abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:29:24 #1
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189439013
Ik heb echt een ontzettende tyfushekel aan van die linkse hippies/drugsgebruikers/krakers/klimaatgekkies. Het zijn ook altijd diezelfde soort mensen: Ongewassen uitstraling, hippie kledij, een gitaar erbij en zichtbare piercings. Vaak roken of blowen ze ook nog (in het openbaar).

Waarom voelen dit soort mensen nou toch steeds die drang om overal maar lekker irritant te zijn door hardwerkende mensen lastig te vallen?

Sowieso slaat dat hele klimaatgedoe nergens op, dat weten gelukkig de meesten met een IQ van meer dan 100 wel. Nederland is slechts een fractie van een druppel in de emmer, dus al het geld wat wij uitgeven aan zogenaamde duurzaamheid kan je net zo goed gelijk in de fik steken als de rest van de wereld overal schijt aan heeft. Want ja bij de grens hangt niet een onzichtbare muur of zo die alle lucht tegen houdt, nee alles wat ze in die derde wereldlanden doen waait lekker hierheen.

Maar dan heb je echt van die achterlijke domme ongewassen hippies die dan protesteren en vinden dat wij maar meer moeten doen. "Wij" ook echt, zeggen die smerige krakers zonder echt verantwoordelijkheidsgevoel die overal inbreken en het straatbeeld verstieren :r


Klacht moge duidelijk zijn.
pi_189439068
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:29 schreef incel het volgende:
Waarom voelen dit soort mensen nou toch steeds die drang om overal maar lekker irritant te zijn door hardwerkende mensen lastig te vallen?
Omdat die 'hardwerkende mensen' onder andere debet zijn aan het enorm grote klimaatprobleem waar de gehele wereld heden ten dage mee te maken heeft.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:32:38 #3
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189439083
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:32 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Omdat die 'hardwerkende mensen' onder andere debet zijn aan het enorm grote klimaatprobleem waar de gehele wereld heden ten dage mee te maken heeft.
"het enorm grote klimaatprobleem"

:')
pi_189439720
Zet ze in de trein naar een werkkamp _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189439986
"Linkse klimaatgekkies" is een tautologie.
pi_189440024
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:08 schreef Hippocratos het volgende:
"Linkse klimaatgekkies" is een tautologie.
Nee, het is een pleonasme ;)

https://taaladvies.net/ta(...)leonasme_tautologie/
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:15:52 #7
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189440592
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:32 schreef melissa_girl_1998 het volgende:

[..]

Omdat die 'hardwerkende mensen' onder andere debet zijn aan het enorm grote klimaatprobleem waar de gehele wereld heden ten dage mee te maken heeft.
Hou toch op man _O- Er ís helemaal geen klimaatprobleem. Er is een opgedrongen klimaathysterie.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:16:37 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189440593
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:08 schreef Hippocratos het volgende:
"Linkse klimaatgekkies" is een tautologie.
Ik denk dat de meeste linksers dat woord niet eens kennen :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:24:47 #9
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_189440616
Klimaattokkies :r

Stelletje ongewassen straatratten, bah bah bah.
Aan het typen...
pi_189440937
Het zijn schapen met oogkleppen op die mak hun leiders volgen zonder enige kritiek. Het probleem bij die groepen is dat ze niet de mogelijkheid hebben tot kritisch denken of zelf een aanname te doen. Alles wordt ze voorgekauwd door hun politieke leiders en nadat ze bang zijn gemaakt gaan ze de straat op schreeuwen tegen alles en iedereen die wel vragen durven te stellen. Vragen stellen is natuurlijk in die kringen hetzelfde als ontkennen of heulen met de vijand (vaak rechts).

Het zijn eigenlijk de soldaten van al die (linkse) clubjes, die met hun hysterisch gedrag een groep mensen proberen te onderdrukken omdat ze menen de waarheid in pacht te hebben. Ik vind dit een enge ontwikkeling, dat in een beschaafd en hoogopgeleid land als Nederland (eigenlijk het gehele westen) zoveel mensen rondlopen die gewoon niet de capaciteiten hebben om ook maar een heel klein beetje zelf na te denken. Nu kan ik ze ook nog niet eens allemaal over één kam scheren want ik ga er vanuit dat een groot deel oprecht nobele bedoelingen heeft, oprecht een beter leven wenst voor ieder. Het is alleen spijtig dat ze zich zo laten manipuleren door veelal linkse politici en dan niet meer openstaan voor een debat. Je ziet dit ook bij een andere groep waarbij de aanhangers niet voor zichzelf kunnen denken maar hun mening krijgen opgedrongen in een gebedshuis, wat dan weer als waarheid wordt bestempeld. Verklaard ook meteen waarom die twee groepen elkaar zo goed liggen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:52:16 #11
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189441176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zijn schapen met oogkleppen op die mak hun leiders volgen zonder enige kritiek. Het probleem bij die groepen is dat ze niet de mogelijkheid hebben tot kritisch denken of zelf een aanname te doen. Alles wordt ze voorgekauwd door hun politieke leiders en nadat ze bang zijn gemaakt gaan ze de straat op schreeuwen tegen alles en iedereen die wel vragen durven te stellen. Vragen stellen is natuurlijk in die kringen hetzelfde als ontkennen of heulen met de vijand (vaak rechts).

Het zijn eigenlijk de soldaten van al die (linkse) clubjes, die met hun hysterisch gedrag een groep mensen proberen te onderdrukken omdat ze menen de waarheid in pacht te hebben. Ik vind dit een enge ontwikkeling, dat in een beschaafd en hoogopgeleid land als Nederland (eigenlijk het gehele westen) zoveel mensen rondlopen die gewoon niet de capaciteiten hebben om ook maar een heel klein beetje zelf na te denken. Nu kan ik ze ook nog niet eens allemaal over één kam scheren want ik ga er vanuit dat een groot deel oprecht nobele bedoelingen heeft, oprecht een beter leven wenst voor ieder. Het is alleen spijtig dat ze zich zo laten manipuleren door veelal linkse politici en dan niet meer openstaan voor een debat. Je ziet dit ook bij een andere groep waarbij de aanhangers niet voor zichzelf kunnen denken maar hun mening krijgen opgedrongen in een gebedshuis, wat dan weer als waarheid wordt bestempeld. Verklaard ook meteen waarom die twee groepen elkaar zo goed liggen.
Gelezen. Eens.

Ook eens met klacht overigens. Mensen die zich zo voor het karretje laten spannen en met heel hard schreeuwen "de absolute waarheid" in pacht denken te hebben zijn levenslink. Zet ze op een eiland en laat ze daar hun utopia maar maken. Lukt ze dat prima dan praten we verder, tot die tijd aufsalzen graag.
pi_189441219
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:52 schreef TomStall het volgende:

[..]

Gelezen. Eens.

Ook eens met klacht overigens. Mensen die zich zo voor het karretje laten spannen en met heel hard schreeuwen "de absolute waarheid" in pacht denken te hebben zijn levenslink. Zet ze op een eiland en laat ze daar hun utopia maar maken. Lukt ze dat prima dan praten we verder, tot die tijd aufsalzen graag.
Precies; kunnen ze daar met hun trekkers gaan protesteren!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:32:00 #13
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189442981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zijn schapen met oogkleppen op die mak hun leiders volgen zonder enige kritiek. Het probleem bij die groepen is dat ze niet de mogelijkheid hebben tot kritisch denken of zelf een aanname te doen. Alles wordt ze voorgekauwd door hun politieke leiders en nadat ze bang zijn gemaakt gaan ze de straat op schreeuwen tegen alles en iedereen die wel vragen durven te stellen. Vragen stellen is natuurlijk in die kringen hetzelfde als ontkennen of heulen met de vijand (vaak rechts).

Het zijn eigenlijk de soldaten van al die (linkse) clubjes, die met hun hysterisch gedrag een groep mensen proberen te onderdrukken omdat ze menen de waarheid in pacht te hebben. Ik vind dit een enge ontwikkeling, dat in een beschaafd en hoogopgeleid land als Nederland (eigenlijk het gehele westen) zoveel mensen rondlopen die gewoon niet de capaciteiten hebben om ook maar een heel klein beetje zelf na te denken. Nu kan ik ze ook nog niet eens allemaal over één kam scheren want ik ga er vanuit dat een groot deel oprecht nobele bedoelingen heeft, oprecht een beter leven wenst voor ieder. Het is alleen spijtig dat ze zich zo laten manipuleren door veelal linkse politici en dan niet meer openstaan voor een debat. Je ziet dit ook bij een andere groep waarbij de aanhangers niet voor zichzelf kunnen denken maar hun mening krijgen opgedrongen in een gebedshuis, wat dan weer als waarheid wordt bestempeld. Verklaard ook meteen waarom die twee groepen elkaar zo goed liggen.
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
pi_189443310


Niet gekeken naar de youtube maar ik weet zeker dat dat5 knulletje geen enkel idee heeft waar hij over praat
I will do what i must !!
pi_189443373
quote:
oja je hebt gelijk, dankjewel
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:58:30 #16
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189443401
Ik ben links maar geen klimaatgekkie
AZ
ALKMAAR
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:59:36 #17
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189443424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een opgedrongen klimaathysterie.
Vooral dit ja. Het is verworden tot een sekte religie.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:05:23 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189443538
quote:
ik heb echt een ontzettende tyfushekel aan van die linkse hippies/drugsgebruikers/krakers/klimaatgekkies. Het zijn ook altijd diezelfde soort mensen: Ongewassen uitstraling, hippie kledij, een gitaar erbij en zichtbare piercings. Vaak roken of blowen ze ook nog (in het openbaar).
Wat een aannames, wat een stigmatisatie. Ga je werkelijk nu mensen veroordelen op hun kledij of dat ze piecings hebben? Echt?

quote:
Waarom voelen dit soort mensen nou toch steeds die drang om overal maar lekker irritant te zijn door hardwerkende mensen lastig te vallen?
Waar ben je nou onlangs lastig gevallen? Die paar mensen die op straat gingen zitten in Amsterdam? Dat was wel vervelend, maar om dan te spreken over steeds weer lijkt me wat overdreven.

quote:
Sowieso slaat dat hele klimaatgedoe nergens op, dat weten gelukkig de meesten met een IQ van meer dan 100 wel. Nederland is slechts een fractie van een druppel in de emmer, dus al het geld wat wij uitgeven aan zogenaamde duurzaamheid kan je net zo goed gelijk in de fik steken als de rest van de wereld overal schijt aan heeft. Want ja bij de grens hangt niet een onzichtbare muur of zo die alle lucht tegen houdt, nee alles wat ze in die derde wereldlanden doen waait lekker hierheen.
Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is, en dat bijvoorbeeld in Nederland er veel te veel stikstof vrijkomt wat onze natuur aantast. Niet zomaar aannemen zou ik zeggen dat iedereen vind dat NL maar z'n snor moet drukken.

quote:
Maar dan heb je echt van die achterlijke domme ongewassen hippies die dan protesteren en vinden dat wij maar meer moeten doen. "Wij" ook echt, zeggen die smerige krakers zonder echt verantwoordelijkheidsgevoel die overal inbreken en het straatbeeld verstieren :r
Wat een frustratie. De krakersbeweging bestaat amper meer. Maar gelukkig, bestaat er het recht in NL om gewoon op te komen voor je mening en te demonstreren en over het algemeen gaat dat toch vrij beschaafd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:10:21 #19
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189443645
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is, en dat bijvoorbeeld in Nederland er veel te veel stikstof vrijkomt wat onze natuur aantast.
Concrete cijfers wat aantasting betreft a.u.b.? Met dat wollige en denigrerende gelul kunnen we niet zoveel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:17:31 #20
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189443759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat een aannames, wat een stigmatisatie. Ga je werkelijk nu mensen veroordelen op hun kledij of dat ze piecings hebben? Echt?
[..]

Waar ben je nou onlangs lastig gevallen? Die paar mensen die op straat gingen zitten in Amsterdam? Dat was wel vervelend, maar om dan te spreken over steeds weer lijkt me wat overdreven.
[..]

Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is, en dat bijvoorbeeld in Nederland er veel te veel stikstof vrijkomt wat onze natuur aantast. Niet zomaar aannemen zou ik zeggen dat iedereen vind dat NL maar z'n snor moet drukken.
[..]

Wat een frustratie. De krakersbeweging bestaat amper meer. Maar gelukkig, bestaat er het recht in NL om gewoon op te komen voor je mening en te demonstreren en over het algemeen gaat dat toch vrij beschaafd.
Ja natuurlijk beoordeelt men ongewassen blowende stinkhippies met piercings in een gezicht. Denken dat die mensen net zo serieus genomen moeten worden als iemand die zich wel gewoon representatief voordoet in de maatschappij :')

En er is nauwelijks "opwarming van de aarde". In ieder geval niet iets waar wij als Nederland iets aan kunnen doen.
pi_189443803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is, en dat bijvoorbeeld in Nederland er veel te veel stikstof vrijkomt wat onze natuur aantast. Niet zomaar aannemen zou ik zeggen dat iedereen vind dat NL maar z'n snor moet drukken.
En waar baseer je dat op? Al die 'klimaatproblemen' komen voort uit wiskundige rekenmodellen die de toekomst proberen te voorspellen. En dat 'stikstofprobleem' komt voort uit een boekhoudkundige verandering waarbij ze de norm aangepast hebben. Een jaar geleden was het nog allemaal prima, nu is er ineens een crisis en worden familiebedrijven direct in hun bestaan bedreigd door de overheid. Het meten van de 'stikstof'gehaltes is overigens op zichzelf ook discutabel; het RIVM hanteert maar een handvol meetpunten in het land en heeft die op plekken opgesteld waarvan men zich kan afvragen of dat wel representatief is voor het hele land; ook meten ze enkel de concentraties in de lucht en weten ze NIETS over de depositie in de grond of het water. Daar doen ze enkel aannames over. Tevens is de onzekerheid van dat model 70%. Ik weet niet in welke wetenschap jij werkt, maar een onderzoek met een onzekerheid van 70% gaat in mijn sector direct, maar dan ook direct, in de kliko met een stempel 'daar hebben we niets aan, probeer het nog eens'.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:25:41 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189443913
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:17 schreef incel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk beoordeelt men ongewassen blowende stinkhippies met piercings in een gezicht. Denken dat die mensen net zo serieus genomen moeten worden als iemand die zich wel gewoon representatief voordoet in de maatschappij :')

En er is nauwelijks "opwarming van de aarde". In ieder geval niet iets waar wij als Nederland iets aan kunnen doen.
Oh. Je voelt je verheven. Zeg dat dan meteen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:32:27 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189444021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:25 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. Je voelt je verheven. Zeg dat dan meteen.
It takes one to know one...
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is,
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:39:17 #24
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189444136
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:32 schreef Nine. het volgende:

[..]

It takes one to know one...
[..]

Scherp. ;) Maar je snapt wel waarom ik me daar zo verwoordde.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:54:38 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189444357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat een aannames, wat een stigmatisatie. Ga je werkelijk nu mensen veroordelen op hun kledij of dat ze piecings hebben? Echt?
[..]

Waar ben je nou onlangs lastig gevallen? Die paar mensen die op straat gingen zitten in Amsterdam? Dat was wel vervelend, maar om dan te spreken over steeds weer lijkt me wat overdreven.
[..]

Iedereen met een IQ van meer dan 100 realiseert zich dat de opwarming van de aarde een serieus probleem is, en dat bijvoorbeeld in Nederland er veel te veel stikstof vrijkomt wat onze natuur aantast. Niet zomaar aannemen zou ik zeggen dat iedereen vind dat NL maar z'n snor moet drukken.
[..]

Wat een frustratie. De krakersbeweging bestaat amper meer. Maar gelukkig, bestaat er het recht in NL om gewoon op te komen voor je mening en te demonstreren en over het algemeen gaat dat toch vrij beschaafd.
Stil maar schatje :*

Er is helemaal geen klimaatprobleem. Het klimaat heeft altijd al opgewarmd en afgekoeld. Dat doet het al 14,5 miljard jaar.

Wat er wel is, is een aangeprate angst voor iets dat niet bestaat en als het al zou bestaan, niet door de mens bij te sturen zou zijn.

Het gaat er alleen maar om de rekening van al deze onzin bij de burger neer te leggen. Het is een heel vies plannetje om de burger zoveel mogelijk financieel leeg te trekken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')