abonnement Unibet Coolblue
pi_189429139
Vanmiddag ging ik bij de Jumbo een broodje kopen. Het broodje dat ik wilde hebben lag in een vitrine en ik moest samen met andere klanten even wachten op een personeelslid om mij te helpen.

Tijdens het wachten loopt er een gehoofddoekte dame met bijpassende kledingstijl naar voren, loopt acher de vitrine en pakt de broodjes die zij wilt hebben.

Ik had zoiets van, dit kan toch niet? En ik zei tegen de dame dat wat zij deed, volgens mij niet de bedoeling is.

Haar antwoord: Mongool! Ik werk hier hoor! En als je niet ophoudt, bel ik mijn man!

In een helder moment bedacht ik het volgende antwoord: Ik kan op geen enkele manier zien dat je hier werkt. En als je hier werkt is het vreemd dat je klanten voor mongool uitscheldt, ik ga een klacht daarover indien.

Zij liep weg en ik ben naar een herkenbare Jumbo medewerker gestapt om mijn verhaal te doen.

Iets later kwam hij terug met een manager terug. Deze gaf aan dat de dame inderdaad daar werkt. Hij is de dame aan gaan spreken.

Ik kreeg uiteindelijk mijn broodjes en toen ik bij het afrekenen langs de betreffende dame en de manager liep, keek ze erg boos naar me.

De klacht lijkt me duidelijk: scheldend personeel in de supermarkt dat niet als personeel herkenbaar is.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:28:19 #2
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189429184
Ik wil eerst haar kant van het verhaal horen voor ik hier mijn mening over kan geven.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:28:54 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189429202
Niet gewoon zelf je broodje smeren als er niemand staat. :').
And so is the past
pi_189429240
Je hebt gelijk. Het was heel onbeschoft van die dame om zo te reageren. Dat is de manier om klanten kwijt te raken.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 14:30:42 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189429248
Verzonnen topic
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_189429264
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
Verzonnen topic
Helaas niet.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 14:32:07 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189429281
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:31 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Helaas niet.
Een hoofddoek die werkt. Geloof je het zelf?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:37:01 #8
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189429376
Haha TS laat zich domineren door Fatima van kassa 2. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:41:18 #9
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189429446
moeilijk te geloven dit topic.

Had uit m'n naad gegaan als het echt was. Bel de popo maar.
pi_189429450
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
Haha TS laat zich domineren door Fatima van kassa 2. :')
Volgens mij is dat pas het geval als ik niks gezegd zou hebben. En ja, ik had haar ook helemaal verrot kunnen schelden, maar daarmee verbeter ik de situatie niet en wordt ik aangezien voor de onbeschofte figuur.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:43:17 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189429485
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
Verzonnen topic
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:44:50 #12
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189429512
Wat een incelverhaal.
Feyenoord Rotterdam
pi_189429551
Naar de supermarkt gaan :')
Afhankelijk zijn van de boeren :')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 14:46:48 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189429553
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:28 schreef incel het volgende:
Ik wil eerst haar kant van het verhaal horen voor ik hier mijn mening over kan geven.
Haar kant van het verhaal ging niet verder dan mongool.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189429589
Dat heb jij weer..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:49:46 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189429602
quote:
12s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat heb jij weer..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gedaan.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:08:00 #17
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_189429868
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:41 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat pas het geval als ik niks gezegd zou hebben.
Dat je dat er vanochtend, toen je half wakker was, al tandenknarsend bij hebt gefantaseerd telt natuurlijk niet mee. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_189430495
Absurd wat voor idiote verhalen er hier altijd uit de kast getrokken worden om een beetje aandacht van
andere fokkers te krijgen :')
pi_189430527
Komt door die hoofddoek
pi_189430684
Poep in haar kont en veeg je reet af met haar hoofddoek, dat zal haar leren!
pi_189430804
Ik geloof TS wel hoor want ik stond achter hem en zag het allemaal voor mijn blauwe ogen gebeuren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189430834
Het was gewoon zijn zus tegelijk zijn nicht en moeder duhu _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  Tettenkoning maandag 14 oktober 2019 @ 16:50:29 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189431353
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189431388
Moslima's bij een supermarkt hebben ondanks een hoofddoek, als ze die al hebben, altijd duidelijk herkenbare kleding van de betreffende supermarkt aan.

Heb een beetje moeite om de OP te geloven eerlijk gezegd.
pi_189434309
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:52 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Moslima's bij een supermarkt hebben ondanks een hoofddoek, als ze die al hebben, altijd duidelijk herkenbare kleding van de betreffende supermarkt aan.

Heb een beetje moeite om de OP te geloven eerlijk gezegd.
Ehh, ze was daar blijkbaar in haar vrije tijd?
pi_189434333
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 16:17 schreef epicbeardman het volgende:
Ik geloof TS wel hoor want ik stond achter hem en zag het allemaal voor mijn blauwe ogen gebeuren.
Lijkt me niet, er stonden alleen maar wat bejaarden in de buurt.
pi_189434484
Gwn allemaal producten opzoeken die bij de appie goedkoper zijn en die dan gratis meenemen bij de Jumbo _O_

https://www.ah.nl/product(...)fishcuisine-bretagne

https://www.jumbo.com/igl(...)troen-380g/161337DS/
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:26:20 #28
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_189438956
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gwn allemaal producten opzoeken die bij de appie goedkoper zijn en die dan gratis meenemen bij de Jumbo _O_

https://www.ah.nl/product(...)fishcuisine-bretagne

https://www.jumbo.com/igl(...)troen-380g/161337DS/
Werkt dat echt? Kan je zo “makkelijk” gratis boodschappen meenemen?
Feyenoord Rotterdam
pi_189439012
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Werkt dat echt? Kan je zo “makkelijk” gratis boodschappen meenemen?
Ja als je dat bij je plaatselijke jumbo showt wel ja. Alleen horen ze het wel aan te passen daarna. Maar de eerste keer sowieso.
Edit: die link is dood dus, maar ze zouden het moeten doen. Naaihonden, die ' kan je niet in een URL zetten, maar google op de '7 zekerheden'.

https://www.jumbo.com/content/euro's-goedkoper/
pi_189562545
Afgelopen woensdag zag ik dezelfde dame achter de kassa zitten, echter zonder Jumbo uniform, maar met hoofddoek etc.

Daarom heb ik de volgende mail naar de Jumbo gestuurd:

Beste,
Afgelopen maandag is het volgende gebeurd:
Ik ging bij de Jumbo een broodje kopen. Het broodje dat ik wilde hebben lag in een vitrine en ik moest samen met andere klanten even wachten op een personeelslid om mij te helpen.
Tijdens het wachten loopt er een dame met hoofddoek naar de vitrine en pakt de broodjes die zij wilt hebben. Er was op geen enkele manier voor mij zichtbaar dat zij een medewerker van de Jumbo is.
Ik had zoiets van, dit kan toch niet? En ik zei tegen de dame dat wat zij deed, volgens mij niet de bedoeling is.
Haar antwoord: Mongool! Ik werk hier hoor! En als je niet ophoudt, bel ik mijn man!

In een helder moment bedacht ik het volgende antwoord: Ik kan op geen enkele manier zien dat je hier werkt. En als je hier werkt is het vreemd dat je klanten voor mongool uitscheldt, ik ga een klacht daarover indien.

Zij liep weg en ik ben naar een herkenbare Jumbo medewerker gestapt om mijn verhaal te doen.
Iets later kwam deze medewerker met een manager terug. Hij gaf aan dat de dame inderdaad daar werkt. Hij is de dame aan gaan spreken.
Ik kon uiteindelijk mijn broodjes kopen. Toen ik bij het afrekenen langs de betreffende dame en de manager liep, keek ze erg boos naar me.
Vanmiddag was ik wederom bij de Jumbo op bezoek en de betreffende dame zat nu achter de kassa. Echter had zij wederom geen uniform van de Jumbo aan.
Waarom hoeft zij dat niet? En op welke manier kan ik dan herkennen dat zij een medewerker van de Jumbo is?
Daarnaast vind ik het spijtig dat er, vanwege het uitschelden, geen excuses naar mij is gemaakt.
Met vriendelijke groet,

Heb ik weer (uiteraard is mijn naam voor dit topic gefingeerd)


Afgelopen zaterdag kreeg ik onderstaand antwoord:

Beste heer Heb ik weer,

We stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze jumbo winkels verder te optimaliseren.

Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar de betreffende Jumbo. Dit team gaat jouw melding oppakken.

Wij gaan er van uit dat de melding naar jouw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je.



Met vriendelijke groet,

Jumbo Klantenservice


Verder heb ik niets meer vernomen, zal ik nog verder antwoord krijgen? En willen jullie dat lezen?
pi_189562580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:15 schreef hebikweer het volgende:
Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar Jumbo Rotterdam Keizerswaard.
Keizerswaard :D :') _O-

Ik zou de onbeschofte behandeling als status quo behandelen en dit naast je neerleggen, TS. Hier gaat niets mee gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 22-10-2019 13:18:10 ]
pi_189562815
Dat heb je al snel bij een Jumbo. Jumbo is dan ook een kutbedrijf :r

Gewoon naar de Albert Heijn ( _O_ ) gaan, service 9+ dus altijd goede medewerkers.
pi_189562845
Nep, of om aandacht te vragen of om moslim reacties uit te lokken.
pi_189562867
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:26 schreef hebikweer het volgende:
Vanmiddag ging ik bij de Jumbo een broodje kopen. Het broodje dat ik wilde hebben lag in een vitrine en ik moest samen met andere klanten even wachten op een personeelslid om mij te helpen.

Tijdens het wachten loopt er een gehoofddoekte dame met bijpassende kledingstijl naar voren, loopt acher de vitrine en pakt de broodjes die zij wilt hebben.

Ik had zoiets van, dit kan toch niet? En ik zei tegen de dame dat wat zij deed, volgens mij niet de bedoeling is.

Haar antwoord: Mongool! Ik werk hier hoor! En als je niet ophoudt, bel ik mijn man!

In een helder moment bedacht ik het volgende antwoord: Ik kan op geen enkele manier zien dat je hier werkt. En als je hier werkt is het vreemd dat je klanten voor mongool uitscheldt, ik ga een klacht daarover indien.

Zij liep weg en ik ben naar een herkenbare Jumbo medewerker gestapt om mijn verhaal te doen.

Iets later kwam hij terug met een manager terug. Deze gaf aan dat de dame inderdaad daar werkt. Hij is de dame aan gaan spreken.

Ik kreeg uiteindelijk mijn broodjes en toen ik bij het afrekenen langs de betreffende dame en de manager liep, keek ze erg boos naar me.

De klacht lijkt me duidelijk: scheldend personeel in de supermarkt dat niet als personeel herkenbaar is.
Wat een trauma, maar inderdaad wat die @incel zegt:

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:28 schreef incel het volgende:
Ik wil eerst haar kant van het verhaal horen voor ik hier mijn mening over kan geven.
@hebikweer wat we hier meemaken is dat als iemand zegt "ik ga mijn man bellen" de situatie dan al is geëscaleerd. Meestal roepen ze dat na 2 of 3x als de situatie nog niet is gesust. Of deze zet hoog in. In welke buurt was deze Jumbo? Hangt ook van de buurt af hoe fel ze reageren.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:36:24 #35
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189562887
Ik heb nog nooit broodjes in een vitrine gezien in de Jumbo dus ik weet niet zeker wat ik van deze klacht vind
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189562890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:15 schreef hebikweer het volgende:
Afgelopen woensdag zag ik dezelfde dame achter de kassa zitten, echter zonder Jumbo uniform, maar met hoofddoek etc.

Daarom heb ik de volgende mail naar de Jumbo gestuurd:

Beste,
Afgelopen maandag is het volgende gebeurd:
Ik ging bij de Jumbo een broodje kopen. Het broodje dat ik wilde hebben lag in een vitrine en ik moest samen met andere klanten even wachten op een personeelslid om mij te helpen.
Tijdens het wachten loopt er een dame met hoofddoek naar de vitrine en pakt de broodjes die zij wilt hebben. Er was op geen enkele manier voor mij zichtbaar dat zij een medewerker van de Jumbo is.
Ik had zoiets van, dit kan toch niet? En ik zei tegen de dame dat wat zij deed, volgens mij niet de bedoeling is.
Haar antwoord: Mongool! Ik werk hier hoor! En als je niet ophoudt, bel ik mijn man!

In een helder moment bedacht ik het volgende antwoord: Ik kan op geen enkele manier zien dat je hier werkt. En als je hier werkt is het vreemd dat je klanten voor mongool uitscheldt, ik ga een klacht daarover indien.

Zij liep weg en ik ben naar een herkenbare Jumbo medewerker gestapt om mijn verhaal te doen.
Iets later kwam deze medewerker met een manager terug. Hij gaf aan dat de dame inderdaad daar werkt. Hij is de dame aan gaan spreken.
Ik kon uiteindelijk mijn broodjes kopen. Toen ik bij het afrekenen langs de betreffende dame en de manager liep, keek ze erg boos naar me.
Vanmiddag was ik wederom bij de Jumbo op bezoek en de betreffende dame zat nu achter de kassa. Echter had zij wederom geen uniform van de Jumbo aan.
Waarom hoeft zij dat niet? En op welke manier kan ik dan herkennen dat zij een medewerker van de Jumbo is?
Daarnaast vind ik het spijtig dat er, vanwege het uitschelden, geen excuses naar mij is gemaakt.
Met vriendelijke groet,

Heb ik weer (uiteraard is mijn naam voor dit topic gefingeerd)


Afgelopen zaterdag kreeg ik onderstaand antwoord:

Beste heer Heb ik weer,

We stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze jumbo winkels verder te optimaliseren.

Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar de betreffende Jumbo. Dit team gaat jouw melding oppakken.

Wij gaan er van uit dat de melding naar jouw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je.



Met vriendelijke groet,

Jumbo Klantenservice


Verder heb ik niets meer vernomen, zal ik nog verder antwoord krijgen? En willen jullie dat lezen?
De ervaring leert dat als het een grote winkel is ze dit soort klachten niet serieus nemen.
Wel raar dat ze geen Jumbo-kleding droeg of iets herkenbaars dat ze bij Jumbo werk en wel achter de kassa zit.
Voor jouw gemoedstoestand: ga daar geen boodschappen meer doen, anders ga jij je lopen ergeren daaraan.
pi_189562927
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb nog nooit broodjes in een vitrine gezien in de Jumbo dus ik weet niet zeker wat ik van deze klacht vind
Warme broodjes (bv, saucijzenbroodjes) liggen op een met glas afgezette warmhoudplaat die aan de klantzijde dicht is. Alleen medewerkers van de Jumbo kunnen deze pakken en in een zakje aan de klant overhandigen.
pi_189562946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:36 schreef stokj het volgende:

[..]

De ervaring leert dat als het een grote winkel is ze dit soort klachten niet serieus nemen.
Wel raar dat ze geen Jumbo-kleding droeg of iets herkenbaars dat ze bij Jumbo werk en wel achter de kassa zit.
Voor jouw gemoedstoestand: ga daar geen boodschappen meer doen, anders ga jij je lopen ergeren daaraan.
Oh nee hoor, ik blijf juist heel vriendelijk lachen, heb ik afgelopen woensdag ook gedaan.
pi_189562958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:30 schreef wielrennerdt het volgende:
Dat heb je al snel bij een Jumbo. Jumbo is dan ook een kutbedrijf :r

Gewoon naar de Albert Heijn ( _O_ ) gaan, service 9+ dus altijd goede medewerkers.
Maar, minder keuze in broodjes in het betreffende winkelcentrum. En in een half uur pauze ga je niet zo gauw naar een ander winkelcentrum.
pi_189562962
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nep, of om aandacht te vragen of om moslim reacties uit te lokken.
Ja, zo nep dat ik er ook nog een mail richting Jumbo aan besteedt....en ik heb meen ik nergens de nationaliteit van de onbeschofte dame benoemd?
pi_189563010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:42 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Ja, zo nep dat ik er ook nog een mail richting Jumbo aan besteedt....en ik heb meen ik nergens de nationaliteit van de onbeschofte dame benoemd?
Klopt want ook sommige Braziliana's, Somma's, Pakoe's, Gandhi's, Indo's en al kunnen gehoofddoekt zijn zonder dat dit aan een bepaalde religie is besteedt.
pi_189563014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:41 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Maar, minder keuze in broodjes in het betreffende winkelcentrum. En in een half uur pauze ga je niet zo gauw naar een ander winkelcentrum.
Man man man, dat winkelcentrum is groot genoeg. Daar moet toch wel een geschikt broodje voor je zijn?
pi_189563020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:40 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik blijf juist heel vriendelijk lachen, heb ik afgelopen woensdag ook gedaan.
Is het een echte vriendelijke lach of eentje van "jaja, ik kom speciaal bij jou afrekenen".
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:51:46 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189563083
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb nog nooit broodjes in een vitrine gezien in de Jumbo dus ik weet niet zeker wat ik van deze klacht vind
Nee vind je het gek? Die eet Fatty Fatima allemaal op :(
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:52:04 #45
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189563090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:38 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Warme broodjes (bv, saucijzenbroodjes) liggen op een met glas afgezette warmhoudplaat die aan de klantzijde dicht is. Alleen medewerkers van de Jumbo kunnen deze pakken en in een zakje aan de klant overhandigen.
Oke nooit gezien. Wel een terechte klacht dan maar het is jouw eigen keuze om je er zo druk om te maken natuurlijk
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189563187
Terechte klacht. Zal wel een Turk zijn geweest.
Ben benieuwd wat haar man hier tegen zou doen XD.
Blessed be.
pi_189563229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:46 schreef stokj het volgende:

[..]

Is het een echte vriendelijke lach of eentje van "jaja, ik kom speciaal bij jou afrekenen".
Dat eerste, want ik stond woensdag in een andere kassarij....
pi_189563255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:45 schreef stokj het volgende:

[..]

Man man man, dat winkelcentrum is groot genoeg. Daar moet toch wel een geschikt broodje voor je zijn?
Oh jawel hoor, maar ik wissel het een beetje af. En als je haast hebt is de Jumbo toch een van de snellere manieren om een broodje te kopen.
pi_189563290
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Oke nooit gezien. Wel een terechte klacht dan maar het is jouw eigen keuze om je er zo druk om te maken natuurlijk
Het kan zijn dat dit per Jumbo filiaal verschilt? Ik heb geen idee eigenlijk.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:08:39 #50
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_189563300
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:32 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Een hoofddoek die werkt. Geloof je het zelf?
_O- _O-
pi_189564456
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:03 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Dat eerste, want ik stond woensdag in een andere kassarij....
Wat een voorbeeldklant ben jij!
pi_189564464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 14:05 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, maar ik wissel het een beetje af. En als je haast hebt is de Jumbo toch een van de snellere manieren om een broodje te kopen.
Dat is waar. Bij de Jumbo hier verderop is er rond de decembermaanden altijd een stal met opa Henk die dan appelflappen en nog meer banket aan het bakken/frituren is.
pi_189564613
Ik geloof dit allemaal wel. Klinkt als een gewone dag in een Nederlandse supermarkt in 2019.

Bedank de jaren 60 en 70.
pi_189564621
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 15:24 schreef stokj het volgende:

[..]

Wat een voorbeeldklant ben jij!
Dat probeer ik inderdaad altijd te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')