abonnement Unibet Coolblue
pi_189426148
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Honden mogen hier sowieso altijd op de bank. Ik denk wel eens 'deze niet' maar Dora was er na 10 minuten vrijdag zelf al opgesprongen. :')

wb op de bank slapen ipv bench, de bench was niet zo leuk, miepen en dingen. Ze is braaf en heeft, denk ik, niet de neiging tot slopen. En ik had geen zin in de miepstrijd. Ik ben met d;r in slaap gevallen op de bank ( :') ) en toen werd ik om half 12 wakker. Dora nog diep in slaap. Even naar buiten vooor plas. Dat deed ze snel en toen slenterde ze weer naar binnen en krulde zich op op de bank en viel weer in slaap. Ik vertrouwde het wel.

Ik vind de bench ook niet zo leuk. Lelijk ding. En Dora heeft er blijkbaar geen behoefte aan om in een 'hol' te liggen.
Fijn dat ze je vertrouwen niet beschaamde O+ Als kattenmens vind ik de bench altijd een onding. Blijkbaar vinden veel honden het oké en bij slopers zul je wel moeten, maar altijd fijn als het anders kan.

Wb de bank: familie heeft voor het eerst in hun gezinsleven een huisdier. Een hont. Die mocht op de bank maar dan wel Uitsluitend Op Haar Deken. (Want iew vies etc :') ) We zijn een maand of twee verder en als ik foto’s doorgestuurd krijg ligt het gezin op de deken en de hont op de rest van de bank _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189426167
Waar ik wel aan moet toevoegen dat mijn bank constant bedekt is met deken tenzij bezoek.
Want kattenharen zijn een bitch. :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189426178
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn dat ze je vertrouwen niet beschaamde O+ Als kattenmens vind ik de bench altijd een onding. Blijkbaar vinden veel honden het oké en bij slopers zul je wel moeten, maar altijd fijn als het anders kan.

Wb de bank: familie heeft voor het eerst in hun gezinsleven een huisdier. Een hont. Die mocht op de bank maar dan wel Uitsluitend Op Haar Deken. (Want iew vies etc :') ) We zijn een maand of twee verder en als ik foto’s doorgestuurd krijg ligt het gezin op de deken en de hont op de rest van de bank _O-
De enige reden dat ik een bench heb is omdat Sally geopereerd was aan een schouder en rust nodig had. Ze mocht niet op de bank springen en zulks. Ik zet m altijd neer bij nieuwe hond, maar ik heb, behalve Indy, geen enkele gehad die het een gaaf huis vond.
Gewoon altijd naast me op de bank. :')

Tevens altijd tweedehands banken. En dat is goed want uh, Sally heeft 2 zittingen gesloopt (nest maken ditdat) en Indy 1. Omdat was cool kwam wit spul uit vet gaaf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189426214
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De enige reden dat ik een bench heb is omdat Sally geopereerd was aan een schouder en rust nodig had. Ze mocht niet op de bank springen en zulks. Ik zet m altijd neer bij nieuwe hond, maar ik heb, behalve Indy, geen enkele gehad die het een gaaf huis vond.
Gewoon altijd naast me op de bank. :')

Tevens altijd tweedehands banken. En dat is goed want uh, Sally heeft 2 zittingen gesloopt (nest maken ditdat) en Indy 1. Omdat was cool kwam wit spul uit vet gaaf.
Je wil de achterkant van mijn bank niet zien. Perfecte krabpaal maar vooral lift off plek voor kittens :')
En die was wel nieuw ;( Maar ze kunnen fysiek minder slopen dan honden *klopt af*

Hont van familie vindt de bench wel oké, zeker in die eerste maanden. Kroop er soms zelf ook in als het in huis te druk was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189426220
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar ik wel aan moet toevoegen dat mijn bank constant bedekt is met deken tenzij bezoek.
Want kattenharen zijn een bitch. :r
Dan is er bij mij geen bank meer zichtbaar, ze liggen altijd (natuurlijk) naast dekens/plaids
We have far more in common than that which devides us..
pi_189426232
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je wil de achterkant van mijn bank niet zien. Perfecte krabpaal maar vooral lift off plek voor kittens :')
En die was wel nieuw ;( Maar ze kunnen fysiek minder slopen dan honden *klopt af*

Hont van familie vindt de bench wel oké, zeker in die eerste maanden. Kroop er soms zelf ook in als het in huis te druk was.
F stuurde gisteren deze foto door van the interwebz:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189426258
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F stuurde gisteren deze foto door van the interwebz:
[ afbeelding ]
In mijn vorige huis had ik een hele leuke stoel, zat/hing/lag heerlijk. Stond een beetje tegen de muur aan. Had echt een plek ervoor in mijn nieuwe huis. Totdat de stoel werd opgetild door de verhuizers...toch maar laten staan. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_189426299
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F stuurde gisteren deze foto door van the interwebz:
[ afbeelding ]
Katten O+ _O-
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In mijn vorige huis had ik een hele leuke stoel, zat/hing/lag heerlijk. Stond een beetje tegen de muur aan. Had echt een plek ervoor in mijn nieuwe huis. Totdat de stoel werd opgetild door de verhuizers...toch maar laten staan. _O-
Had je eerder niet in de gaten? :D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189426314
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Honden mogen hier sowieso altijd op de bank. Ik denk wel eens 'deze niet' maar Dora was er na 10 minuten vrijdag zelf al opgesprongen. :')

wb op de bank slapen ipv bench, de bench was niet zo leuk, miepen en dingen. Ze is braaf en heeft, denk ik, niet de neiging tot slopen. En ik had geen zin in de miepstrijd. Ik ben met d;r in slaap gevallen op de bank ( :') ) en toen werd ik om half 12 wakker. Dora nog diep in slaap. Even naar buiten vooor plas. Dat deed ze snel en toen slenterde ze weer naar binnen en krulde zich op op de bank en viel weer in slaap. Ik vertrouwde het wel.

Ik vind de bench ook niet zo leuk. Lelijk ding. En Dora heeft er blijkbaar geen behoefte aan om in een 'hol' te liggen.
Ok. Dan begrijp ik het.
Oh jee, je moet er weer ‘s avonds laat uit voor een rondje. B-)
Soms zie ik tentjes /wigwams voor hondjes, op twitter ofzo 8)7
pi_189426337
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Katten O+ _O-
[..]

Had je eerder niet in de gaten? :D _O-
Nee totaal niet. Bij de verhuizing snapte ik wel waarom er zoveel "rommeltjes" in huis lagen. Bleef maar stofzuigen. Maar de stoel had dezelfde kleur als de vloerbedekking (die de kat finaal gesloopt had) en de stoel stond vrijwel met de rug tegen de muur.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:52:35 #236
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189426372
Mogguh :W

Ze hebben het tunnetje vlakbij mijn werk afgesloten. }:| Moest omrijden.

Het schijnt dat er al een hele tijd een bord stond. Die heb ik gemist. -O-
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:55:01 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189426400
*gaap*

Drink nog maar een koffie. Wakkerworden is een bitch.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189426406
'Slapen tot 1 of 2' grapje :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189426600
Zin in avondeten. Ik ga paella maken :9
Spoilers!
pi_189426627
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zin in avondeten. Ik ga paella maken :9
Oh! Nog zoiets dat ik nog nooit gehad OF gemaakt heb. (net als Roti :o ) wel recept gebruik je?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189426642
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

O+
O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189426662
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh! Nog zoiets dat ik nog nooit gehad OF gemaakt heb. (net als Roti :o ) wel recept gebruik je?
Dit globaal https://www.okokorecepten(...)y-paella-kip-chorizo

Vandaag met garnalen in plaats van kip.
Spoilers!
pi_189426677
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zin in avondeten.
:Y En vanavond wordt er voor me gekookt O+ En daarna moet ik oppassen :P En daarna blijf ik gezellig bij G :7 En morgenochtend moet ik om 8 uur bij de huisarts zijn _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189426687
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zin in avondeten. Ik ga paella maken :9
Lekker :9 Ik zou eigenlijk gyozas maken maar dat is verzet naar morgen.
pi_189426735
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y En vanavond wordt er voor me gekookt O+ En daarna moet ik oppassen :P En daarna blijf ik gezellig bij G :7 En morgenochtend moet ik om 8 uur bij de huisarts zijn _O-
Als we je dit een half jaar geleden verteld hadden had je ons voor gek verklaard...maar zo leuk.

Woont ze een beetje in de buurt bij jou?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:39:35 #246
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189426911
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zin in avondeten. Ik ga paella maken :9
Oh, goed plan. :9

Ik ga vandaag stiekem een half uur eerder naar huis, denk ik. (8> Dank kan ik nog effe de laatste dingen halen.
pi_189426966
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als we je dit een half jaar geleden verteld hadden had je ons voor gek verklaard...maar zo leuk.

Woont ze een beetje in de buurt bij jou?
Ik lees het soms 2x en denk dan, ja het is echt Pee :D *O*
pi_189426977
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

F stuurde gisteren deze foto door van the interwebz:
[ afbeelding ]
_O-

En wat fijn dat het goed gaat met Dora..en jij lekker druk ermee :D Is ook wel afleiding lijkt me, en op een bepaalde goed voor de geest.
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:46:02 #249
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189426984
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh! Nog zoiets dat ik nog nooit gehad OF gemaakt heb. (net als Roti :o ) wel recept gebruik je?
Tip van de dag: als je roti hebt gekookt, deel dan vooral geen foto's ervan met surinamers. Het deugt sowieso van geen kant, vinden zij. Ik ben helaas ervaringsdeskundige op dat gebied.
pi_189427061
OE roti :9
In Utreg hadden we een Surinaams eet/afhaalhuis, nooit meer ergens zulke lekkere roti gehaald..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')