abonnement Unibet Coolblue
pi_189430460

quote:
Opnieuw is het misgegaan bij een trouwstoet. Een Lamborghini heeft met hoge snelheid een beveiligingsbuisje in Maasdijk geramd. De beveiliger in het busje werd vervolgens gespuugd en geslagen. De politie heeft één man aangehouden.

Vorige week nog werd bekend dat de man die een politieagent knock-out had geslagen bij een trouwstoet in Rotterdam de broer was van de bruid.

De incidenten bij trouwstoeten stapelen zich op, het kabinet komt daarom met een taakstrafverbod. Voortaan krijgen mensen die hulpverleners te lijf gaan altijd een celstraf en niet meer een taakstraf.

Han ten Broeke, directeur politieke zaken bij Den Haag Centrum voor Strategische Studies, is blij met zo’n verbod. “We leven in een samenleving waarin we alles maar toelaten, een taakstraf werkt niet afschrikwekkend”, zegt hij in Goedemorgen Nederland op NPO 1.
WNL.

Zowat een wekelijks ''trouwstoet incident'' nu, waarbij agressie en gebrek aan respect steeds meer toe lijken te nemen. Gaat een celstraf nu een verschil maken? Ik denk het niet.

Overigens meld de Nederlandse Onafhankelijk Staatspropaganda ook hier over; ''Trouwstoet eindigt voor Lamborghini tegen paal''.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189430550
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:52 schreef SpaceOddity het volgende:
Overigens meld de Nederlandse Onafhankelijk Staatspropaganda ook hier over; ''Trouwstoet eindigt voor Lamborghini tegen paal''.
Is dat niet gebeurd dan? Als je het artikel zou lezen waar je naar linkt dan zul je zien dat daar precies hetzelfde in staat als in jouw eigen quote.

Maar begrijpend lezen is natuurlijk veel minder leuk dan suggestieve uitspraken doen. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189430721
Ze gooien hun eigen glazen in. Berbs en Erds kunnen straks alleen hooguit een versleten Polo huren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189430723
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is dat niet gebeurd dan? Als je het artikel zou lezen waar je naar linkt dan zul je zien dat daar precies hetzelfde in staat als in jouw eigen quote.

Maar begrijpend lezen is natuurlijk veel minder leuk dan suggestieve uitspraken doen. :')
D'r zijn nogal wat mensen die best vaak vluchtig koppen lezen. Dan mis je de twee punten waar het mij om gaat. Wat overigens dan ook weer punt drie is. Snappie?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189430745
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is dat niet gebeurd dan? Als je het artikel zou lezen waar je naar linkt dan zul je zien dat daar precies hetzelfde in staat als in jouw eigen quote.

Maar begrijpend lezen is natuurlijk veel minder leuk dan suggestieve uitspraken doen. :')
Nee, maar de titel suggereert dat de botsing zelf het meest noemenswaardig is, terwijl dat in dit geval niet zo is.

Ik ben niet zo van het focussen op titels, maar ik snap het punt van TS wel in deze.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189430752
quote:
4s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

D'r zijn nogal wat mensen die best vaak vluchtig koppen lezen. Dan mis je de twee punten waar het mij om gaat. Wat overigens dan ook weer punt drie is. Snappie?
Euh, nee, de NOS rapporteert de feiten, ze gaan zich niet bezig houden met politieke "wat als" verhaaltjes. Dat maakt ze nog geen Linksche Staatschomroep. Dan kan ik prima begrijpen dat ze geen stemmingmakende kop willen gebruiken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189430916
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Euh, nee, de NOS rapporteert de feiten, ze gaan zich niet bezig houden met politieke "wat als" verhaaltjes. Dat maakt ze nog geen Linksche Staatschomroep. Dan kan ik prima begrijpen dat ze geen stemmingmakende kop willen gebruiken.
Typerend dat jij berichtgeving over ''mensen die anderen in het gezicht spugen'' bestempeld als ''stemming makerij'' en wegzet als politieke ''wat als'' verhaaltjes.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189430922
In Rotterdam en omgeving is tijdelijk de overlast van trouwstoeten groot. Vanaf 1 januari moet zo'n trouwstoet aan strenge regels voldoen, waaronder een vergunning voor iedere deelnemer.

Daarom is de overlast van toeterturken die nog herrie willen schoppen zonder automatische gevolgen groot.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189430928
quote:
4s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Typerend dat jij berichtgeving over ''mensen die anderen in het gezicht spugen'' bestempeld als ''stemming makerij'' en wegzet als politieke ''wat als'' verhaaltjes.
Dat staat niet in de kop omdat het allesbehalve belangrijk is, want als dat echt nieuws is, dan kunnen we elke knok- en spuugpartij bij het voetbal ook wel in de krant gaan zetten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189430962
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is dat niet gebeurd dan? Als je het artikel zou lezen waar je naar linkt dan zul je zien dat daar precies hetzelfde in staat als in jouw eigen quote.

Maar begrijpend lezen is natuurlijk veel minder leuk dan suggestieve uitspraken doen. :')
Overigens ...gast. :')

Heb je inhoudelijk nog wat te melden, behalve het gegeven dat het jou niet boeit dat mensen (en beveiligers zelf) gewoon in het gezicht gespuugd worden?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189432001
Wat een gekken weer.
  maandag 14 oktober 2019 @ 17:41:42 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189432102
Dat is een beetje het probleem met die gehuurde auto's, die hebben wat meer vermogen dan de auto's die ze normaal gewend zijn.

En soms gaat dat mis.
https://autobahn.eu/artik(...)ot-voor-bruidspartij
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189432138
Kan zo'n verhuurder meer dan de borg claimen als blijkt dat de huurder veel te hard heeft gereden. Of de verzekering van de verhuurder. Toch even 4500 euro borg af moeten tikken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189432163
Even een auto van 3 ton in de prak rijden omdat je zonodig de uberpauper uit moet hangen tijdens de bruiloft van je neef en nicht. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189432174
Sowieso figuren die moeten patsen met dure auto's :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189432213
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:44 schreef vipergts het volgende:
Kan zo'n verhuurder meer dan de borg claimen als blijkt dat de huurder veel te hard heeft gereden.
Ja tuurlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 14 oktober 2019 @ 17:56:37 #17
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189432285
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:11 schreef Sigaartje het volgende:
Ze gooien hun eigen glazen in. Berbs en Erds kunnen straks alleen hooguit een versleten Polo huren.
Ik zie de krantenkop al voor me: "discriminatie bij huren autoverhuurbedrijven".
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189432420
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.
Het is gewoon een serieuze vraag lijkt mij dat je met zulke auto's een zwarte doos moet inbouwen van de verzekering en dat als die uitgelezen wordt en blijkt dat er verkeerd met de auto is omgegaan de verhuur voorwaarden vervallen. Zo'n verzekering zit ook niet te wachten op dat soort kosten ondanks de hoge premie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189432501
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Het is gewoon een serieuze vraag lijkt mij dat je met zulke auto's een zwarte doos moet inbouwen van de verzekering en dat als die uitgelezen wordt en blijkt dat er verkeerd met de auto is omgegaan de verhuur voorwaarden vervallen. Zo'n verzekering zit ook niet te wachten op dat soort kosten ondanks de hoge premie.
En denk je dat dit soort tuig het geld heeft om de schade te betalen? Wordt moeilijk plukken van kale kippen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189432548
Laten we ons ongenoegen blijken op een forum, dat helpt!
pi_189432573
Weer zo'n wanstallige tuuterturk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:00:48 #22
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189433340
Wordt hoogtijd dat de witman trouwstoeten gaat bespugen.
pi_189433364
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En denk je dat dit soort tuig het geld heeft om de schade te betalen? Wordt moeilijk plukken van kale kippen.
De schade zal vast geen 300.000 euro zijn en verzekeringsmaatschappijen hebben een lange adem. Zo iemand zou zomaar op een lijst kunnen komen te staan waardoor je geen verzekering meer kunt afsluiten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189433972
Die tüüter is 👎 negatieve tüüter.
  maandag 14 oktober 2019 @ 19:39:02 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189433996
Je moet de naw-gegevens van zulke klootzakken bekend maken. Daar zijn ze meeste bang voor, verlies van hun anonimiteit, publieke aandacht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')