nu gaat mn vriendin haar vervolg studie doen in deventer. Dat is wel een endje verder dan haarlem. Ik weet totaal nog niet wat ik wil en heb me daarom nog nergens ingeschreven bij een hogere school. Mischien wil ik wel eerst een jaar werken.
Ik zou dus 'gewoon' met haar mee kunnen gaan. maar toch blijf ik liever hier in haarlem. Ik heb hier veel vrienden en er zijn hier meer studies die ik kan volgen dan daar.
het zal er dus zo op uit draaien dat zij daar gaat wonen en dat ik hier blijf. dan zien we elkaar dus alleen in het weekend, maar als één van de twee niet kan, zien we elkaar dus meer dan een week niet.
Ik ben alleen bang dat een relatie op zo'n afstand toch wel moeilijk gaat worden.
Ok, je ziet elkaar minder dus als je elkaar ziet is het wel 10x zo leuk, maar tog zie ik het niet helemaal zitten.
wat moet ik nou??
Maar als je toch eerst wil gaan werken zoek je toch een baan in deventer, en ga je lekker samen op kamers
quote:Jaja, waarom zo'n algemene opmerking? We gaan het toch ook niet algemeen over mannen hebben
Op vrijdag 10 januari 2003 22:50 schreef Frank82 het volgende:
En vooral vrouwen/meisjes hebben er nogal moeite mee om zich te gedragen als ze op kamers wonen volgens mijMaar dat is natuurlijk per persoon verschillend.
*edit* ff ontopic: Als je wil werken zou je best mee kunnen verhuizen, lijkt me dan geen probleem toch? Zou jullie relatie zelfs hechter kunnen maken omdat je samen start in een voor jullie beide nieuwe/onbekende stad.
[Dit bericht is gewijzigd door meXXmo op 10-01-2003 22:59]
Ik denk dat je gerust kan stellen dat je relatie moeilijker wordt wanneer een van de twee naar een andere stad verhuist. Je ziet elkaar ineens veel minder, zij krijgt een nieuw leven, nieuwe vrienden en daar moet jij ook nog eens inpassen.
maja, echte liefde houdt stand...... dus succes en anders zorg ik wel voor d'r
We zien elkaar nog wel op woensdagavond ( als het mogelijk is ) en verder elk weekend van zaterdag 17.00u tot en met zondag 11.00u. Ook niet echt vaak, maar het is zeker wel te doen! Heb je weer iets om naar uit te kijken en dat is ook een heel tevreden makend gevoel.
mzzl.
quote:You Bastard
Op vrijdag 10 januari 2003 22:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Hehe ik ben student in Deventer en heb gister net een avontuurtje gehad met een meid die ook al anderhalf jaar een vriend heeft in een andere stad![]()
![]()
Ik denk dat je gerust kan stellen dat je relatie moeilijker wordt wanneer een van de twee naar een andere stad verhuist. Je ziet elkaar ineens veel minder, zij krijgt een nieuw leven, nieuwe vrienden en daar moet jij ook nog eens inpassen.
maja, echte liefde houdt stand...... dus succes en anders zorg ik wel voor d'r
![]()
quote:mja zit wat in. Je ontmoet nieuwe mensen, ziet ze vaker enz enz... Maargoed ik vertrouw haar en meer kan ik daar niet aan doen.
Op vrijdag 10 januari 2003 22:50 schreef Frank82 het volgende:
tja als je relatie echt super sterk is zal het wel lukken. Maar dit is wel vragen om problemen natuurlijk (voor je relatie dan)
En vooral vrouwen/meisjes hebben er nogal moeite mee om zich te gedragen als ze op kamers wonen volgens mijMaar dat is natuurlijk per persoon verschillend.
en ik wil ook wel graag meegaan, maar hier in haarlem hebben ze opleidingen en werk die ze daar niet hebben.. En ik kan hier waarschijnlijk een baan krijgen met daarnaast een zeer goede studie..
quote:thnx man..
Op vrijdag 10 januari 2003 22:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Hehe ik ben student in Deventer en heb gister net een avontuurtje gehad met een meid die ook al anderhalf jaar een vriend heeft in een andere stad![]()
![]()
[duidelijk:] geniet van deze maanden, heb een fantastische zomervakantie - en laat elkaar los. Blijkt dat zij retevaak thuis is, dan zal t goed gaan. Blijkt dat zij nooit thuis is, dan is t verdraagzamer als je duidelijkheid hebt.
Xpreek uit ervaring als ik kan zeggen dat je, als je allebei óf 1 vd 2 écht van het nieuwe leven wilt genieten, steeds verder uit elkaar groeit. Je hebt andere referentiekaders, andere nieuwe vrienden, krijgt andere gewoonten, stopwoordjes ... je wordt anders - en lang niet altijd passen jullie dán nog bij elkaar.
Anyway wens ik je veel suxes. Geniet ervan, veel wijsheid en maak er iets moois van - wat jullie ook doen.
quote:Maak je niet druk. Het lijkt allemaal erger dan het is. Mijn vriendin woont 3 uur met de trein van mij vandaan. Ik dacht in het begin ook: "dit gaat nooit goed". Maar we zien elkaar minstens 2 keer per week. De lange treinritten zijn vervelend, maar ik heb het er graag voor over.
Op vrijdag 10 januari 2003 22:44 schreef DrNizeGuy het volgende:
mijn vriendin en ik kennen elkaar nu zo'n 1,5 jaar. We zitten allebei op school, maar dat zal niet meer lang duren (hopelijk) want als het goed is gaan we allebei slagen voor ons examen.nu gaat mn vriendin haar vervolg studie doen in deventer. Dat is wel een endje verder dan haarlem. Ik weet totaal nog niet wat ik wil en heb me daarom nog nergens ingeschreven bij een hogere school. Mischien wil ik wel eerst een jaar werken.
Ik zou dus 'gewoon' met haar mee kunnen gaan. maar toch blijf ik liever hier in haarlem. Ik heb hier veel vrienden en er zijn hier meer studies die ik kan volgen dan daar.
het zal er dus zo op uit draaien dat zij daar gaat wonen en dat ik hier blijf. dan zien we elkaar dus alleen in het weekend, maar als één van de twee niet kan, zien we elkaar dus meer dan een week niet.Ik ben alleen bang dat een relatie op zo'n afstand toch wel moeilijk gaat worden.
Ok, je ziet elkaar minder dus als je elkaar ziet is het wel 10x zo leuk, maar tog zie ik het niet helemaal zitten.
wat moet ik nou??
Wees blij dat ze niet in Amerika is gaan studeren! Alles is zo relatief...het leven is gewoon dat wat je ervan maakt. Sterkte!
quote:ik kan haar moeilijk altijd gaan controleren, over zoiets heb ik laatst al flinke ruzie gehad, maar dat ff terzijde
Op vrijdag 10 januari 2003 23:02 schreef GeraLd het volgende:
[subtiel:] tsja, lastig - aaiaaiaai[duidelijk:] geniet van deze maanden, heb een fantastische zomervakantie - en laat elkaar los. Blijkt dat zij retevaak thuis is, dan zal t goed gaan. Blijkt dat zij nooit thuis is, dan is t verdraagzamer als je duidelijkheid hebt.
quote:en zoiets zit er natuurlijk dik in..
Xpreek uit ervaring als ik kan zeggen dat je, als je allebei óf 1 vd 2 écht van het nieuwe leven wilt genieten, steeds verder uit elkaar groeit. Je hebt andere referentiekaders, andere nieuwe vrienden, krijgt andere gewoonten, stopwoordjes ... je wordt anders - en lang niet altijd passen jullie dán nog bij elkaar.Anyway wens ik je veel suxes. Geniet ervan, veel wijsheid en maak er iets moois van - wat jullie ook doen.
Waarom kan jij niet gewoon door de week een paar keer daar logeren of is het absoluut niet te halen?
Van mijn huis af is het naar mijn hbo 1 uur reizen, van mijn vriendin af 3 uur en zo is dat ook voor haar maar dit hebben wij er voor over..
quote:ik haal als t goed is binnenkort mijn rijbewijs dus ik zou haar natuurlijk vaak kunnen opzoeken en daar blijven slapen.
Op vrijdag 10 januari 2003 23:08 schreef Tasma het volgende:
Waarom kunnen jullie elkaar zo weinig zien, mijn vriendin woont 120 km verderop en we zien elkaar elke dag, gewoon door fijn bij elkaar te logeren dus ongeveer 50-50. We doen dit al 1,5 jaar zo en zijn harstikke gek op elkaar bij ons is het juist een uitzondering als we een dag niet bij elkaar zijn en dan missen we elkaar meteen heel erg.Waarom kan jij niet gewoon door de week een paar keer daar logeren of is het absoluut niet te halen?
Van mijn huis af is het naar mijn hbo 1 uur reizen, van mijn vriendin af 3 uur en zo is dat ook voor haar maar dit hebben wij er voor over..
Wat jou betreft.. ik zou als ik jou was inderdaad gaan werken; maar dan geen vol jaar. Er zijn veel opleidingen die een februari-instroom hebben dus dan kun je alsnog halverwege het jaar beginnen en dat is misschien geen slecht idee omdat je dan nog tijd hebt om even te gaan uitpluizen wat je wilt. Bij haar gaan wonen echter lijkt me niet zo'n goed idee omdat je dan ineens heel dicht bij d'r bent en als het uitgaat zit je daar ineens. Je zou natuurlijk wel terugkunnen naar huis maar toch is dat misschien niet helemaal ideaal.
Ik zou het eens goed met je vriendin bespreken. Zeker als je eerst elkaar iedere dag ziet en daarna opeens 1x in de week dan ga je gewoon dood. Kspreek uit ervaring
Def
quote:Ik woon in veldhoven (bij eindhoven) en ga in hilversum naar school ik reis dus 4 dagen in de week 2 uur heen en 2 uur terug.
Op vrijdag 10 januari 2003 23:16 schreef DrNizeGuy het volgende:[..]
ik haal als t goed is binnenkort mijn rijbewijs dus ik zou haar natuurlijk vaak kunnen opzoeken en daar blijven slapen.
maar zij gaat daar wonen zodat ze niet met de trein hoeft en ze komt echt niet om de week hier naartoe en dan 4 uur in de trein zitten elke dag, dat weet ik nu al héééél zeker
Kijk toch even of je niet gaat studeren, kun je een studie proberen te zoeken een uur reizen van deventer en dan elke vrijdag terug naar haarlem.
Geloof mij maar als je een OV hebt ga je vaker op reis. Alle je vrienden ziiten nu overall in het land.
quote:ga naar utrecht het is maar 45 min treinen:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:10 schreef akkien het volgende:
ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb.
Mn vriend ga na zn eindexamen naar Leiden. En ik zit te twijfelen tussen Leiden en Utrecht. Als ik hem niet had, had ik me nu allang ingeschreven voor Utrecht, maar ik ben zo bang dat ik de verkeerde keuze maak. Dat ik bijvoorbeeld voor Leiden kies, maar dat het uitgaat, dan heb ik denk ik zoveel spijt.
code:Vertrek trein 7:08 7:21 7:38 7:51 8:08
Aankomst trein 7:51 8:16 8:21 8:47 8:51
Reistijd trein 0:43 0:55 0:43 0:56 0:43
Overstappen 0 1 0 1 0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |