Echte juichdagen zijn ditquote:
@flugeltjequote:
Kan niet op dit.quote:
Ow jammer dan want ze was echt wel in de top 10 met bans gevenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
@:Flugeltje
Ja, is een account van 16 jaar oud en minder dan een jaar geleden nog online geweest. Dus denk niet dat deze wordt vrijgegeven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Vance het volgende:
[..]
Ow jammer dan want ze was echt wel de top 10 bans geven
Te laatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:23 schreef Vance het volgende:
Bitterbal ow no... blijf jij gewoon Yasmin svp!
Een @mention doenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger keek ik altijd in het fotoboek of een naam al bestond / posthistorie had, wat is nu de handige shortcut?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger keek ik altijd in het fotoboek of een naam al bestond / posthistorie had, wat is nu de handige shortcut?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mention de naam, is hij groen druk je er op en kan je zien wanneer er voor het laatst gepost is.
Mentionenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Met m'n hiernieuwde PREMIUM USER RECHTEN heb ik direct jou aan mijn vriendenlijst toegevoegdquote:
Als je nog een keer 15 euro overschrijft kan je alsnog terug naar Yasmin23 gaanquote:
En bloedheet dus voorzichtig zijn met te snel in je mond te stoppen enzulksquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik identificeer mij ook met een bitterbal. Krokant van buiten, zacht en smeuïg van binnen
Officieel naar nickchange@fok.nlquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks. Dit biedt potentie. Ik moet Danny mailen begrijp ik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En bloedheet dus voorzichtig zijn met te snel in je mond te stoppen enzulks
Vroeg me af waarom er een v'tje voor je naam stond maar blijkbaar is dat de friendtagquote:
Ja ik heet nog steeds Yasmin.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef Vance het volgende:
Yasmin is gewoon een supermooie naam en herkenbaar. Bitterbal slaat nergens op (Sorry)
Sta ik op je friendslist?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom er een v'tje voor je naam stond maar blijkbaar is dat de friendtag
Bitterbal is wel lekker Hollandschquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heet nog steeds Yasmin.![]()
Maar het was niet heel erg handig en dat constante moslima gezeur was ik wel zat.
Ieuw ben je moslim?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heet nog steeds Yasmin.![]()
Maar het was niet heel erg handig en dat constante moslima gezeur was ik wel zat.
Neem jij Yasmin toch...de nick bedoel ik dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:30 schreef Vance het volgende:
Yasmin echt .... (: Bitterbal is echt geen fijne nick Yasmin is echt wel een mooie nickname !
Yasmin was geen nickname.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:30 schreef Vance het volgende:
Yasmin echt .... (: Bitterbal is echt geen fijne nick Yasmin is echt wel een mooie nickname !
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:31 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Neem jij Yasmin toch...de nick bedoel ik dan.
plottwist : Je echte naam is Yasmin Drieëntwintigquote:
Dumdumdumquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
plottwist : Je echte naam is Yasmin Drieëntwintig
Ohnee is die hier ook nog?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:32 schreef Vance het volgende:
Dat Moslima gezeur lag meer aan Maghebrijnse ZEKER NIET aan jou!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Vance het volgende:
Yasmin (en zo blijf ik je noemen) wat jij hier allemaal poste dan weet ik heel zeker dat jij niet ene extreme moslima bent . Je post super OK en ik heb gezien door de tijden heen dat jij een echt super leuk mens bent !!!
Dus neem de Nick Yasmin weer terug! Het siert je.
Geen flauw idee. V'tjes voor mensen hun naam zetten blijkbaar. Ben meer geïnteresseerd in de blokkeerfunctie wat dat betreftquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Vance het volgende:
Yasmin (en zo blijf ik je noemen) wat jij hier allemaal poste dan weet ik heel zeker dat jij niet ene extreme moslima bent . Je post super OK en ik heb gezien door de tijden heen dat jij een echt super leuk mens bent !!!
Dus neem de Nick Yasmin weer terug! Het siert je.
Geloof dat je kunt instellen dat iemand op je vriendenlijst een andere kleur posts heeft zodat die meer opvallen (vooral mobiel zoals OP's).quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee. V'tjes voor mensen hun naam zetten blijkbaar. Ben meer geïnteresseerd in de blokkeerfunctie wat dat betreft
Ah nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat je kunt instellen dat iemand op je vriendenlijst een andere kleur posts heeft zodat die meer opvallen (vooral mobiel zoals OP's).
Roze?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ah nice.
@:bitterbal welke kleur wil jij zijn?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat je kunt instellen dat iemand op je vriendenlijst een andere kleur posts heeft zodat die meer opvallen (vooral mobiel zoals OP's).
Klopt inderdaad maar het is kleur voor alle vrienden en niet per vriend afzonderlijkquote:
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
Klopt inderdaad maar het is kleur voor alle vrienden en niet per vriend afzonderlijkDus je zal het met een v'tje moeten doen
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:55 schreef SQ het volgende:
Ik was altijd al SQ, maar nu ook officieel
En wie ben jij nu dan wel ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fopje weer terug! De actie is nu al geslaagd.
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fopje weer terug! De actie is nu al geslaagd.
Wie was je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:13 schreef _I het volgende:
[..]
Nee joh, want buiten dit topic komen we elkaar zelden tegen.
Exact!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woop woop, België!!!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:16 schreef _I het volgende:
[..]
Exact!AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen het allemaal een beetje te onthouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vorige keer stond je oude nick toch een tijdje in je tag?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
AhIk ga proberen het allemaal een beetje te onthouden.
@Flikkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
'Flikker' is die naam nog beschikbaar
@Boswachterquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand een leuke suggestie heeft wil ik het wel overwegen. ¤15- is wel veel geld. Drie dagen niet vreten dan maar.
De_Knotswachter.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand een leuke suggestie heeft wil ik het wel overwegen. ¤15- is wel veel geld. Drie dagen niet vreten dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |