maar als ze een tuin hadden en alles, een boerderij immers dus een stuk weiland neem ik aan klein of groot.. je moet toch ook dingen horen om je heen?
Vliegtuigen die overkomen? auto en trein geluiden? Mensen die praten? Noem het maar op..
Vreemd verhaal.. die oudste wist immers ook precies waar hij heen moest lopen blijkbaar.
net naast meppel, dus valt wel meequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:18 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk buiten af zo te zien
Als jij jezelf en je gezin laat uitschrijven in Nederland, dan is er niemand die erna kraait.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat mag toch niet in NL tenzij ernstige ziekte?
zou zomaar kunnen maar minimaal 25 jaar buiten de radar blijven is toch wel heel langquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:27 schreef StephanL het volgende:
Bestaan de kinderen wel? Zijn ze ooit aangegeven? Straks is dat nooit gebeurd. Dan kunnen ze ook niet verdwijnen of toezicht op gehouden worden.
geweldig, wat levert een melkgeit op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De belastingdienst staat al in haar handen te wrijven om achterstallige heffingen te innnen![]()
woz waarde van een flinke lap grond met boerderij kan aardig oplopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
geweldig, wat levert een melkgeit op?
kinderen van kinderen lijkt gelukkig niet het geval gezien de leeftijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:31 schreef Marsenal het volgende:
lol, zolderkamerautist en toch 5 kinderen, daar kunnen we hier op fok! nog wat van leren
100 euro dat het om vogeltjesdans gaat
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:31 schreef Marsenal het volgende:
lol, zolderkamerautist en toch 5 kinderen, daar kunnen we hier op fok! nog wat van leren
100 euro dat het om vogeltjesdans gaat
ik begrijp wel wat ze kunnen innen maar dan moet er ook wel wat te betalen zijn, is de boerderij eigendom? Voorlopig is er alleen een geit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
woz waarde van een flinke lap grond met boerderij kan aardig oplopen.
ontdoken zorgpremie plus boete plus boeterente
boete wegens het niet volgen van scholing tot minimaal 18 jaar plus wettelijke rente.
En er ullen nog tientallen zaken zijn waarmee de belastingdienst/jusitie/om ze kunnen pakken.
Het gaat allemaal om geld!
In dat filmpje zegt hij dat die man al 3 keer bij het café is geweest. Ik snap niet helemaal waarom ze dan nu wel de politie hebben gebeld en eerder niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:41 schreef Bluesdude het volgende:
RTV Drenthe
31,1K abonnees
Chris Westerbeek, eigenaar cafe Ruinerwold, vertelt over zijn ontmoeting met de oudste zoon van het gezin dat in de kelder woonde in Ruinerwold.
In een afgelegen boerderij aan de Buitenhuizerweg bij Ruinerwold is een onbekende vader met zes kinderen ontdekt, die al jaren in de kelder van de boerderij woonden. Zij zouden wachten op 'het einde der tijden'. De eigenaar van de boerderij, een 58-jarige man, werkte niet mee aan het onderzoek en is opgepakt.
Nee,dat staat niet in de tekst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de tekst dat het 2 personen waren. Vader lag op de bank aan gevolgen van infarct. Eigenaar van het pand is aangehouden voor het niet mee willen werken.
Misschien de laatste van de veestapel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:39 schreef gekkie000000 het volgende:
Maar, andere vraag, wat heb je al die jaren aan 1 geit?
Dat zal wel de derde keer op dezelfde avond geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:45 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
In dat filmpje zegt hij dat die man al 3 keer bij het café is geweest. Ik snap niet helemaal waarom ze dan nu wel de politie hebben gebeld en eerder niet.
Omdat je in Nederland verdwaasd en vreemd mag zijn, da's niet verboden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:45 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
In dat filmpje zegt hij dat die man al 3 keer bij het café is geweest. Ik snap niet helemaal waarom ze dan nu wel de politie hebben gebeld en eerder niet.
Die man zou dan toch de eerste keer nog meer verward en gedesoriënteerd moeten zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat je in Nederland verdwaasd en vreemd mag zijn, da's niet verboden.
Die jongens zitten lekker in de kroeg en zien die snuiter, dan nog eens en de laatste keer denk gelukkig iemand van het laat ik de wijkagent eens storen op zondagmiddag.
quote:Een van de kinderen die al negen jaar in totale afzondering woonde in een kelder van een boerderij in Ruinerwold, kwam de afgelopen dagen een aantal keer in café De Kastelein. "De eerste keer heb ik hem weggestuurd, maar een paar dagen later kwam hij weer terug", vertelt caféhouder Chris Westerbeek.
"Vorige week kwam hij binnen en bestelde een paar biertjes, maar toen gingen we sluiten", kijkt Westerbeek terug. "Afgelopen zondag kwam hij weer terug, verward. Hij bestelde vijf biertjes en dronk ze op. Toen heb ik een gesprek met hem gehad. Hij gaf toe dat hij was weggelopen en dat hij hulp nodig had. Toen hebben we de politie ingeschakeld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |