quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger keek ik altijd in het fotoboek of een naam al bestond / posthistorie had, wat is nu de handige shortcut?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mention de naam, is hij groen druk je er op en kan je zien wanneer er voor het laatst gepost is.
Mentionenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger keek ik altijd in het fotoboek of een naam al bestond / posthistorie had, wat is nu de handige shortcut?
Met m'n hiernieuwde PREMIUM USER RECHTEN heb ik direct jou aan mijn vriendenlijst toegevoegdquote:
Als je nog een keer 15 euro overschrijft kan je alsnog terug naar Yasmin23 gaanquote:
En bloedheet dus voorzichtig zijn met te snel in je mond te stoppen enzulksquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik identificeer mij ook met een bitterbal. Krokant van buiten, zacht en smeuïg van binnen
Officieel naar nickchange@fok.nlquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks. Dit biedt potentie. Ik moet Danny mailen begrijp ik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
En bloedheet dus voorzichtig zijn met te snel in je mond te stoppen enzulks
Vroeg me af waarom er een v'tje voor je naam stond maar blijkbaar is dat de friendtagquote:
Ja ik heet nog steeds Yasmin.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef Vance het volgende:
Yasmin is gewoon een supermooie naam en herkenbaar. Bitterbal slaat nergens op (Sorry)
Sta ik op je friendslist?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom er een v'tje voor je naam stond maar blijkbaar is dat de friendtag
Bitterbal is wel lekker Hollandschquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heet nog steeds Yasmin.![]()
Maar het was niet heel erg handig en dat constante moslima gezeur was ik wel zat.
Ieuw ben je moslim?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heet nog steeds Yasmin.![]()
Maar het was niet heel erg handig en dat constante moslima gezeur was ik wel zat.
Neem jij Yasmin toch...de nick bedoel ik dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:30 schreef Vance het volgende:
Yasmin echt .... (: Bitterbal is echt geen fijne nick Yasmin is echt wel een mooie nickname !
Yasmin was geen nickname.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:30 schreef Vance het volgende:
Yasmin echt .... (: Bitterbal is echt geen fijne nick Yasmin is echt wel een mooie nickname !
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:31 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Neem jij Yasmin toch...de nick bedoel ik dan.
plottwist : Je echte naam is Yasmin Drieëntwintigquote:
Dumdumdumquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
plottwist : Je echte naam is Yasmin Drieëntwintig
Ohnee is die hier ook nog?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:32 schreef Vance het volgende:
Dat Moslima gezeur lag meer aan Maghebrijnse ZEKER NIET aan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |