abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 oktober 2019 @ 17:41:19 #26
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189432093
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:36 schreef very het volgende:

[..]

Denken dat boeren de natuur hebben gemaakt, maar dan wel heel hard klagen. Sorry, maar dan ben je echt een zemmel. Dan verwacht je dus dat het probleem, dat je waarschijnlijk niet eens echt kunt duiden (als het er überhaupt al in de voorgestelde hoedanigheid is), maar door anderen moet worden opgelost. Alle maatregelen die henzelf niet treft is sowieso goed en MOET gegaan worden.

Het één is een demonstratie tegen een filosofie, de ander tegen daadwerkelijke regelgeving. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de klimaatdemonstranten straks staat te demonstreren tegen hoge rekeningen wanneer die op hun eigen dak vallen.
Denken dat boeren de natuur hebben gemaakt, maar dan wel heel hard klagen. Sorry, maar dan ben je echt een zemmel. Dan verwacht je dus dat het probleem, dat je waarschijnlijk niet eens echt kunt duiden (als het er überhaupt al in de voorgestelde hoedanigheid is), maar door anderen moet worden opgelost. Alle maatregelen die henzelf niet treft is sowieso goed en MOET gegaan worden.

Het één is een demonstratie tegen een ramp, de ander tegen aanpassingen in regelgeving inclusief de nodige subsidies. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de boeren straks staat te demonstreren tegen hoge rekeningen wanneer die op hun eigen dak vallen vanwege steeds langere droogtes.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_189432110
_O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_189432116
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:36 schreef PausNicolaas het volgende:
@:very

Man man man :')
Nederland heeft één van de beste en eerlijkste besturen ter wereld. Ongetwijfeld heeft het flaws maar dat hebben ze overal. In Nederland gewoon veel minder.

Maar goed, ga jij lekker op anarchie stemmen _O-
:')

Je conclusie is weer lekker simpel :')

Maar goed, misschien kom je er wel een keer achter hoe FUCKING corrupt ELK westers land is. Misschien nog wel het ergst van allemaal. Alleen minder opzichtig. De top is alleen een stuk slimmer in het manipuleren van grote mensengroepen. Zo goed dat zelfs het grootste deel van de overheid zelf nog in een illusie leeft
People assume too much.
pi_189432167
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Denken dat boeren de natuur hebben gemaakt, maar dan wel heel hard klagen. Sorry, maar dan ben je echt een zemmel. Dan verwacht je dus dat het probleem, dat je waarschijnlijk niet eens echt kunt duiden (als het er überhaupt al in de voorgestelde hoedanigheid is), maar door anderen moet worden opgelost. Alle maatregelen die henzelf niet treft is sowieso goed en MOET gegaan worden.

Het één is een demonstratie tegen een ramp, de ander tegen aanpassingen in regelgeving inclusief de nodige subsidies. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de boeren straks staat te demonstreren tegen hoge rekeningen wanneer die op hun eigen dak vallen vanwege steeds langere droogtes.
Dit gaat een te lange discussie worden, vrees ik. Geen zin in. Well played ;)
People assume too much.
pi_189432224
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:42 schreef very het volgende:

[..]

:')

Je conclusie is weer lekker simpel :')

Maar goed, misschien kom je er wel een keer achter hoe FUCKING corrupt ELK westers land is. Misschien nog wel het ergst van allemaal. Alleen minder opzichtig. De top is alleen een stuk slimmer in het manipuleren van grote mensengroepen. Zo goed dat zelfs het grootste deel van de overheid zelf nog in een illusie leeft
Paranoia gespot :')

Vergelijk Nederland eens met bijvoorbeeld Polen. Of Oekraïne. Of België. Of Rusland. Of Tjechië. Of China. Of Irak. Of Afghanistan. Of Amerika. Of Venezuela. Of Italië. Of Griekenland. Of Hongarije.

Nou volgens mij heb ik van elk werelddeel wel wat opgenoemd. En dan het Midden-Oosten en het gros in Azië niet eens meegeteld.

De enige landen die dan misschien nog beter werken liggen in Scandinavië... Maar ja geld in overvloed daar.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 18:39:11 #31
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189432909
De boeren staan ergens voor. Onzinnige regels, kapotmaken economie, ongebreidelde gelukszoekers instroom, pensioen naar de klote, alles wordt maar duurder, stompzinnige klimaatpolitiek en 2 miljoen rechtse kiezers buitenspel zetten.

Van mij mag het weer 1672 worden. Ik kan niet wachten op een burgeroorlog en dat die viezerikken met fakkels en hooivorken uit het binnenhof gejaagd worden. Stelletje volksverlakkers.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 18:39:46 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189432917
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:36 schreef PausNicolaas het volgende:
@:very

Man man man :')
Nederland heeft één van de beste en eerlijkste besturen ter wereld. Ongetwijfeld heeft het flaws maar dat hebben ze overal. In Nederland gewoon veel minder.

Maar goed, ga jij lekker op anarchie stemmen _O-
Kneus.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189432992
Ik ben het toevallig wel grotendeels met die lui eens, maar het blijft een kudde laaggeletterden natuurlijk.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189433002
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van mij mag het weer 1672 worden. Ik kan niet wachten op een burgeroorlog en dat die viezerikken met fakkels en hooivorken uit het binnenhof gejaagd worden. Stelletje volksverlakkers.
Het rampjaar ja?
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189433102
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:52 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Paranoia gespot :')

Vergelijk Nederland eens met bijvoorbeeld Polen. Of Oekraïne. Of België. Of Rusland. Of Tjechië. Of China. Of Irak. Of Afghanistan. Of Amerika. Of Venezuela. Of Italië. Of Griekenland. Of Hongarije.

Nou volgens mij heb ik van elk werelddeel wel wat opgenoemd. En dan het Midden-Oosten en het gros in Azië niet eens meegeteld.

De enige landen die dan misschien nog beter werken liggen in Scandinavië... Maar ja geld in overvloed daar.
Nogmaals: ze zijn (blijkbaar) beter in het verhullen ervan.
En welk deel begreep je niet van "Westers"? Ik zeg niet dat Nederland het meest corrupte land is, ik zeg dat het westen als geheel het meest corrupte bestuur kent. En dat mag jij paranoia noemen, maar dan noem ik jou op mijn beurt tamelijk naïef.
People assume too much.
pi_189434066
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef very het volgende:

[..]

Nogmaals: ze zijn (blijkbaar) beter in het verhullen ervan.
En welk deel begreep je niet van "Westers"? Ik zeg niet dat Nederland het meest corrupte land is, ik zeg dat het westen als geheel het meest corrupte bestuur kent. En dat mag jij paranoia noemen, maar dan noem ik jou op mijn beurt tamelijk naïef.
Aja. Corrupter dan het hele Midden-Oosten, vrijwel alle Afrikaanse landen of Azië. Jowwww. Overal zijn ze corrupter dan hier, of je dat nou kan zien of niet.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_189434842
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:43 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Aja. Corrupter dan het hele Midden-Oosten, vrijwel alle Afrikaanse landen of Azië. Jowwww. Overal zijn ze corrupter dan hier, of je dat nou kan zien of niet.
:')
Jij begrijpt de wereld nog niet helemaal.
Het feit dat je bijna niemand meer hoort over de zaak Epstein laat al een klein beetje doorschemeren wat voor types de westerse wereld runnen. De smerigste van de smerigste. Alleen hebben zij ook alle propaganda op een rij zodat jij denkt dat het elders allemaal erger is. Misschien lijkt dat zo, omdat zij het niet zo stiekem doen. Maar je hebt (blijkbaar) nog geen idee...
People assume too much.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:26:18 #38
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189434872
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:') Boeren :r

Dit toejuichen, maar het gros zit de volgende dag te klagen over waarom klimaatstakers niet met een waterkanon worden weggedreven
Waterkanon? Traangas en knuppels bedoel je. En dan die boeren toejuichen. :') Hypocriet kutvolk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189438169
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')