Voor hun lijkt louter de grootte ertoe te doen gezien het feit dat types als Nicki Minaj aanbeden wordenquote:
Nudes zijn altijd welkom in DMquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik bedenk mn vormen altijd. Kom me maar naakt oordelen.
Ik heb geduldquote:
Haha ouwe geilneefquote:
wie?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef Cronometer het volgende:
Kreeg vandaag weer een dm van iemand die er graag op wil. Wilde ik even melden.
Dan zou ik maagd zijn swsquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Zouden jullie slet zijn als je meisje was jongens?
Was het Assqelon?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef Cronometer het volgende:
Kreeg vandaag weer een dm van iemand die er graag op wil. Wilde ik even melden.
Mannen vallen daar niet op. Ik zweer je, ik weet gewoon dat bepaalde mannen extra hun best doen als ik zeg dat ik echt niet snel neuk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Is je moeder er dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Het goedkope sletterige komt weer best snel bovendrijven
Zou nu ook een slet zijn als ik aantrekkelijk was.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Makkelijke vrouwen zijn vies.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mannen vallen daar niet op. Ik zweer je, ik weet gewoon dat bepaalde mannen extra hun best doen als ik zeg dat ik echt niet snel neuk.
Hoezo? Vind dat ver gaan maar zou niet rondsletten zodat jongens gebruik van je maken. Vind slutshaming daarom prima en zelfs aanbevolen.quote:
doen ze allemaal, weten veel meisjes na een bepaalde leeftijd ook wel maar dat weerhoud niet iedereen ervan om toch rond te sletten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mannen vallen daar niet op. Ik zweer je, ik weet gewoon dat bepaalde mannen extra hun best doen als ik zeg dat ik echt niet snel neuk.
Wat is rond sletten?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
doen ze allemaal, weten veel meisjes na een bepaalde leeftijd ook wel maar dat weerhoud niet iedereen ervan om toch rond te sletten.
Zou oprecht maagd willen blijven tot je trouwt maar vrouwen accepteren dat niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
En wat vinden we van mannen die rondneuken?
Mijn mening, ik zou het ook niet verbieden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, waarom? Hun leven. Jij hoeft er niet op
Ook niks waard.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
En wat vinden we van mannen die rondneuken?
Dit, enige reden dat ik ontmaagd ben toen ik 18 was was omdat het sociaal niet geaccepteerd is voor een vent om maagd te blijven tot je een juist iemand gevonden hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou oprecht maagd willen blijven tot je trouwt maar vrouwen accepteren dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |