Heeft kennelijk ook de tijd om de hele dag mijn posts af te keuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn mods die gewoon werk hebben...
Ja dahaaaaaaaag, ik ga iets anders doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:31 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Heeft kennelijk ook de tijd om de hele dag mijn posts af te keuren.
Ja natuurlijk, kop weer in het zand en net doen of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaaaaaaaag, ik ga iets anders doen.
Dat is er ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:32 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kop weer in het zand en net doen of er niks aan de hand is.
Gaat dit over mij? Want dan moet je ff mentionen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:43 schreef Airbus89 het volgende:
Hoezo is zo'n iemand ook mod op een JUB forum, zet er dan een oud gediende neer die wel de humor snapt en niet constant berichten loopt te verwijderen en ediiten, en ook nog eens topics sluiten die gewoon leuk bedoelt zijn
Jammer dat 2 van die broekies het hele forum nu al om zeep helpen.
Ditquote:Op maandag 21 oktober 2019 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Complimenten voor dit leuke subforum
@yvonne is een hele zware drinkerquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juli 2019: MED / Paddy is gestopt op NWS
Oktober 2019: MED / Paddy is weg op NWS.
Oh ik zou een arm geven voor een lekkere G&T, maar helaas.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:yvonne is een hele zware drinker
Ik was 'm kwijtquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juli 2019: MED / Paddy is gestopt op NWS
Oktober 2019: MED / Paddy is weg op NWS.
Mijn PM al gezien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was 'm kwijt
Ik vind het wel een eckte yvonne-aktie
We willen het enigszins rustig houden bovenin. Of je moet een heleboel van de acties en topics gaan sticken (immers, waar ligt de grens?), of geen enkele. Wij hebben voor het laatste gekozen, zodat de boel overzichtelijk blijftquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:22 schreef zarGon het volgende:
Ik weet dat ze in het 'volgtopic' staan en die staat al sticky, maar is het een idee om de onderstaande twee topics sticky te maken?
JUB / [actie] Koop een nickchange | Waar iedereen van nick verandert #2
JUB / [ACTIE] Wil jij je oude account terug?
Dat verhoogt de zichtbaarheid.
Of op z'n minst het nickchange-topic, want dat brengt geld binnen.
Prima!quote:Op woensdag 6 november 2019 11:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
We willen het enigszins rustig houden bovenin. Of je moet een heleboel van de acties en topics gaan sticken (immers, waar ligt de grens?), of geen enkele. Wij hebben voor het laatste gekozen, zodat de boel overzichtelijk blijft
Yes. ONZ is verderop.quote:
Maakt me niet uit, het hoort wel in ONZ.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was geen ONZ, vraag maar aan @:yvonne
?quote:
Even een vrolijk muziekje tussendoor om het moderatorschap te vereenvoudigen! Ga zo door top mods!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |