abonnement Unibet Coolblue
pi_189436309
Wat Trump al een tijdje zegt blijkt nu waar te zijn; CNN is fakenews. CNN medewerker Cary Poarch doet boekje open over CNN.


https://www.foxnews.com/m(...)mping-out-propaganda

[ Bericht 18% gewijzigd door NeeOfTochJA op 15-10-2019 19:54:03 ]
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:39:13 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189436396
Project Veritas doet goed werk. Ze hebben al eens bij pundit Van Jones ontlokt dat het hele Rusland onderzoek gebaseerd is op gebakken lucht, een "nothing burger".

Profetische woorden, zo blijkt nu.

Deze nieuwe onthulling is minstens even schokkend.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 21:40:42 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189436432
Trump heeft dus gewoon gelijk. Zijn gelijk begint steeds meer door te dringen tot het bredere volk.

Trump _O_ _O_

Wat een helden bij Project Veritas _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:45:42 #4
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189436544
Filmpje zal straks wel verwijderd worden van joetoeb
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:50:24 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189436666
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:45 schreef Nicksanders het volgende:
Filmpje zal straks wel verwijderd worden van joetoeb
Net als vorige keer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189436776
HARD !

Kijk ook hier, Ghislaine Maxwell (die van Jeffrey Epstein, mede verkrachter en misbruiker) met de vrouw van die Zucker:

https://mobile.twitter.co(...)/1183795119633453060

pi_189436867
The shit hits the fan. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189437001
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
Trump heeft dus gewoon gelijk. Zijn gelijk begint steeds meer door te dringen tot het bredere volk.

Trump _O_ _O_

Wat een helden bij Project Veritas _O_
Project Veritas en zijn oprichter James O'Keefe zijn in het verleden meermaals betrapt op geconstrueerde, misleidende, in onjuiste context geplaatste of verzonnen "onthullingen". De Trump foundation is een grote geldschieter. Ik zou wat Project Veritas beweert niet voetstoots voor waar aannemen. Integendeel zelfs.
pi_189437099
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Project Veritas en zijn oprichter James O'Keefe zijn in het verleden meermaals betrapt op geconstrueerde, misleidende, in onjuiste context geplaatste of verzonnen "onthullingen". De Trump foundation is een grote geldschieter. Ik zou wat Project Veritas beweert niet voetstoots voor waar aannemen. Integendeel zelfs.
Maar die mensen bij CNN hebben het toch gezegd in t filmpje? Het is toch niet in scène gezet
pi_189437176
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Maar die mensen bij CNN hebben het toch gezegd in t filmpje? Het is toch niet in scène gezet
Heb je nog steeds niet door orangemanbad? er lopen van die idioten rond op de wereld die totaal geïndoctrineerd zijn door youtube trending shows.


Je kan ingaan tegen dit soort reacties van Trump haters maar zelfs als Trump kanker zou genezen zullen ze nog wat verzinnen waardoor deze daad in diskrediet wordt gebracht, iets in de richting van dat genezen van kanker voor overbevolking zorgt. En iedereen uiteindelijk uithongert.

Trump 2020! En daarna Ivanka eerste vrouwelijke president!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189437227
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Maar die mensen bij CNN hebben het toch gezegd in t filmpje? Het is toch niet in scène gezet
Project Veritas verwijt CNN activistisch te handelen...

quote:
According to Media Matters, "Valdes also had harsh words for Project Veritas, suggesting the organization is less concerned with news and more focused on inflating O'Keefe's standing among conservative media."[15]

"Each story that goes out is designed to push him further ahead as a leader in conservative media," Valdes said. "I think it's questionable if you purport yourself to be a news outlet and you are nothing more than a P.R. machine. That's something I have learned in my time there."[15]
pi_189437249
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heb je nog steeds niet door orangemanbad?
Ik heb CNN niet nodig om in te zien dat Trump een waardeloos leider is. Een blik op z'n Twitter-tijdlijn of vijf minuten een van z'n rallies kijken is voldoende.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:17:21 #13
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189437250
Niet verrassend. Dit is voor iedereen met een beetje hersenmassa al lang duidelijk. Het wordt ook intens gebruikt om de publieke opinie overal ter wereld te sturen voor doelen met betrekking tot buitenlandse politiek. Natuurlijk helpt het dat Engels lingua franca is en dat we met die taal zoveel mogelijk informatie proberen te winnen dag in dag uit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Media_coverage_of_the_Iraq_War

https://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony
pi_189437276
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heb je nog steeds niet door orangemanbad? er lopen van die idioten rond op de wereld die totaal geïndoctrineerd zijn door youtube trending shows.
Dat mes snijdt aan 2 kanten natuurlijk. Je kunt ook zeggen dat er genoeg figuren rondlopen die Trump aanbidden en alle kritiek verzonnen noemen en geluiden vanuit de eigen bubbel slikken als zoete koek.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:21:50 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189437371
Hebben ze bij CNN geen hersenspoelmachine in de kelder om de medewerkers in het gelid te houden?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189437378
Helaas neemt niemand O’Keefe serieus want er was eens een “selectief” geedit filmpje maar buiten gebracht door O’Keefe.
Het feit dat alleen O’Keefe aan die standaard gehouden word zegt wel genoeg over hoe bang de media is van O’Keefe en zijn undercover journalisme.
In mijn ogen een echte held en ik kan niet wachten op de volgende onthullingen.
pi_189437455
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Project Veritas en zijn oprichter James O'Keefe zijn in het verleden meermaals betrapt op geconstrueerde, misleidende, in onjuiste context geplaatste of verzonnen "onthullingen". De Trump foundation is een grote geldschieter. Ik zou wat Project Veritas beweert niet voetstoots voor waar aannemen. Integendeel zelfs.
Jezus ik post mijn reactie en nu pas zie ik jou post.
Het is ongelofelijk hoe bekentenissen op de camera nog gespind kunnen worden tot een soort van misleidende statement.

Serieuze vraag, ben je ook zo kritisch op de MSM die aantoonbaar de nodige “fouten” hebben gemaakt als het gaat om journalisme rond Trump?
pi_189437471
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:21 schreef LXIV het volgende:
Hebben ze bij CNN geen hersenspoelmachine in de kelder om de medewerkers in het gelid te houden?
Het schijnt zelfs dat ze de telefoons, laptops en desktops van medewerkers in privé-gebruik monitoren. En met teveel bezoekjes aan sites als Breitbart je gekort wordt op je salaris.
pi_189437582
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:21 schreef LXIV het volgende:
Hebben ze bij CNN geen hersenspoelmachine in de kelder om de medewerkers in het gelid te houden?
Je zou het wel verwachten gezien:

quote:
15 Former Spooks Who Work At CNN And MSNBC Now

- CNN added to its stable of retired FBI and CIA officials Friday by hiring Andrew McCabe, who was fired by the bureau due to a lack of candor during an internal probe.

- McCabe is the 10th ex-FBI or CIA official hired by the network in recent years, with MSNBC having hired five.

- A vast majority of the 15 CNN/MSNBC analysts have pushed the now-debunked theory that the Trump campaign conspired with Russia.

[...https://dailycaller.com/2019/08/23/cnn-msnbc-15-spooks-mccabe/]
pi_189437659
Wat een geweldig filmpje.

Voice-over met een sinistere stem: 'Zucker makes it clear he wants to focus on impeachment and nothing else'.

En dat zegt de beste man tijdens een gesprek met de chef van zijn politieke redactie.

Een nieuwsorganisatie die uitgebreid aandacht besteedt aan de impeachment van Trump, het belangrijkste politieke nieuws in jaren. Stop de persen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189437695
quote:
8s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het schijnt zelfs dat ze de telefoons, laptops en desktops van medewerkers in privé-gebruik monitoren. En met teveel bezoekjes aan sites als Breitbart je gekort wordt op je salaris.
Als dat serieus is, ben je wel een hele zielige organisatie.

Heel leuk om te zien hoe zo'n journalistieke hoeksteen eigenlijk gewoon niet meer is dan een 'correcte' mening sturende organisatie. Net zoals al hun aanhangsels.

In scene gezette moslim demo's van een paar jaar terug, dit... Prima.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:36:36 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189437721
Project Veritas. :')

Over nepnieuws produceren gesproken. Is men nu al vergeten dat deze radicalen een vrouw naar de Washington Post stuurden met een lulverhaal over dat ze als minderjarige bezwangerd zou zijn geraakt door Roy Moore om de andere echte verhalen in diskrediet te brengen?

https://www.washingtonpos(...)e2af58c3a_story.html
pi_189437725
Het is alsof ze tijdens een kabinetscrisis Paul Jansen opnemen wanneer hij zegt dat alle aandacht van de politieke redactie van de Telegraaf uit moet gaan naar de kabinetscrisis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189437763
quote:
In November 1973, after many such shifts had been made, Colby (former CIA director), told reporters and editors from the New York Times and the Washington Star that the Agency had “some three dozen” American newsmen “on the CIA payroll,” including five who worked for “general‑circulation news organizations.”

After Colby left the Agency on January 28th, 1976, and was succeeded by George Bush, the CIA announced a new policy: “Effective immediately, the CIA will not enter into any paid or contractual relationship with any full‑time or part‑time news correspondent accredited by any U.S. news service, newspaper, periodical, radio or television network or station”

"There is quite an incredible spread of relationships. You don’t need to manipulate Time magazine, for example, because there are [Central Intelligence] Agency people at the management level."
--William B. Bader, former CIA intelligence officer, briefing members of the Senate Intelligence Committee, The CIA and the Media, by Carl Bernstein

"The Agency's relationship with [The New York] Times was by far its most valuable among newspapers, according to CIA officials. [It was] general Times policy ... to provide assistance to the CIA whenever possible."
--The CIA and the Media, by Carl Bernstein
De vraag is of ze Operation Mockingbird: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird daadwerkelijk in de kast hebben gehangen.

Tav van geopolitiek staat het wmb vast dat de (CIA) propaganda begint bij AP/Reuters. Een goed artikel hierover:
https://off-guardian.org/2019/03/08/the-propaganda-multiplier/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 22:39:12 ]
pi_189437879
Heerlijk ook hoe de usual suspects het allemaal hier proberen weg te praten.

Ga zo door jullie.

Niet de eerste keer dit dat cnn beschuldigd is van nepnieuws produceren. En dan gaan jullie het vingertje wijzen :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189437895
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jezus ik post mijn reactie en nu pas zie ik jou post.
Het is ongelofelijk hoe bekentenissen op de camera nog gespind kunnen worden tot een soort van misleidende statement.

Serieuze vraag, ben je ook zo kritisch op de MSM die aantoonbaar de nodige “fouten” hebben gemaakt als het gaat om journalisme rond Trump?
In het algemeen ben ik vrij kritisch, ongeacht wie publiceert. Dat wil zeggen dat ik nooit iets zomaar voor waar aanneem omdat iemand iets beweert. Ik ga altijd zelf op onderzoek uit. Als wordt verwezen naar een rapport, dan probeer ik het rapport te lezen. Als een quote uit een interview wordt gebruikt ga ik op zoek naar het interview om het helemaal te lezen. Een uitspraak uit een toespraak? Dan probeer ik de hele toespraak te lezen.

En bedenk dat geen journalist 100% objectief schrijft. Maar bij een goede journalist zie je de subjectiviteit terug in de duiding, maar blijven de feiten overeind. Bij slechte journalistiek zie je dat de feiten dikwijls verbogen worden.

Project Veritas en James O'Keefe kennen een historie van verbogen feiten en ook aperte leugens, tot aan het valselijk beschuldigen van mensen van betrokkenheid bij kinderprostitutie aan toe. Die historie maakt verdacht. Dat is geen historie die je vindt bij wat in het algemeen als de MSM wordt aangeduid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 22:43:27 ]
pi_189437920
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk ook hoe de usual suspects het allemaal hier proberen weg te praten.

Ga zo door jullie.

Niet de eerste keer dit dat cnn beschuldigd is van nepnieuws produceren. En dan gaan jullie het vingertje wijzen :D
Kun je aangeven wat je precies zo schokkend of opzienbarend vindt m.b.t. het filmpje?
pi_189437924
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk ook hoe de usual suspects het allemaal hier proberen weg te praten.

Ga zo door jullie.

Niet de eerste keer dit dat cnn beschuldigd is van nepnieuws produceren. En dan gaan jullie het vingertje wijzen :D
https://www.reddit.com/r/(...)ctive_duty_sodldier/

Hier niet maar in de derde reactie op de top-post staat een aardige opsomming.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 22:45:53 ]
pi_189437946
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk ook hoe de usual suspects het allemaal hier proberen weg te praten.

Ga zo door jullie.

Niet de eerste keer dit dat cnn beschuldigd is van nepnieuws produceren. En dan gaan jullie het vingertje wijzen :D
CNN wordt in het filmpje niet beschuldigd van het produceren van nepnieuws.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189438045
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
Trump heeft dus gewoon gelijk. Zijn gelijk begint steeds meer door te dringen tot het bredere volk.

Trump _O_ _O_

Wat een helden bij Project Veritas _O_
Heb het ook maar even naar Robert Jensen gestuurd! ;) (Hij zal dit ook wel leuk vinden!) :Y
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:52:45 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438073
Benieuwd wat @KoosVogels hier nou van gaat vinden
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:53:36 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438097
Oh ik zie het al, een vieze glibberige manier om het weg te wuiven, zoals gewoonlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:54:54 #33
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438131
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kun je aangeven wat je precies zo schokkend of opzienbarend vindt m.b.t. het filmpje?
Zodat jij het topic weer kunt laten ontsporen door op halve details te willen gaan muggenziften? Zo doorzichtig. We trappen er niet in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:55:44 #34
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438154
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In het algemeen ben ik vrij kritisch
JIJ? :D _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189438246
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

JIJ? :D _O-
Het is inderdaad wel komisch hoe mensen zichzelf voor de gek weten te houden.
pi_189438294
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zodat jij het topic weer kunt laten ontsporen door op halve details te willen gaan muggenziften? Zo doorzichtig. We trappen er niet in.
Mooi gevalletje projectie.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:02:12 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189438305
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

JIJ? :D _O-
Waarom zo’n inhoudsloze kinderachtige reactie op een toch vrij duidelijke post? Heb je geen normale repliek?
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:02:30 #38
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189438315
Uiteraard de aanval op Project Veritas maar kijkt u vooral niet naar de inhoud. Twitter was gister al flink aan het censureren voordat er bekend was wat er uit zo komen en dat zegt wel weer genoeg.
2019: The Great Awakening
pi_189438316
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zodat jij het topic weer kunt laten ontsporen door op halve details te willen gaan muggenziften? Zo doorzichtig. We trappen er niet in.
Enige 'schokkende' wat ze die Zucker in het filmpje laten zeggen is dat alle aandacht moet worden gericht op de impeachmentprocedure. Absurd inderdaad dat de baas van een nieuwszender wil dat de focus ligt op het belangrijkste nieuws.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 23:03:03 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189438332
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Heb het ook maar even naar Robert Jensen gestuurd! ;) (Hij zal dit ook wel leuk vinden!) :Y
Ja denk het ook :) was weer een mooie uitzending vandaag :-D gaaf ook dat ie mijn tip heeft gebruikt van die transgenders :-)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:04:28 #41
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189438386
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Enige 'schokkende' wat ze die Zucker in het filmpje laten zeggen is dat alle aandacht moet worden gericht op de impeachmentprocedure. Absurd inderdaad dat de baas van een nieuwszender wil dat de focus ligt op het belangrijkste nieuws.
Enige? Jij hebt zeker alles al gezien? Er komt nog veel meer aan.
2019: The Great Awakening
pi_189438471
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
gaaf ook dat ie mijn tip heeft gebruikt van die transgenders :-)
Welke tip? (Heb nog niet gekeken, kijk nu eerst Pauw.)
pi_189438516
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:04 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Enige? Jij hebt zeker alles al gezien? Er komt nog veel meer aan.
Vertel, wat heb ik gemist? Heb een stukje gekeken en heb daarna de samenvatting gelezen van mijn vrienden van FOX News.

Las dat de zogenaamde 'klokkenluider' wel een hoop roept over de vermeende bias van Zucker. Maar is dat nou echt alles?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 23:12:04 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189438597
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Welke tip? (Heb nog niet gekeken, kijk nu eerst Pauw.)
Voorlezen met dragqueens in de bibliotheek :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189438614
Ze erkennen dat ze van Trump een monster hebben gemaakt (met succes; zie de waslijst aan aanvallen op Trump-supporters), Trump het liefst zien verdwijnen en dat Zucker Trump haat en een persoonlijke vendetta met hem aan het uitvechten is en daartoe de journalistieke integriteit van zijn medewerkers onderdrukt. Het biasplaatje is nu ook voor de blinden compleet. Voor de rest is dit allemaal zeer oppervlakkig en oninteressant.

Persoonlijk zou ik dit werk aanraden:

quote:
https://www.amazon.com/In(...)EXPOSE/dp/1591022304

WINNER: National Press Club's Arthur Rowse Award for Press CriticismLeading journalists from Fox News, CBS, ABC, MSNBC, newspapers, and other outlets-including Dan Rather, Ashleigh Banfield, Robert McChesney, Greg Palast, Pulitzer Prize and Emmy winners, and more-recount the press censorship they experienced in the wake of 9/11 security concerns. With a foreword by Gore Vidal and edited by former CBS and CNN producer Kristina Borjesson, this highly acclaimed anthology has been described as "fascinating and disturbing," "uplifting" and "infuriating," and a "penetrating collection of powerful essays." The original edition won the National Press Club's Arthur Rowse Award for Press Criticism and was selected by the New York Public Library as one of the most extraordinary titles of 2002.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 23:16:50 ]
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:17:34 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438745
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom zo’n inhoudsloze kinderachtige reactie op een toch vrij duidelijke post? Heb je geen normale repliek?
Als iemand een zin begint met een absurde opmerking buiten elke realiteit, zoals “ik ben vegan maar eet wel kip want dat is geen vlees”, “de aarde is plat”, “ik ben tegen vaccinaties” of in dit geval “ik ben een kritische lezer”, dan heb ik inderdaad moeite om niet keihard in lachen uit te barsten om zoveel komedie en kan ik daarna niet verder ingaan op het ongetwijfeld zeer sterke relaas van de desbetreffende iser. Dat is helaas mijn zwakte, sue me.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:18:48 #47
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189438780
ericmetaxas twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:42:25 Let the unravelling begin! And God bless the intrepid @JamesOKeefeIII for doing what journalists in America USED to do... https://t.co/gwPio7xrre reageer retweet
Fox artikel in de tweet. Goed gezegd, het is een tijd geleden dat de journalisten hun echte werk konden doen, niet alleen in de VS.

Undercover Video Reveals Tension Between CNN Staff, Leadership Over Nonstop Trump Focus
(The Epoch Times)
quote:
Nick Neville, a news associate at CNN, said in the recordings that “a lot of people” at CNN are “trying to, like, just do what they think is, like, the best of journalistic integrity.”

“And then you get on the 9 a.m. call and big boss, Jeff Zucker, [expletive] tells you what to do,” he said. “And it’s like you have to like, to a certain extent, you have to follow his verdict.”

During one of the morning rundown calls, one of the call attendees pitched a story about MSNBC’s Oct. 2 gun control town hall with Democratic presidential candidates.

“Guns will be the central topic in the 2020 Democratic nomination race today,” he said. “The Giffords PAC has paired up with MSNBC, they’ve got a guns town hall in Las Vegas, 10 candidates will be showing up there throughout the day.”

“I don’t care about the MSNBC event, okay?” Zucker responded. “I don’t care about them. Let’s just stay very focused on impeachment and everything that happens today because, look, you’re going to be coming on at 3 o’clock. Trump is at two.”

‘Personal Vendetta’
Neville said that Zucker “has a personal vendetta against Trump,” at least partly going back to when Trump worked with Zucker on “The Apprentice” reality show.

“He’s, like, had an ongoing feud with Trump. It’s no surprise,” Neville said. “He’s had an ongoing feud with Trump since ‘The Apprentice.’”

“I’m just surprised CNN hasn’t been able to take down Trump yet,” one undercover reporter said during a car trip with other CNN staffers.

“I mean, I feel like they’re trying,” Neville responded.

He added that “Jeff Zucker can’t really complain” since it was CNN that gave Trump extensive air time during his campaign, thus boosting his candidacy.

In Neville’s view, not only CNN, but other networks have also been stifling people like him, who “want to do just, like, the truth, like, the dogged reporting.” The executives, he said, are chasing ratings and think, “If we just talk about Trump all day, people will watch.”
2019: The Great Awakening
pi_189438796
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:12 schreef LelijKnap het volgende:
Ze erkennen dat ze van Trump een monster hebben gemaakt (met succes; zie de waslijst aan aanvallen op Trump-supporters), Trump het liefst zien verdwijnen en dat Zucker Trump haat en een persoonlijke vendetta met hem aan het uitvechten is en daartoe de journalistieke integriteit van zijn medewerkers onderdrukt. Het biasplaatje is nu ook voor de blinden compleet. Voor de rest is dit allemaal zeer oppervlakkig en oninteressant.

Persoonlijk zou ik dit werk aanraden:
[..]

Die lijst waarin iemands MAGA-petje van z'n hoofd wordt gerukt en dat dan als 'aanval' wordt aangemerkt?
pi_189438856
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die lijst waarin iemands MAGA-petje van z'n hoofd wordt gerukt en dat dan als 'aanval' wordt aangemerkt?
Que?

MrAndyNgo twitterde op maandag 14-10-2019 om 06:38:37 After the @realDonaldTrump rally in Minneapolis, his supporters were attacked by left-wing extremists. An unprovoked assault on a woman was caught on camera by @AlphaNewsMN. Mayor @Jacob_Frey defends charging Trump campaign $530k for public safety. #antifa https://t.co/fGBzUiMMOQ https://t.co/MgbsDh60NR reageer retweet
Je bent toevallig ellenlange lijst van geweldsdelicten alweer 'vergeten'? Je weet wel, die lijst waar je voorbij moest scrollen in het topic dat je gesloten hebt gekregen: NWS / Tolerant links is weer eens intolerant.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 23:26:14 ]
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:21:28 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189438857
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:18 schreef MangoTree het volgende:
ericmetaxas twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:42:25 Let the unravelling begin! And God bless the intrepid @:JamesOKeefeIII for doing what journalists in America USED to do... https://t.co/gwPio7xrre reageer retweet
Fox artikel in de tweet. Goed gezegd, het is een tijd geleden dat de journalisten hun echte werk konden doen, niet alleen in de VS.

Undercover Video Reveals Tension Between CNN Staff, Leadership Over Nonstop Trump Focus
(The Epoch Times)
[..]

Wat vond jij er nou van toen O’Keefe een vrouw had ingehuurd om bij de Washington Post een verzonnen lulverhaal over haar bezwangering als tiener door Roy Moore op te hangen? Echte journalistiek?
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:25:49 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189438941
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat vond jij er nou van toen O’Keefe een vrouw had ingehuurd om bij de Washington Post een verzonnen lulverhaal over haar bezwangering als tiener door Roy Moore op te hangen? Echte journalistiek?
Mooi staaltje whataboutism, puik werk pik!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189438996
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Que?

MrAndyNgo twitterde op maandag 14-10-2019 om 06:38:37 After the @:realDonaldTrump rally in Minneapolis, his supporters were attacked by left-wing extremists. An unprovoked assault on a woman was caught on camera by @:AlphaNewsMN. Mayor @:Jacob_Frey defends charging Trump campaign $530k for public safety. #antifa https://t.co/fGBzUiMMOQ https://t.co/MgbsDh60NR reageer retweet
Je bent toevallig ellenlange lijst van geweldsdelicten alweer 'vergeten'?
Neuh, maar ik zag een aantal keren een lijst voorbij komen waarop dergelijke zaken als aanval werden vermeld. Dat kwam wat eh, koddig over. Overigens begrijp ik niet helemaal hoe geweld in dit topic relevant is, tenzij je wil beweren dat geweld op Trump de opzet is van CNN. Of dat het goed aansluit bij de eeuwige slachtofferrol, dat kan natuurlijk ook.
pi_189439017
Dat filmpje is gewoon 110% fake news.
Alpha kenny one
pi_189439024
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi staaltje whataboutism, puik werk pik!
Als je 'MSM' verwijt niet integer te handelen moet je natuurlijk wel zelf het goede voorbeeld geven. Anders lijkt het er sterk op dat er dubbele standaarden worden gehanteerd.
pi_189439035
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:28 schreef Xa1pt het volgende:
Neuh, maar ik zag een aantal keren een lijst voorbij komen waarop dergelijke zaken als aanval werden vermeld. Dat kwam wat eh, koddig over. Overigens begrijp ik niet helemaal hoe geweld in dit topic relevant is, tenzij je wil beweren dat geweld op Trump de opzet is van CNN. Of dat het goed aansluit bij de eeuwige slachtofferrol, dat kan natuurlijk ook.
Oh, het kwam 'koddig' over. Nou, tout va bien dan!
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:36:02 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189439168
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je 'MSM' verwijt niet integer te handelen moet je natuurlijk wel zelf het goede voorbeeld geven. Anders lijkt het er sterk op dat er dubbele standaarden worden gehanteerd.
Grappig, ik kan me een discussie herinneren over Greta de klimaatactivist waarin we haar vooral niet mochten afrekenen op het feit dat ze personeel invloog om de boot terug te varen, wat vervuilender was dan zelf terugvaren. Toen was het goede voorbeeld geven helemaal niet zo belangrijk voor bepaalde mensen in dat topic :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189439289
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grappig, ik kan me een discussie herinneren over Greta de klimaatactivist waarin we haar vooral niet mochten afrekenen op het feit dat ze personeel invloog om de boot terug te varen, wat vervuilender was dan zelf terugvaren. Toen was het goede voorbeeld geven helemaal niet zo belangrijk voor bepaalde mensen in dat topic :D
Ja, Greta zou natuurlijk als self-sustaining meisje in Alaska moeten wonen met haar ouders, alwaar ze zelf vissen vangen, op beren jagen en een rookkast maken van hout. En als er dan een keer zo'n gelegenheid is moet men daar al roeiend met een kajak naartoe. Of dat nu in Canada of Europa is. Ze moet tenslotte wel een beetje consequent blijven.
pi_189439556
Waarom blijven jullie hier posten, het is gewoon fake news! Of werkt die uitspraak niet als het in jullie nadeel is?
Alpha kenny one
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:06:49 #59
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189439621
JamesOKeefeIII twitterde op maandag 14-10-2019 om 23:13:46 Twitter thinks me quoting and playing tape of Jeff Zucker, President of CNN, in his editorial meetings bashing Fox News as "sensitive content." Why? @jack https://t.co/wyo2webW5G reageer retweet
Twitter doet zijn best om het te verborgen te houden. Waarom? Iedereen weet toch dat CNN van de fake is?

2019: The Great Awakening
pi_189439641
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:06 schreef MangoTree het volgende:
JamesOKeefeIII twitterde op maandag 14-10-2019 om 23:13:46 Twitter thinks me quoting and playing tape of Jeff Zucker, President of CNN, in his editorial meetings bashing Fox News as "sensitive content." Why? @:jack https://t.co/wyo2webW5G reageer retweet
Twitter doet zijn best om het te verborgen te houden. Waarom? Iedereen weet toch dat CNN van de fake is?

Dit is de leukste naast de BBC die doodleuk stelt dat WTC7 is ingestort, met WTC7 live op de achtergrond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 00:10:07 ]
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:14:06 #61
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189439680
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit is de leukste naast de BBC die doodleuk stelt dat WTC7 is ingestort, met WTC7 live op de achtergrond.
Of weer recenter dat de Wikileaks verboden waren om te lezen, behalve wat CNN erover kon melden :')
2019: The Great Awakening
pi_189439701
Die was ik vergeten _O-
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:26:56 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189439749
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:57 schreef falling_away het volgende:
Waarom blijven jullie hier posten, het is gewoon fake news! Of werkt die uitspraak niet als het in jullie nadeel is?
Je zou kunnen beginnen met je post te onderbouwen
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:30:23 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189439766
Maar wat is bij FOX News het grootste nieuws vandaag?

Ik zie toch aardig wat impeachment "nieuws" en opinies op hun website. Oh, wacht, dat is natuurlijk hun anti-Trump bias. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189439772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:06 schreef MangoTree het volgende:
Iedereen weet toch dat CNN van de fake is?
pi_189439816
Je moet ook wel blind zijn als je nog niet doorhad dat CNN fake news is.
Maar in ieder geval fijn dat medewerkers van CNN het nu zelf op beeld verklaren.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:54:12 #67
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189439931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:37 schreef Aquarii het volgende:
Je moet ook wel blind zijn als je nog niet doorhad dat CNN fake news is.
Maar in ieder geval fijn dat medewerkers van CNN het nu zelf op beeld verklaren.
Maar dat word helemaal niet gezegd op dat beeld. Waar haal je dat vandaan?

Impeachment is in alle media, inclusief FOX, het grootste nieuws in de VS.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189439944
Ja veel mensen weten dat CNN (en de rest van de msm) fake is maar als je dat zegt zijn er nog steeds mensen die je een conspiracy freak noemen. nu staat t tenminste op camera. wat is t argument nu?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:02:33 #69
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189439963
Moet dit niet naar BNW

*duikt
pi_189439978
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
Moet dit niet naar BNW

*duikt
het zou wel mooi passen in de censuur waar ook twitter en youtube aan mee doet.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:07:49 #71
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189439982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

het zou wel mooi passen in de censuur waar ook twitter en youtube aan mee doet.
Is geen censuur, maar laat maar, was een grapje.
pi_189439994
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Is geen censuur, maar laat maar, was een grapje.
nee soort van shadowbannen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:11:18 #73
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189439999
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nee soort van shadowbannen.
Ja, joh, whatever.
pi_189440022
pfffft of dat het nou waar is of niet, Trump is en blijft een olifant in een porseleinkast, een ongeleid projectiel, en bovenal een zichzelf schromelijk overschattende pompeuze idioot.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189440233
Iedereen die wel eens naar CNN heeft gekeken (geen idee waarom je dat zou doen, maar op Amerikaanse vliegvelden ontkom je er niet aan), ziet hopelijk dat CNN het partijkanaal van de Democraten is.

Toen Obama nog in het Witte Huis zat, kon je op CNN zien dat Obama op de golfbaan stond, dat Obama's dochters een leuk dansje deden en Obama's echtgenote een speech gaf.

Nu er een Republikein in het Witte Huis zit, zijn de messen geslepen.

Project Veritas? Niet zuiver op de graad. Maar de invloed van Project Veritas is niet te vergelijken met de invloed van CNN.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189440735
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, joh, whatever.
ik wist niet dat je boos ging worden.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:59:11 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189440784
Je zou maar de belangrijkste man op aarde zijn en constant onder een vergrootglas liggen, dat je dat niet aan ziet komen zegt eigenlijk al genoeg over je strategische kwaliteiten.

Dat je erover gaat janken zegt iets over je mannelijkheid. _O-

Of mag ik dat niet meer zeggen? ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189440967
Dus de clou is dat iemand bij CNN vindt dat er teveel aandacht aan Trump wordt geschonken, en dat maakt het blijkbaar nepnieuws.

Ondertussen heeft Project Veritas meerdere malen écht nepnieuws gemaakt, maar dat is dan weer een betrouwbaar medium.

Akkoord.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189441074
Matig verhaaltje uit onbetrouwbare bron, het onthult eigenlijk niks. Ondertussen wordt wel even die oorlogshitsende, globaliserende en Wall Street kandidaten steunende nepnieuwszender als links geframed.

Dat CNN een propagandazender is kun je gewoon zelf vaststellen door er af en toe naar te kijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189441131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Matig verhaaltje uit onbetrouwbare bron, het onthult eigenlijk niks. Ondertussen wordt wel even die oorlogshitsende, globaliserende en Wall Street kandidaten steunende nepnieuwszender als links geframed.

Dat CNN een propagandazender is kun je gewoon zelf vaststellen door er af en toe naar te kijken.
:')

  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:59:36 #81
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189441245
Ah. Shit. Een koddig plaatje van het internet. Daar kan ik niks meer tegenin brengen.

:')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189441385
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:17 schreef Hathor het volgende:
pfffft of dat het nou waar is of niet, Trump is en blijft een olifant in een porseleinkast, een ongeleid projectiel, en bovenal een zichzelf schromelijk overschattende pompeuze idioot.
pi_189441408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen met je post te onderbouwen
Zoals Trump dat altijd doet? Het is FAKE NEWS, Punt uit! [/trump mode]
Alpha kenny one
pi_189441410
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 03:29 schreef Lyrebird het volgende:
Iedereen die wel eens naar CNN heeft gekeken (geen idee waarom je dat zou doen, maar op Amerikaanse vliegvelden ontkom je er niet aan), ziet hopelijk dat CNN het partijkanaal van de Democraten is.

Toen Obama nog in het Witte Huis zat, kon je op CNN zien dat Obama op de golfbaan stond, dat Obama's dochters een leuk dansje deden en Obama's echtgenote een speech gaf.

Nu er een Republikein in het Witte Huis zit, zijn de messen geslepen.

Project Veritas? Niet zuiver op de graad. Maar de invloed van Project Veritas is niet te vergelijken met de invloed van CNN.
Niet om het een of ander, maar het presidentschap van Obama was ook gewoon een oase van rust. Zeker wanneer je het vergelijkt met dat van Trump. En nu kun je natuurlijk tegenwerpen dat de zogenaamde MSM het op de huidige POTUS hebben gemunt en dat dat de reden is dat hij dagelijks negatief in het nieuws komt. Maar wanneer jij, als president, Twittert dat Democratische leden van het Congres moeten worden veroordeeld voor hoogverraad en meegaat in de suggestie dat jouw impeachment kan leiden tot een burgeroorlog, dan loop je het risico op negatieve coverage.

En dat zijn slechts twee voorbeelden. Trump maakt op dagelijkse basis oerstomme opmerkingen waarmee hij grenzen overschrijdt. Niet zo verwonderlijk dat de media daar op inhaken.

Oh, en het presidentschap van Obama was ook echt gewoon oerdegelijk, bijna saai. Want als FOX News een item moet maken over het type mosterd dat de man op z'n hamburger smeert, dan weet je dat er niets anders waarmee ze hem kunnen pakken.



[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 15-10-2019 12:08:44 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:28:39 #85
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189442942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

het zou wel mooi passen in de censuur waar ook twitter en youtube aan mee doet.
Die censuur is al op Fok. In het Amerikaanse politiek topic, mag je alleen maar Lügenpresse-bronnen gebruiken. Het feit dat de MSM constant moeten rectificeren maakt niet uit. Ze zijn betrouwbaar omdat ze zeggen dat ze betrouwbaar zijn. En omdat ze ook zeggen dat alle andere bronnen niet betrouwbaar zijn, moeten we dat maar geloven. Compleet gestoord :')
pi_189443054
Ik begrijp nooit zo goed wat de (on)betrouwbaarheid van CNN te maken heeft met de gigantische incompetentie van Trump.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:40:32 #87
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443081
Zouden Linkserds de klokkenluider serieuzer nemen als hij slechts informatie uit tweede en derde hand had? En anoniem bleef? Moeilijk moeilijk.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:42:16 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189443102
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Die censuur is al op Fok. In het Amerikaanse politiek topic, mag je alleen maar Lügenpresse-bronnen gebruiken. Het feit dat de MSM constant moeten rectificeren maakt niet uit. Ze zijn betrouwbaar omdat ze zeggen dat ze betrouwbaar zijn. En omdat ze ook zeggen dat alle andere bronnen niet betrouwbaar zijn, moeten we dat maar geloven. Compleet gestoord :')
Vooropgesteld dat Luegenpresse meer ergens op zou slaan als je het hebt over oann, project veritas en meer van dat, staat het je in amv vrij om relatief betrouwbare conservatieve bronnen aan te halen. Dezelfde standaard geldt voor meer progressieve bronnen.

Iets rectificeren is uiteraard ook iets anders dan dingen uit je duim zuigen (Seth Rich, Pizzagate), opzettelijk spinnen of belangrijke context niet plaatsen (het oeuvre van John Solomon).
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:42:48 #89
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:38 schreef ems. het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed wat de (on)betrouwbaarheid van CNN te maken heeft met de gigantische incompetentie van Trump.
Trump incompetent? Leg eens uit.

Een goede graadmeter van goed beleid is of je globalisten kwaad maakt. Wat slecht is voor globalisten, is vaak goed voor het land. Globalisten hebben een hekel aan Trump, Brexit en gesloten grenzen. Je kan er dus vanuit gaan dat al die zaken goed zijn voor hun respectievelijke land.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:43:09 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189443118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Die censuur is al op Fok. In het Amerikaanse politiek topic, mag je alleen maar Lügenpresse-bronnen gebruiken. Het feit dat de MSM constant moeten rectificeren maakt niet uit. Ze zijn betrouwbaar omdat ze zeggen dat ze betrouwbaar zijn. En omdat ze ook zeggen dat alle andere bronnen niet betrouwbaar zijn, moeten we dat maar geloven. Compleet gestoord :')
Precies. Geen enkele populaire, conservatieve bron is toegestaan, alleen maar exact hetzelfde type Democratische nieuwswebsite, dus dan houd je voor eeuwig dezelfde haat-circlejerk met Ulx, Speknek, ExtraWaskracht en meer van die extreem Amerika-geobsedeerde figuren omdat alles over Trump in het meest zwarte en negatieve licht beschijnen.

Je kunt beter ergens anders kijken voor een serieuze discussie over Trump en Amerika.
pi_189443119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:38 schreef ems. het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed wat de (on)betrouwbaarheid van CNN te maken heeft met de gigantische incompetentie van Trump.
Trump is alleen maar incompetent omdat dat zo bericht wordt in de media. Eigenlijk is hij hartstikke goed bezig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:43:30 #92
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443123
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat Luegenpresse meer ergens op zou slaan als je het hebt over oann, project veritas en meer van dat, staat het je in amv vrij om relatief betrouwbare conservatieve bronnen aan te halen. Dezelfde standaard geldt voor meer progressieve bronnen.

Iets rectificeren is uiteraard ook iets anders dan dingen uit je duim zuigen (Seth Rich, Pizzagate), opzettelijk spinnen of belangrijke context niet plaatsen (het oeuvre van John Solomon).
Koekoek!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:45:52 #93
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies. Geen enkele populaire, conservatieve bron is toegestaan, alleen maar exact hetzelfde type Democratische nieuwswebsite, dus dan houd je voor eeuwig dezelfde haat-circlejerk met Ulx, Speknek, ExtraWaskracht en meer van die extreem Amerika-geobsedeerde figuren omdat alles over Trump in het meest zwarte en negatieve licht beschijnen.

Je kunt beter ergens anders kijken voor een serieuze discussie over Trump en Amerika.
Truth over facts! Ofzo. Sterk gevalletje van Ministerie van Waarheid en gedachtenpolitie. Bijzonder eng, dat er mensen zijn die dat toejuichen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:46:22 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189443180
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Koekoek!
Goede inhoudelijke post wel weer.
pi_189443191
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Truth over facts! Ofzo. Sterk gevalletje van Ministerie van Waarheid en gedachtenpolitie. Bijzonder eng, dat er mensen zijn die dat toejuichen.
Zelfs Niburu mag niet als bron. Stelletje fascisten.
pi_189443307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Trump incompetent? Leg eens uit.

Een goede graadmeter van goed beleid is of je globalisten kwaad maakt. Wat slecht is voor globalisten, is vaak goed voor het land. Globalisten hebben een hekel aan Trump, Brexit en gesloten grenzen. Je kan er dus vanuit gaan dat al die zaken goed zijn voor hun respectievelijke land.
Wat een vreemde redenatie. Van welke media heb jij die mening gekopieerd?
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Trump is alleen maar incompetent omdat dat zo bericht wordt in de media. Eigenlijk is hij hartstikke goed bezig.
Trump doet een prima job met zichzelf ondermijnen door zijn uitspraken op bijvoorbeeld twitter. Daar heeft hij echt geen "media" voor nodig.
Conscience do cost.
pi_189443340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:52 schreef ems. het volgende:

Trump doet een prima job met zichzelf ondermijnen door zijn uitspraken op bijvoorbeeld twitter. Daar heeft hij echt geen "media" voor nodig.
Weer zo'n zieke orange man bad TDS patiënt gespot!!

Let op: dit is een ironische post, maar blijkbaar is het wel iets wat in dit topic voor 'bijdrage aan discussie' doorgaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:56:36 #98
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443364
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke post wel weer.
Het dekte de lading perfect.

Je hebt het over betrouwbare bronnen, maar dat schijnt alleen voor conservatieve bronnen te gelden. Vox, Daily Beast, Media Matters, Motherjones en alle soortgelijke activistenvodjes geen probleem.

Je hebt het over complottheoriën, maar je vergeet voor het gemak de hele Russia hoax. Je bent extreem hypocriet, en ik weet dat het aantonen daarvan geen nut heeft. Je ziet het ook bij de Democraten. Het werkt alleen als in de persoon iets van schaamte zit. Maar jouw soort is helaas schaamteloos.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:00:00 #99
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat een vreemde redenatie. Van welke media heb jij die mening gekopieerd?

Komt helemaal van mezelf. Net als Trump ben ik een zeer stabiel genie, en zie ik de zaken zoals ze zijn. Ik heb geen media nodig om me te vertellen wat ik moet denken.

Mag ik er ook van uit gaan dat je geen zin hebt om uit te leggen hoe Trump incompetent is?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:01:31 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189443457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies. Geen enkele populaire, conservatieve bron is toegestaan, alleen maar exact hetzelfde type Democratische nieuwswebsite, dus dan houd je voor eeuwig dezelfde haat-circlejerk met Ulx, Speknek, ExtraWaskracht en meer van die extreem Amerika-geobsedeerde figuren omdat alles over Trump in het meest zwarte en negatieve licht beschijnen.

Je kunt beter ergens anders kijken voor een serieuze discussie over Trump en Amerika.
Het probleem is denk ik meer dat het medialandschap aan de rechterkant in de VS in belangrijke mate daadwerkelijke propaganda is geworden. Ze opereren niet onafhankelijk, maar als tak van de republikeinse partij met allerhande desinformatie tot gevolg. Dat gaat wat verder dan een bias hebben.

Niet voor niets zie je bijvoorbeeld Hannity die op Trump rallies het publiek toespreekt. Barr die babbelt met Murdoch waarna 'toevallig' Shepard Smith opstapt of een editor van Breitbart die in feite toe heeft gegeven propaganda te bedrijven.

Ik ben het trouwens eens met je als je zou zeggen dat cnn en msnbc ook geen echt goede bronnen zijn. Het is wmb alleen beter dan fox en ze opereren onafhankelijker.
pi_189443592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:00 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Mag ik er ook van uit gaan dat je geen zin hebt om uit te leggen hoe Trump incompetent is?
Jawel hoor. Ik zie zaken namelijk zoals ze zijn.
Conscience do cost.
pi_189443666
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik meer dat het medialandschap aan de rechterkant in de VS in belangrijke mate daadwerkelijke propaganda is geworden. Ze opereren niet onafhankelijk, maar als tak van de republikeinse partij met allerhande desinformatie tot gevolg. Dat gaat wat verder dan een bias hebben.

Niet voor niets zie je bijvoorbeeld Hannity die op Trump rallies het publiek toespreekt. Barr die babbelt met Murdoch waarna 'toevallig' Shepard Smith opstapt of een editor van Breitbart die in feite toe heeft gegeven propaganda te bedrijven.

Ik ben het trouwens eens met je als je zou zeggen dat cnn en msnbc ook geen echt goede bronnen zijn. Het is wmb alleen beter dan fox en ze opereren onafhankelijker.
Ze copieren CNN en MSNBC. Nee, die zijn echt geen haar beter.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189443682
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ah. Shit. Een koddig plaatje van het internet. Daar kan ik niks meer tegenin brengen.

:')
Genoteerd, dat jij van de kant bent die hier tegenin moet gaan.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:21:06 #104
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443825
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik meer dat het medialandschap aan de rechterkant in de VS in belangrijke mate daadwerkelijke propaganda is geworden. Ze opereren niet onafhankelijk, maar als tak van de republikeinse partij met allerhande desinformatie tot gevolg. Dat gaat wat verder dan een bias hebben.

Niet voor niets zie je bijvoorbeeld Hannity die op Trump rallies het publiek toespreekt. Barr die babbelt met Murdoch waarna 'toevallig' Shepard Smith opstapt of een editor van Breitbart die in feite toe heeft gegeven propaganda te bedrijven.

Ik ben het trouwens eens met je als je zou zeggen dat cnn en msnbc ook geen echt goede bronnen zijn. Het is wmb alleen beter dan fox en ze opereren onafhankelijker.
En wat vind je van de WaPo? En NYT met hun some planes did something op 11 september? :')

Absoluut geen propaganda he?
pi_189443931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En wat vind je van de WaPo? En NYT met hun some planes did something op 11 september? :')

Absoluut geen propaganda he?
Ik wil graag de echte waarheid lezen, welke websites/kranten kan ik dan het best lezen?
Radio Espantoso
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:30:53 #106
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189443993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:26 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Ik wil graag de echte waarheid lezen, welke websites/kranten kan ik dan het best lezen?
Lees bronnen aan alle zijden van het spectrum. Denk vervolgens aan motieven, toeval en wie heeft er baat bij de gebeurtenissen. Vervolgens zul je er zelden naast zitten.
pi_189443996
Eindelijk. CNN = fakenews
pi_189444018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:30 schreef Cattivo het volgende:
Eindelijk. CNN = fakenews
Wat is precies het nepnieuws in deze, volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189444077
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is precies het nepnieuws in deze, volgens jou?
Alles95% wat CNN maakt over de orange guy = fakenews
pi_189444084
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:35 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Alles wat CNN maakt over de orange guy = fakenews
Goede onderbouwing, bedankt man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:37:49 #111
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189444113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:17 schreef falling_away het volgende:

[..]

Zoals Trump dat altijd doet? Het is FAKE NEWS, Punt uit! [/trump mode]
Log maar gewoon uit :')
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:40:17 #112
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189444145
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Genoteerd, dat jij van de kant bent die hier tegenin moet gaan.
In een discussie is dat wel een beetje het punt niet? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:40:40 #113
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189444155
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:26 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Ik wil graag de echte waarheid lezen, welke websites/kranten kan ik dan het best lezen?
Het is niet zo moeilijk om hetgeen wat je leest zelf tegen het licht te houden op waarheidsgehalte. Is natuurlijk niet altijd mogelijk maar veel dingen kun je wel degelijk zelf onderzoeken.

Je kan je ook (als voorbeeld) afvragen of de NOS weleens een positief artikel over Trump heeft geplaatst. Daar kun je twee dingen mee, beamen dat de NOS 'goed bezig is' want die Trump moet wel een doortrapte crimineel zijn, of afvragen waarom de NOS niets meldt over bijv. de booming economie, aanpak van human trafficking, deregulering, prison reform, benoemen van corruptie of het willen beëindigen van zinloze oorlogen. Enzovoort.

Ik vind het vreemd dat de NOS persé niet positief over Trump wil/kan/mag schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door MangoTree op 15-10-2019 12:46:36 ]
2019: The Great Awakening
pi_189444227
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

In het algemeen ben ik vrij kritisch, .....
Proest.
pi_189444246
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In een discussie is dat wel een beetje het punt niet? :D
Het is geen kwestie van "mening" hier, feiten zijn feiten. Fijn dat je hebt getoond aan welke zijde van de menselijkheid jij jezelf hebt geschaard. Kut voor je wel, maar schijt.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:47:10 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189444253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 11:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het dekte de lading perfect.

Je hebt het over betrouwbare bronnen, maar dat schijnt alleen voor conservatieve bronnen te gelden. Vox, Daily Beast, Media Matters, Motherjones en alle soortgelijke activistenvodjes geen probleem.

Je hebt het over complottheoriën, maar je vergeet voor het gemak de hele Russia hoax. Je bent extreem hypocriet, en ik weet dat het aantonen daarvan geen nut heeft. Je ziet het ook bij de Democraten. Het werkt alleen als in de persoon iets van schaamte zit. Maar jouw soort is helaas schaamteloos.
Bias is dan ook niet het probleem. Deze bronnen hebben een duidelijke bias. Dat zal ik direct beamen. Ze zijn echter ook feitelijk zeer sterk.

Welke Russia hoax heb je het over? Verschillende mensen bedoelen verschillende dingen als ze dat zeggen.
pi_189444301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Lees bronnen aan alle zijden van het spectrum. Denk vervolgens aan motieven, toeval en wie heeft er baat bij de gebeurtenissen. Vervolgens zul je er zelden naast zitten.
Trump heeft veel baat bij media fake news noemen idd.
Conscience do cost.
pi_189444304
Even offtopic :

Ik hoop op een vergelijkbare actie bij de NOS.

De strategie duidelijk maken achter hun decennia van steeds weer gekleurd nieuws brengen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:51:05 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189444312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En wat vind je van de WaPo? En NYT met hun some planes did something op 11 september? :')

Absoluut geen propaganda he?
Dat was een afgevaardigde die dat zei. Wat heeft dat te maken met de nieuwsvoorziening van WaPo of NyTimes?

Je lijkt verder bias en onafhankelijkheid door elkaar te gooien?
pi_189444334
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:40 schreef MangoTree het volgende:
Je kan je ook (als voorbeeld) afvragen of de NOS weleens een positief artikel over Trump heeft geplaatst. Daar kun je twee dingen mee, beamen dat de NOS 'goed bezig is' want die Trump moet wel een doortrapte crimineel zijn, of afvragen waarom de NOS niets meldt over bijv. de booming economie, aanpak van human trafficking, deregulering, prison reform, benoemen van corruptie of het willen beëindigen van zinloze oorlogen. Enzovoort.
Economie: https://nos.nl/artikel/22(...)gste-in-49-jaar.html

Zinloze oorlogen: https://nos.nl/artikel/23(...)erug-te-trekken.html

Deregulering: https://nos.nl/artikel/22(...)or-banken-terug.html

Over human trafficking zijn er nog wel wat kanttekeningen te plaatsen, het is namelijk niet zo dat dat onder Trump significant beter gaat, en het 'benoemen van corruptie' lijkt me nou geen artikel waard.

Maar goed dat jij je ogen open hebt en ziet dat de vuile NOS over al deze dingen niet mag berichten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:52:49 #121
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_189444336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:40 schreef MangoTree het volgende:
Je kan je ook (als voorbeeld) afvragen of de NOS weleens een positief artikel over Trump heeft geplaatst. Daar kun je twee dingen mee, beamen dat de NOS 'goed bezig is' want die Trump moet wel een doortrapte crimineel zijn, of afvragen waarom de NOS niets meldt over bijv. de booming economie, aanpak van human trafficking, deregulering, prison reform, benoemen van corruptie of het willen beëindigen van zinloze oorlogen. Enzovoort.
Of afvragen of die geweldige aanpak van hem op die punten eigenlijk wel echt zo geweldig is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, jij dan!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:59:42 #122
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189444434
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:46 schreef Salvad0R het volgende:
Het is geen kwestie van "mening" hier, feiten zijn feiten.
Daar wordt hier redelijk losjes mee omgesprongen anders. :D
quote:
Fijn dat je hebt getoond aan welke zijde van de menselijkheid jij jezelf hebt geschaard.
_O-
... welke zijde van de mensheid ...
Wauw! O+
quote:
Kut voor je wel, maar schijt.
Ik denk niet dat ik ermee kan zitten. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:01:48 #123
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189444465
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Economie: https://nos.nl/artikel/22(...)gste-in-49-jaar.html

Zinloze oorlogen: https://nos.nl/artikel/23(...)erug-te-trekken.html

Deregulering: https://nos.nl/artikel/22(...)or-banken-terug.html

Over human trafficking zijn er nog wel wat kanttekeningen te plaatsen, het is namelijk niet zo dat dat onder Trump significant beter gaat, en het 'benoemen van corruptie' lijkt me nou geen artikel waard.

Maar goed dat jij je ogen open hebt en ziet dat de vuile NOS over al deze dingen niet mag berichten.
Grapjas, zal ik een lijstje maken met negatieve artikelen en leugens die nooit rechtgezet worden wanneer blijkt dat de waarheid toch net iets anders was..?
2019: The Great Awakening
pi_189444492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Grapjas, zal ik een lijstje maken met negatieve artikelen en leugens die nooit rechtgezet worden wanneer blijkt dat de waarheid toch net iets anders was..?
Jij vroeg toch om artikelen over die dingen? Die krijg je. Van de NOS die er volgens jou nooit over bericht.

De kritische lezer zou dan denken 'zit ik er misschien naast? Was ik te stellig?'

Het alt-rechtse boospubertje gaat gewoon meteen door naar 'heus niet ze zijn echt wel stom!!'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:04:21 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189444509
CNN? Who cares.
En rechtse complotgekkies laat je sowieso links liggen.

Trump is kanker, period.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189444524
Weinig verbazingwekkend maar goed dat het nu op beeld staat.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:07:21 #127
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189444556
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij vroeg toch om artikelen over die dingen? Die krijg je. Van de NOS die er volgens jou nooit over bericht.

De kritische lezer zou dan denken 'zit ik er misschien naast? Was ik te stellig?'

Het alt-rechtse boospubertje gaat gewoon meteen door naar 'heus niet ze zijn echt wel stom!!'
Je hebt mij niet overtuigd hoor en stel je niet aan met je op de man gedoe, weer direct je zwakte toegeven. Doei.
2019: The Great Awakening
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:07:57 #128
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189444567
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Ringo het volgende:
CNN? Who cares.
En rechtse complotgekkies laat je sowieso links liggen.

Trump is kanker, period.
Trol.
2019: The Great Awakening
pi_189444614
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Grapjas, zal ik een lijstje maken met negatieve artikelen en leugens die nooit rechtgezet worden wanneer blijkt dat de waarheid toch net iets anders was..?
Kom maar op met dat lijstje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189444656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:40 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk om hetgeen wat je leest zelf tegen het licht te houden op waarheidsgehalte. Is natuurlijk niet altijd mogelijk maar veel dingen kun je wel degelijk zelf onderzoeken.

Je kan je ook (als voorbeeld) afvragen of de NOS weleens een positief artikel over Trump heeft geplaatst. Daar kun je twee dingen mee, beamen dat de NOS 'goed bezig is' want die Trump moet wel een doortrapte crimineel zijn, of afvragen waarom de NOS niets meldt over bijv. de booming economie, aanpak van human trafficking, deregulering, prison reform, benoemen van corruptie of het willen beëindigen van zinloze oorlogen. Enzovoort.

Ik vind het vreemd dat de NOS persé niet positief over Trump wil/kan/mag schrijven.
Je doet net alsof media expres negatieve berichten over Trump plaatsen om hem te framen. Dat is echter niet het geval bij de 'MSM'. Er wordt gepoogd om neutraal over allerlei zaken nieuws te berichten. Dat dat soms inhoudt dat Trump er niet zo goed opstaat ligt niet zozeer aan de media, meer aan het handelen van Trump zelf. Wel zie je inderdaad dat obscure blogjes zoals Breitbart daar een soort tegengeluid aan willen bieden door dan maar zaken te verzinnen. Maar juist dat laatste is activistisch.
pi_189444665
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is precies het nepnieuws in deze, volgens jou?
Daar ben ik ook nog altijd niet achter.

Enige 'schokkende onthulling' is dat de baas van CNN wil dat alle tijd en energie wordt gestoken verslaggeving over de impeachment van Trump, oftewel het belangrijkste politieke nieuwsonderwerp van het moment. De schoft!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189444723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Grapjas, zal ik een lijstje maken met negatieve artikelen en leugens die nooit rechtgezet worden wanneer blijkt dat de waarheid toch net iets anders was..?
Je zei net nog dat de NOS niet bericht over Trump zijn attitude richting oorlogen of m.b.t. de economie. Dat blijkt dus wel het geval te zijn.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:21:34 #133
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189444823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zei net nog dat de NOS niet bericht over Trump zijn attitude richting oorlogen of m.b.t. de economie. Dat blijkt dus wel het geval te zijn.
Stop de persen, de NOS is een pro-Trump propaganda-kanaal. Ik heb overigens een andere mening maar dat is nu wel duidelijk.
2019: The Great Awakening
pi_189444911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:07 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Je hebt mij niet overtuigd hoor en stel je niet aan met je op de man gedoe, weer direct je zwakte toegeven. Doei.
Ik hoef je ook niet te overtuigen, ik hoef alleen maar te laten zien dat je gewoon onzin aan het verkopen bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189444991
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die lijst waarin iemands MAGA-petje van z'n hoofd wordt gerukt en dat dan als 'aanval' wordt aangemerkt?
Dat is het toch ook als een hoofddoekje wordt afgerukt?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:34:58 #136
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_189445002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:21 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Stop de persen, de NOS is een pro-Trump propaganda-kanaal. Ik heb overigens een andere mening maar dat is nu wel duidelijk.
gast, alsjeblieft.. :')

Je stelt dat "de NOS bepaalde zaken niet meldt". Dan komen mensen met bewijs van de NOS die precies dat melden. En dan zoals gewoonlijk niet willen toegeven hoeveel onzin je weer uitkraamt hier.

Het is gewoon duidelijk en simpel: het interesseert je geen reet of een media kanaal wel of niet objectief is, het gaat erom dat ze jouw wereldvreemde ongenuanceerde 'rechts populistische' mening moeten ventileren. Doen ze dat niet, dan is het 'fake-news'. En kun jij weer lekker in je zielige en bekende slachtofferrol schieten.

Hoe men ook aantoont hoe erg je ernaast zit, de roeptoerer-LP blijft maar hangen, gewoon zielig..
nee, jij dan!
pi_189445013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doet net alsof media expres negatieve berichten over Trump plaatsen om hem te framen. Dat is echter niet het geval bij de 'MSM'. Er wordt gepoogd om neutraal over allerlei zaken nieuws te berichten. Dat dat soms inhoudt dat Trump er niet zo goed opstaat ligt niet zozeer aan de media, meer aan het handelen van Trump zelf. Wel zie je inderdaad dat obscure blogjes zoals Breitbart daar een soort tegengeluid aan willen bieden door dan maar zaken te verzinnen. Maar juist dat laatste is activistisch.
Het is inderdaad een grove misvatting dat 'neutraal' betekent dat je altijd evenveel negatieve als positieve berichten over een onderwerp, persoon of organisatie zou moeten schrijven. Een neutrale beschouwing van de situatie in Venezuela zal ook niet evenveel positieve als negatieve berichten opleveren voor Maduro. Dat is iets dat fanboys nogal eens matig lijken te snappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189445015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog altijd niet achter.

Enige 'schokkende onthulling' is dat de baas van CNN wil dat alle tijd en energie wordt gestoken verslaggeving over de impeachment van Trump, oftewel het belangrijkste politieke nieuwsonderwerp van het moment. De schoft!
De Amerikaanse president ligt onder een vergrootglas! Welk een schofterige partijdigheid! Snel, begin over Hillary!
Conscience do cost.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:35:40 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189445016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dat is het toch ook als een hoofddoekje wordt afgerukt?
Eén tikkie tegen de klep van zoʼn grafpet is genoeg.
Probeer dat eens bij een hoofddoek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189445029
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:35 schreef Ringo het volgende:
Eén tikkie tegen de klep van zoʼn grafpet is genoeg.
Probeer dat eens bij een hoofddoek.
Ach gewoon van mensen afblijven, mensen met een Trump petje en mensen met een hoofddoek. Gelijkheid toch?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:39:42 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189445074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach gewoon van mensen afblijven, mensen met een Trump petje en mensen met een hoofddoek. Gelijkheid toch?
Sinds wanneer is zoʼn rood petje een religieus symbool eigenlijk?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189445129
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sinds wanneer is zoʼn rood petje een religieus symbool eigenlijk?
Sinds wanneer verdienen religieuze symbolen een uitzonderingspositie?

Dus het hoofddoekje aftrekken van een oud omatje die een doekje gebruikt om de pruik tegen de regen te beschermen is toegestaan, maar het hoofddoekje aftrekken van een jongedame waarbij het hoofddoekje haar geloof vertegenwoordigd is wel een probleem?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:48:13 #143
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_189445230
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar het presidentschap van Obama was ook gewoon een oase van rust.
Denk dat de inwoners van Syrië daar niet mee akkoord gaan.
pi_189445261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:48 schreef warp995 het volgende:

[..]

Denk dat de inwoners van Syrië daar niet mee akkoord gaan.
De beste man werd niet achtervolgd door schandalen en zijn gedrag was over het algemeen onberispelijk.

Verder heeft hij de situatie in Syrië inderdaad verkeerd ingeschat en fout aangepakt, maar de burgeroorlog was niet zijn schuld. Het was toch echt de bevolking zelf die tegen Assad in opstand kwam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189445291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:21 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Stop de persen, de NOS is een pro-Trump propaganda-kanaal. Ik heb overigens een andere mening maar dat is nu wel duidelijk.
Dat je een andere mening hebt is inderdaad duidelijk, het is alleen jammer dat je je daarbij niet laat belemmeren door feitenvrij gereutel en geen belang hecht aan consistentie. Ergens ook wel weer logisch, want zodra je dat wel gaat doen is een groot deel van je verhaal niet meer houdbaar.
pi_189445386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is het toch ook als een hoofddoekje wordt afgerukt?
Mooi staaltje whataboutism.
pi_189445455
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooi staaltje whataboutism.
Ah sorry, ik had het argument natuurlijk moeten beginnen met de opmerking "Dat mes snijd aan twee kanten natuurlijk":

quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mes snijdt aan 2 kanten natuurlijk. Je kunt ook zeggen dat er genoeg figuren rondlopen die Trump aanbidden en alle kritiek verzonnen noemen en geluiden vanuit de eigen bubbel slikken als zoete koek.
pi_189445525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is inderdaad een grove misvatting dat 'neutraal' betekent dat je altijd evenveel negatieve als positieve berichten over een onderwerp, persoon of organisatie zou moeten schrijven. Een neutrale beschouwing van de situatie in Venezuela zal ook niet evenveel positieve als negatieve berichten opleveren voor Maduro. Dat is iets dat fanboys nogal eens matig lijken te snappen.
Precies.

Plus dat Trump nu voor het eerst in de geschiedenis zwaar op de korrel werd genomen en dat dat bij zijn voorganger Obama niet het geval is lijkt me ook een fraai stukje geschiedenisvervalsing. Obama zou een eed met de koran in de hand hebben afgelegd en als moslim in Kenia geboren was. Zelfs zijn maaltijden konden op kritiek rekenen.

2000 jaar na de opstanding van Jezus zijn we nu getuige van een massa-wederopstanding van Calimero.
pi_189445535
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah sorry, ik had het argument natuurlijk moeten beginnen met de opmerking "Dat mes snijd aan twee kanten natuurlijk":
[..]

Jij snapt 'm.
pi_189445592
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij snapt 'm.
Soms kan ik je wel waarderen. :P
pi_189445674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
De beste man werd niet achtervolgd door schandalen en zijn gedrag was over het algemeen onberispelijk.

Verder heeft hij de situatie in Syrië inderdaad verkeerd ingeschat en fout aangepakt, maar de burgeroorlog was niet zijn schuld. Het was toch echt de bevolking zelf die tegen Assad in opstand kwam.
'Verkeerd ingeschat', 'niet zijn schuld' _O- . De schaamteloze naïviteit van Nederlanders en hun interpretatie van het wereldse gebeuren is aandoenlijk.

Zelfs wiki - met talloze edits door CIA en de FBI- ontkomt er niet aan:

[In 2011, WikiLeaks reported that the U.S. government had been covertly funding Syrian opposition groups since 2006, mainly the London-based Movement for Justice and Development in Syria and an associated satellite TV channel Barada TV.[40] Special Activities Division teams were said to have been deployed to Syria during the uprising to ascertain rebel groups, leadership and potential supply routes.[41] [42][43]

In early September 2013, President Barack Obama told U.S. Senators that the CIA had trained the first 50-man insurgent element and that they had been inserted into Syria.[44] The deployment of this unit and the supplying of weapons may be the first tangible measure of support since the U.S. stated they would begin providing assistance to the opposition.[45][46] However, the CIA had been facilitating the flow of arms from Libya to Syria "for more than a year" beforehand in collaboration with "the UK, Saudi Arabia and Qatar"; "the operation was largely run out of a covert CIA annex in Benghazi." U.S. military intelligence predicted "the fall of the Assad regime would lead to chaos and, potentially, to Syria's takeover by jihadi extremists, much as was then happening in Libya."[47]

Obama's refusal to directly arm or train Syrian rebels prior to 2013, and his rejection of a 2012 outline for "CIA intervention in Syria" suggested by "then-CIA Director" David Petraeus was motivated by his own belief that past instances of the CIA supporting insurgencies rarely "worked out well." The program he ultimately approved was designed not to give the rebels enough support to achieve victory, but rather to engineer a stalemate that would encourage a negotiated resolution of the Syrian Civil War--which U.S. officials envisioned as including the resignation of Syrian President Bashar al-Assad. The CIA trained 10,000 rebels "in Jordan and Turkey" at facilities run with the cooperation of the Jordanian and Turkish governments, but strict prohibitions were placed on the U.S. or its allies introducing "certain classes of weapons" (such as MANPADs) into the conflict due to fears they could be captured by terrorists--this despite the fact that all CIA-supported rebels are "vetted" for possible extremist ties. Assad was in danger of being overthrown until the 2015 Russian military intervention in Syria changed the course of the war, causing a split within the Obama administration between officials like CIA Director John O. Brennan and Secretary of Defense Ashton Carter--who advocated "doubling down" on the program--and opponents including White House Chief of Staff Denis McDonough and Secretary of State John Kerry--who expressed doubts that escalating the CIA's role could achieve meaningful results without forcing "an asymmetric response by Russia." Against the backdrop of the siege of "rebel-held sections" of the city of Aleppo by Russian and Syrian aircraft, on October 14, 2016 Obama was presented by his National Security Council with a "Plan B" to "deliver truck-mounted antiaircraft weapons that could help rebel units but would be difficult for a terrorist group to conceal and use against civilian aircraft"; Obama declined to make a decision on the matter, raising the prospect "that tens of thousands of CIA-backed fighters will search for more-reliable allies, and that the United States will lose leverage over regional partners that until now have refrained from delivering more-dangerous arms to Assad's opponents." Following Russia's intervention, top U.S. officials began emphasizing "the fight against the Islamic State [ISIL], rather than against the Assad government," but supporters of the CIA program "disagree with this rationale, saying that the Islamic State can't be eradicated until a new government emerges capable of controlling the terrorist group's territory in Raqqa and elsewhere," and that "the [Free Syrian Army] remains the only vehicle to pursue those goals." In contrast, "one senior U.S. official said that it is time for a 'ruthless' look at whether agency-supported fighters can still be considered moderate, and whether the program can accomplish anything beyond adding to the carnage in Syria," asking: "What has this program become, and how will history record this effort?"[48] After the Defense Department's overt $500 million effort to train thousands of Syrians to fight ISIL was revealed to have produced only "four or five" active combatants as of September 2015, largely because the vast majority of potential recruits considered Assad their main enemy--an admission that prompted widespread Congressional derision--the U.S. military began airdrops of lethal equipment to established rebel organizations; reports soon emerged of "CIA-armed units and Pentagon-armed ones" battling each other.[49][50]

While the Defense Department's program to aid predominantly Kurdish rebels fighting ISIL will continue, it was revealed in July 2017 that President Donald Trump had ordered a "phasing out" of the CIA's support for anti-Assad rebels, a move some U.S. officials characterized as a "major concession" to Russia.[51] According to David Ignatius, writing in The Washington Post, while the CIA program ultimately failed in its objective of removing Assad from power, it was hardly "bootless": "The program pumped many hundreds of millions of dollars to many dozens of militia groups. One knowledgeable official estimates that the CIA-backed fighters may have killed or wounded 100,000 Syrian soldiers and their allies over the past four years."[52]

During an interview with The Wall Street Journal in July 2017 President Donald Trump claimed many of the CIA-supplied weapons ended up in the hands of "Al Qaeda", which often fought alongside the CIA-backed rebels.[53] ]

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 14:17:03 ]
pi_189445823
En die 'schandalen' met bijkomende onrust zijn grotendeels natuurlijk precies het gevolg van waar het hier over gaat: door de CIA/CNN geserveerde nothing-burgers met een dikke klodder overdrijvingen op een plakkerig broodje hysterie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 14:24:28 ]
pi_189445837
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:13 schreef LelijKnap het volgende:
met talloze edits door CIA en de FBI
Kennelijk zijn de CIA en FBI zo machtig dat ze driekwart van wereldtoneel controleren, maar Wikipedia censureren lukt ze dan weer niet.

:')_
pi_189445913
CNN is een sneue sekte.

Slecht filmpje BTW.
pi_189445989
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:04 schreef Ringo het volgende:
CNN? Who cares.
En rechtse complotgekkies laat je sowieso links liggen.

Trump is kanker, period.

Hoi, ik ben intelligent dus ik geloof dat bovenstaande het gevolg is van brandende kantoormeubelen.
pi_189446007
En we gaan BNW.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189446014
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoi, ik ben intelligent dus ik geloof dat bovenstaande het gevolg is van brandende kantoormeubelen.
BNW is een paar deuren verderop. Met je 'hoogbegaafde' onderbuik.
pi_189446028
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
En we gaan BNW.
Ben jij ook al zo slim?
pi_189446065
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ben jij ook al zo slim?
Slim genoeg om te weten dat 9/11 inside job een BNW-topic is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189446081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Slim genoeg om te weten dat 9/11 inside job een BNW-topic is.
Staat jou de berichtgeving van CNN rondom die dag nog een beetje bij?
pi_189446113
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Staat jou de berichtgeving van CNN rondom die dag nog een beetje bij?
Je kan ook gewoon direct zeggen wat je wilt zeggen in plaats van een heel raadspelletje op te gaan tuigen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189446259
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Staat jou de berichtgeving van CNN rondom die dag nog een beetje bij?
Laat me raden: net als alle media in de wereld volgde CNN de officiële lezing. De schoften!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189447078
Doek dat project maar op. Man man man :O
pi_189448110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat me raden: net als alle media in de wereld volgde CNN de officiële lezing. De schoften!
Nepjournalisten vooral. Je bent journalist of je bent doorgeefluik voor geschiedvervalsing en oorlogspropaganda. Maar daarmee heb je ook bloed aan je handen dus schoften is op zich wel terecht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189448226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nepjournalisten vooral. Je bent journalist of je bent doorgeefluik voor geschiedvervalsing en oorlogspropaganda. Maar daarmee heb je ook bloed aan je handen dus schoften is op zich wel terecht.
:')
pi_189448308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
wat is er zo raar aan zijn comment? als er gelijk na de aanslag, zonder bewijs, daders aangewezen worden door de mainstream media dan ben je geen journalist maar idd een doorgeefluik.
pi_189448335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is er zo raar aan zijn comment? als er gelijk na de aanslag, zonder bewijs, daders aangewezen worden door de mainstream media dan ben je geen journalist maar idd een doorgeefluik.
En heb je bloed aan je handen natuurlijk.
pi_189448438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En heb je bloed aan je handen natuurlijk.
de media hebben toch invloed op publieke opinie en dus invloed of men oorlog wilt gaan voeren of niet?
pi_189448615
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is er zo raar aan zijn comment? als er gelijk na de aanslag, zonder bewijs, daders aangewezen worden door de mainstream media dan ben je geen journalist maar idd een doorgeefluik.
Er werden verdachten aangewezen door de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Het is niet meer dan normaal dat de media vervolgens melden dat een groepje kerels wordt beschouwd als verdachten. Dat is hoe dan ook nieuws, of ze nou schuldig zijn of niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189448706
CNN en de golf oorlog .. het zal niet veel beter geworden zijn sinds toen.
pi_189448732
https://freebeacon.com/po(...)tter_impression=true

Wederom een 1 tweetje tussen de democraten en CNN. Erg onpartijdig hoor dat CNN.
pi_189448779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er werden verdachten aangewezen door de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Het is niet meer dan normaal dat de media vervolgens melden dat een groepje kerels wordt beschouwd als verdachten. Dat is hoe dan ook nieuws, of ze nou schuldig zijn of niet.
ja alleen zo werd het niet gebracht door de media en zo vatten de mensen t ook niet op.
pi_189448884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ja alleen zo werd het niet gebracht door de media en zo vatten de mensen t ook niet op.
Nu weet ik niet meer precies hoe verslag wordt gedaan van 9/11, maar mijn ervaring is dat media melden dat de instanties bepaalde figuren beschouwen als verdachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189448902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nepjournalisten vooral. Je bent journalist of je bent doorgeefluik voor geschiedvervalsing en oorlogspropaganda. Maar daarmee heb je ook bloed aan je handen dus schoften is op zich wel terecht.
Jij had natuurlijk liever gezien dat CNN de Amerikaanse overheid aanwees als het kwade genius achter 9/11?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:38:17 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189449143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij had natuurlijk liever gezien dat CNN de Amerikaanse overheid aanwees als het kwade genius achter 9/11?
Ik was toevallig tijdens de aanloop van de Irak-oorlog op een Amerikaanse basis. Wat ik daar zag leek wel rechtstreeks uit '1984' te komen. Overal, werkelijk overal beeldschermen. In de eetzaal, de sportzalen overal. En permanent, 24 uur per dag, alle dagen van de week, CNN. Beelden van tanks, vliegtuigen en onophoudelijk gehamer op 'Weapons of mass destruction'. Was gewoon eng.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189449206
.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu weet ik niet meer precies hoe verslag wordt gedaan van 9/11, maar mijn ervaring is dat media melden dat de instanties bepaalde figuren beschouwen als verdachten.
Dat is bij OBL dus nooit gebeurd. Die is nooit in staat van beschuldiging gesteld. Vervolgens zou hij wel zijn geexecuteerd waarna zijn lijk in zee is geworpen. Daar mag een journalist best naar vragen wanneer diezelfde overheid doet alsof die persoon wel de dader is.

Het bewijsmateriaal is ook op illegale wijze vernietigd, het moest zo snel mogelijk geruimd en heeft daarna nog maanden op zee rondgedreven omdat ze geen geschikte stortplek konden vinden. Journalisten q.q. zitten daar bovenop. Net als WTC 7, maar CNN en Co waren te druk met Giuliani als held afschilderen met al zijn oorlogspropaganda.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij had natuurlijk liever gezien dat CNN de Amerikaanse overheid aanwees als het kwade genius achter 9/11?
Nee, ik vind dat journalisten vragen moeten stellen, ipv complottheorien te verzinnen dan wel bizarre complottheorien met allerlei haken en ogen voor zoete koek te slikken in vlaag van nationalistische verstandsverbijstering om die zo van meer autoriteit te voorzien.

Zo werkt dat namelijk. Autoriteit en conformisme doet wonderen bij de meeste mensen, mensen geloven echt niet dat ze weten wat er op 9/11 gebeurde omdat het zo'n logisch consistent verhaal is. Mensen hier roepen 'BNW!' om dezelfde reden dat mensen 5 eeuwen geleden 'ketter!' riepen. Het zijn die mensen die bij een psychologisch experiment zeggen dat rood blauw is omdat de rest van de groep blauw zegt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189449691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
.
[..]

Dat is bij OBL dus nooit gebeurd. Die is nooit in staat van beschuldiging gesteld. Vervolgens zou hij wel zijn geexecuteerd waarna zijn lijk in zee is geworpen. Daar mag een journalist best naar vragen wanneer diezelfde overheid doet alsof die persoon wel de dader is.

Het bewijsmateriaal is ook op illegale wijze vernietigd, het moest zo snel mogelijk geruimd en heeft daarna nog maanden op zee rondgedreven omdat ze geen geschikte stortplek konden vinden. Journalisten q.q. zitten daar bovenop. Net als WTC 7, maar CNN en Co waren te druk met Giuliani als held afschilderen met al zijn oorlogspropaganda.
[..]

Nee, ik vind dat journalisten vragen moeten stellen, ipv complottheorien te verzinnen dan wel bizarre complottheorien met allerlei haken en ogen voor zoete koek te slikken in vlaag van nationalistische verstandsverbijstering om die zo van meer autoriteit te voorzien.

Zo werkt dat namelijk. Autoriteit en conformisme doet wonderen bij de meeste mensen, mensen geloven echt niet dat ze weten wat er op 9/11 gebeurde omdat het zo'n logisch consistent verhaal is. Mensen hier roepen 'BNW!' om dezelfde reden dat mensen 5 eeuwen geleden 'ketter!' riepen. Het zijn die mensen die bij een psychologisch experiment zeggen dat rood blauw is omdat de rest van de groep blauw zegt.
Het ging over de verslaggeving op de dag zelf. Dan moet je het als nieuwsmedium doen met de informatie die je krijgt aangereikt. Het zou derhalve gek zijn als CNN of welk ander medium dan ook in dat stadium met eigen theorieën aan kwam zetten.

Verder heb ik het 9/11 complot nooit echt overtuigend gevonden, maar dat is een andere discussie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189449713
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is bij OBL dus nooit gebeurd. Die is nooit in staat van beschuldiging gesteld. Vervolgens zou hij wel zijn geexecuteerd waarna zijn lijk in zee is geworpen. Daar mag een journalist best naar vragen wanneer diezelfde overheid doet alsof die persoon wel de dader is.

Het bewijsmateriaal is ook op illegale wijze vernietigd, het moest zo snel mogelijk geruimd en heeft daarna nog maanden op zee rondgedreven omdat ze geen geschikte stortplek konden vinden. Journalisten q.q. zitten daar bovenop. Net als WTC 7, maar CNN en Co waren te druk met Giuliani als held afschilderen met al zijn oorlogspropaganda.
Het feit dat OBL de eerste drie jaar verantwoordelijkheid heeft ontkent voor de meest geslaagde aanslag ooit heeft in welgeteld één (klein) CNN-artikel gestaan. De lijst van opvallendheden, onwaarschijnlijkheden, onmogelijkheden en fouten in de wijze van onderzoek tot aan het commissieraport, is eindeloos.

De mate van onafhankelijkheid (of kunde) meet je af aan welke vragen niet gesteld worden en van Fox tot aan NYT zijn allemaal gezakt zonder recht op een herkansing.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
Nu weet ik niet meer precies hoe verslag wordt gedaan van 9/11, maar mijn ervaring is dat media melden dat de instanties bepaalde figuren beschouwen als verdachten.
Het werd klakkeloos overgenomen. Eerst wordt het gerapporteerd als 'instantie/persoon X meldt dat' en voor je het weet - en zonder dat je het door hebt - valt het stukje 'instantie x meldt/beweert' weg en blijft alleen de bewering over: ''Al-Qaeda, verantwoordelijk voor 9/11, heeft volgens ...(nieuwe claim die 'objectief' gebracht wordt) ''.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 18:39:40 ]
pi_189449746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Verder heb ik het 9/11 complot nooit echt overtuigend gevonden, maar dat is een andere discussie.
Welk complot? Het officiële complot of een van de tientallen stroman-complotten die aangegrepen wordt om het officiële complot te kunnen accepteren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 18:20:54 ]
pi_189449996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het ging over de verslaggeving op de dag zelf. Dan moet je het als nieuwsmedium doen met de informatie die je krijgt aangereikt. Het zou derhalve gek zijn als CNN of welk ander medium dan ook in dat stadium met eigen theorieën aan kwam zetten.
Juist die eerste en tweede dag is OBL als de kwade genius aangewezen. Op zich niet zo heel raar, ik weet nog goed dat ik mijn buurman tegen kwam op de trap en die vertelde wat er gebeurd was en dat ik de tv aan moest zetten, en ik liet de naam Osmane Ben Laden vallen als mogelijke dader. Een paar uur later zong de correcte naam van de man al rond. Het gaat er dan ook niet om dat die genoemd werd, hij had tenslotte een paar jaar eerder een keurige oorlogsverklaring gestuurd, maar dat het in 24 of 48 uur als vaststaand gegeven wordt behandeld.

quote:
Verder heb ik het 9/11 complot nooit echt overtuigend gevonden, maar dat is een andere discussie.
Nee, dat vind ik dezelfde discussie. Ten eerste omdat goed journalistiek werk zo'n complottheorie overtuigend kan maken doordat die bestand blijkt tegen kritische bevraging en beschouwing. Daarnaast zijn media als CNN er verantwoordelijk voor dat zo'n gammele theorie de gedaante van feitelijk relaas aanneemt. Daar bovenop komt dan het nog het met dedain labelen van mensen als conspiracy theorist wanneer die wel de twijfel hebben die bij het vak van journalist hoort.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189450004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Het ging over de verslaggeving op de dag zelf.
Die was ernstig maar daar had ik de focus niet op moeten leggen. Dat er in al die jaren na dato geen degelijk journalistiek onderzoek gebaseerd is op de talloze vragen die opkomen bij een droge beschouwing van de omstandigheden tijdens en na de aanslag is natuurlijk nog veel ernstiger.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:48:48 #183
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189450125
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die was ernstig maar daar had ik de focus niet op moeten leggen. Dat er in al die jaren na dato geen degelijk journalistiek onderzoek gebaseerd is op de talloze vragen die opkomen bij een droge beschouwing van de omstandigheden tijdens en na de aanslag is natuurlijk nog veel ernstiger.
Dat is wel gedaan. Maar de conclusies daarvan zullen jou wel niet goed van pas komen dus negeer je dat gewoon.

911 was 100% te voorkomen geweest, dat bewijst echter niet dat er een complot achter zat want daar is dan weer in het geheel geen bewijs voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189450374
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is wel gedaan. Maar de conclusies daarvan zullen jou wel niet goed van pas komen dus negeer je dat gewoon.
Gaarne een link naar een journalistiek onderzoek gebaseerd op de vragen waaraan ik refereer.

quote:
911 was 100% te voorkomen geweest, dat bewijst echter niet dat er een complot achter zat want daar is dan weer in het geheel geen bewijs voor.
Dat waarheidsclaim Y onbewezen is maakt waarheidclaim X niet waar. En of het te voorkomen was geweest lijkt me in dezen weinig relevant.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:10:03 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189450437
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gaarne een link naar een journalistiek onderzoek gebaseerd op de vragen waaraan ik refereer.
[..]

Dat waarheidsclaim Y onbewezen is maakt waarheidclaim X niet waar. En of het te voorkomen was geweest lijkt me in dezen weinig relevant.
Doe lekker zelf even Googlen, jij bent degene die vage beschuldigingen en beweringen zonder enig bewijs rondstrooit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189450457
Wie heeft via zijn favoriete krant iets meegekregen over het vorige maand gepubliceerde rapport over de vierjarige studie 'A Structural Reevaluation of the Collapse of World Trade Center 7' door J. Leroy Hulsey (University of Alaska)?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 19:22:45 ]
pi_189450909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:12 schreef LelijKnap het volgende:
Wie heeft via zijn favoriete krant iets meegekregen over het vorige maand gepubliceerde rapport over de vierjarige studie 'A Structural Reevaluation of the Collapse of World Trade Center 7' door J. Leroy Hulsey (University of Alaska)?
-> BNW.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189451206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Welk complot? Het officiële complot of een van de tientallen stroman-complotten die aangegrepen wordt om het officiële complot te kunnen accepteren?
idd het officiële verhaal is ook een complot. maar dat is zogenaamd geloofwaardig omdat t van de overheid komt.
pi_189451312
quote:
Komt er ditmaal wel iets bijzonders naar voren of betreft het weer dezelfde nietszeggdende inhoud?
pi_189451329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

idd het officiële verhaal is ook een complot. maar dat is zogenaamd geloofwaardig omdat t van de overheid komt.
Niet alleen van de overheid. Maar bewaar deze discussie voor de plek waar die hoort: BNW.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:03:35 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189451352
Eind van het liedje is dat de Joden de schuld krijgen, zoals gewoonlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189451361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Komt er ditmaal wel iets bijzonders naar voren of betreft het weer dezelfde nietszeggdende inhoud?
klik op het filmpje en bepaal voor jezelf.
pi_189451402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

klik op het filmpje en bepaal voor jezelf.
Gisteren al gedaan en vooralsnog stelde het allemaal nauwelijks iets voor.
pi_189451431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gisteren al gedaan en vooralsnog stelde het allemaal nauwelijks iets voor.
dan niet klikken.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:09:13 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189451445
John Stewart had het in 2004 al door... CNN, Fox, twee zijden van dezelfde medaille.


En de beste bits:

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:13:27 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189451530
Opvallend is het selectieve geheugen van veel Trump fanboys alhier.

Zoals het topic nu rolt, moeten we kennelijk CNN zien als fake news zender die het op Trump gemunt heeft en op malafide wijze probeert 'het publiek', dat kennelijk sowieso niet kan denken, te manipuleren. Vandaar die verhalen dat Trump een derde wereldoorlog zou beginnen, blanke suprematie opnieuw ingevoerd zou worden, arme mensen creperen op straat etcetera etcetera etcetera.

En dat is een unicum, of zo. Een nieuwszender met een bias.

Kijken we even naar hoe o.a. Fox met Obama is omgesprongen tussen 2008-2016 zien we precies hetzelfde patroon: met Obama zou Amerika in een socialistische hel veranderen, doodseskaders zouden zieke ouderen komen injecteren, de Islam zou als staatsgodsdienst worden ingevoerd. Om over de debiele Tea Party en hun chronische paranoia maar te zwijgen.

https://www.cheatsheet.co(...)d-barack-obama.html/

Same ol', same ol'. Trump is geen uitzondering.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:15:48 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189451588
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Heb het ook maar even naar Robert Jensen gestuurd! ;) (Hij zal dit ook wel leuk vinden!) :Y
Hij heeft hem ontvangen hoor :D

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:16:25 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189451606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Opvallend is het selectieve geheugen van veel Trump fanboys alhier.

Zoals het topic nu rolt, moeten we kennelijk CNN zien als fake news zender die het op Trump gemunt heeft en op malafide wijze probeert 'het publiek', dat kennelijk sowieso niet kan denken, te manipuleren. Vandaar die verhalen dat Trump een derde wereldoorlog zou beginnen, blanke suprematie opnieuw ingevoerd zou worden, arme mensen creperen op straat etcetera etcetera etcetera.

En dat is een unicum, of zo. Een nieuwszender met een bias.

Kijken we even naar hoe o.a. Fox met Obama is omgesprongen tussen 2008-2016 zien we precies hetzelfde patroon: met Obama zou Amerika in een socialistische hel veranderen, doodseskaders zouden zieke ouderen komen injecteren, de Islam zou als staatsgodsdienst worden ingevoerd. Om over de debiele Tea Party en hun chronische paranoia maar te zwijgen.

https://www.cheatsheet.co(...)d-barack-obama.html/

Same ol', same ol'. Trump is geen uitzondering.
Er is hier werkelijk niemand die je verhaal over Fox ontkent pik, ik zie alleen mensen ontkennen dat CNN een eigen agenda eropna houdt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste debater 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:18:55 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189451664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is hier werkelijk niemand die je verhaal over Fox ontkent pik, ik zie alleen mensen ontkennen dat CNN een eigen agenda eropna houdt.
Ja, en dan?

Wat verandert dat aan het gegeven dat we bij vrijwel elke presidentsverkiezing vanaf Andrew Jackson dit soort mediamanipulatie zien?

Of aan het feit dat die rellende Tea Partiers precies hetzelfde claimden over 'hun' Glen Beck, Ann Coulter, Sean Hannity en die hele Fox meute, als ware zij 'echt objectief nieuws' en helemaal niet bevooroordeeld?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189451752
Ik ken op FOK! een of twee Fox-adepten maar het krioelt hier van de mensen die CNN en soortgelijke serieus nemen. In het centrale Amerika-topic staat CNN zelfs pontificaal in het centrum van het plaatje van betrouwbaarheid/neutraliteit. Het is dan ook niet verrassend dat die de gehele userbase aldaar al vier jaar lang van de ene hoax in de andere valt. Het is naast aanvallend/bias-gericht misschien nog meer een grote afleidingshow. Afleiding van hoe de VS enorm aan het afglijden is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 20:23:41 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:23:35 #202
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189451777
Schoonmaakslot
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:53:02 #203
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189452400
Ik ga deze bagger niet meer opruimen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')